dank je wel....quote:Op donderdag 28 september 2006 09:28 schreef Brighteyes het volgende:
Linkje naar het vorige topic staat er ook in.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jaaaaaaaaaa!!!! We hebben weer zo'n sukkel!quote:Op donderdag 28 september 2006 09:29 schreef BiMeWet het volgende:
Waar zijn de normale namen gebleven, zoals joop, jan, kees en klaas-jan?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
het hoort erbij zeggen ze maar het is wel irritant eigenlijk. en wij zijn verwend hoor want Mahre sliep door vanaf dat ze 2 weken was en nu spookt ze weer steeds.......quote:Op donderdag 28 september 2006 09:54 schreef Vicky het volgende:
Amber is de afgelopen 2 nachten ook weer aan het spoken.. ze wordt steeds wakker. Vannacht was het 1.00 en 4.00 uur... Speentje erin en dan slaapt ze wel weer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop