mail maarquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:38 schreef saban het volgende:
Echt duidelijke foto's heb ik niet, kom maar online stuur ik wat, of ik mail het je ?
thanks!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:44 schreef saban het volgende:
[..]
Ik zet wel een foto hier neer van 1 van de dames.
je bent niet echt spraakzaam hequote:
Besnijdenis (Kina gecesi/sunnet) van mijn neefje in Turkijequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:44 schreef saban het volgende:
[..]
Ik zet wel een foto hier neer van 1 van de dames.
aaaaaahh erg mooi!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:46 schreef saban het volgende:
[..]
Klik
Ik heb geen duidelijke foto van mij met kostuum.
IK wou niks weten??????? jij werkt me alleen maar tegenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:46 schreef dvdfreak het volgende:
nopeje wou niks weten dus zeg ik ook niks
![]()
Ps:je bent toch niet voor Fener?
Goedzo!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:49 schreef Emel het volgende:
[..]
IK wou niks weten??????? jij werkt me alleen maar tegen![]()
Nee ik ben voor GALATASARAY!!!!!!!!!!!!!!
zo duur joh? in Turkije gekocht?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:49 schreef saban het volgende:
[..]
Heb ik veel centjes voor moeten betalen![]()
je spreekt iig 1-woordzinnen! dat is een beginquote:
GSquote:
ook GS!!!!!!!!!! YEAHHHquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:51 schreef saban het volgende:
[..]
GS![]()
Jep in Turkije.
Had hier 1000 euro gepint, moest daar in ieder geval bij pinnen![]()
Ze hadden zelfs kostuums van EUR 600 per stukquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:52 schreef Emel het volgende:
[..]
ook GS!!!!!!!!!! YEAHHH![]()
damn zeg, ERG duur.
maar wat maakt het zo duur joh? tis geen goud! ik kan in Turkije voor dat geld veel goud kopenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:53 schreef saban het volgende:
[..]
Ze hadden zelfs kostuums van EUR 600 per stuk![]()
Dat was toen even slikken voor mij![]()
Maar waarom zo vroeg naar bed?
Het wordt met de handgemaakt. Dikisleri cok gordugun gibiquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:55 schreef Emel het volgende:
[..]
maar wat maakt het zo duur joh? tis geen goud! ik kan in Turkije voor dat geld veel goud kopen
ik heb slaap vandaaren morgen wordt weer een drukke dag. Ik heb vrij maar moet veel doen en 's avonds naar een verjaardagsfeestje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |