Holland, dus we juichen alleen voor feyenoorders en Ajacieden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:41 schreef jorienvdherik het volgende:
come on holland

quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:38 schreef MrSASO het volgende:
[..]
En dan Seedorf terug in het team als aanvoerder.![]()

Hoezo stom topic ? Die vraagt leeft gewoon. Ik hoop ook gewoon dat we winnen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:01 schreef Beschouw het volgende:
Wat een stom topic.
Beschouw blijft pal achter Van Basten staan, wat er ook gebeurt.

Ik hoop dat Nederland verliest en dat heeft niet met Marco te maken (maar is wel een leuke bijkomstigheid)quote:

Verklaar nog eens je aversie tegen het Nederlands elftal. Ik wil wel weer eens lachen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:11 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Ik hoop dat Nederland verliest en dat heeft niet met Marco te maken (maar is wel een leuke bijkomstigheid)

Klopt, ik vind het dan ook een vreemde stelling.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:11 schreef JoleX het volgende:
ik hoop gewoon dat ze winnen.
mensen die hopen dat ze verliezen, zie ik gewoon als een soort landveraders.

Ook zo aan het genieten van Engelandquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:11 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Ik hoop dat Nederland verliest en dat heeft niet met Marco te maken (maar is wel een leuke bijkomstigheid)

Net genoten van Engelandquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:11 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]

Omdat een overschatte Limburger en een over-the-hill Brabo niet mee doen? Djziezis, daar zit een weldenkend mens toch niet mee?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, niet allemaal. Maar het GAAT natuurlijk ook allemaal niet echt lekker op dit moment, qua sfeer dan..

Nee een middenveld met Landzaat en de Jongquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:01 schreef Doc het volgende:
[..]
Omdat een overschatte Limburger en een over-the-hill Brabo niet mee doen? Djziezis, daar zit een weldenkend mens toch niet mee?

Typisch tweede generatie allochtonen reactiequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:11 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]

OK, ik had daar liever v Bommel en Seedorf gezien, maar zoveel zal dat niet schelen in dit elftal. We hebben gezien dat NL met die 2 gasten niet zoveel beter presteert.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee een middenveld met Landzaat en de Jong

Wat deed Nederland 2 maal tegen Macedonie in de WK kwalificatie reeks?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ook zo aan het genieten van Engeland

Ik knoooow. Maar het Brittania rules de world verstomde al snel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wat deed Nederland 2 maal tegen Macedonie in de WK kwalificatie reeks?

quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ook zo aan het genieten van Nederland?

Ze spelen niet slecht, alleen het kleine beetje geluk ontbreekt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ook zo aan het genieten van Nederland?

quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |