Tja...ik vraag me af hoe hij zichzelf zou aankondigen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:42 schreef 4-elements het volgende:
Er wordt nogal neerbuigend over autosport gedaan bij de NOS. Smeets had het altijd over "dinky toys" als hij de F1 aankondigde...![]()
Als de grootste sportcommentator aller tijden. De Verhevene. De Geweldige. Mart Smeets de Grote...quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:46 schreef sanger het volgende:
[..]
Tja...ik vraag me af hoe hij zichzelf zou aankondigen.
Nou nee, ben niet zo'n fan van Smeets. Hij vindt zichzelf nogal goed en laat dat te vaak merken.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:00 schreef Spooky4u het volgende:
maar dat is niet jouw mening he.
Denk dat ca. 99% het met je eens is....quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:12 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Nou nee, ben niet zo'n fan van Smeets. Hij vindt zichzelf nogal goed en laat dat te vaak merken.
Ja, maar ze kunnen die ontwerpen van dat cosworth chassis rechtstreeks de prullenbak in gooien.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:19 schreef sanger het volgende:
Ik hoop dat er een compleet nieuw chassis komt, wat eigenlijk wel logisch zou zijn ivm de Ferrari motor. Ook de berichten dat de nieuwe auto rondom een Cosworth motor gebouwd zou zijn wijst in die richting.
Die ontwerpen zijn de prullenbak allang in inmiddels.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:37 schreef MIster911 het volgende:
[..]
Ja, maar ze kunnen die ontwerpen van dat cosworth chassis rechtstreeks de prullenbak in gooien.
Laat ze maar netals sauber toen een 3/4 kopie van de ferrari maken en met het talent van Gascoyne een complete + doorontwikkelbare automaken. Een mooie windtunnel hebben ze dus dat is ook een +, al heb ik daar de laatste paar jaar niet zo veel van gemerkt (jordan/midland) .
Mooi zijn ze he! Frank even bellen?quote:Op woensdag 15 november 2006 08:26 schreef Spooky4u het volgende:
Vind het ook wel wat hebben om met deze shirts rond te lopen.
Laat ook meteen de uistraling zien van Spyker.
No offense to ferrari fans, maar hopelijk krijgt Spyker geen shirts a la, rood t-shirt met een paard erop.
Mooi werk!quote:Op woensdag 15 november 2006 09:30 schreef Spooky4u het volgende:
Frank ff gemaild. Bellen geloof ik niet in bij hem.
PNT????quote:Op woensdag 15 november 2006 09:33 schreef Spooky4u het volgende:
Ik heb maatje PNT voor je besteld
aha, die moet ik hebbenquote:Op woensdag 15 november 2006 12:43 schreef Spooky4u het volgende:
Past Net nieT
no offense takenquote:Op woensdag 15 november 2006 08:26 schreef Spooky4u het volgende:
Vind het ook wel wat hebben om met deze shirts rond te lopen.
Laat ook meteen de uistraling zien van Spyker.
No offense to ferrari fans, maar hopelijk krijgt Spyker geen shirts a la, rood t-shirt met een paard erop.
Het valt me op dat ze bij Williams een gat in de lucht springen nu ze de Toyota motoren hebben, maar waar dat op gebasseerd is weet ik niet. Zo geweldig waren ze niet, afgelopen jaar. Het aantrekken van titelsponsor T&T spreekt wel voor Williams. Ze zullen nu een groter budget hebben dan de door jou genoemde teams.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:32 schreef MIster911 het volgende:
Maar even over Spyker volgend jaar he, iedereen praat dat de directe concurrenten Super Aguri en STR zijn maar volgens mij wordt Williams-toyota/lexus ook niet bepaald een winnende combinatie. Ik denk wel dat ze vaak met elkaar in gevecht zullen zijn voor een mooie positie.
Kan me herinneren dat ze er bij MF1 (toen nog Jordan) ook zo enthousiast over waren. Aan het eind van het seizoen liet Kolles al blijken daar niet meer achter te staan.quote:Op woensdag 15 november 2006 17:51 schreef kriele het volgende:
[..]
Het valt me op dat ze bij Williams een gat in de lucht springen nu ze de Toyota motoren hebben, maar waar dat op gebasseerd is weet ik niet. Zo geweldig waren ze niet, afgelopen jaar. Het aantrekken van titelsponsor T&T spreekt wel voor Williams. Ze zullen nu een groter budget hebben dan de door jou genoemde teams.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |