slaap zequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:08 schreef Emel het volgende:
ik ben slapen!
Morgen moet ik fris en fruitig zijn
Dag lieve mensen![]()
Referral Deniedquote:
copy-pastequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:20 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Referral Denied
You don't have permission to access "http://ia.imdb.com/media/imdb/01/I/81/27/12m.jpg" on this server.
Reference #24.900b79c3.1160515221.13786aac Krijg je daar nachtmerries van![]()
Ik studeer niet, dus gewerktquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:31 schreef Emel het volgende:
[..]
ook moeheerlijk hoor, effe buiten ritje maken..heb je vandaag gewerkt of had je studie?
Morgen heb ik afdelingsuitje. We gaan ongeveer met 200 man naar Apeldoorn. Een dag relaxen met collega's
hehe ik dacht dat je werkte en studeerde. Je hebt besloten om geld te verdienen, ik geef je geen ongelijkquote:
Klaar met school.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:16 schreef Emel het volgende:
[..]
hehe ik dacht dat je werkte en studeerde. Je hebt besloten om geld te verdienen, ik geef je geen ongelijk
Mijn Turks is beroerdquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:15 schreef saban het volgende:
Emel, hoe is jou Turks? Kan je een Turkse formele brief schrijven?
we zijn niet meer jong maar wel verder in vergelijk tot jouquote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:55 schreef saban het volgende:
[..]
Klaar met school.
Jaartje pauze, dus jaartje werken en daarna misschien weer verder studeren.
Ik ben nog jong, kan je van de meeste hier niet zeggen![]()
Nee, nog niet besteld. Jij had ze al toch?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:51 schreef Emel het volgende:
Saban, heb je de kaarten voor Sezen?
Wacht maar tot dat ik ook 35 benquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:49 schreef Emel het volgende:
[..]
we zijn niet meer jong maar wel verder in vergelijk tot jou![]()
![]()
yep ik heb ze besteldquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:02 schreef saban het volgende:
[..]
Nee, nog niet besteld. Jij had ze al toch?
grapjasquote:
Ik ben pas 10 minuten thuisquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:06 schreef Emel het volgende:
[..]
grapjas![]()
ik ga maar naar mn bed toe. Ben pas een uur thuis.
Trusten S.![]()
deel 1-16quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:40 schreef ACT-F het volgende:
Sodeju zeg, ik ben ook 2 weken niet op Fok geweest en het is alweer bij deel 16. Kan iemand een samenvatting geven van de hoogtepunten?
zover is R'dam niet naar jouw woonplaatsquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:07 schreef saban het volgende:
[..]
Ik ben pas 10 minuten thuis![]()
Helemaal uit Rotterdam met de OV![]()
Bestel je ook een kaartje voor mij![]()
er komt geen Turken en moslimmeet. Wel een Ramadanmeetquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:40 schreef ACT-F het volgende:
Sodeju zeg, ik ben ook 2 weken niet op Fok geweest en het is alweer bij deel 16. Kan iemand een samenvatting geven van de hoogtepunten?
Nee, maar het was al laat, rijden minder treinen en bussenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 07:33 schreef Emel het volgende:
[..]
zover is R'dam niet naar jouw woonplaats
kan je zelf niet bestellen?
Welke hoogtepuntenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:40 schreef ACT-F het volgende:
hehe wat was je doen in R'dam?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:00 schreef saban het volgende:
[..]
Nee, maar het was al laat, rijden minder treinen en bussenmaar wel een gezellig avond gehad
Nee, als jij besteld is het liever, zit ik naast lieve dames![]()
Is de AIVD hier van op de hoogte?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 07:35 schreef Emel het volgende:
[..]
er komt geen Turken en moslimmeet. Wel een Ramadanmeet
en mensen die hier posten gaan er niet heen
hey misschien ben ik wel van de AIVDquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:14 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Is de AIVD hier van op de hoogte?![]()
tsss moet je me weer pestenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:17 schreef Emel het volgende:
[..]
hey misschien ben ik wel van de AIVD
Ik doe aan halay in Rotterdam. Folklor in Delft. Ben dus Turks cultureel-dans goed gesteltquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:07 schreef Emel het volgende:
[..]
hehe wat was je doen in R'dam?
de Doelen is snel zeg! ik heb 2 kaartjes voor Sezen!!![]()
ik behandel je zoals jij mij behandeltquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:19 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
tsss moet je me weer pesten![]()
hoe was KM?
haha echt? halay? wat leuk!!!!!!!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:25 schreef saban het volgende:
[..]
Ik doe aan halay in Rotterdam. Folklor in Delft. Ben dus Turks cultureel-dans goed gestelt![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:42 schreef Emel het volgende:
[..]
ik behandel je zoals jij mij behandelt
KM was erg leuk!! Heel mooi!
ik heb gewandeld, gezeten en gefietst!
ja absoluut! echt de moeite waard. Het was ook schitterend weer. Al met al een geslaagde dag.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
best mooie omgeving, kunst en gebouw he?
msn staat dagen uit johquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:54 schreef skippy22 het volgende:
Emel je zit ook niet veel @ msn of heb dit lieve kangeroetje geblokeerd![]()
![]()
![]()
![]()
vanavond nietquote:
ben je verdrietig?quote:
Leuk!! in R'dam?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:07 schreef saban het volgende:
[..]
Ja.
Over een maandje of 2 heb ik een optreden![]()
Kun je mij daar eens een link van geven? Ik zie alleen linkjes (die het ook nog eens niet doen) over buikdansen. Neem aan dat je het daar niet over hebt?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:52 schreef saban het volgende:
[..]
Ja. Erg leuk hoor folklor en halay! Laatst opgetreden op Koninginnedag![]()
Puik plan; zo'n meeting waar niemand heen gaatquote:Op donderdag 12 oktober 2006 07:35 schreef Emel het volgende:
er komt geen Turken en moslimmeet. Wel een Ramadanmeet
en mensen die hier posten gaan er niet heen
Een link van het dansen in Delft? Ik ben de organisator en het bestuur, dus just askquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:37 schreef paddy het volgende:
[..]
Kun je mij daar eens een link van geven? Ik zie alleen linkjes (die het ook nog eens niet doen) over buikdansen. Neem aan dat je het daar niet over hebt?
Maar je hebt over turkse dansen. Ik ben gewoon nieuwsgierig hoe die dansen dan gaanquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:08 schreef saban het volgende:
[..]
Een link van het dansen in Delft? Ik ben de organisator en het bestuur, dus just ask
Als je het over halay in Rotterdam hebt, zij hebben geen link.
laatste loodjes. straks mag je weer gewoon eten voor zonsondergang.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:53 schreef skippy22 het volgende:
Beetje outgegaan vanmiddag
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
laatste loodjes. straks mag je weer gewoon eten voor zonsondergang.
ohhh...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:22 schreef skippy22 het volgende:
benn geen moslim cvan de wiet
rot eens op stinknegerquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:28 schreef Bilbao het volgende:
Nuke deze topic man
Hmm, ik kan wel opnames voor je opzoekenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:35 schreef paddy het volgende:
[..]
Maar je hebt over turkse dansen. Ik ben gewoon nieuwsgierig hoe die dansen dan gaanWat ik mij daarbij voor moet stellen. De griekse dans vind ik nl ook leuk om te zien. Betrekken jullie het publiek ook bij dat soort dansen?
Turkse bruiloft (beetje verwesterd) ben ik eens geweest. Speelden dezelfde instrumenten als die ik bespeel. Is leuk dat je dat doet. Zou het nog leuker vinden wanneer je het publiek erbij betrekt...Bijvoorbeeld een eenvoudig stukje leren...(op een bruiloft) Zul je zien dat je vaak gevraagd wordt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:58 schreef saban het volgende:
[..]
Hmm, ik kan wel opnames voor je opzoeken
Nee, publiek doet nooit mee, zij kijken en mogen soms meeklappen
We gaan naar de toekomst toe vooral optreden bij Turkse bruiloften, is zeer leuk om het te zien.
Na het optreden bij een bruiloft hadden gelijk 4 nieuwe leerlingen zich aangemeldquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:46 schreef paddy het volgende:
[..]
Turkse bruiloft (beetje verwesterd) ben ik eens geweest. Speelden dezelfde instrumenten als die ik bespeel. Is leuk dat je dat doet. Zou het nog leuker vinden wanneer je het publiek erbij betrekt...Bijvoorbeeld een eenvoudig stukje leren...(op een bruiloft) Zul je zien dat je vaak gevraagd wordt.
Patrick, of hoe je ook heet, donderstraal eens op, wil jequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:04 schreef Bilbao het volgende:
[..]
Ga janken in een moskee ofzo.
Ik kots op allah
mag ik een keer komen kijken?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:52 schreef saban het volgende:
[..]
Ja. Erg leuk hoor folklor en halay! Laatst opgetreden op Koninginnedag![]()
je bent vermoeiend weet jequote:
Naar?quote:
je optreden dusquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:06 schreef saban het volgende:
[..]
Naar?
Als we onze optreden hebben in december (in Rotterdam) mag je best komen kijken hoor
Weet ik zelf ook nog niet.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:07 schreef Emel het volgende:
[..]
je optreden dus
leuk!! Waar in R'dam?
moet je naar Amsterdam gaan, Marmouchaquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:07 schreef saban het volgende:
[..]
* saban is al op zoek naar een Bayram söleni/night/feest![]()
is het grappig dan?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:09 schreef saban het volgende:
[..]
Weet ik zelf ook nog niet.
Krijg binnenkort een draaiboek waar alles in staat.
Je gaat me niet uitlachen he, als je komt kijken
Wat is dat?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:11 schreef Emel het volgende:
[..]
moet je naar Amsterdam gaan, Marmoucha![]()
[afbeelding]
Vrijdag 27 oktober Maastricht
Zaterdag 28 oktober Breda
Zondag 29 oktober AMSTERDAM
Programma:
Stati – Mimoun Rafroua – Orchestre Cheb Hicham
Fouradi – DJ Saif – DJ Bless - DJ Iszy Hitz
Cheb Mo3ad– Bad Brya – One Voiz & DJ Will
Grappig is het niet, maar ik weet ondertussen hoe allochtonen zijnquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:11 schreef Emel het volgende:
[..]
is het grappig dan?
je doet het vast erg leuk!!![]()
suikerfeest speciaal (Marokkaans)quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:12 schreef saban het volgende:
[..]
Wat is dat?
Is toch geen Bayram Ozel feest.
Is gewoon een één of ander allochtonen feest ofzo, lijkt het net.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:12 schreef saban het volgende:
[..]
Grappig is het niet, maar ik weet ondertussen hoe allochtonen zijn
Club ESquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:13 schreef Emel het volgende:
[..]
suikerfeest speciaal (Marokkaans)
weet jij suikerfeest special voor Turken??
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:16 schreef saban het volgende:
[..]
Club ES
Intizar, VJ Bülent ile Bayram Eglencesi
Club ES / Aladdin Party Center
Parallelweg 97, Beverwijk
27 oktober 2006
19.00
¤25,-
06-16080082 / 06-14327172
Gecemizin Dev Kadrosu:
° Intizar - Ihlamurlar Altinda
° Vj Bülent (Kral TV)
° Dj Mali
° Grup Esinti
Salonumuz 1500 kisilik ve büyük park alanimiz mevcuttur.
* Bilet fiyatlari:<br />
* ön rezervasyon ¤20,-
* kapida satis ¤25,-
* VIP biletleri ¤50,-
* Rezervasyonlariniz iēin bizlere lütfen arayiniz.
Bayram söleni Türku ve Halay gecesiquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:13 schreef Emel het volgende:
[..]
suikerfeest speciaal (Marokkaans)
weet jij suikerfeest special voor Turken??
hehe klinkt erg leuk! maar niet in de buurtquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:19 schreef saban het volgende:
[..]
Bayram söleni Türku ve Halay gecesi
Lokatie: Plaza
Plaats: Valburgseweg 37, Elst / Gelderland
Datum: 28 oktober 2006
Tijd: 19.30 – 02.00
Entree: vvk ¤10,- kassa ¤12.50
Tel: 06-14047771 / 06-41743434
Aanvullende info
Bayram söleni Türku ve Halay gecesi Ezgilerle muhabbet 13
Organize: Avrupa Sosyal Kültür Vakfi
° Grup Türkü
° Davul @ zurna
° Deniz Varol
° Önder Duman
° Ayfer Artuc
° Bir ēok sürpriz sanatci
° Bir ēok sürpiz ēekilisler
° Sizler iēin tam bir bayram söleni hazirladik sevgili türkü dostlari
Bu bayram sölenini unutamiyacaksiniz, gecemizde görüsmek dilegiyle
Salonumuz 250 kisiliktir
Rezervasyon yapmak icin bizi arayin: 06-14047771 yada yazin info@ayferartuc.com
Ach ze zijn beide niet in de buurt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:20 schreef Emel het volgende:
[..]
hehe klinkt erg leuk! maar niet in de buurt![]()
ik zal 27ste effe vrijhouden, wie weet ga ik wel. En stapmaatje regelen uiteraardquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:20 schreef saban het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe lui mn vrienden zijn.
Jji ?
precies! of iemand die me komt ophalenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:20 schreef saban het volgende:
[..]
Ach ze zijn beide niet in de buurt.
Auto
Al was je nou meer mijn leeftijd, zo ver woon je nietquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:22 schreef Emel het volgende:
[..]
precies! of iemand die me komt ophalen
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:23 schreef saban het volgende:
[..]
Al was je nou meer mijn leeftijd, zo ver woon je niet![]()
Ik weet niet hoe ik die openingspost moet overkopiėrenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:25 schreef Emel het volgende:
open jij zo nummer 17?we zijn de enige die zo actief zijn hiero
ik vind wel gezellig met je
![]()
aaaaahh wat lief!!! hey als ik besluit te gaan en jij gaat ook...haal mij (en mn stapmaatje) op danquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:25 schreef saban het volgende:
[..]
Ja, ik kan wel wat mensen ophalen hoor![]()
Dat zeg ik net, moet je wel wat meer mijn leeftijd zijnquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:27 schreef Emel het volgende:
[..]
aaaaahh wat lief!!! hey als ik besluit te gaan en jij gaat ook...haal mij (en mn stapmaatje) op dan
leeftijddiscriminatie!! beschouw mij als je grote zusquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:28 schreef saban het volgende:
[..]
Dat zeg ik net, moet je wel wat meer mijn leeftijd zijn![]()
is makkelijk! Succesquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:27 schreef saban het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik die openingspost moet overkopiėren
Ik zal een poging wagen![]()
Ik denk dat ik gewoon niet kan opschieten met 25+ 'ersquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:28 schreef Emel het volgende:
[..]
leeftijddiscriminatie!! beschouw mij als je grote zus
haha dat slaat nergens opquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:30 schreef saban het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon niet kan opschieten met 25+ 'ers![]()
Zelfs met mn oudere nichten heb ik geen goede contacten.
Heb je trouwens een rijbewijs![]()
Weet ik niet.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:30 schreef Emel het volgende:
[..]
haha dat slaat nergens ophoezo niet opschieten?
yep ik heb mijn rijbewijs!
hahaha prima hoorquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:31 schreef saban het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Mooi, dan rij jij terug, he bob![]()
Ik ben niet echt een drinker, maar afgelopen vakantie en afgelopen 2 feesten was ik best stom geweestquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:33 schreef Emel het volgende:
[..]
hahaha prima hoorjij gaat dus zuipen?
Met halay heb ik eerder nog nooit een optreden gehad, is me dus niet bekend.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |