quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:09 schreef renzell het volgende:
Wat fijn Sugar, echt! 'Gelukkig', zou ik haast zeggen, dat er iets is dat je concreet kunt doen om het beter te maken. Hopelijk werkt het ook, en snel. Zeiden ze daar ook iets over? Over of het door hoe jullie met hem omgaan, de pijn ook helemaal over kan gaan. Succes meis!![]()
Lis is inderdaad een mooi en gaaf poppetje zeg!Fijn dat het zo goed gaat Snoop!
Paradijsvogeltje: suiker werkt verslavend, ons lijf heeft het absoluut niet nodig, het is slecht voor je tanden en je wordt er dik van. Genoeg redenen om er voorzichtig mee te zijn, zeker bij kindjes.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:05 schreef pinquit het volgende:
sugar, wat fijn dat er een oplossing is!!ik hoop dat het erna wat beter gaat met het huilen dan enzo!
en snoopwat een heerlijk dametje heb je daar zeg
![]()
Ik kan het niet helpen als ik degene ben die dit soort topics sluit dat ik denk: "Shit."quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:36 schreef dutchie het volgende:
[..]
Gericht aan Jelief:
Hoop dat je je daarna wat beter voelt.
Sugar, mooi dat dat bezoekje aan de osteopaat zoveel opgeleverd heeft.
Snoopy... Lis...
En het klinkt alsof ze een rustig babietje is. Of lees ik nou ergens overheen?
Die fles hebben wij ook. Heeft hier zeker geholpen. We hebben hem nog steeds trouwens.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:15 schreef Xanthe het volgende:
Even een update over Merel en de krampjes en het spugen.
We hebben het ultieme middel gevonden tegen de krampjes en nu de krampjes weg zijn is ook het spugen over
En we hebben alleen een nieuwe fles gekocht de Bfree (vroeger bekend als de Dr Brown fles). Ook heeft ze nu minder vaak een voeding nodig. Als ik dit eerder geweten had!
ik heb volgens mij een filmpje van een beginnend-kruipje en ik ga proberen m op de pc te zetten.. hoopdat t lukt..quote:
wipstoeltje kan platquote:Op zondag 8 oktober 2006 15:02 schreef dutchie het volgende:
Linda, ik zou nog even wachten met het wipstoeltje. Tenzij je haar helemaal plat kunt leggen. Is beter voor haar rugje.
En je mag met haar naar buiten zo gauw zo boven haar geboortegewicht is.
Als ze haar temperatuur goed vast kan houden kun je stoppen met de kruikjes. Maar het wordt wat kouder dus kan een kruikje geen kwaad.
Dan heb je tenminste al antwoord op 3 vragen.
Belana, hoe is het nu met het hoesten van Ezra (en van Liam ook, maar ander topic enzo)?
Mika deed dat in het begin ook. Toen heb ik hem met zijn handje op het lakentje neer gelegd en over zijn handjes het dekentje zeg maar. En dan heel strak instoppen. Zo kon hij in ieder geval niet onder de deken komen!!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:39 schreef linda856763 het volgende:
@ Xanthe: Eva's naveltje was oké. Een beetje bloeden was normaal volgens de wijkverpleegkundige.
En dat strak instoppen ga ik maar proberen. (zonder dekentje vind ik wel erg koud voor haar..) Vannacht lag ze even boos te zijn, en toen ik na 5 minuten ging kijken, lag ze achterstevoren aan het hoofdeinde van haar bed. Ik was te suf om een foto te maken... Achteraf vind ik het wel eng ook, ze kan dus ook zo zich onder haar dekentje wurmen. Dus strak instoppen it is!
Tuurlijk gaat het leven van een jonge ouder wel over rozen.... alleen als je net op die doorns staptquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 07:52 schreef Belana het volgende:
het leven van jonge ouders gaat niet over rozen
CB gaat uit van wat er in hun papieren staat wat kindjes moeten kunnen....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:09 schreef MeNicole het volgende:
CB zei vorige keer al dat als Mika bij het volgende bezoek zijn hoofd niet op kon tillen we naar de fysio moesten. Ik vind dat al zo vroeg gezegd. Ik kijk het nog gewoon even aan.
Dat trappelen hoort er gewoon bij hoor (lichaam ontdekken, signalen geven). Als je dat gaat beperken is het frustrerend voor zo'n kleintje, en dan gaat ze huilen. Dat wil je ook niet.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:39 schreef linda856763 het volgende:
En dat strak instoppen ga ik maar proberen. (zonder dekentje vind ik wel erg koud voor haar..) Vannacht lag ze even boos te zijn, en toen ik na 5 minuten ging kijken, lag ze achterstevoren aan het hoofdeinde van haar bed. Ik was te suf om een foto te maken... Achteraf vind ik het wel eng ook, ze kan dus ook zo zich onder haar dekentje wurmen. Dus strak instoppen it is!
O ja, die gebruik ik dus ook besef ik me ineens.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:13 schreef kozakken het volgende:
Hier gewoon de zoutoplossing uit de apotheek. (Het goedkoopste en werkt ook als een tierelier)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |