Ik betwijfel of Hamilton wel zo snel is als gehypt wordtquote:Op zondag 7 januari 2007 01:57 schreef Vitalogy het volgende:
Ik ben er wel benieuwd naar. Hamilton's mening doe ik niet meteen af als onzin iig.
Bronquote:‘Spyker plant grote update halverwege 2007’
Velen hebben tot nu toe hun twijfels gezet bij de werkwijze van het nieuwe Spyker F1. De renstal heeft ervoor gekozen de laatste testweken van 2006 te laten voor wat het was omdat het team geen animo had een expensieve interimbolide te bouwen. Vraagtekens rijzen echter helemaal bij de Formule 1-volger doordat het voormalige Midland ook in januari niet zal testen.
Toch zijn er ook dingen die wél positief zijn aan de fabrikant uit Zeewolde. Zo heeft het team de beschikking over de krachtige en betrouwbare V8-motoren van Ferrari en heeft de renstal topontwerper Mike Gascoyne vastgelegd. Bekend is dat de nieuwe bolide die in Melbourne aan de start verschijnt nog niet van de hand van hem zal zijn. Halverwege het seizoen kunnen we echter een grondige update verwachten van het team, als we autosport.com mogen geloven.
Sinds Gascoyne in november aan de slag is gegaan bij het team heeft hij zich volgens de website met name gefocust op de lange termijn van Spyker, verder houdt hij zich ook bezig met herstructureringen binnen de equipe. Dat houdt in dat de wagen die aan de start staat in Australië in geen enkele weg een geesteskind is van de ontwerper die vorig jaar door Toyota de laan werd uitgestuurd. Deze is in handen van James Key.
De eerste invloeden van Mike Gascoyne zullen volgens Autosport te merken zijn halverwege het seizoen, als Spyker een grote update aan de bolide heeft gepland. Begrepen is zelfs dat het team met een geheel nieuw type bolide op de proppen kan komen, welke verbeteringen zal kennen dankzij het werk van Gascoyne.
Waarom hij niet gelijk is begonnen met verbeteringen die in Melbourne al te zien zijn? Gascoyne legt uit. “Het heeft absoluut geen zin om op het moment te veel te veranderen”, laat de voormalig ingenieur van Jordan weten. “We zijn aan het herstructureren voor de toekomst. Ik richt mij niet op Melbourne omdat ik voor die tijd geen dingen kan veranderen.'
Konden ze niet Gascoyne zijn contract afkopen? Hij was toch sinds de zomer op non actief. Was veel beter geweest.quote:
En veel duurderquote:Op maandag 8 januari 2007 09:28 schreef MIster911 het volgende:
[..]
Konden ze niet Gascoyne zijn contract afkopen? Hij was toch sinds de zomer op non actief. Was veel beter geweest.
nee. Het budget is iig rond voor dit jaar. Ze zijn wel in gesprek maar die gaan vooral over een hoofdsponsor voor 2008.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:53 schreef roelofjan het volgende:
Hebben ze nog geen hoofdsponsor?
Ziet er gaaf uit.quote:
En waar hebben de andere teams hun shakedown uitgevoerd? Kijk eens naar Ferrari. Die wijken uit van Mugello naar Vallelunga om alsnog in de regen te zitten.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:55 schreef kriele het volgende:
Sutil heeft een Spyker in de bandenstapels geparkeerd. Dom van hem? Nee, maar wel een beetje van het team. Het is koud en nat op Silverstone. De reden dat de andere F1 teams een stukje zuiderlijker af zijn gereist. Daar waar het droger en warmer is.
Qua kleurstelling en/of ontwerp?quote:Op zondag 11 februari 2007 17:37 schreef _Administr8or_ het volgende:
Eigenljk is het gewoon een vrij lelijke wagen, wat toch wel jammer is.
Maar het is ook niet de lelijkste wagen, want die prijs gaat naar Renault
Ik hoop in ieder geval dat ze het goed gaan doen, maar daar heb ik mijn twijfels over..
Qua kleurstelling. Een ander kleurtje naast het oranje was wel mooi geweest. Nu is het me iets te saai.quote:
De combinatie van zilver en oranje is inderdaad mooi.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:57 schreef 4-elements het volgende:
De kleurstelling van de Le Mans wagen was beter. Misschien dat ze nog wat met onze adviezen kunnen doen?![]()
[afbeelding]
Iets meer oranje misschien, maar het is in ieder geval beter dan totaal oranje zoals de F1 wagen.
Ik vind het meer McLarenesque......quote:Op zondag 11 februari 2007 20:29 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
De combinatie van zilver en oranje is inderdaad mooi.
ik vind de kleurstelling van deze Spyker nog mooierquote:Op zondag 11 februari 2007 19:57 schreef 4-elements het volgende:
De kleurstelling van de Le Mans wagen was beter. Misschien dat ze nog wat met onze adviezen kunnen doen?![]()
[afbeelding]
Iets meer oranje misschien, maar het is in ieder geval beter dan totaal oranje zoals de F1 wagen.
War kun je die tijden vinden?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:29 schreef Vitalogy het volgende:
Voorlopig moeten ze zich eerst maar eens concentreren op het verslaan van Super Aguri.
Dat gat is al een stuk geslonken tov gisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |