Tja...ik vraag me af hoe hij zichzelf zou aankondigen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:42 schreef 4-elements het volgende:
Er wordt nogal neerbuigend over autosport gedaan bij de NOS. Smeets had het altijd over "dinky toys" als hij de F1 aankondigde...![]()
Als de grootste sportcommentator aller tijden. De Verhevene. De Geweldige. Mart Smeets de Grote...quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:46 schreef sanger het volgende:
[..]
Tja...ik vraag me af hoe hij zichzelf zou aankondigen.
Nou nee, ben niet zo'n fan van Smeets. Hij vindt zichzelf nogal goed en laat dat te vaak merken.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:00 schreef Spooky4u het volgende:
maar dat is niet jouw mening he.
Denk dat ca. 99% het met je eens is....quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:12 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Nou nee, ben niet zo'n fan van Smeets. Hij vindt zichzelf nogal goed en laat dat te vaak merken.
Ja, maar ze kunnen die ontwerpen van dat cosworth chassis rechtstreeks de prullenbak in gooien.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:19 schreef sanger het volgende:
Ik hoop dat er een compleet nieuw chassis komt, wat eigenlijk wel logisch zou zijn ivm de Ferrari motor. Ook de berichten dat de nieuwe auto rondom een Cosworth motor gebouwd zou zijn wijst in die richting.
Die ontwerpen zijn de prullenbak allang in inmiddels.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:37 schreef MIster911 het volgende:
[..]
Ja, maar ze kunnen die ontwerpen van dat cosworth chassis rechtstreeks de prullenbak in gooien.
Laat ze maar netals sauber toen een 3/4 kopie van de ferrari maken en met het talent van Gascoyne een complete + doorontwikkelbare automaken. Een mooie windtunnel hebben ze dus dat is ook een +, al heb ik daar de laatste paar jaar niet zo veel van gemerkt (jordan/midland) .
Mooi zijn ze he! Frank even bellen?quote:Op woensdag 15 november 2006 08:26 schreef Spooky4u het volgende:
Vind het ook wel wat hebben om met deze shirts rond te lopen.
Laat ook meteen de uistraling zien van Spyker.
No offense to ferrari fans, maar hopelijk krijgt Spyker geen shirts a la, rood t-shirt met een paard erop.
Mooi werk!quote:Op woensdag 15 november 2006 09:30 schreef Spooky4u het volgende:
Frank ff gemaild. Bellen geloof ik niet in bij hem.
PNT????quote:Op woensdag 15 november 2006 09:33 schreef Spooky4u het volgende:
Ik heb maatje PNT voor je besteld
aha, die moet ik hebbenquote:Op woensdag 15 november 2006 12:43 schreef Spooky4u het volgende:
Past Net nieT
no offense takenquote:Op woensdag 15 november 2006 08:26 schreef Spooky4u het volgende:
Vind het ook wel wat hebben om met deze shirts rond te lopen.
Laat ook meteen de uistraling zien van Spyker.
No offense to ferrari fans, maar hopelijk krijgt Spyker geen shirts a la, rood t-shirt met een paard erop.
Het valt me op dat ze bij Williams een gat in de lucht springen nu ze de Toyota motoren hebben, maar waar dat op gebasseerd is weet ik niet. Zo geweldig waren ze niet, afgelopen jaar. Het aantrekken van titelsponsor T&T spreekt wel voor Williams. Ze zullen nu een groter budget hebben dan de door jou genoemde teams.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:32 schreef MIster911 het volgende:
Maar even over Spyker volgend jaar he, iedereen praat dat de directe concurrenten Super Aguri en STR zijn maar volgens mij wordt Williams-toyota/lexus ook niet bepaald een winnende combinatie. Ik denk wel dat ze vaak met elkaar in gevecht zullen zijn voor een mooie positie.
Kan me herinneren dat ze er bij MF1 (toen nog Jordan) ook zo enthousiast over waren. Aan het eind van het seizoen liet Kolles al blijken daar niet meer achter te staan.quote:Op woensdag 15 november 2006 17:51 schreef kriele het volgende:
[..]
Het valt me op dat ze bij Williams een gat in de lucht springen nu ze de Toyota motoren hebben, maar waar dat op gebasseerd is weet ik niet. Zo geweldig waren ze niet, afgelopen jaar. Het aantrekken van titelsponsor T&T spreekt wel voor Williams. Ze zullen nu een groter budget hebben dan de door jou genoemde teams.
Bronquote:Monteiro gaat rally racen
Tiago Monteiro zal dit weekend aanwezig zijn bij de Casinos do Algarve rally race in Portugal. Daar zal hij de auto besturen die voorafgaand aan de race een aantal ronden zal rijden om er zeker van te zijn dat het circuit toegankelijk is voor de rally auto’s. De race betreft de laatste race van het Portugese rally kampioenschap.
Ondanks dat het geen echte race betreft kan Monteiro eens proeven aan het rally racen. De Spyker coureur zal rijden in een Peugeot Sport Portugal 206 GTi en zal vergezeld worden door professional Paulo Primaz.
Monteiro heeft in het verleden al verschillende voertuigen mogen besturen. Zo heeft hij onder andere gereden in de Formule 1, Champ Cars, F3000 en de World Series by Renault. Na dit weekend kan hij rally racing aan zijn lijst toevoegen.
Dit is alleen maar een cadeautje van Peugeot Portugal.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:30 schreef LeXX het volgende:
Zal Monteiro inzetten op een andere klasse?![]()
[..]
Bron
Is Monteiro nog steeds de meest logische coureur om naast Albers te rijden in de Spyker? De laatste tijd is het nogal stil rond ons Nederlands team vind ik (op zich wel logisch, het is komkommertijd in F1-land)
DIe bovenste valt al af want al die Japanse coureurs schijnen kamikaze neigingen te hebben :Squote:Op donderdag 16 november 2006 12:51 schreef Rory78 het volgende:
Sakon Yamamoto?
Sebastien Bourdais?
of toch Adrian Sutil?
iets positiever a.u.b.: het gaat wel om neerlands trots!!quote:Op woensdag 22 november 2006 04:36 schreef DarkShine het volgende:
Oranje boven? In de achterhoede zul je bedoelen!
http://www.newsnow.co.uk/newsfeed/?name=F1+in+het+Nederlandsquote:Op woensdag 22 november 2006 12:17 schreef Spooky4u het volgende:
bron?
Quick sponsort SpykerF1quote:Op woensdag 22 november 2006 12:31 schreef kriele het volgende:
[..]
http://www.newsnow.co.uk/newsfeed/?name=F1+in+het+Nederlands
Bron: Het doel van Spyker F1: Respectquote:Het doel van Spyker F1: Respect
Door John (Spooky4u) op maandag 27 november 2006 09:29
Bron: formule1.info
Het belangrijkste doel van Spyker F1 is in 2007 het behalen van respect. Spyker-directeur Michiel Mol houdt graag de verwachtingen laag: “We moeten er verder niet teveel van verwachten.”
Sinds de overname in september van Midland F1 door Spyker zijn de verwachtingen flink gestegen. Dit komt vooral door het aanstellen van topontwerper Mike Gascoine.”Iedereen weet dat we niet veel moeten verwachten van 2007, maar in 2008 moeten we een paar flinke stappen vooruit maken willen we serieus genomen worden”, vertelt Mol tegen ‘Sportweek’, ”Hoe serieuzer ze je nemen, hoe beter je het politieke spel kunt spelen. Ik heb er eigenlijk een hekel aan, maar het hoort er bij. Ik stel me bescheiden op, wil niemand tegen de schenen trappen. Laten we nou eerst maar eens een paar jaartjes meedraaien voordat we tegen de grote jongens ingaan, als we dat al ooit gaan doen. Want het is een raar soort familie, hoor. Iedereen wil de sport populairder maken, om vervolgens een zo groot mogelijk deel van dat succes te claimen.” Naast het verdienen van respect heeft Mol natuurlijk ook doelstellingen op de lange termijn: ”Wereldkampioen worden, want als dat je doel niet is, haal je het zeker nooit. In 2007 een paar punten, het podium over drie jaar en de eerste zege over vijf jaar.”
quote:Op maandag 27 november 2006 13:05 schreef Spooky4u het volgende:
goeie kick
volgend jaar hekkensluiter dusquote:Op maandag 27 november 2006 12:59 schreef sanger het volgende:
[..]
Bron: Het doel van Spyker F1: Respect
Je hebt er lekker veel vertrouwen in zie ik.quote:
dat is wat ze verkapt zeggen tochquote:Op maandag 27 november 2006 19:17 schreef sanger het volgende:
[..]
Je hebt er lekker veel vertrouwen in zie ik.
Imo niet. Ze geven toe niet het meeste geld te besteden te hebben, en het daarom zo efficient mogelijk te willen besteden.quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:54 schreef MIster911 het volgende:
[..]
dat is wat ze verkapt zeggen toch
Ik heb de 'interim' Super Aguri gezien en dat is dus wel gewoon een Honda! Ferrari had trouwens wel een motor voor ze ter beschikking gehad.quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:59 schreef sanger het volgende:
[..]
Imo niet. Ze geven toe niet het meeste geld te besteden te hebben, en het daarom zo efficient mogelijk te willen besteden.
Voorlopig kunnen ze in de windtunnel meer bereiken dan op de baan. Het argument dat ze moeten wennen aan de motor gaat ook niet geheel op: de Ferrari motoren zijn pas vanaf eind december beschikbaar.
Maar niet DE motor welke ze gaan gebruiken. Die wordt door Ferrari zelf nog neit eens gebruikt.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:57 schreef kriele het volgende:
[..]
Ik heb de 'interim' Super Aguri gezien en dat is dus wel gewoon een Honda! Ferrari had trouwens wel een motor voor ze ter beschikking gehad.
martini is onlangs zelfs Ferrari gaan sponsoren dus ...quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:00 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Drank/auto associatie, Martini heeft het nog lang volgehouden vanwege de vergaande belangen....
We zullen het zien, Mike.quote:'Ik zet Spyker op het podium'
Uitgegeven: 30 november 2006 14:51
AMSTERDAM - De nieuwe 'Chief Technology Officer' van Spyker, Mike Gascoyne, wil Spyker zo snel mogelijk op het podium hebben. "Vergeet niet dat ik aardig wat ervaring heb", verklaarde Gascoyne tegen over Formule 1 RaceReport. "Bij elk team waar ik heb gewerkt eindigden we in het eerste jaar op het podium."
"Dat is niet helemaal waar, bij Toyota had ik twee races extra nodig. Hoe dan ook, ik weet hoe het moet, maar er is geen magisch knopje dat ik in kan drukken zodat we even snel winnen." Volgens Gascoyne, sinds een maand onderdeel van het team, lijkt het nog veel op de tijd van Jordan. Alleen is het team nog niet zo sterk als toen.
"Dat had ik ook niet verwacht, want ik heb destijds veel goede jongens meegenomen naar Renault." Volgens Gascoyne zit er veel potentieel in het team. Onder zijn leiding moet dat snel worden omgezet in resultaten. "De jongens hebben leiding nodig en kunnen nog veel leren. Daar ben ik voor aangenomen."
Yeah right. Niet onmogelijk in een jaar dat je directe concurrenten rijden met auto's van Honda(SA) en gedeeltelijk van de hand van Newey(STR).quote:Op donderdag 30 november 2006 19:38 schreef 4-elements het volgende:
Mike zegt in F1 RR dat het podium niet realistisch is in 2007, wel denkt hij dat Spyker punten zal kunnen scoren.
Als ik Kolles zijn woorden lees zou het zomaar kunnen dat Hamilton alsnog van zijn stoeltje moet afzien.quote:
Pfaffet dus.quote:Daar vertelde de teambaas van Spyker dat het Nederlandse team interesse zou hebben in een coureur die verbonden is aan McLaren Mercedes.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:03 schreef Spooky4u het volgende:
Ik zie ook nog PdlR overkomen hoor!
Ik hoop dan eigenlijk dat het de la Rosa wordt. Die heeft bewezen een subtopper (of iig een middenmotor) te zijn. Als Albers hem verslaat zal hij wel een testje aangeboden krijgen her of der.quote:
Das inderdaad de vraag. Uit het bedrijf Spyker kan het toch echt niet komen. Maarre, die 10 miljoen had ik liever aan hun budget vastgeplakt gezien. Zo groot is dat met 60 miljoen niet.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:33 schreef Spooky4u het volgende:
Wat ik me meer afvraag! Waar haalt Spyker 10milj vandaan om een coureur te kopen?
Inderdaad had hij de hoop opgegeven.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:02 schreef Spooky4u het volgende:
Die is op dit moment teveel in gesprek met de DTM. En hij had de hoop zelf al opgegeven.
Daar geloof ik eigenlijk niet meer in. Daar duurt het te lang voor.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:06 schreef Spooky4u het volgende:Montiero tekent bij Spyker en er is verder geen link met McLaren
Het is en blijft een mogelijkheid!quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:13 schreef Spooky4u het volgende:
Ik zie dit bericht dus echt als prijsopdrijver. Zoals in: Wij hebben geld over voor een goede coureur, dus als jij echt bij ons wil rijden moet je echt een grotere pot met geld meenemen, zodat we echt iets aan dat budget hebben.
Als je van ieder team het beste neemt, is het aan jou om dat als geheel samen te smeden. Dat moet een succesformule zijn lijkt mij.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:23 schreef Spooky4u het volgende:
Denk je trouwens dat het zal werken om het "beste" van elk team bij elkaar te schrapen?
De kans is dan aanwezig dat het totale pakker helemaal niet lekker werkt.
Contract is contract tochquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:40 schreef Spooky4u het volgende:
Ferrari mensen en McLaren mensen samen laten werken?
Ligt eraan wat voor clausules er ingebouwd zijn. Anders bel je Frank effequote:Op vrijdag 8 december 2006 15:04 schreef Spooky4u het volgende:
een contract in de F1 stelt geen flikker voor!
Volgende week!quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:10 schreef sanger het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor clausules er ingebouwd zijn. Anders bel je Frank effe![]()
Oke! keep me postedquote:
kun je dan niet beter Tom of Jos bellen?quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:10 schreef sanger het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor clausules er ingebouwd zijn. Anders bel je Frank effe![]()
Natuurlijk is hij in gesprek met DTM teams. Hij zal ook wel gek zijn om volledig te gokken op dat Spyker stoeltje...quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:02 schreef Spooky4u het volgende:
Die is op dit moment teveel in gesprek met de DTM. En hij had de hoop zelf al opgegeven.
Ja en?quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:10 schreef sanger het volgende:
Daar duurt het te lang voor.
Welke Tom of Jos?quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:46 schreef WEST het volgende:
[..]
kun je dan niet beter Tom of Jos bellen?![]()
Daar heb je gelijk in. Maar als het Monteiro zou worden zouden de onderhandelingen niet zo lang hoeven duren.quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:02 schreef roelofjan het volgende:
Ja en?
Spyker heeft toch absoluut geen haast?
Het is nog geeneens 2007..
en ik ga niet meer juichen voor Spykerquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:19 schreef twi het volgende:
Als Hakkinen bij Spyker terecht gaat komen ga ik direct weer alle races kijken. Dat zou echt geweldig zijn.
Met mindere auto'squote:Op woensdag 13 december 2006 08:01 schreef Spooky4u het volgende:
Afgelopen test van Mika in Barcelona was iedereen sneller.
Ik had het nooit opgemerkt dat de barge boards achter de wielen er niet eens meer zatenquote:"De auto van volgend jaar zal een totaal nieuw concept zijn", vertelde Kolles aan F1Racing.nl. "We zullen onze barge boards bijvoorbeeld achter de voorwielen hebben, in plaats van naast de voorwielen." Teams als Ferrari en Renault hebben hun barge boards ook achter de voorwielen. Kolles: "Alles ziet er goed uit. We hopen de auto voor het einde van januari klaar te hebben."
naast de voorwielen heb ik nog nooit gezienquote:Op woensdag 13 december 2006 21:16 schreef MIster911 het volgende:
Eindelijk een beetje nieuws over de nieuwe 2007 wagen:
[..]
Ik had het nooit opgemerkt dat de barge boards achter de wielen er niet eens meer zatenIk had eigenlijk nog nooit geweten dat die barge boards op de sidepods een soort van vervangers waren.
Heb jij hem al gezien dan?quote:Op donderdag 14 december 2006 00:30 schreef eer-ik het volgende:
mooie wagen, nou hopen dat ie icm albers goed presteert
quote:
Bronquote:McGregor nieuwe sponsor Spyker
Kledingmerk McGregor is toegevoegd aan de lijst sponsors van het Spyker F1 Team. Beide partijen hebben een overeenkomst voor de komende drie jaar afgesloten.
Dat heeft de Nederlandse renstal woensdagavond bekendgemaakt. Het logo van het bedrijf zal verschijnen op de achtervleugel van de auto’s en op de raceoveralls. Voorts gaat McGregor (komend voorjaar) een kledinglijn op de markt brengen onder de naam ‘Spyker F1 by McGregor’.
McGregor en Spyker zijn overigens geen onbekenden van elkaar. De kledingfabrikant sponsort Spyker Squadron, dat onder meer uitkomt in de Le Mans Endurance Series, al enkele jaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |