mail maarquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:38 schreef saban het volgende:
Echt duidelijke foto's heb ik niet, kom maar online stuur ik wat, of ik mail het je ?
thanks!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:44 schreef saban het volgende:
[..]
Ik zet wel een foto hier neer van 1 van de dames.
je bent niet echt spraakzaam hequote:
Besnijdenis (Kina gecesi/sunnet) van mijn neefje in Turkijequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:44 schreef saban het volgende:
[..]
Ik zet wel een foto hier neer van 1 van de dames.
aaaaaahh erg mooi!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:46 schreef saban het volgende:
[..]
Klik
Ik heb geen duidelijke foto van mij met kostuum.
IK wou niks weten??????? jij werkt me alleen maar tegenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:46 schreef dvdfreak het volgende:
nopeje wou niks weten dus zeg ik ook niks
![]()
Ps:je bent toch niet voor Fener?
Goedzo!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:49 schreef Emel het volgende:
[..]
IK wou niks weten??????? jij werkt me alleen maar tegen![]()
Nee ik ben voor GALATASARAY!!!!!!!!!!!!!!
zo duur joh? in Turkije gekocht?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:49 schreef saban het volgende:
[..]
Heb ik veel centjes voor moeten betalen![]()
je spreekt iig 1-woordzinnen! dat is een beginquote:
GSquote:
ook GS!!!!!!!!!! YEAHHHquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:51 schreef saban het volgende:
[..]
GS![]()
Jep in Turkije.
Had hier 1000 euro gepint, moest daar in ieder geval bij pinnen![]()
Ze hadden zelfs kostuums van EUR 600 per stukquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:52 schreef Emel het volgende:
[..]
ook GS!!!!!!!!!! YEAHHH![]()
damn zeg, ERG duur.
maar wat maakt het zo duur joh? tis geen goud! ik kan in Turkije voor dat geld veel goud kopenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:53 schreef saban het volgende:
[..]
Ze hadden zelfs kostuums van EUR 600 per stuk![]()
Dat was toen even slikken voor mij![]()
Maar waarom zo vroeg naar bed?
Het wordt met de handgemaakt. Dikisleri cok gordugun gibiquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:55 schreef Emel het volgende:
[..]
maar wat maakt het zo duur joh? tis geen goud! ik kan in Turkije voor dat geld veel goud kopen
ik heb slaap vandaaren morgen wordt weer een drukke dag. Ik heb vrij maar moet veel doen en 's avonds naar een verjaardagsfeestje.
Maar waar wordt die meet nou gehouden?quote:
Wou je er 3 tegelijk op 1 meet aantrekkenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:33 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Maar waar wordt die meet nou gehouden?
Ik heb verdorie die stretchbroeken niet voor niets aangeschaft!![]()
in R'dam!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:33 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Maar waar wordt die meet nou gehouden?
Ik heb verdorie die stretchbroeken niet voor niets aangeschaft!![]()
handgemaakt, vandaar zo duur. Wel erg mooiquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:57 schreef saban het volgende:
[..]
Het wordt met de handgemaakt. Dikisleri cok gordugun gibi
2 jaar geleden hadden we ook wat kostuums gekocht, 45 euro per stuk, maar als je ze ziet, stelt niks voor.
halloquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:59 schreef dvdfreak het volgende:
goedemiddag
quote:
wat een arrogante *piep* ben jijquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:27 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
nog leuke dingen gedaan?behalve mij iedere keer lastig te vallen![]()
Boodschappen gedaan ,straks koken,the usualquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:33 schreef Emel het volgende:
wat een arrogante *piep* ben jij
oh no you didn't![]()
ik zal niet vragen of jij iets leuks gedaan hebt...je zal toch geen antwoord geven![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:37 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Boodschappen gedaan ,zodadelijk koken,the usual
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:41 schreef Emel het volgende:
[..]![]()
erg ben jij...tsss!
en je kunt meer dan 1-woordzinnen sprekeni'm impressed.
dit weekend kook ik nietvanavond feestje en morgenavond werken
ik ga de deur uit! ik word opgehaald door jero!
Bezig geweest met de bouw van mn nieuwe terrarium.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:30 schreef Emel het volgende:
[..]
handgemaakt, vandaar zo duur. Wel erg mooi
Ga je nog wat leuks doen dit weekend?
je weet niet hoe slecht psychologen verdienenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:43 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
![]()
Verdien je dan zo weinig dat je een bijbaantje moest nemen
![]()
veel plezier![]()
hoe is het met Tatar?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:48 schreef saban het volgende:
[..]
Bezig geweest met de bouw van mn nieuwe terrarium.
Verder bezig houden voor mn vereniging en een aantal andere dingen waar ik doordeweeks geen tijd voor heb.
Gaat goed met 'm, vandaag badje gehad.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:43 schreef Emel het volgende:
[..]
hoe is het met Tatar?
ook lekker druk dus
krijgt hij een grotere terrarium?? pics?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:45 schreef saban het volgende:
[..]
Gaat goed met 'm, vandaag badje gehad.
Als het meezit heb ik zijn terrarium morgen af, maar dat geloof ik zelf niet eens
Leuke avond gehad?
hmm zal hierop antwoord gevenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:42 schreef Emel het volgende:
[..]
je weet niet hoe slecht psychologen verdienen![]()
haha nee joh, ik verdien goed..weekends werken heeft een reden.
Wat doe jij voor werk? of studeer je? (of ga je hier geen antwoord op geven)![]()
wow een antwoordquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:50 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
hmm zal hierop antwoord geven![]()
Ik studeer Biologie en Medisch Laboratorium OnderzoekWil misschien hierna Tandheelkunde gaan studeren
![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:52 schreef Emel het volgende:
[..]
wow een antwoord![]()
het gaat de goeie kant op
Biologie en MLO zijn twee aparte studies? en je wil een derde studie bij doen?
HBO of uni?quote:
hoe oud ben je als ik vragen mag?quote:
later begonnen met studeren?quote:
hahahaquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:00 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Pas 26en mag ik vragen hoe oud U bent
![]()
Na mijn mbo ben ik verder gaan studeren me p had ik al maar ben toen gestopt ben aantal jaartjes gaan werken ,en toen het niet niet meer zo goed ging ben ik weer verder gaan studerenquote:
verstandigquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:02 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Na mijn mbo heb ik aantal jaartjes gewerkt,en toen het niet niet meer zo goed ging ben ik verder gaan studeren![]()
Internet vraag ik het wel,maar in het echie doe ik niet ,ben bang om inelkaar geslagen te wordenquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:01 schreef Emel het volgende:
[..]
hahaha
aan een vrouw vraag je geen leeftijd![]()
goedzo!quote:
en terechtquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:04 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
in het echie doe ik niet ,ben bang om inelkaar geslagen te worden![]()
beetje gefrustreerd?quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:07 schreef FlowerMary het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ga weg uit ons land, kloteturken!![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:05 schreef Emel het volgende:
ik heb ook eerst een HBO studie afgerond. Daarna meteen naar de universiteit.
nee iets anders. HBO-Verpleegkunde..daarna Uni psychologiequote:Op zondag 15 oktober 2006 00:08 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Eerst HBO psychologie en daarna Uni psychologie?Of had je op het HBO een andere studie gedaan
Waarom niet Geneeskunde loting?Toen had je dat VWO profiel nog nietquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:09 schreef Emel het volgende:
[..]
nee iets anders. HBO-Verpleegkunde..daarna Uni psychologie
medisch achtergrond heb ik dus![]()
had ik kunnen doen eigenlijk...ik vond verpleegkunde ook erg leuk, heb afgerond. Daarna kwam ik erachter dat ik het psychische kant ook erg leuk vond.quote:
En Psychiatrie?Had je eindelijk geneesmiddeln kunnen voorschrijvenquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:17 schreef Emel het volgende:
[..]
had ik kunnen doen eigenlijk...ik vond verpleegkunde ook erg leuk, heb afgerond. Daarna kwam ik erachter dat ik het psychische kant ook erg leuk vond.
Ik ben nu een psycholoog en een verpleegkundige..mooie combinatie lijkt mealleen mijn hele buurt maakt er gebruik van
" Hey Emel, wil jij deze prik aan mij geven?"
Je bent de olievelden van Saoedi-Arabië vergeten..quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:07 schreef FlowerMary het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
Erasmus MC als schoonmakerquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:18 schreef Emel het volgende:
waar wil jij werken na je afstuderen?
ik werk in de psychiatriequote:Op zondag 15 oktober 2006 00:19 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
En Psychiatrie?Had je eindelijk geneesmiddeln kunnen voorschrijven![]()
hahaha ach doen zoveel Turkenquote:
quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:20 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
Ha die Emel!
Het is donker!
Je zit dus weer aan de Tompoucen!
Wat oudere pics jaquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:47 schreef Emel het volgende:
[..]
krijgt hij een grotere terrarium?? pics?
Avond was wel leuk jaal kende ik niemand
behalve jero
ziet er goed uit!!quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:24 schreef saban het volgende:
[..]
Wat oudere pics ja
[afbeelding]
[afbeelding]
groot!quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:24 schreef saban het volgende:
Trouwens deze wordt 100x60x50.
Huidige is 60x40x40
quote:
Ga weg uit Nederland, klote-geen-koerdse-paspoort-hebbende-sletquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:07 schreef FlowerMary het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
saban tochquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:28 schreef saban het volgende:
[..]
Ga weg uit Nederland, klote-geen-koerdse-paspoort-hebbende-slet
Ik denk omdat het Turken zijnquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:29 schreef Emel het volgende:
[..]
saban toch![]()
ik ken helemaal geen Koerden. Hoe zou dat komen?
haha irritant? welneequote:Op zondag 15 oktober 2006 00:30 schreef saban het volgende:
[..]
Ik denk omdat het Turken zijn
Irritant ben ik he, tegen ze
Als ik die kaart zo bekijk, willen ze bijna Ankara erbijquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:30 schreef Emel het volgende:
[..]
haha irritant? welneeje bent juist zo aardig
![]()
Volgens Kirmizi Beyaz hebben Koerden dikkere snorren.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:30 schreef saban het volgende:
[..]
Ik denk omdat het Turken zijn
Irritant ben ik he, tegen ze
quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:31 schreef dvdfreak het volgende:
Emel ik heb gehoord dat jij een turkse Rambo bent.Kan niet een massslachting aaanrichten![]()
Emel heeft tenminste ballen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:31 schreef dvdfreak het volgende:
Emel ik heb gehoord dat jij een turkse Rambo bent.[afbeelding]Kan je niet ffe huishouden daar?
zou een Turkse meisje met een Koerd trouwen?quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:31 schreef dvdfreak het volgende:
Emel ik heb gehoord dat jij een turkse Rambo bent.[afbeelding]Kan je niet ffe huishouden daar?
Koerden zijn raarquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:33 schreef Emel het volgende:
[..]
zou een Turkse meisje met een Koerd trouwen?![]()
afblijven van Ankara!!!quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:32 schreef saban het volgende:
[..]
Als ik die kaart zo bekijk, willen ze bijna Ankara erbij
The kurd-dream![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:33 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Emel heeft tenminste ballen.
Turks meisje, niet Turkse meisjequote:Op zondag 15 oktober 2006 00:33 schreef Emel het volgende:
[..]
zou een Turkse meisje met een Koerd trouwen?![]()
eerlijk gezegd, ben ik best stoerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |