quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:06 schreef Gert het volgende:
Sabrina!![]()
Wanneer mag ik voor je gaan bellen?
Het leven zit vol stereotypen... iedereen die zegt dat ie nergens bij hoort hoort bij het groepje dat zegt dat ie nergens bij hoortquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:06 schreef Sonique het volgende:
[..]
Homos zijn niet ongewoon ofzo, dat zeg ik niet.
Ik vind het altijd zo jammer dat het altijd zo'n stereotype moet zijn. Ze zullen nooit eens een gewone jongen erin doen die homo is. Het zijn altijd die relnichten ala Geer en Goor of Albert verlinde, of verwijfde kerels zoals Rik.
Maar goed, BB zit vol stereotypen natuurlijk.
E10 speelt het spel mee lekker doen of je homo bent scheelt weer in de groepquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:07 schreef Canisfire het volgende:
E-10 doet soms leuk mee en dan een seconde later kijkt hij echt dodelijk eng.
Omvervolgens weer leuk mee te doen.
Ik wordt bang van zulke mensen...
Dat gaat niet goed zo. Als 'ie doordrinkt is het snel over.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:07 schreef Canisfire het volgende:
E-10 doet soms leuk mee en dan een seconde later kijkt hij echt dodelijk eng.
Omvervolgens weer leuk mee te doen.
Ik wordt bang van zulke mensen...
Sinds een uur of zevenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:08 schreef miraculeus het volgende:
helaas val ik net pas in, zijn ze al lang bezig?
dit is echt heel grappig!
De afterparties zijn sowieso altijd veel leuker.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:07 schreef Sonique het volgende:
Het feestje kakt in imo..
Hij weet iig hoe hij verantwoord moet kotsen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:08 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat gaat niet goed zo. Als 'ie doordrinkt is het snel over.
1001 Biertjes.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:08 schreef Capaja het volgende:
nieuwe tt : met e10 de nacht door ........... of niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |