quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:40 schreef DutchGooner het volgende:
Hopen niet maar dit is de juiste omschrijving;
[..]
Amen broederquote:
Wil je dat dan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:19 schreef ganzenherder het volgende:
En het Nederlands elftal moet wel heeeeel slecht spelen willen ze deze poule niet overleven![]()
Ben het hiermee eens, maarja vind van basten zo'n suffe zak dat ze wel even flink mogen worden afgemaakt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:02 schreef Tha_Flash het volgende:
het zal me een rotzorg zijn....
Alleen als het Nederlands elftal zich niet kwalificeert voor het EK wordt hij pas weggetrapt door zijn KNVB vriendjes vrees ikquote:
Jij hebt liever geen EK dan een EK met Van Basten?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:22 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Alleen als het Nederlands elftal zich niet kwalificeert voor het EK wordt hij pas weggetrapt door zijn KNVB vriendjes vrees ik![]()
Ik bedoel er alleen mee dat Van Basten waarschijnlijk alleen wordt weggeschopt als hij zich niet kwalificeert voor het EK. Omdat hij veel meer mag flikken van de KNVB dan zijn voorgangers.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:29 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Jij hebt liever geen EK dan een EK met Van Basten?
Onbegrijpelijk.![]()
Wat is dan groter, je liefde voor (het) Nederland(se voetbal) of je haat tegen Van Basten?
Spelen die ook over de vleugel ?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:40 schreef Boomstam het volgende:
Zie het als dammen
quote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:15 schreef MoChe het volgende:
hopelijk verliezen ze...
Het zijn zielige betweters die liever "gelijk krijgen" en dan het gevoel hebben dat ze meer van voetbal afweten dan MvBasten, dan dat ze willen dat het NLs elftal wint ...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:01 schreef HeatWave het volgende:
Ik hoop altijd wel dat nederland wint, maar ik snap de sentimenten ook wel een beetje hier. He zou een soort 'zie je wel van Basten, je pakt het niet goed aan" signaal kunnen zijn.
Nou ja, niet allemaal. Maar het GAAT natuurlijk ook allemaal niet echt lekker op dit moment, qua sfeer dan..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:08 schreef Doc het volgende:
[..]
Het zijn zielige betweters die liever "gelijk krijgen" en dan het gevoel hebben dat ze meer van voetbal afweten dan MvBasten, dan dat ze willen dat het NLs elftal wint ...
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:31 schreef Boomstam het volgende:
[..]
en met geisoleerde spits
[afbeelding]
De aankomende twee interlandwedstrijden een enorme verliespartij voor Van Basten en consorten, hopen dat de KNVB dan inziet dat Van Basten niet de juiste bondscoach is en hem per staande voet ontslaat en een andere bondscoach aanstelt, maarja dat zal wel niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:29 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk.![]()
Wat is dan groter, je liefde voor (het) Nederland(se voetbal) of je haat tegen Van Basten?
Ik ben er ook volledig onverschillig over. Opvallend.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:02 schreef Tha_Flash het volgende:
het zal me een rotzorg zijn....
Wow, jij kan erg rare conclusies trekken als ik het over één wedstrijd hebquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:29 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk.![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:31 schreef Steve_I. het volgende:
hopen is een groot woord....
Ik ben voor mijn land, maar tegen ajax en aanverwanten... en aangezien marco niet alleen een kutjood is die allemaal kutjoden selecteert, maar ook nog eens spelers als RvN en MvB zwaar naait.......
ergens zou ik denk wel een btje gniffelen als Kuyt uitvalt en vennegoor nog geblesseerd is...
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:31 schreef Steve_I. het volgende:
Ik ben voor mijn land, maar tegen ajax en aanverwanten... en aangezien marco niet alleen een kutjood is die allemaal kutjoden selecteert
Lucius en Vlaar komen inderdaad tekort en zou ik er niet bij willen, maar hetzelfde geld voor spelers als madurodam.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:39 schreef 16meter het volgende:
[..]
![]()
![]()
'kutjood', 'kutjoden' Wat een frustratie weer. Jammer he, dat Lucius en Vlaar tekort komen voor het Nederlands elftal.
Maar wel juichen als zo'n kutjood scoort voor Oranje![]()
Jij bent zeker zo'n typ dat ook altijd spreekt van de 'KNJB'?
Krabzequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:22 schreef zevenkamp het volgende:
Zal me jeuken om eerlijk te zijn
whehe, dat hoop ik wel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:22 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Als van Basten daardoor ontslagen word.![]()
Moeten we Ooijer, Landzaat en De Cler ook rekenen tot "kutjoden"?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:31 schreef Steve_I. het volgende:
hopen is een groot woord....
Ik ben voor mijn land, maar tegen ajax en aanverwanten... en aangezien marco niet alleen een kutjood is die allemaal kutjoden selecteert, maar ook nog eens spelers als RvN en MvB zwaar naait.......
Holland, dus we juichen alleen voor feyenoorders en Ajacieden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:41 schreef jorienvdherik het volgende:
come on holland
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:38 schreef MrSASO het volgende:
[..]
En dan Seedorf terug in het team als aanvoerder.![]()
Hoezo stom topic ? Die vraagt leeft gewoon. Ik hoop ook gewoon dat we winnen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:01 schreef Beschouw het volgende:
Wat een stom topic.
Beschouw blijft pal achter Van Basten staan, wat er ook gebeurt.
Ik hoop dat Nederland verliest en dat heeft niet met Marco te maken (maar is wel een leuke bijkomstigheid)quote:
Verklaar nog eens je aversie tegen het Nederlands elftal. Ik wil wel weer eens lachen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:11 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Ik hoop dat Nederland verliest en dat heeft niet met Marco te maken (maar is wel een leuke bijkomstigheid)
Klopt, ik vind het dan ook een vreemde stelling.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:11 schreef JoleX het volgende:
ik hoop gewoon dat ze winnen.
mensen die hopen dat ze verliezen, zie ik gewoon als een soort landveraders.
Ook zo aan het genieten van Engelandquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:11 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Ik hoop dat Nederland verliest en dat heeft niet met Marco te maken (maar is wel een leuke bijkomstigheid)
Net genoten van Engelandquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:11 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Omdat een overschatte Limburger en een over-the-hill Brabo niet mee doen? Djziezis, daar zit een weldenkend mens toch niet mee?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, niet allemaal. Maar het GAAT natuurlijk ook allemaal niet echt lekker op dit moment, qua sfeer dan..
Nee een middenveld met Landzaat en de Jongquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:01 schreef Doc het volgende:
[..]
Omdat een overschatte Limburger en een over-the-hill Brabo niet mee doen? Djziezis, daar zit een weldenkend mens toch niet mee?
Typisch tweede generatie allochtonen reactiequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:11 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
OK, ik had daar liever v Bommel en Seedorf gezien, maar zoveel zal dat niet schelen in dit elftal. We hebben gezien dat NL met die 2 gasten niet zoveel beter presteert.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee een middenveld met Landzaat en de Jong
Wat deed Nederland 2 maal tegen Macedonie in de WK kwalificatie reeks?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ook zo aan het genieten van Engeland
Ik knoooow. Maar het Brittania rules de world verstomde al snel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wat deed Nederland 2 maal tegen Macedonie in de WK kwalificatie reeks?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ook zo aan het genieten van Nederland?
Ze spelen niet slecht, alleen het kleine beetje geluk ontbreekt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ook zo aan het genieten van Nederland?
quote:
of is het overtuiging?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:48 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ze spelen niet slecht, alleen het kleine beetje geluk ontbreekt.![]()
Waarom zou iedereen net zo nationalistisch moeten zijn als jij? Er zijn veel dingen waarbij ik geen ene zak geef om of Nederland het goed doet/wint of niet. Het is dat ik hier geboren ben en nog steeds woon maar ben totaal niet nationalistisch en geef dus niet veel om Nederland.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dan ben je echt triest en kinderachtig als je hoopt dat NL verliest als Nederlander.
Dat je zoiezo dit Topic al opent getuigt van weinig intelligentie.
Nouja, niet verdrietig, laat ik het zo zeggenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:51 schreef jorienvdherik het volgende:
en zijn jullie nu blij
Gek he, als Bassie ze op andere posities laat spelen dan ze gewend zijn? Hij snapt zelf niet zoveel van het spelletje, hij kon alleen dondersgoed uit de voeten als voetballer. De trainer Van Basten is gewoon een grap. Sneijder als halve controleur laten spelen op het WK, Van Bommel "op een mannetje" zettenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:05 schreef Doc het volgende:
[..]
OK, ik had daar liever v Bommel en Seedorf gezien, maar zoveel zal dat niet schelen in dit elftal. We hebben gezien dat NL met die 2 gasten niet zoveel beter presteert.
Open your eyes zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:54 schreef Niek. het volgende:
[..]
Waarom zou iedereen net zo nationalistisch moeten zijn als jij? Er zijn veel dingen waarbij ik geen ene zak geef om of Nederland het goed doet/wint of niet. Het is dat ik hier geboren ben en nog steeds woon maar ben totaal niet nationalistisch en geef dus niet veel om Nederland.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:54 schreef Niek. het volgende:
[..]
Waarom zou iedereen net zo nationalistisch moeten zijn als jij? Er zijn veel dingen waarbij ik geen ene zak geef om of Nederland het goed doet/wint of niet. Het is dat ik hier geboren ben en nog steeds woon maar ben totaal niet nationalistisch en geef dus niet veel om Nederland.
Ze hoeven niet eens aanvallend te gaan spelen... het gaat me meer om het feit dat we een bondscoach hebben die een groter ego heeft dan het landsbelang om de beste spelers te selecterenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:00 schreef koningdavid het volgende:
Ach, waar maken we ons druk om.
Heel veel van die kansloze gasten hier die nu hopen dat Nederland verliest, zijn weer de grootste fans als Nederland weer leuk aanvallend voetbal speelt.
gloryhunters.
Soms moet je één stap achteruit doen om er daarna twee vooruit te zetten. Ik heb liever dat Bulgarije Nederland nu afslacht en dat er een trainerswisseling komt (waarna NL zich als nog kwalificeert) dan dat Nederland nu met alle geluk van de wereld wint (en de kwalificatiereeks ook), zodat Bassie alle ruimte krijgt om nog een groot toernooi te verneuken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:00 schreef koningdavid het volgende:
Heel veel van die kansloze gasten hier die nu hopen dat Nederland verliest, zijn weer de grootste fans als Nederland weer leuk aanvallend voetbal speelt.
gloryhunters.
Mij gaat het gewoon om van Basten, meer niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:00 schreef koningdavid het volgende:
gloryhunters.
Het gaat niet direct om nederland als ik in bijv. duitsland/frankrijk/belgie had gewoond dan had ik waarschijnlijk ook niet veel om die landen gegeven.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Open your eyes zou ik zeggen.
Nederland is één van de beste landen ter wereld om in te wonen. Ik vind het gewoon triest als iemand z'n nationale voetbalelftal afkraakt. Dat je niks om voetbal geeft okey maar om het alleen af te komen kraken is zo laag en triest.
Waarom, deze wedstrijd vind ik eerlijk gezegd ook niet echt geweldig.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:04 schreef Bep het volgende:
Ik hoop dat ze winnen en als ze verliezen hebben we helaas pech.
Ik blijf achter mn Marco staan![]()
en als ze winnen lekker meehossenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:05 schreef magnifor het volgende:
Ik hoop dat nederland verliest vandaag.
Nou en , ik geniet van elke wedstrijdquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:05 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Waarom, deze wedstrijd vind ik eerlijk gezegd ook niet echt geweldig.
Kan mij niets schelen. En ik ben niet voor nederland trouwens.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
en als ze winnen lekker meehossen![]()
Wat een zuurpruim ben je tochquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:08 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Toch niet van het sprankelende voetbal lijkt mij.![]()
we zijn nog steeds allemaal pro NLelftalquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:00 schreef koningdavid het volgende:
gloryhunters.
ik denk dat vanavond wel genoeg gezien is dat oranje onder v basten niet 100% is en dat we hiermee niet presteren op een ekquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:19 schreef jorienvdherik het volgende:
fuck you all
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:22 schreef Boomstam het volgende:
[..]
ik denk dat vanavond wel genoeg gezien is dat oranje onder v basten niet 100% is en dat we hiermee niet presteren op een ek
daarmee is 99% van de topic posters al tevreden
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Soms moet je één stap achteruit doen om er daarna twee vooruit te zetten. Ik heb liever dat Bulgarije Nederland nu afslacht en dat er een trainerswisseling komt (waarna NL zich als nog kwalificeert) dan dat Nederland nu met alle geluk van de wereld wint (en de kwalificatiereeks ook), zodat Bassie alle ruimte krijgt om nog een groot toernooi te verneuken.
Dudequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:19 schreef Boomstam het volgende:
[..]
En eigenliijk ben jij de nazihond, de verrader de nsber
Want met dit oranje en dit spel winnen we geen EK en WK
daarom is het van LANDSbelang en NATIONALISTISCH belang dat er dingen gaan veranderen.
Ga jij eens even rustig in een hoekie zitten uithuilen en kom eens rustig op adem.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:19 schreef Boomstam het volgende:
[..]
En eigenliijk ben jij de nazihond, de verrader de nsber
Want met dit oranje en dit spel winnen we geen EK en WK
daarom is het van LANDSbelang en NATIONALISTISCH belang dat er dingen gaan veranderen.
Mja, ik vond dit toch wel één van de betere westrijden onder vBasten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:02 schreef Barca het volgende:Boulah!
![]()
We waren niet goed (de commentator was wel erg positief) maar dat zijn we al ruim twee jaar niet.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:02 schreef Barca het volgende:Boulah!
![]()
We waren niet goed (de commentator was wel erg positief) maar dat zijn we al ruim twee jaar niet.
Deze selectie gaat het op het komende EK niet redden. Aub Ooijer, Mathijsen, Sneijder (speelde niet onaardig maar is meer een aanvallende middenvelder dan een controlerende middenvelder) en Kuijt exit. Seedorf, Davids en Boateng erin. Oh ja, en Stekelenburg voor Van der Sar. (Sar mag reserve zijn. Hij was weer goed maar we moeten toewerken naar het EK en wk. Davids mag nog een paar wedstrijden spelen daarna mag een speler als Stijn Schaars zijn positie innemen.)
Dat geeft dan al aan hoe slecht we de afgelopen jaren hebben gespeeld.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:06 schreef cheqy het volgende:
[..]
Mja, ik vond dit toch wel één van de betere westrijden onder vBasten.
Whahahaha. Domste post ooit!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:02 schreef Barca het volgende:Boulah!
![]()
Deze selectie gaat het op het komende EK niet redden. Aub Ooijer, Mathijsen, Sneijder (speelde niet onaardig maar is meer een aanvallende middenvelder dan een controlerende middenvelder) en Kuijt exit. Seedorf, Davids en Boateng erin. Oh ja, en Stekelenburg voor Van der Sar. (Sar mag reserve zijn. Hij was weer goed maar we moeten toewerken naar het EK en wk. Davids mag nog een paar wedstrijden spelen daarna mag een speler als Stijn Schaars zijn positie innemen.)
jaquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:10 schreef Beschouw het volgende:
Die fokkers die mee huilen met de wolven in het bos en die Van Basten weg willen hebben zouden een tijdje een ban moeten hebben![]()
Zo kan je het ook stellen ja.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:07 schreef Barca het volgende:
[..]
Dat geeft dan al aan hoe slecht we de afgelopen jaren hebben gespeeld.
Ja ... Boateng. Deze ploeg mist controlerende middenvelders en heeft een overschot aan zwakke centrale verdedigers. Boulah staat nu rechtsback. De Kannibaal hoort in het centrum!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:07 schreef 16meter het volgende:
[..]
![]()
Boateng erin? Stekelenburg voor van der Sar?![]()
Dank u, dank u!quote:
Reuzeknap punten delen met Bulgarije. Hristo zal wat teleurgesteld zijn; Vermoedelijk ligt de kleedkamer nu al in puin.quote:
Jij stemt vast op de SPquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:10 schreef Beschouw het volgende:
Die fokkers die mee huilen met de wolven in het bos en die Van Basten weg willen hebben zouden een tijdje een ban moeten hebben![]()
iedereen die voorspoed in de weg staat, opzettelijk, is mijn respect niet waardquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:04 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ga jij eens even rustig in een hoekie zitten uithuilen en kom eens rustig op adem.![]()
Onderschat de trainer niet.quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:46 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom zijn al die spelers tevreden met een gelijkspel tegen wereldland Bulgarije
Omdat ze redelijk goed speelden onder lastige omstandigheden en als de scheids niet een rare beslissing genomen had ze gewoon gewonnen hadden misschien.quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:46 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom zijn al die spelers tevreden met een gelijkspel tegen wereldland Bulgarije
Als ik die interviews gisteren zag, was niemand echt tevreden over het resultaat, wel over het spel.quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:46 schreef Ambrosius het volgende:
Over het spel zou ik als speler niet tevreden zijn.quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:44 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als ik die interviews gisteren zag, was niemand echt tevreden over het resultaat, wel over het spel.
Over het resultaat ook niet vind ik, wat de omstandigheden ook zijn, van Bulgarije moet je winnen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:51 schreef Barca het volgende:
[..]
Over het spel zou ik als speler niet tevreden zijn.
Over het resultaat ook niet. Maar dat gaven de spelers al aan.quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Over het resultaat ook niet vind ik, wat de omstandigheden ook zijn, van Bulgarije moet je winnen.
Was ook gebeurd als de scheids geen loepzuivere goal had afgekeurd.quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Over het resultaat ook niet vind ik, wat de omstandigheden ook zijn, van Bulgarije moet je winnen.
Geen idee, maar aangezien dit over de wedstrijd van zaterdag ging, kan het gewoon op slot.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:11 schreef stefmans het volgende:
Wat is dit voor kansloos topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |