Ben het hiermee eens, maarja vind van basten zo'n suffe zak dat ze wel even flink mogen worden afgemaakt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:02 schreef Tha_Flash het volgende:
het zal me een rotzorg zijn....
Alleen als het Nederlands elftal zich niet kwalificeert voor het EK wordt hij pas weggetrapt door zijn KNVB vriendjes vrees ikquote:
Jij hebt liever geen EK dan een EK met Van Basten?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:22 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Alleen als het Nederlands elftal zich niet kwalificeert voor het EK wordt hij pas weggetrapt door zijn KNVB vriendjes vrees ik![]()
Ik bedoel er alleen mee dat Van Basten waarschijnlijk alleen wordt weggeschopt als hij zich niet kwalificeert voor het EK. Omdat hij veel meer mag flikken van de KNVB dan zijn voorgangers.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:29 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Jij hebt liever geen EK dan een EK met Van Basten?
Onbegrijpelijk.![]()
Wat is dan groter, je liefde voor (het) Nederland(se voetbal) of je haat tegen Van Basten?
Spelen die ook over de vleugel ?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:40 schreef Boomstam het volgende:
Zie het als dammen
quote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:15 schreef MoChe het volgende:
hopelijk verliezen ze...
Het zijn zielige betweters die liever "gelijk krijgen" en dan het gevoel hebben dat ze meer van voetbal afweten dan MvBasten, dan dat ze willen dat het NLs elftal wint ...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:01 schreef HeatWave het volgende:
Ik hoop altijd wel dat nederland wint, maar ik snap de sentimenten ook wel een beetje hier. He zou een soort 'zie je wel van Basten, je pakt het niet goed aan" signaal kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |