slaap zequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:08 schreef Emel het volgende:
ik ben slapen!
Morgen moet ik fris en fruitig zijn
Dag lieve mensen![]()
Referral Deniedquote:
copy-pastequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:20 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Referral Denied
You don't have permission to access "http://ia.imdb.com/media/imdb/01/I/81/27/12m.jpg" on this server.
Reference #24.900b79c3.1160515221.13786aac Krijg je daar nachtmerries van![]()
Ik studeer niet, dus gewerktquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:31 schreef Emel het volgende:
[..]
ook moeheerlijk hoor, effe buiten ritje maken..heb je vandaag gewerkt of had je studie?
Morgen heb ik afdelingsuitje. We gaan ongeveer met 200 man naar Apeldoorn. Een dag relaxen met collega's
hehe ik dacht dat je werkte en studeerde. Je hebt besloten om geld te verdienen, ik geef je geen ongelijkquote:
Klaar met school.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:16 schreef Emel het volgende:
[..]
hehe ik dacht dat je werkte en studeerde. Je hebt besloten om geld te verdienen, ik geef je geen ongelijk
Mijn Turks is beroerdquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:15 schreef saban het volgende:
Emel, hoe is jou Turks? Kan je een Turkse formele brief schrijven?
we zijn niet meer jong maar wel verder in vergelijk tot jouquote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:55 schreef saban het volgende:
[..]
Klaar met school.
Jaartje pauze, dus jaartje werken en daarna misschien weer verder studeren.
Ik ben nog jong, kan je van de meeste hier niet zeggen![]()
Nee, nog niet besteld. Jij had ze al toch?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:51 schreef Emel het volgende:
Saban, heb je de kaarten voor Sezen?
Wacht maar tot dat ik ook 35 benquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:49 schreef Emel het volgende:
[..]
we zijn niet meer jong maar wel verder in vergelijk tot jou![]()
![]()
yep ik heb ze besteldquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:02 schreef saban het volgende:
[..]
Nee, nog niet besteld. Jij had ze al toch?
grapjasquote:
Ik ben pas 10 minuten thuisquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:06 schreef Emel het volgende:
[..]
grapjas![]()
ik ga maar naar mn bed toe. Ben pas een uur thuis.
Trusten S.![]()
deel 1-16quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:40 schreef ACT-F het volgende:
Sodeju zeg, ik ben ook 2 weken niet op Fok geweest en het is alweer bij deel 16. Kan iemand een samenvatting geven van de hoogtepunten?
zover is R'dam niet naar jouw woonplaatsquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:07 schreef saban het volgende:
[..]
Ik ben pas 10 minuten thuis![]()
Helemaal uit Rotterdam met de OV![]()
Bestel je ook een kaartje voor mij![]()
er komt geen Turken en moslimmeet. Wel een Ramadanmeetquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:40 schreef ACT-F het volgende:
Sodeju zeg, ik ben ook 2 weken niet op Fok geweest en het is alweer bij deel 16. Kan iemand een samenvatting geven van de hoogtepunten?
Nee, maar het was al laat, rijden minder treinen en bussenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 07:33 schreef Emel het volgende:
[..]
zover is R'dam niet naar jouw woonplaats
kan je zelf niet bestellen?
Welke hoogtepuntenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:40 schreef ACT-F het volgende:
hehe wat was je doen in R'dam?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:00 schreef saban het volgende:
[..]
Nee, maar het was al laat, rijden minder treinen en bussenmaar wel een gezellig avond gehad
Nee, als jij besteld is het liever, zit ik naast lieve dames![]()
Is de AIVD hier van op de hoogte?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 07:35 schreef Emel het volgende:
[..]
er komt geen Turken en moslimmeet. Wel een Ramadanmeet
en mensen die hier posten gaan er niet heen
hey misschien ben ik wel van de AIVDquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:14 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Is de AIVD hier van op de hoogte?![]()
tsss moet je me weer pestenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:17 schreef Emel het volgende:
[..]
hey misschien ben ik wel van de AIVD
Ik doe aan halay in Rotterdam. Folklor in Delft. Ben dus Turks cultureel-dans goed gesteltquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:07 schreef Emel het volgende:
[..]
hehe wat was je doen in R'dam?
de Doelen is snel zeg! ik heb 2 kaartjes voor Sezen!!![]()
ik behandel je zoals jij mij behandeltquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:19 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
tsss moet je me weer pesten![]()
hoe was KM?
haha echt? halay? wat leuk!!!!!!!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:25 schreef saban het volgende:
[..]
Ik doe aan halay in Rotterdam. Folklor in Delft. Ben dus Turks cultureel-dans goed gestelt![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:42 schreef Emel het volgende:
[..]
ik behandel je zoals jij mij behandelt
KM was erg leuk!! Heel mooi!
ik heb gewandeld, gezeten en gefietst!
ja absoluut! echt de moeite waard. Het was ook schitterend weer. Al met al een geslaagde dag.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
best mooie omgeving, kunst en gebouw he?
msn staat dagen uit johquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:54 schreef skippy22 het volgende:
Emel je zit ook niet veel @ msn of heb dit lieve kangeroetje geblokeerd![]()
![]()
![]()
![]()
vanavond nietquote:
ben je verdrietig?quote:
Leuk!! in R'dam?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:07 schreef saban het volgende:
[..]
Ja.
Over een maandje of 2 heb ik een optreden![]()
Kun je mij daar eens een link van geven? Ik zie alleen linkjes (die het ook nog eens niet doen) over buikdansen. Neem aan dat je het daar niet over hebt?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:52 schreef saban het volgende:
[..]
Ja. Erg leuk hoor folklor en halay! Laatst opgetreden op Koninginnedag![]()
Puik plan; zo'n meeting waar niemand heen gaatquote:Op donderdag 12 oktober 2006 07:35 schreef Emel het volgende:
er komt geen Turken en moslimmeet. Wel een Ramadanmeet
en mensen die hier posten gaan er niet heen
Een link van het dansen in Delft? Ik ben de organisator en het bestuur, dus just askquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:37 schreef paddy het volgende:
[..]
Kun je mij daar eens een link van geven? Ik zie alleen linkjes (die het ook nog eens niet doen) over buikdansen. Neem aan dat je het daar niet over hebt?
Maar je hebt over turkse dansen. Ik ben gewoon nieuwsgierig hoe die dansen dan gaanquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:08 schreef saban het volgende:
[..]
Een link van het dansen in Delft? Ik ben de organisator en het bestuur, dus just ask
Als je het over halay in Rotterdam hebt, zij hebben geen link.
laatste loodjes. straks mag je weer gewoon eten voor zonsondergang.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:53 schreef skippy22 het volgende:
Beetje outgegaan vanmiddag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |