Reuzeknap punten delen met Bulgarije. Hristo zal wat teleurgesteld zijn; Vermoedelijk ligt de kleedkamer nu al in puin.quote:
Jij stemt vast op de SPquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:10 schreef Beschouw het volgende:
Die fokkers die mee huilen met de wolven in het bos en die Van Basten weg willen hebben zouden een tijdje een ban moeten hebben![]()
iedereen die voorspoed in de weg staat, opzettelijk, is mijn respect niet waardquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:04 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ga jij eens even rustig in een hoekie zitten uithuilen en kom eens rustig op adem.![]()
Onderschat de trainer niet.quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:46 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom zijn al die spelers tevreden met een gelijkspel tegen wereldland Bulgarije
Omdat ze redelijk goed speelden onder lastige omstandigheden en als de scheids niet een rare beslissing genomen had ze gewoon gewonnen hadden misschien.quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:46 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom zijn al die spelers tevreden met een gelijkspel tegen wereldland Bulgarije
Als ik die interviews gisteren zag, was niemand echt tevreden over het resultaat, wel over het spel.quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:46 schreef Ambrosius het volgende:
Over het spel zou ik als speler niet tevreden zijn.quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:44 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als ik die interviews gisteren zag, was niemand echt tevreden over het resultaat, wel over het spel.
Over het resultaat ook niet vind ik, wat de omstandigheden ook zijn, van Bulgarije moet je winnen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:51 schreef Barca het volgende:
[..]
Over het spel zou ik als speler niet tevreden zijn.
Over het resultaat ook niet. Maar dat gaven de spelers al aan.quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Over het resultaat ook niet vind ik, wat de omstandigheden ook zijn, van Bulgarije moet je winnen.
Was ook gebeurd als de scheids geen loepzuivere goal had afgekeurd.quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Over het resultaat ook niet vind ik, wat de omstandigheden ook zijn, van Bulgarije moet je winnen.
Geen idee, maar aangezien dit over de wedstrijd van zaterdag ging, kan het gewoon op slot.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:11 schreef stefmans het volgende:
Wat is dit voor kansloos topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |