Xanthe, Eva doet dat rochelen af en toe ook, en volgens de kraamverpleegster komt dat ook omdat ze nog geen haartjes in de neus hebben om de boel schoon te houden. Vandaar ook dat ze best vaak niezen (en ik moet altijd erg lachen als ze dat doet, dat gezichtje en opgetrokken neusje
![]()
)
Wij hebben net weer een heel stuk gewandeld, wel anderhalf uur. Eva sliep dit keer heel vast en ze lag daarna nog in de kinderwagen in de tuin te slapen...( zie foto-topic)
En de wijkverpleegster is langs geweest. Eva is weer gegroeid, 100 gram in 4 dagen ditmaal (3550 gram nu
![]()
) en verder is alles prima. Haar naveltje was ook oké. Wat betreft haar temperatuur mag ik alles vanaf 36 graden als normaal beschouwen, en kunnen we eens gaan testen of ze haar temperatuur vast kan houden gedurende de dag. 's Nachts moet ze denk ik nog wel een kruikje, want mama heeft er ook bijna weer een nodig
![]()
.
En ik kreeg nog een foldertje over 'rust en regelmaat' en daarin stond dat het normaal is dat ze zichzelf wat in slaap jengelen/huilen. Dat hebben we gisteren uitgeprobeerd, en net weer - en het werkt!
Ze mag/moet ook op de rug liggen nu, maar dat is wat lastig, ze kan zichzelf dan helemaal bloot trappelen, en dat doet ze dan ook. Dus dat wordt een trappelzak denk ik...Ik heb er al een paar klaarliggen.
[ Bericht 25% gewijzigd door linda856763 op 09-10-2006 18:10:23 ]