waarna we roemloos ondergaan als we tegen 'echte' tegenstanders moetenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:55 schreef Bep het volgende:
Met tien punten uit vier duels gaat het Nederlands elftal als koploper in groep G de 'winsterstop' in.
Marco![]()
Wie zijn die echte tegenstanders dan volgens jou?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:00 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
waarna we roemloos ondergaan als we tegen 'echte' tegenstanders moeten![]()
naja, de toplanden [die allemaal vandaag verloren hebben.. i knowquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:02 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wie zijn die echte tegenstanders dan volgens jou?
In ieder geval geen Luxemburg of Wit-Ruslandquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:02 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wie zijn die echte tegenstanders dan volgens jou?
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:54 schreef Steve_I. het volgende:
Weer even hopeloos als vanouds. Ik vind het meestal amper de moeite van het kijken niet eens meer waard. Nu ook maar 40 minuten gezien. Tijdperk van Basten zal over 10/20 jaar als een zwarte bladzijde van de vaderlandse voetbalgeschiedenis bekend staan.
Hou op.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:54 schreef Steve_I. het volgende:
Weer even hopeloos als vanouds. Ik vind het meestal amper de moeite van het kijken niet eens meer waard. Nu ook maar 40 minuten gezien. Tijdperk van Basten zal over 10/20 jaar als een zwarte bladzijde van de vaderlandse voetbalgeschiedenis bekend staan.
Er zijn idd wel uitzonderingen, maar ik heb het dan ook over het gros van de mediaquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:46 schreef Doc het volgende:
[..]
Het aardige van Derksen is dat-ie na een jaar MvB volhardend dezelfde kritiek op Marco van Basten heeft (zie bv http://nieuws.voetbalprim(...)ndex.php/t-1883.html van meer dan een jaar geleden). Vaak wordt hem draaikoneterij verweten (en dat is met name zo als mensen naast hem zitten in de studio) maar in dit geval is hij behoorlijjk standvastig. Ik geloof dat het hem toendertijd zelfs een " ban" van Van Basten had opgeleverd, dat MvB niet met hem wilde spreken.
Iedereen herinnert zich ook het Braziliaanse team dat géén wereldkampioen werd. Gewoon omdat het schandalig mooi en gemotiveerd voetbalde.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 06:56 schreef koningdavid het volgende:
Niemand heeft het er ook nog over dat Oranje in de periode '96 tot 2004 de kwalificatiewedstrijden vaak nog dramatischer speelde dan nu, en verloor van Wit-Rusland, Ierland, Portugal, Schotland, etc. en altijd play-offs nodig had om een eindtoernooi te halen.
Nee, want dat waren de "goude jaren"![]()
Grotendeels eensch, alleen zal VBasten Mathijsen nooit op rechtsback zetten ipv Boulahrouz want die laatste is veel sneller en daar dus geschikter.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:58 schreef Robar het volgende:
Ik heb toch zeker 15 minuten (verdeeld over de wedstrijd) genoten.
Voor de rest was het knap waardeloos, maar . . . . weer niet verloren.
- van Brockhorst heeft toch nu geen krediet meer mag ik hopen?
- de Jong speelde niet slecht, maar met te weinig diepgang, steeds maar een tikkie breed is ook niks
- Robben speelt hopeloos met af en toe een leuke beweging, maar 1 op 10 (passeren) is te weinig
- Landzaat kan niet scoren, speelt onopvallend, en is in verdedigend opzicht niet beter dan bijvoorbeeld van Bommel
- Emanuelson is te licht en heeft nog niets te zoeken in het grote oranje
- Babel trok TE veel naar binnen en kwam te weinig zijn man voorbij
- Boula is niet de rechtsback die we zoeken, hij MOET in het centrum
- Ooijer verdedigde redelijk, maar daar is naar mijn mening alles mee gezegd
+ van Persie
+ Sneijder
+ de Cler, kort gespeeld, maar ik zie hem liever dan GIO
+ van der Sar, wat mogen we blij zijn met hem
+ Mathijsen speelde redeljik, maar kan hij misschien niet beter ruilen met Boula voor de backpositie?
Eindoordeel, Bulgarije was een uitschieter en dat is zeer betreurenswaardig en zet van Basten weer op de plaats van incapabele bondscoach in mijn optiek.
We voetbalden toen net zo slecht of misschien zelfs slechter in de kwali, resultaten zijn nu idd beter. Maar het was wel vaak zo dat we op een eindtoernooi er altijd stonden na een maandje focussen op trainingskamp, terwijl het bedroevende niveau zich nu op het WK doorzette.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 06:56 schreef koningdavid het volgende:
Niemand heeft het er ook nog over dat Oranje in de periode '96 tot 2004 de kwalificatiewedstrijden vaak nog dramatischer speelde dan nu, en verloor van Wit-Rusland, Ierland, Portugal, Schotland, etc. en altijd play-offs nodig had om een eindtoernooi te halen.
Nee, want dat waren de "goude jaren"![]()
OK, das waar, maar ik vind dat Boulahrouz niet helemaal tot zijn recht komt op de backpositie.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:05 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Grotendeels eensch, alleen zal VBasten Mathijsen nooit op rechtsback zetten ipv Boulahrouz want die laatste is veel sneller en daar dus geschikter.
Je kan wel Ooijer uit het centrum halen en omswitchen met Boula op rechts, heeft ie bij PSV nog een paar jaar gespeeld en kan ie wel aardig.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:05 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Grotendeels eensch, alleen zal VBasten Mathijsen nooit op rechtsback zetten ipv Boulahrouz want die laatste is veel sneller en daar dus geschikter.
Nederland liet tegen Bulgarije goed voetbal zien en verdiende veel meer dan de 1-1.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:17 schreef Paardesnikkel het volgende:
"goed spel" tegen Bulgarije de uitschieter? Dat je tegen een middelmatig team als Bulgarije met redelijk spel geen overwinning kan forceren betekend gewoon dat je niet meer bij de top van Europa hoort. NL kan gewoon niet overtuigen, en de coach kan daar niks aan veranderen lijkt het. Idd tijd dat ie oprot, en dat er 1tje komt die de groep wel kan motiveren.
Je mist dan alleen een "leider" en een speler met voetballende kwaliteiten.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:19 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Je kan wel Ooijer uit het centrum halen en omswitchen met Boula op rechts, heeft ie bij PSV nog een paar jaar gespeeld en kan ie wel aardig.
Absoluut! Boula moet gewoon in het centrum.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:16 schreef Robar het volgende:
[..]
OK, das waar, maar ik vind dat Boulahrouz niet helemaal tot zijn recht komt op de backpositie.
Aanvallend komt hij namelijk veel te kort.
Ook dat. Hoewel ik altijd met weemoed zal terugdenken aan het gestroomlijnde profiel van Reizigerquote:Ik hoop dan maar dat Kromkamp weer wat van zijn AZ vorm terugvindt, want aan zo een speler heb je dan veel meer.
Meestal eens, alleen vind ik Ooijer op het moment heel slordig, ook in Engeland.quote:Dan is het exit Mathijsen wat mij betreft. Ik heb Boulahrouz vele malen hoger zitten en Ooijer vind ik vanwege zijn voetballende kwaliteiten een must in de verdediging van Oranje. Een centrum met Boulahrouz en Mathijsen is daarom geen optie, allebei te veel mandekker en te weinig spelverdeler/leider.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |