abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 oktober 2006 @ 23:00:18 #251
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_42594884
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 22:55 schreef Bep het volgende:
Met tien punten uit vier duels gaat het Nederlands elftal als koploper in groep G de 'winsterstop' in.

Marco
waarna we roemloos ondergaan als we tegen 'echte' tegenstanders moeten
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_42594894
Nou ja, straks EK in 2008 maar een entertainment waarde van 0,0
pi_42594981
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 23:00 schreef gitaarsnaar het volgende:

[..]

waarna we roemloos ondergaan als we tegen 'echte' tegenstanders moeten
Wie zijn die echte tegenstanders dan volgens jou?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  woensdag 11 oktober 2006 @ 23:03:00 #254
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_42595029
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 23:02 schreef koningdavid het volgende:

[..]

naja, de toplanden [die allemaal vandaag verloren hebben.. i know ]
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  Trouwste user 2022 woensdag 11 oktober 2006 @ 23:11:12 #255
7889 tong80
Spleenheup
pi_42595345
Genoten

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 11 oktober 2006 @ 23:29:21 #256
148029 Roedah
The Pride Of Limburg
pi_42595886
Heerlijke pot, moet zeggen we zijn weer terug op t oude niveau van de afgelopen 2 jaar
--= Roda Jc =--
--= Arsenal =--
  woensdag 11 oktober 2006 @ 23:54:13 #257
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_42596657
Weer even hopeloos als vanouds. Ik vind het meestal amper de moeite van het kijken niet eens meer waard. Nu ook maar 40 minuten gezien. Tijdperk van Basten zal over 10/20 jaar als een zwarte bladzijde van de vaderlandse voetbalgeschiedenis bekend staan.
  woensdag 11 oktober 2006 @ 23:55:26 #258
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_42596689
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 23:02 schreef koningdavid het volgende:

[..]

In ieder geval geen Luxemburg of Wit-Rusland
pi_42597140
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 23:54 schreef Steve_I. het volgende:
Weer even hopeloos als vanouds. Ik vind het meestal amper de moeite van het kijken niet eens meer waard. Nu ook maar 40 minuten gezien. Tijdperk van Basten zal over 10/20 jaar als een zwarte bladzijde van de vaderlandse voetbalgeschiedenis bekend staan.

Dertig gespeeld: twintig gewonnen, acht gelijk en slechts twee verloren.
pi_42597284
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 23:54 schreef Steve_I. het volgende:
Hou op.

Weet zeker dat er over 25 jaar met waardering gesproken zal worden over het tijdperk Oranje onder Van Basten.
De geschiedenis wordt altijd geromantiseerd.

Er wordt bijvoorbeeld altijd heel mooi gesproken over het Oranje van de jaren 50 met het het Gouden Binnentrio. Heb je enig idee hoe slecht Oranje destijds was? Als ik je vertel dat die 75% van al haar wedstrijden verloor, dan zit ik er niet ver naast qua feiten gok ik.
pi_42598557
lucky Nederland

Slecht spel dat inspiratieloos is.
Urby inbrengen zegt genoeg.

HIj had Vennegoor moeten brengen.
Jan maakte Ferdinand knotgek laatst en dat had hij ook bij de ALbaniers gedaan.

Schande marco.
pi_42600842
Niemand heeft het er ook nog over dat Oranje in de periode '96 tot 2004 de kwalificatiewedstrijden vaak nog dramatischer speelde dan nu, en verloor van Wit-Rusland, Ierland, Portugal, Schotland, etc. en altijd play-offs nodig had om een eindtoernooi te halen.

Nee, want dat waren de "goude jaren"
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_42601134
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 20:46 schreef Doc het volgende:

[..]

Het aardige van Derksen is dat-ie na een jaar MvB volhardend dezelfde kritiek op Marco van Basten heeft (zie bv http://nieuws.voetbalprim(...)ndex.php/t-1883.html van meer dan een jaar geleden). Vaak wordt hem draaikoneterij verweten (en dat is met name zo als mensen naast hem zitten in de studio) maar in dit geval is hij behoorlijjk standvastig. Ik geloof dat het hem toendertijd zelfs een " ban" van Van Basten had opgeleverd, dat MvB niet met hem wilde spreken.
Er zijn idd wel uitzonderingen, maar ik heb het dan ook over het gros van de media
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_42601356
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 06:56 schreef koningdavid het volgende:
Niemand heeft het er ook nog over dat Oranje in de periode '96 tot 2004 de kwalificatiewedstrijden vaak nog dramatischer speelde dan nu, en verloor van Wit-Rusland, Ierland, Portugal, Schotland, etc. en altijd play-offs nodig had om een eindtoernooi te halen.

Iedereen herinnert zich ook het Braziliaanse team dat géén wereldkampioen werd. Gewoon omdat het schandalig mooi en gemotiveerd voetbalde.

Magoed, Urby mag eigenlijk niet eens ruiken aan de kleur oranje bewees hij maar weer, De Jong is leuk zolang hij zich maar beperkt tot verdedigende taken, Babel én Robben moeten de kop wat vaker optillen van het gras. Eerst 20 meter slalommen en dan steevast afsluiten met een slap en kansloos schot (Robben) of een harde losse flodder (Babel) zet ook geen zoden aan de dijk he.
Van Bronckhorst stond wéér eens te slapen terwijl zijn tegenstander lekker scoorde. Komt De Cler erin, wordt het niet veel beter.
En mijn god: wat is er aan de hand met Ooijer?! Hij staat er voor de ervaring en de rust, en dat is dus iets anders dan een beetje lodderig toekijken hoe deze of gene bij je wegdraait/rent/kaatst. Boulah naar het centrum aub, die werkte erg hard maar het is geen rechtsachter. Voor Ooijer nog wel, nooit gedacht dat ik Matijsen liever zou laten staan. Linke overtredingen ook van Boulahrouz.
En ik wil Heitinga niet terug daarvoor. En Landzaat helemaal niet, want die heeft een bril nodig (of Van Basten).
Zelfs van Persie was na de eerste 20 minuten vooral bezig aan te klampen bij de middelmaat. En Sneijder was niet alleen onzichtbaar door zijn lengte, werkte wel weer hard.
Zo, en om het rondje af te maken: VdSar moet ze allemaal een trap onder hun hol geven.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_42601801
Ik heb toch zeker 15 minuten (verdeeld over de wedstrijd) genoten.
Voor de rest was het knap waardeloos, maar . . . . weer niet verloren.

- van Brockhorst heeft toch nu geen krediet meer mag ik hopen?
- de Jong speelde niet slecht, maar met te weinig diepgang, steeds maar een tikkie breed is ook niks
- Robben speelt hopeloos met af en toe een leuke beweging, maar 1 op 10 (passeren) is te weinig
- Landzaat kan niet scoren, speelt onopvallend, en is in verdedigend opzicht niet beter dan bijvoorbeeld van Bommel
- Emanuelson is te licht en heeft nog niets te zoeken in het grote oranje
- Babel trok TE veel naar binnen en kwam te weinig zijn man voorbij
- Boula is niet de rechtsback die we zoeken, hij MOET in het centrum
- Ooijer verdedigde redelijk, maar daar is naar mijn mening alles mee gezegd

+ van Persie
+ Sneijder
+ de Cler, kort gespeeld, maar ik zie hem liever dan GIO
+ van der Sar, wat mogen we blij zijn met hem
+ Mathijsen speelde redeljik, maar kan hij misschien niet beter ruilen met Boula voor de backpositie?

Eindoordeel, Bulgarije was een uitschieter en dat is zeer betreurenswaardig en zet van Basten weer op de plaats van incapabele bondscoach in mijn optiek.
pi_42601913
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 08:58 schreef Robar het volgende:
Ik heb toch zeker 15 minuten (verdeeld over de wedstrijd) genoten.
Voor de rest was het knap waardeloos, maar . . . . weer niet verloren.

- van Brockhorst heeft toch nu geen krediet meer mag ik hopen?
- de Jong speelde niet slecht, maar met te weinig diepgang, steeds maar een tikkie breed is ook niks
- Robben speelt hopeloos met af en toe een leuke beweging, maar 1 op 10 (passeren) is te weinig
- Landzaat kan niet scoren, speelt onopvallend, en is in verdedigend opzicht niet beter dan bijvoorbeeld van Bommel
- Emanuelson is te licht en heeft nog niets te zoeken in het grote oranje
- Babel trok TE veel naar binnen en kwam te weinig zijn man voorbij
- Boula is niet de rechtsback die we zoeken, hij MOET in het centrum
- Ooijer verdedigde redelijk, maar daar is naar mijn mening alles mee gezegd

+ van Persie
+ Sneijder
+ de Cler, kort gespeeld, maar ik zie hem liever dan GIO
+ van der Sar, wat mogen we blij zijn met hem
+ Mathijsen speelde redeljik, maar kan hij misschien niet beter ruilen met Boula voor de backpositie?

Eindoordeel, Bulgarije was een uitschieter en dat is zeer betreurenswaardig en zet van Basten weer op de plaats van incapabele bondscoach in mijn optiek.
Grotendeels eensch, alleen zal VBasten Mathijsen nooit op rechtsback zetten ipv Boulahrouz want die laatste is veel sneller en daar dus geschikter.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_42602100
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 06:56 schreef koningdavid het volgende:

We voetbalden toen net zo slecht of misschien zelfs slechter in de kwali, resultaten zijn nu idd beter. Maar het was wel vaak zo dat we op een eindtoernooi er altijd stonden na een maandje focussen op trainingskamp, terwijl het bedroevende niveau zich nu op het WK doorzette.

Toegegeven, het EK2004 van Dicky was ook naadje qua voetbal, en 2002 waren we niet eens erbij, maar 2000, '98, en '96 was over het algemeen wel ooglijk voetbal + resultaat.
pi_42602111
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 09:05 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Grotendeels eensch, alleen zal VBasten Mathijsen nooit op rechtsback zetten ipv Boulahrouz want die laatste is veel sneller en daar dus geschikter.
OK, das waar, maar ik vind dat Boulahrouz niet helemaal tot zijn recht komt op de backpositie.
Aanvallend komt hij namelijk veel te kort.

Ik hoop dan maar dat Kromkamp weer wat van zijn AZ vorm terugvindt, want aan zo een speler heb je dan veel meer.
Dan is het exit Mathijsen wat mij betreft. Ik heb Boulahrouz vele malen hoger zitten en Ooijer vind ik vanwege zijn voetballende kwaliteiten een must in de verdediging van Oranje. Een centrum met Boulahrouz en Mathijsen is daarom geen optie, allebei te veel mandekker en te weinig spelverdeler/leider.
pi_42602145
"goed spel" tegen Bulgarije de uitschieter? Dat je tegen een middelmatig team als Bulgarije met redelijk spel geen overwinning kan forceren betekend gewoon dat je niet meer bij de top van Europa hoort. NL kan gewoon niet overtuigen, en de coach kan daar niks aan veranderen lijkt het. Idd tijd dat ie oprot, en dat er 1tje komt die de groep wel kan motiveren.
pi_42602168
Van Basten slaagt er niet in om Oranje structureel beter te laten voetballen. Ook al gaat het qua resultaten vrij aardig, het voetbal is meestal niet om aan te zien. Wedstrijden waarin Oranje echt goed voetbalt, zijn nog altijd incidenten. Zijn selectiebeleid is bovendien dubieus.

Wat mij betreft mag de stekker eruit en stellen we een meer ervaren coach aan die er goed in is om teams beter te laten voetballen. Niet alle trainers die aan dat profiel voldoen, zijn beschikbaar. Eentje wel: Co Adriaanse.
pi_42602169
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 09:05 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Je kan wel Ooijer uit het centrum halen en omswitchen met Boula op rechts, heeft ie bij PSV nog een paar jaar gespeeld en kan ie wel aardig.
pi_42602174
Ik heb hem uitgezet
pi_42602373
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 09:17 schreef Paardesnikkel het volgende:
"goed spel" tegen Bulgarije de uitschieter? Dat je tegen een middelmatig team als Bulgarije met redelijk spel geen overwinning kan forceren betekend gewoon dat je niet meer bij de top van Europa hoort. NL kan gewoon niet overtuigen, en de coach kan daar niks aan veranderen lijkt het. Idd tijd dat ie oprot, en dat er 1tje komt die de groep wel kan motiveren.
Nederland liet tegen Bulgarije goed voetbal zien en verdiende veel meer dan de 1-1.
Dat dat niet lukt kun je alleen de spelers aanrekenen die de kansen hebben verprutst.

Ik wordt een beetje simpel van mensen die van Basten afzeiken om wisselende redenen.
Tegen Bulgarije is het een schande dat Nederland niet wint en is het spel van ondergeschikt belang, tegen Albanie wordt er gewonnen, maar is opeens de uitslag van ondergeschikt belang.

Ik moet daar inwendig een beetje om lachen.
Enige objectiviteit is soms heel erg ver weg bij sommige mensen.

Ik kijk puur en alleen naar het spel en op basis daarvan concludeer ik dat Bulgarije een uitschieter was qua spel.
pi_42602422
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 09:19 schreef LuukBes het volgende:

[..]

Je kan wel Ooijer uit het centrum halen en omswitchen met Boula op rechts, heeft ie bij PSV nog een paar jaar gespeeld en kan ie wel aardig.
Je mist dan alleen een "leider" en een speler met voetballende kwaliteiten.
Je hebt met Mathijsen en Boula twee pure verdedigers in het centrum staan.
Defensieve zekerheid heb je dan weer wel, maar Ooijer is minstens net goed als Mathijsen in verdedigend opzicht. Aanvallend/voetballend is Ooijer een stuk sterker.
pi_42602462
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 09:16 schreef Robar het volgende:

[..]

OK, das waar, maar ik vind dat Boulahrouz niet helemaal tot zijn recht komt op de backpositie.
Aanvallend komt hij namelijk veel te kort.
Absoluut! Boula moet gewoon in het centrum.
quote:
Ik hoop dan maar dat Kromkamp weer wat van zijn AZ vorm terugvindt, want aan zo een speler heb je dan veel meer.
Ook dat. Hoewel ik altijd met weemoed zal terugdenken aan het gestroomlijnde profiel van Reiziger
quote:
Dan is het exit Mathijsen wat mij betreft. Ik heb Boulahrouz vele malen hoger zitten en Ooijer vind ik vanwege zijn voetballende kwaliteiten een must in de verdediging van Oranje. Een centrum met Boulahrouz en Mathijsen is daarom geen optie, allebei te veel mandekker en te weinig spelverdeler/leider.
Meestal eens, alleen vind ik Ooijer op het moment heel slordig, ook in Engeland.
pi_42602750
Ooijer is zijn PSV-vorm kwijt. Is niet de eerste NL'se voetballer die elders tot een matig niveau zakt zodra ie in een dom werkteam terechtkomt en niet dagelijks op topniveau traint. Ook Mathijsen is bij HSV alweer tijdelijk bankzitter wegens zijn slechte spel.

Verder denk ik aan de Jong, v.d. Meyde, Hofland, Davids(Inter), Bouma en nog een hele rits spelers die minder zijn worden in het buitenland. Boula en VdV zijn wel recente positieve uitzonderingen, maar over het algemeen gaat het meestal bergaf als men bij Europese subtoppers of middenmoters terechtkomt vanuit de NL'se top zoals PSV, Ajax en AZ.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 10:02:08 #277
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42602908
Gisteren eindelijk weer eens een interland onder San Marco bekeken en ik ben nog steeds niet overtuigd dat hij de juiste man is, met een beetje pech (of eigenlijk juist als het gluk ontbrak) zou Oranje een strafschop tegen gekregen hebben en verlies je twee punten. Af en toe heb ik leuke aanvallen gezien, maar schrijnend is het dat gisteren tegen Albanië weer tijd moet worden gerekt, terwijl je ze van de mat moet (kunnen) spelen. Marco van Basten heeft geluk dat Robin van Persie in een uitstekende vorm verkeerd, want het is geen team dat er staat, twee wedstrijden zijn door de individuele klasse van één persoon beslist. Daarbij vraag ik me af waarom hij André Ooijer en Khalid Boulahrouz niet omwisselt en waarom er in de voorgoede niemand op zijn eigen plek speelt? San Marco heeft weer eens het geluk aan zijn zijde gehad.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 12 oktober 2006 @ 10:06:17 #278
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_42602987
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 09:20 schreef SCH het volgende:
Ik heb hem uitgezet
Kan je geen ongelijk geven.....
bagger wedstrijd..
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_42603225
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 10:02 schreef M0NTANA het volgende:
Gisteren eindelijk weer eens een interland onder San Marco bekeken en ik ben nog steeds niet overtuigd dat hij de juiste man is, met een beetje pech (of eigenlijk juist als het gluk ontbrak) zou Oranje een strafschop tegen gekregen hebben en verlies je twee punten. Af en toe heb ik leuke aanvallen gezien, maar schrijnend is het dat gisteren tegen Albanië weer tijd moet worden gerekt, terwijl je ze van de mat moet (kunnen) spelen. Marco van Basten heeft geluk dat Robin van Persie in een uitstekende vorm verkeerd, want het is geen team dat er staat, twee wedstrijden zijn door de individuele klasse van één persoon beslist. Daarbij vraag ik me af waarom hij André Ooijer en Khalid Boulahrouz niet omwisselt en waarom er in de voorgoede niemand op zijn eigen plek speelt? San Marco heeft weer eens het geluk aan zijn zijde gehad.
Als je dan toch over geluk praat: is het geen pech dat Landzaat drie opgelegde kansen mist en dat ook Albanie twee keer hands maakt op een cruciaal punt?

Kijk, dat het spel slecht was ben ik helemaal met je eens, maar toch blijft deze overwinning dik en dik verdiend.
Albanie was namelijk nog een enorm stuk slechter dan Nederland.

Ik vind niet dat je over geluk mag spreken, omdat de scheidsrechter geen penalty geeft (in mijn ogen overigens terecht, want de Jong had zijn handen gewoon langs zijn lichaam hangen en kon met geen mogelijkheid iets aan die handsbal doen).
pi_42603285
Het was niet veel. Maar om nou te zeggen dat dit weer de schuld was van Van Basten, vind ik ook weer iets te ver gaan. Met Van Nistelrooy was zeker niet beter gegaan; wel had ie De Jong had niet op moeten stellen of eerder moeten wisselen. Ooijer was achterin ook dramatisch, ik neem aan dat hij onderhand ook eens op gaat tyfen.

Boularhouz en Robben samen op rechts was ook dramatisch; waar die twee mee bezig waren . Misschien toch maar weer eens Opdam oproepen?
  donderdag 12 oktober 2006 @ 10:20:57 #281
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42603304
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 10:17 schreef Robar het volgende:

[..]

Als je dan toch over geluk praat: is het geen pech dat Landzaat drie opgelegde kansen mist en dat ook Albanie twee keer hands maakt op een cruciaal punt?

Kijk, dat het spel slecht was ben ik helemaal met je eens, maar toch blijft deze overwinning dik en dik verdiend.
Albanie was namelijk nog een enorm stuk slechter dan Nederland.

Ik vind niet dat je over geluk mag spreken, omdat de scheidsrechter geen penalty geeft (in mijn ogen overigens terecht, want de Jong had zijn handen gewoon langs zijn lichaam hangen en kon met geen mogelijkheid iets aan die handsbal doen).
Doelde meer op de handsbal van Khalid Boulahrouz, kort voor tijd. Maar inderdaad, er werden ook redelijk wat opgelegde kansen gemist, maar feit blijft dat het een slechte/matige vertoning was.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_42603388
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 09:17 schreef Paardesnikkel het volgende:
"goed spel" tegen Bulgarije de uitschieter? Dat je tegen een middelmatig team als Bulgarije met redelijk spel geen overwinning kan forceren betekend gewoon dat je niet meer bij de top van Europa hoort.
wie hoort er nu wel bij de 'top van europa' ?
"Een droge bek is niet cool" (c) Blowersguide :')
STEM HIER Kutsmilie <------------------------------------------------
STEM HIER Kutsmilie <----
pi_42603624
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 10:24 schreef VinoTinto het volgende:

[..]

wie hoort er nu wel bij de 'top van europa' ?
Niemand I guess, dit doet echter niets af aan het niveau van Oranje. Als de overige "top" van Europa zich verlaagt tot amateurklasse en zich daardoor in de nesten werkt, so be it. Dat zou moeten betekenen dat de graveerder nu al de EK beker kan graveren met Nederland er op. Je zou hoogstens kunnen denken dat het niveau van het (Europese) voetbal (in interlands) structureel zakt, maar dat andere topploegen slecht spelen is geen excuus dat het ok is als Oranje hier ook aan mee doet.

Gister heb ik bijvoorbeeld Schotland nog gezien, een ploeg die volgens mij groeit in kwaliteiten, maar qua kwaliteit toch nog onder Oranje zit, maar er zit veel meer pit en bezieling in het spel. Nou wil ik niet zeggen dat een Schotland een topploeg is, maar ik zie Oranje er zomaar van verliezen.
pi_42603625
En hoe is de stemming nu?

pi_42603696
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 00:12 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Dertig gespeeld: twintig gewonnen, acht gelijk en slechts twee verloren.
Waarvan 1 wedstrijd de moeite waard was om te zien
  donderdag 12 oktober 2006 @ 10:40:59 #286
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_42603756
Topwedstrijdje
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_42603837
Ja, ik snap niet dat we op rechtsmidden niks beters in Nederland hebben rondlopen dan een middelmatige middenvelder van Wigan Atletic. Zelfs Aissatti en Affelay zijn beter.
lollig
  donderdag 12 oktober 2006 @ 11:01:05 #288
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42604261
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 10:44 schreef ub40_bboy het volgende:
Ja, ik snap niet dat we op rechtsmidden niks beters in Nederland hebben rondlopen dan een middelmatige middenvelder van Wigan Atletic. Zelfs Aissatti en Affelay zijn beter.
Alleen nogal licht en erg blessuregevoelig, misschien dat Mark van Bommel en Clarence Seedorf beter zijn dan Denny Landzaat of zal San Marco eerder de kans geven aan een makke AZ'er (Martijn Meerdink, David Mendes da Silva) of een jonge volgzame Ajacied (Jeffrey Sarpong, Vurnon Anita)?
pi_42604280
quote:
Nog belangrijker, ze zijn creatiever!
Landzaat is dat totaal niet.
pi_42604404
Ze zijn wel creatiever, maar ik vrees een wesley sneijder verhaal voor die twee, ze zijn wel erg licht.
pi_42604531
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 10:02 schreef M0NTANA het volgende:
Daarbij vraag ik me af waarom hij André Ooijer en Khalid Boulahrouz niet omwisselt en waarom er in de voorgoede niemand op zijn eigen plek speelt?
100% mee eens!
pi_42604636
quote:
'Van Nistelrooy kan vaker naar hockey gaan kijken'

12/10/2006 10:18

Het Nederlands elftal zorgde weer eens voor gespreksstof met het wisselvallige optreden tegen Albanië. De Nederlandse kranten laveerden tussen opnieuw lof voor Robin van Persie, 'het nieuwe gezicht van Oranje', en de zwarte constatering dat Marco van Bastens team 'zelfs niet te groot is voor Albanië'.

Eerst dan maar het goede nieuws. Van Persie is momenteel niet te stoppen. Hij speelde een hoofdrol bij alle zeven goals die Nederland maakte in de EK-kwalificatie. Vier keer scoorde hij zelf, twee keer een assist en de begaafde linkspoot gaf een scherpe voorzet waaruit Albanië in eigen doel scoorde.

'De indrukwekkende cijfers van Van Persie gaan hand in hand met het spel dat hij showt op het veld', vindt De Telegraaf. 'Tegen de krachtpatsers uit Albanië bleef hij uitstekend op de been, was in de overbevolkte verdediging bijna altijd aanspeelbaar, zorgde voor een goede voortzetting en wist heel goed wat om zich heen gebeurde. Hij zag niet alleen Albanezen, maar ook zijn medespelers.'

En dat is slecht nieuws voor Ruud van Nistelrooy, meent de Volkskrant. 'De kans is groot dat de spits van Real Madrid in zijn vrije tijd voortaan vaker naar hockeywedstrijden kan gaan kijken. Met Van Persie, Huntelaar en Kuijt beschikt Van Basten over voldoende spitsen van kaliber om het vervolg van de route naar het EK met vertrouwen tegemoet te zien, hoewel de nationale ploeg gisteren na rust volledig uit de pas danste.'

Trouw gaat het verst in zijn kritiek op het huidige Nederlands elftal, al neemt het de spelers niet eens veel kwalijk. 'Het dient gezegd: de internationals van Van Basten voelen zich nergens te groot voor. Ook niet voor dit soort ondankbare klusjes. Ze ploeteren negentig minuten, knokken voor elke meter. Maar er dient ook te worden toegevoegd: dit Nederlands elftal ís nergens te groot voor.'

Het AD komt tot een vergelijkbare constatering. 'Wéér had de ploeg te veel last met een kleine ploeg. Dat staat niet heel gek in een tijdsgewricht waar Cyprus en Malta plotseling van Ierland en Hongarije kunnen winnen. Het blijft niettemin irritant om naar te kijken als een dwerg als Albanië zo moeizaam de punten afhandig gemaakt wordt. (…) Ook tegen deze mini-tegenstander moest doelman Edwin van der Sar in de slotfase zelfs een beetje tijdrekken.'
pi_42604645
quote:
Idd. Valt me alleen op dat er iets onbenoembaars is met Landzaat, dat als hij niet opgesteld wordt en het loopt niet, de rust er ineens wel is als hij op het veld komt. En dan zie je hem niets bijzonders doen. (Maar ook weer niet drie goede kansen verprutsen in de regel)
  donderdag 12 oktober 2006 @ 11:18:51 #294
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42604722
De volgende wedstrijd tegen Roemenië zal een belangrijke zijn voor San Marco.
pi_42604724
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 11:07 schreef addictivebeat het volgende:
Ze zijn wel creatiever, maar ik vrees een wesley sneijder verhaal voor die twee, ze zijn wel erg licht.
Landzaat is ook te licht, daar zit dus niet zo heel veel verschil in.
Ik ken de oplossing . . . .

Van Bommel!
  donderdag 12 oktober 2006 @ 11:21:41 #296
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42604807
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 11:18 schreef Robar het volgende:

[..]

Landzaat is ook te licht, daar zit dus niet zo heel veel verschil in.
Ik ken de oplossing . . . .

Van Bommel!
Eigenlijk is Mark van Bommel best een held, dat hij Marco van Basten nu laat vallen, in plaats van andersom!
pi_42604815
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 11:18 schreef M0NTANA het volgende:
De volgende wedstrijd tegen Roemenië zal een belangrijke zijn voor San Marco.
Puntverlies is inderdaad een hele slechte zaak dan . . .
pi_42605029
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 11:01 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Alleen nogal licht en erg blessuregevoelig, misschien dat Mark van Bommel en Clarence Seedorf beter zijn dan Denny Landzaat of zal San Marco eerder de kans geven aan een makke AZ'er (Martijn Meerdink, David Mendes da Silva) of een jonge volgzame Ajacied (Jeffrey Sarpong, Vurnon Anita)?
Ik schat David Mendes da Silva hoger in dan Landzaat.

Landzaat brengt aanvallend niks, verdedigend zie hem haast niet. Het enige wat hij goed doet is bij zijn mannetje blijven, maar dan kan je Jaap van bal op het dak 4 ook wel de hele tijd bij dat mannetje laten blijven.
lollig
pi_42605113
Nederland komt deze poule toch wel met twee vingers in de neus door, om vervolgens weer af te gaan op het EK. Dan heb ik liever een zeer moeizame kwalificatie, maar er dan wel staan op het eindtoernooi zoals dat in voorgaande jaren vaak het geval was.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 11:36:46 #300
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42605190
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 11:34 schreef Nywuob het volgende:
Nederland komt deze poule toch wel met twee vingers in de neus door, om vervolgens weer af te gaan op het EK. Dan heb ik liever een zeer moeizame kwalificatie, maar er dan wel staan op het eindtoernooi zoals dat in voorgaande jaren vaak het geval was.
Leg dat de KNVB maar eens uit, volgens mij vinden die alles wel best zolang de iconen Johan Cruijff en Marco van Basten voor de voetbalbond behouden blijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')