Tsjees, plaats jij tegenwoordig serieuze reacties?quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:27 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee, mensen als jij vallen ten prooi aan het politieke populisme van mensen als Wilders. Je laat je lekker beet nemen, jongen. Zie in dat de problemen nooit zullen worden opgelost met dit voortdurende moddergooien. Theo van Gogh heeft het met de dood moeten bekopen. Ik kan mij heel goed voorstellen dat moslims mensen als Van Gogh en nu ook weer deze Wilders mijnheer goed beu zijn.
Kijk hier maar eerst eens naar voordat je omkomt door de illusie dat je alles weet.quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:27 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee, mensen als jij vallen ten prooi aan het politieke populisme van mensen als Wilders. Je laat je lekker beet nemen, jongen. Zie in dat de problemen nooit zullen worden opgelost met dit voortdurende moddergooien. Theo van Gogh heeft het met de dood moeten bekopen. Ik kan mij heel goed voorstellen dat moslims mensen als Van Gogh en nu ook weer deze Wilders mijnheer goed beu zijn.
Ach kijk, een westers propagandafilmpjequote:Op zondag 8 oktober 2006 00:58 schreef typtypo het volgende:
[..]
Kijk hier maar eerst eens naar voordat je omkomt door de illusie dat je alles weet.
http://www.mijneigenweblog.nl/weblog/entry.php?w=NederKrant&e_id=27608
Ik plaats vrijwel nooit niet serieuze reacties als ik eerlijk moet zijn.quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:34 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Tsjees, plaats jij tegenwoordig serieuze reacties?
door Ariël Bruénsquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:58 schreef typtypo het volgende:
[..]
Kijk hier maar eerst eens naar voordat je omkomt door de illusie dat je alles weet.
Ik kan het je aanraden.quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:00 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ach kijk, een westers propagandafilmpje. Maar geen probleem, ik zal hem bekijken.
En wie zou dat mogen zijn?quote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:59 schreef StefanP het volgende:
[..]
Jij bent niet eens Nederlander, dus je hebt geen recht van spreken over deze stelling omdat het juist gaat om wat Nederlanders vinden.
Wilders heeft volkomen gelijk. Je hoeft maar naar de grote riolen, euh ik bedoel de grote steden, te kijken om te zien waar het heen gaat met Nederland. Vuil, smerig, vies, crimineel, vol, niemand die meer werkt, noem maar op. Mooi toekomstbeeld
Heerlijk, een stad kan me niet vuil, smerig, vies, crimineel, vol en werkeloos genoeg zijn. Waar de werklozen zijn, de criminelen, de pooiers, de hoeren, de dealers, de uitvreters, de zakenwassers, de sjacheraars, de alcholisten, dat is waar het allemaal gebeurt. Daar wordt er goede muziek gemaakt, daar wordt prachtige poezie geschreven, dat is waar het echte leven zich afspeelt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:59 schreef StefanP het volgende:
[..]
Jij bent niet eens Nederlander, dus je hebt geen recht van spreken over deze stelling omdat het juist gaat om wat Nederlanders vinden.
Wilders heeft volkomen gelijk. Je hoeft maar naar de grote riolen, euh ik bedoel de grote steden, te kijken om te zien waar het heen gaat met Nederland. Vuil, smerig, vies, crimineel, vol, niemand die meer werkt, noem maar op. Mooi toekomstbeeld
Tien voor vier `s middags, alhier.quote:Op zondag 8 oktober 2006 08:50 schreef LXIV het volgende:
Wat ben jij er vroeg bij, JAM
Ik zou die winkel uit Waddinxveen veranderen in een conglomeraat uit Duitsland. Verder klinkt het wel goed.quote:Op zondag 8 oktober 2006 09:03 schreef JAM het volgende:
Ik ben een CV bij elkaar aan het liegen. Ik ben nu bij het kopje `work experience as a translator`. Ik heb twee dingen bedacht.
1. Vertalingen van 17de eeuwe poezie uit oud-Engels naar modern Nederlands voor het universiteitsblad.
2. Vertalingen van handleidingen van motor-onderdelen voor een winkel uit Waddinxveen.
Jij nog tips?
Ik ben druk bezig hier werk te zoeken.
Ik denk dat je in Japan zo ongeveer alles kunt vertellen over Nederland of West-Europa wat maar in je hoofd opkomt. Mij lijkt het dat men daar geen flauw benul heeft wat wel en niet tot de mogelijkheden behoort.quote:Op zondag 8 oktober 2006 09:08 schreef JAM het volgende:
Ik ben nu een naam aan het verzinnen voor een zognaamd Nederlands universiteitsblad waarvoor ik zogenaamd vertalingen heb gemaakt.
Japan is OK. Ik hoop genoeg geld te verdienen om over een jaar of twee weer naar Nederland terug te gaan en daar m`n collegegeld te kunnen betalen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 09:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik zou die winkel uit Waddinxveen veranderen in een conglomeraat uit Duitsland. Verder klinkt het wel goed.
Wat zijn je verdere plannen, buiten het je hoofd boven water houden met vertalingen? Dus, waarom wil je je hoofd daar boven water houden?
Ik heb de eerste helft bekeken en my godquote:Op zondag 8 oktober 2006 01:06 schreef typtypo het volgende:
[..]
Ik kan het je aanraden.
Ik zou het ook bookmarken en misschien meerdere keren terug kijken om je ervan te vergewissen dat je niet in een boze droom ben terecht gekomen.
Propaganda is het zeker niet.
Het zijn geschriften van moslims zelf en serieus is het ook.
Je ziet het bewijs elke dag op het nieuws en heeft niks met populisme of media te maken.
Hahaha, jij hebt de Bijbel echt niet gelezen he. De mensen die de Romeimen eruit wilden hebben waren de Zeloten, het verzet zeg maar.quote:Op zondag 8 oktober 2006 09:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
JC was toch ook gewoon een opruier en onruststoker? Later hebben ze daar maar een mooie draai aan gegeven, maar hij wilde toch ook opstand tegen de Romeinen?
Dat wordt wat als ze dat in de bijbel-belt echt gaan beseffen![]()
Uh nee, de joodse religieuze leiders beschouwden hem als een opruier en onruststoker, niet de Romeinen, Jezus heeft nooit opgeroepen tot een opstand tegen de Romeinen en gezien zijn uitspraken over belastingen (geef de keizers wat des keizers is) had hij niet eens moeite met de Romeinen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 09:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
JC was toch ook gewoon een opruier en onruststoker? Later hebben ze daar maar een mooie draai aan gegeven, maar hij wilde toch ook opstand tegen de Romeinen?
Dat wordt wat als ze dat in de bijbel-belt echt gaan beseffen![]()
Haha, right. Vandaar ook dat hij vaak zei: 'er staat geschreven' waarin hij de Thora citeerde. Het NT en OT horen precies bijelkaar. Jezus was niet gekomen om het OT teniet te doen, maar om het te vervullen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 10:20 schreef FuifDuif het volgende:
Jezus zette zich met zijn leer juist af tegen het OT.
Er zijn toch wel degelijk relevante tegenstrijdigheden te bespeuren. Zo spreekt men in het OT over een oog om een oog en een tand om een tand, zo spreekt Jezus over keert uw vijand uw andere toe en heb uw vijanden lief.quote:Op zondag 8 oktober 2006 10:24 schreef fjs het volgende:
[..]
Haha, right. Vandaar ook dat hij vaak zei: 'er staat geschreven' waarin hij de Thora citeerde. Het NT en OT horen precies bijelkaar. Jezus was niet gekomen om het OT teniet te doen, maar om het te vervullen.
Klopt wat je zegt. Maar met de komst van Jezus is een andere tijd aangebroken. Het OT is de Wet buiten de mens om. En in het NT is de Wet in de harten van mensen geschreven. Waarin de liefde het belangrijkste is.quote:Op zondag 8 oktober 2006 10:26 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Er zijn toch wel degelijk relevante tegenstrijdigheden te bespeuren. Zo spreekt men in het OT over een oog om een oog en een tand om een tand, zo spreekt Jezus over keert uw vijand uw andere toe en heb uw vijanden lief.
Schijnt dat ie in het land voor zaaltjes van 12 man staat te speechenquote:Op zondag 8 oktober 2006 11:04 schreef zoalshetis het volgende:
ik ben niet zo bang van de 'verwilderisering' van onze maatschappij. deze man loopt toch maar marginaal one-issue te spuien. een zetel hooguit, bij meer zou ik me schamen voor mijn medeburgers.
beetje de dries roelvink van de politiek.quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:05 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Schijnt dat ie in het land voor zaaltjes van 12 man staat te speechen![]()
*Zucht* laat maar, als dat net niveau is.quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:01 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ok, misschien kwam ie niet in opstand tegen de Romeinen, maar idd wel tegen de Joden.
Ik volg dan ff niet het OT of het NT, maar gewoon The Life of Brian (jawel) waarvan theologen erkennen dat dat, in een iets serieuzere variant, het echte verhaal van Jezus is.
Inderdaad.quote:Op zondag 8 oktober 2006 09:35 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik heb de eerste helft bekeken en my god! Je hebt compleet gelijk! De profeet Mohammed was, bezien met onze huidige begrippen, simpelweg ook een terrorist en de Koran roept op tot geweld! Moslims die vreedzaam willen leven en de islam als vreedzaam beschouwen hebben of hun eigen religie niet begrepen, of negeren bewust de gewelddadige elementen De moslims die wij als extremistische en fundamentalistische terroristen beschouwen, zijn in feite de ware moslims
!
Kijk hier eerst maar eens naar. Misschien kom je er achter dat Wilders geen poep aan het praten is.quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:04 schreef zoalshetis het volgende:
ik ben niet zo bang van de 'verwilderisering' van onze maatschappij. deze man loopt toch maar marginaal one-issue te spuien. een zetel hooguit, bij meer zou ik me schamen voor mijn medeburgers.
Volgens mij is jouw niveau nog juist erg laag, want aro en beperkt. En dom, want als je er vanuit gaat dat de bijbel het verhaal van jezus vertelt, dan weet je niet waar je het over hebt.quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:19 schreef fjs het volgende:
[..]
*Zucht* laat maar, als dat net niveau is.
Dat is ook niet goed, maar ligt dat nu aan alle moslims ? Of aan een klein groepie ?quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:26 schreef typtypo het volgende:
[..]
Kijk hier eerst maar eens naar. Misschien kom je er achter dat Wilders geen poep aan het praten is.
Je zou je bijvoorbeeld ook druk kunnen maken over het feit dat Wilders niet normaal over straat kan.
Daar schaam ik me voor.
Kijk het filmpje maar eerst.quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:39 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Dat is ook niet goed, maar ligt dat nu aan alle moslims ? Of aan een klein groepie ?
Ik doelde op het feit dat Geert bewaking nodig heeft etc. en niet meer alleen over straat kan. Dat kunnen we toch moeilijk alle moslims in de schoenen schuiven ?quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:00 schreef typtypo het volgende:
[..]
Kijk het filmpje maar eerst.
Misschien kun je daar dan zelf antwoord op geven.
Misschien kunnen we de islam eens bekijken voor wat het werkelijk is.quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:02 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ik doelde op het feit dat Geert bewaking nodig heeft etc. en niet meer alleen over straat kan. Dat kunnen we toch moeilijk alle moslims in de schoenen schuiven ?
MOeten we dat op basis van 1 filmpje dan vaststellen?quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:08 schreef typtypo het volgende:
[..]
Misschien kunnen we de islam eens bekijken voor wat het werkelijk is.
Het is dus niet de religie van vrede maar van onderwerping.
Kijk het filmpje maar dan praten we verder.
Idd. Maar de aanhangers vn Wilders vinden de AEL wel doodeng.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:37 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind wilders niet veel enger dan een ael.
Heb je hem al bekeken dan?quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:14 schreef SCH het volgende:
[..]
MOeten we dat op basis van 1 filmpje dan vaststellen?
Heb jij het interview met Wilders in de Volkskrant gelezen?
Ik ben er echt van geschrokken.
Ach, zullen we even kijken hoeveel doden de fundamentalistische christenen in de VS op hun naam hebben staan uit naam van hun geloof? Dus lul nou niet zo dom, extremisten van iedere religieuze signatuur zijn tot daden in staat die de weerzin opwekken van ieder weldenkend mens.quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:04 schreef Frida-ster het volgende:
Nee!
Maar extreme christenen zie ik niet zo gauw iemand omleggen, omdat ze zich beledigd voelen
Inderdaad, er is geen kernoorlog uitgebroken tussen de Sovjet-Unie en Amerika. Het werkt.quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:07 schreef Sniper het volgende:
Die islamisering is al een gelopen koers, voor heel Europa trouwens, dat volhardt in een "Peace in Our Time" Chamberlain-esque aanpak. Die was in de vorige eeuw ook erg succesvol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |