Zonder Emel is het meestal rustigquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik was heel blij.![]()
Nu ben ik een Turk met werk.![]()
Maar tis wel stil hier he vandaag?
Ik ben in Rome tijdens de meet.quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:28 schreef muhammad_ali het volgende:
IHVK kom je niet naar de meet?
jij!!quote:
waarom sla je mij?quote:
ben ik een psycho?quote:
ik ben een lief krengetje hoorquote:
niet doen! straks kom ik je nog tegen daarquote:
ga gezellig meequote:
Ik zal je toch niet herkennenquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:17 schreef Emel het volgende:
[..]
niet doen! straks kom ik je nog tegen daar
Een Turks meisje zal nooit de eerste stap nemen richting de jongequote:Op maandag 9 oktober 2006 20:26 schreef skippy22 het volgende:
Mischien herkent ze jou wel
Waarom nietquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:31 schreef saban het volgende:
[..]
Een Turks meisje zal nooit de eerste stap nemen richting de jonge![]()
we zijn te bescheidenquote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:34 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Als we haar ritueel gaan verbranden![]()
Jij bent niet lief, wist je datquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:38 schreef Emel het volgende:
Trouwens, Turkse jongens kunnen ook bescheiden zijn.vanavond, ik geloof om 18 uur ging de deurbel. Ik ging kijken. Twee (knappe) Turkse jongens in pak
ik:"buyurunuz". Een van de jongens "biz Turklerde cenaze fonds varmi diye bakiyoruz"
Ik: "bizim var. Diyanet'te."
Hij (zenuwachtig): "Oh demekki Diyanet'te"
Ik: evet, Diyanet'te.
Hij (leek dichtgeklapt): "Sagol"
(ondertussen zitten we maar naar elkaar te staren)
Ik uiteindelijk: "iyi aksamlar"
Hij glimlachend: "iyi aksamlar"
jeetje wat waren ze verlegen![]()
hahaha hoezo? ik was heel aardigquote:
Ja dat zie ik ookquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:31 schreef saban het volgende:
[..]
Staat toch in haar verhaal wat ze allemaal gezegt heeft
Misschien wel dat jij een kirmizi lulletje hebt.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:37 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ja dat zie ik ookMaar wat heeft ze gezegt
![]()
Heb ik nietquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:20 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Misschien wel dat jij een kirmizi lulletje hebt.
aah liefquote:
Druk meisjequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:13 schreef Emel het volgende:
[..]
aah liefben iyiyim, sen?
nu aan het pauzeren op werk. Daarna effe doorwerken en naar een andere locatie en van daaruit moet ik weer ergens anders heen voor een bespreking. Mogelijk 18.30 uur thuis![]()
ja sorry,quote:
ach ja, tijd gaat in ieder geval snel als je druk hebtquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:27 schreef saban het volgende:
[..]
Druk meisjeBende sukur iyiyim, wel erg moe.
Mja, ik kom zowiezo bijna nooit meer voor 17.30 thuis.
Vast je? Zo niet, gewoon om de 2 uur lekkere pauzes nemen en genieten van je dag![]()
Vermoeiend. Was pas tegen 18.00 uur. Daarna wat klusjes thuis afgerond. Ben erg moe nu, maar wil buiten nog een ritje makenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:48 schreef Emel het volgende:
[..]
ach ja, tijd gaat in ieder geval snel als je druk hebt![]()
hoe was je dag?
weet ikquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:09 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Het aantal is vele malen groter dan alleen dit groepje![]()
ook moequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:01 schreef saban het volgende:
[..]
Vermoeiend. Was pas tegen 18.00 uur. Daarna wat klusjes thuis afgerond. Ben erg moe nu, maar wil buiten nog een ritje maken
Hoe was jou dag, behalve druk
Rij je in zo'n auto?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:31 schreef Emel het volgende:
ook moeheerlijk hoor, effe buiten ritje maken..heb je vandaag gewerkt of had je studie?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:35 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Rij je in zo'n auto?![]()
![]()
[afbeelding]
Oje Apeldoorn!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:31 schreef Emel het volgende:
[..]
ook moeheerlijk hoor, effe buiten ritje maken..heb je vandaag gewerkt of had je studie?
Morgen heb ik afdelingsuitje. We gaan ongeveer met 200 man naar Apeldoorn. Een dag relaxen met collega's
Vast je nietquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:31 schreef Emel het volgende:
Morgen heb ik afdelingsuitje. We gaan ongeveer met 200 man naar Apeldoorn. Een dag relaxen met collega's
hehe nee grapjasquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:38 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Oje Apeldoorn!
Meeting your ancestors?
jawel! pas in de avond eten natuurlijk.quote:
je kan het door dringende afspraken later inhalenquote:
Dat is een goede museum,ben er heel lang geleden der naar toe geweestquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:41 schreef Emel het volgende:
ik ga naar het Kroller Muller museum en daarna chillen' s avonds dineren en terug naar R'dam.
BUIGT!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:41 schreef Emel het volgende:
[..]
hehe nee grapjas
ik ga naar het Kroller Muller museum en daarna chillen' s avonds dineren en terug naar R'dam.
Mooi?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:43 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Dat is een goede museum,ben er heel lang geleden der naar toe geweest
okquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:46 schreef dvdfreak het volgende:
yep
quote:
dacht het niet!!quote:
dat was ik ook van planquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:49 schreef dvdfreak het volgende:
Je moet door het park gaan fietsen ,lekker relaxt ,rustig geniet van de omgeving
vooral niet commanderen bij mijquote:
WOW!quote:
Emel is geen Mof!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:54 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
en waag het niet om een fiets te stelen![]()
![]()
lieve opa tochquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:54 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
WOW!
Kelokkok.
De kansen zijn dus nog niet verkeken.
ik ben Emelquote:
projectie noemen wij datquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:54 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
en waag het niet om een fiets te stelen![]()
![]()
vuile Turkquote:
Zou ik wel willen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:55 schreef Emel het volgende:
[..]
lieve opa toch![]()
ga je nog naar de Ramadan meet?![]()
blijf je toch bij yvonne slapenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:57 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Zou ik wel willen.
Gezien de aanschaf van mijn broeken.
Maar Rotterdam is iets te ver weg.
waanzinnig mooi. ook bij slecht weer. de beeldentuin is ook erg fijn. probeer je te isoleren bij dingen die je oog mooi vindt. misschien is er nu ook een leuke expositie. doen ze vaak.quote:
hmm ben erg benieuwd nu. Leuk!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waanzinnig mooi. ook bij slecht weer. de beeldentuin is ook erg fijn. probeer je te isoleren bij dingen die je oog mooi vindt. misschien is er nu ook een leuke expositie. doen ze vaak.
SLAPEN!quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:59 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
SLAPEN!
Bij Yvonne??????????????
wat schaft de pot vandaagquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:00 schreef Emel het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Als ik een uitnodiging krijg dan doe ik hetquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:00 schreef Emel het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:
Doe dat!!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:01 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Als ik een uitnodiging krijg dan doe ik het
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |