Ik ken verdomd weinig mannen die een handtasje meenemen bij het uitgaan, maar hé.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Tasje?
Dan nog. Daar is het rijk niet verantwoordelijk voor. JIJ ben ZELF verantwoordelijk voor je paspoort. Het paspoort is eigendom van het rijk.
Dat geloof ik best.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Volgens mijn man is het voldoende als je een bewijs hebt dat je paspoort in aanvraag is. Dat bewijs moet je gewoon krijgen. Dan krijg je geen bekeuring voor het niet hebben van een id-bewijls. Uiteraard krijg je voor zonder licht fietsen, alsnog wel een bekeuring.
Of gratis/veel korting op verstrekking van extra ID-kaarten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ken verdomd weinig mannen die een handtasje meenemen bij het uitgaan, maar hé.
Ik vind het zelf nogal suffig om het rijk overal van te vrijwaren.
Je legt een ID-plicht op, dus je zorgt ook maar voor fatsoenlijke paspoorten.
Nope, met je lipstick, tampons, zakdoekjes, lippenbalsem, nivea handcreme, gewoon, een handtasjequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
ALs ik naar school ging in mijn tas, anders in mijn broekzakWaar anders? Moet ik voor die verrotte ID-plicht speciaal een tas meenemen zonder enige inhoud?
Zoals ik al eerder zei, heeft de gemiddelde 17-jarige geen paspoort, maar een id-kaart. Die kan gewoon in je portemonnee.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
ALs ik naar school ging in mijn tas, anders in mijn broekzakWaar anders? Moet ik voor die verrotte ID-plicht speciaal een tas meenemen zonder enige inhoud?
Tegenwoordig krijgen kids van 14 hun id-kaart gratis. Eenmalig uiteraard.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Of gratis/veel korting op verstrekking van extra ID-kaarten.
En in de tussentijd? Dan niet mopperen dat je geen bewijs van afgifte hebt als je een bon krijgtquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat geloof ik best.
Maar goed, als ik hem op ga halen krijgt dat mens het nog wel te horen, dat zeker.
Gok dat hij zal zeggen dat je dan een bewijs moet vragen dat je legaal even zonder ID zit en dat je dan dus daar geen bekeuring voor kunt krijgen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ga ik zeker vragen, ik heb toevallig dit semester staats en bestuursrecht
Nee. Maar deze had ik al een hele tijd, toen was het plan er om wat verder te gaan, maar wegens een sterfgeval in de familie was dat niet mogelijk..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, heeft de gemiddelde 17-jarige geen paspoort, maar een id-kaart. Die kan gewoon in je portemonnee.
Als jij zo'n verre reizen maakt dat je een paspoort nodig hebt, lijkt me dat je ouders ook wel geld hebben om voor jou een id-kaart te kopen. Dat is sowieso goedkoper dan telkens een nieuw paspoort als je oude breekt.
Dat kantoor is alleen tussen 8 en 12 open. en de enige dag dat ik daar heen kan gaan is vrijdags - en dan kan ik hem gelijk even ophalen (zie ook mijn KLB topicquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:27 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En in de tussentijd? Dan niet mopperen dat je geen bewijs van afgifte hebt als je een bon krijgt![]()
Dit was in 2000 ja, smartassquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:52 schreef VinoTinto het volgende:
Check die foto trouwens. Leuk kapsel, dork.
It's your call. Aangenomen dat die ambtenaren het dan al klaar hebbenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat kantoor is alleen tussen 8 en 12 open. en de enige dag dat ik daar heen kan gaan is vrijdags - en dan kan ik hem gelijk even ophalen (zie ook mijn KLB topic)
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:25 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
It's your call. Aangenomen dat die ambtenaren het dan al klaar hebben![]()
He, kom je die muts gelijk weer tegen, ken je gelijk een date regelen![]()
Effe gegoogled. Is dus inderdaad maar 5 jaar geldig. Je paspoort was dus al verlopen? Of je had er geen recente foto op gedaan, wat ook al tegen de wet is.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Moet je die niet binnen 5 jaar vernieuwen?
Eensch isquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Effe gegoogled. Is dus inderdaad maar 5 jaar geldig. Je paspoort was dus al verlopen? Of je had er geen recente foto op gedaan, wat ook al tegen de wet is.
..... en dat voor een juridisch medewerkerquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Effe gegoogled. Is dus inderdaad maar 5 jaar geldig. Je paspoort was dus al verlopen? Of je had er geen recente foto op gedaan, wat ook al tegen de wet is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |