quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:45 schreef -XX- het volgende:
Nee dat heeft te maken met de luchtstroom en het vochtgehalte![]()
Ofzeu..
quote:Op maandag 18 september 2006 21:51 schreef Worldbeater het volgende:
(...)
En op het circuit voelt het voor mij, met mijn karige capaciteiten, stabieler aan als je ook achter remt.![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Op dit soort momenten ontleed ik zuurstof dmv elektrolyse uit mijn waterhoofd.![]()
Lijkt er een beetje opquote:
op dit moment ligt het een beetje stilquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:16 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Lijkt er een beetje op![]()
Hoe staat het met de Honda, vordert het al een beetje of ben je nog aan het inventariseren![]()
quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:02 schreef hicham het volgende:
Dat PepijN sloeg uiteraard op het koppel, dat geluid kun jij wel vergeten
VirtualDub downloaden, geluid van het filmpje in een *.wav opslaan en op je MP3 zetten. Mediaplayer op PC + MP3 speler met oordopjes tegelijk starten en zelfs McGuyver zou jaloers op je zijn...quote:
Als jij het nou ff doet, en het MP3 bestand doorstuurt, krijg je van mij een groen filter voor een oordopje cadeau.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:44 schreef hicham het volgende:
VirtualDub downloaden, geluid van het filmpje in een *.wav opslaan en op je MP3 zetten. Mediaplayer op PC + MP3 speler met oordopjes tegelijk starten en zelfs McGuyver zou jaloers op je zijn... [afbeelding]
Dat is toch die stuntquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
hier een verhaal van een meisje die van een rijdende motor is afgevallen, en daarbij weinig of geen protectie droeg![]()
Ik heb het niet gelezen, maar is dat niet het meisje die achterop zat.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:04 schreef koffiekoekje het volgende:
Dat is toch die stuntmet een myspave site enzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is die voorkant misschien iets voor OPM.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus werk zatquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
op dit moment ligt het een beetje stilheb spullen besteld bij die zaak in Sprang Capelle
maar die gaat ie volgens mij vandaag pas bestellen, dus moet daar op wachten
![]()
als ik aan dat carburateurreinigingsspul kan komen bij de Mitsubischi garage, ga ik morgen de carburateurs eens helemaal schoon makenen de verlichting in orde maken en wat bedrading vervangen
![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:18 schreef Worldbeater het volgende:
<insert Whaaah!>
Krijg nu ineens 4 dozen binnen met mijn bestelling. Krijg het niet eens allemaal op de foto.De gang staat vol.
[afbeelding]Begin van de MotorshopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht ik geef je ff wat te doen ofzoquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als jij het nou ff doet, en het MP3 bestand doorstuurt, krijg je van mij een groen filter voor een oordopje cadeau.![]()
Downloade het filmpje overigens met snelheden tot 1 Mb/s, dat had ik nog nooit gezien.![]()
Gezien heb ik het nog niet.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb het niet gelezen, maar is dat niet het meisje die achterop zat.![]()
Ik weet nu trouwens waarom jij een Buell kan rijden..
[afbeelding]
Nepperd, t'is een Suzuki.
Ja een er6n, ook zo'n nep buellSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is die voorkant misschien iets voor OPM.![]()
Je hebt dus nu 6 van die dozen?![]()
Maar het filtertje is met ori oorsmeer, en voorzien van de broodnodige historie.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:22 schreef hicham het volgende:
Ik dacht ik geef je ff wat te doen ofzo
Geluidje klik hier, filtertje mag je houden
Wtf, dat moet uitgerekend jij toch wel zien. Selectie met 10 Px doezelaar, omdat de shopper voor nauwkeurig vrijstaand maken te lui is. Anders gezegd: effectief, doeltreffend en snel.quote:
Roept WP "kut"? Of was het een marokkaanse verwensing?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:22 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik dacht ik geef je ff wat te doen ofzo
Geluidje klik hier, filtertje mag je houden
damn, impressive.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
hier een verhaal van een meisje die van een rijdende motor is afgevallen, en daarbij weinig of geen protectie droeg![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Doorrijden na een ongeval is strafbaar, weet je dat?
volgens mij roep je dat iedere dagquote:Voor de mensen die nog niet verzadigd zijn van de Zandvoort filmpjes, hier wederom wat materiaal van het circuit. Twee laps te zien. Eerste lap is pimber achter mij aan, tweede lap is pimber achter een paup'r aanGast pwned hem steeds de bocht uit op kooppppeellll (PepijN!
), luister maar goed op 3:22 en 4:15 wat pimber daarvan vindt
>> Cliquez ici (~60 MB - 4:43)
En onderhand is het al bijna half 2Ik wou nog vroeg naar bed vandaag
<insert Whaaah!>
Krijg nu ineens 4 dozen binnen met mijn bestelling. Krijg het niet eens allemaal op de foto.De gang staat vol.
[afbeelding]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoeveel dozen heb je nou serieus? want als ik op de plaatje kijk tel ik 11 mogelijke dozen
daar heeft best wel wat werk ingezetenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:21 schreef Worldbeater het volgende:
Check trouwens de achterbrug van de Bimota Delrio.![]()
[afbeelding]
Vooral dat spatbordje .![]()
Ik heb een beetje in MF Streetfighters zitten neuzen. Waren lui die het zelfs in CAD/CAM na gingen tekenen.![]()
Resulteerde niet in nieuwe ideeen overigens.![]()
Zag nog wel dat er zelfs van een GS-500 een kenkergave fiets te maken is.![]()
Dus moest gelijk aan onze Soes rijders denken.. tegenwoordig alleen nog maar Roderick.![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar het filtertje is met ori oorsmeer, en voorzien van de broodnodige historie.
Dan ga ik hem maar inlijsten.![]()
Voor als je later beroemd bent. E-bay heeft al geinformeerd.![]()
[..]
Wtf, dat moet uitgerekend jij toch wel zien. Selectie met 10 Px doezelaar, omdat de shopper voor nauwkeurig vrijstaand maken te lui is. Anders gezegd: effectief, doeltreffend en snel.Uiteraard in 3000 Px breed, waarna het verlagen van de resolutie de fouten even zo vele malen verkleinden.
![]()
And let us not talk about the easter egg.
Zelfs een getraind oog als Rib-i zag het niet.![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:36 schreef koffiekoekje het volgende:
Nu kan ik nooit meer normaal naar een door jou geposte foto kijken![]()
Volgens mij niet, ze rept met geen woord over een wheeliequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:04 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat is toch die stuntmet een myspave site enzo?
<insert Whaaah!>
[afbeelding]Zie je nou wel dat je tijd genoeg had om zelf ff het geluid uit het filmpje te halen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De dozen die links bijna compleet op de foto staan lijken exact op elkaar en de dozen rechts ook... oh wacht, het zijn zeker dezelfde
![]()
Daar heb je onze boekhouder weer.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:36 schreef Roderick2085 het volgende:hoeveel dozen heb je nou serieus? want als ik op de plaatje kijk tel ik 11 mogelijke dozen
En deze is nog gekker. Maar nog niet af.quote:daar heeft best wel wat werk ingezeten
Gave meet foto.quote:
Zie je nou ... van die chick waren al eerder pics gepost.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:49 schreef hicham het volgende:
Oh, en na analyse van dit filmpje is op te merken dat het vizier dicht is op het moment van vallen. Aangezien zij het over een open klappend vizier heeft is bij deze de myth busted
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Daar heb je onze boekhouder weer.![]()
ik vind dus alleen echt die velgen niet mooi zoquote:Ik heb 1 complete levering, en nog een doos teveel, met 3 minder belangrijke busjes minder.
3x 4 liter olie, 2x 4 oliefilters, 2x 4 bougies, 2x 1 luchtfilter, 2x 1 ontluchtingsapparaat, 2x 1 remcyl. terugsteller.
En dan nog wat klein spul, maar dat past niet meer op 1 regel.![]()
[..]
En deze is nog gekker. Maar nog niet af.![]()
ziet er gezellig uit daarquote:
Dat komt ook uit een spuitbusje. Dus het werk is nagenoeg voor niets gedaan. Blijft er niet lang opzitten.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:51 schreef Roderick2085 het volgende:
ik vind dus alleen echt die velgen niet mooi zo
Dat filtertje is maar 1x gebruikt voordat ik er de gele in besloot te doen, zit niet genoeg oorsmeer op om er wat aan te verdienen op eBayquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar het filtertje is met ori oorsmeer, en voorzien van de broodnodige historie.
Dan ga ik hem maar inlijsten.![]()
Voor als je later beroemd bent. E-bay heeft al geinformeerd.![]()
Die easteregg was me nog niet opgevallenquote:[..]
Wtf, dat moet uitgerekend jij toch wel zien. Selectie met 10 Px doezelaar, omdat de shopper voor nauwkeurig vrijstaand maken te lui is. Anders gezegd: effectief, doeltreffend en snel.Uiteraard in 3000 Px breed, waarna het verlagen van de resolutie de fouten even zo vele malen verkleinden.
![]()
Geen idee wat hij zegtquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:29 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Roept WP "kut"? Of was het een marokkaanse verwensing?
quote:
quote:
Iets met fucking kankerlijer, het werd alleen maar erger ...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:29 schreef koffiekoekje het volgende:
Roept WP "kut"? Of was het een marokkaanse verwensing?
Makster is maar klein, Hollander helemaal, de Lims zijn totaal niet sportief -afgezien van circuitrijden, Kratjuh is te langzaam, dus ik hoop dat jij een beetje mans bent.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:10 schreef koffiekoekje het volgende:
Zo gaat de "er gaan tanden vallen meet" er ongeveer uit
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Makster is maar klein, Hollander helemaal, de Lims zijn totaal niet sportief -afgezien van circuitrijden, Kratjuh is te langzaam, dus ik hoop dat jij een beetje mans bent.![]()
Om laten vallen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:37 schreef Worldbeater het volgende:
Iemand nog intresse in een TL1000R, met een deuk in de tank voor ¤ 3.250,00.![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:37 schreef Worldbeater het volgende:
Iemand nog intresse in een TL1000R, met een deuk in de tank voor ¤ 3.250,00.![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Makster is maar klein, Hollander helemaal, de Lims zijn totaal niet sportief -afgezien van circuitrijden, Kratjuh is te langzaam, dus ik hoop dat jij een beetje mans bent.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Rib-i is motor poetsen![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:59 schreef Rib-i het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Rib-i is motor poetsen![]()
![]()
200 euro![]()
Daar heb je weer zo'n zwartwerker die de economie kapot maakt.quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:59 schreef Rib-i het volgende:ik bied 20 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Rib-i is motor poetsen![]()
Maar dan ga je 't wel goed doen he ..![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:59 schreef Rib-i het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Rib-i is motor poetsen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik werk niet zwart, heb net een paar jongens van de straat gehaald om de de motor te poetsen als bezigheidstherapie. Rondhangen heb je niks aan en met dit weer kan je beter binnen iets nutigs doen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Daar heb je weer zo'n zwartwerker die de economie kapot maakt. [afbeelding]
Hoe moet dat poetsbedrijf nu de aflossing van de speedboot betalen?![]()
Aka HOER ..quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik een soort van straathoekafwerker![]()
quote:Ist das richtig?
Ich habe auch ein E-Mail das alles annulliert ist?
Und die BREMSENENTLUEFTUNGSGERAET ist ein Speziale preise für diese Woche.
Niks over het annuleren.. nou maar afwachten wat er allemaal met mijn creditcard gebeurt.quote:Sehr geehrter Herr Bart,
vielen Dank für Ihr Mail vom 05.10.2006.Sie erhalten aus Kulanz eine Gutschrift von 8,- Euro auf Ihr Kundenkonto 2643577.
Der Betrag von 8,- Euro wird zurück auf Ihre Mastercard gebucht.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:59 schreef Rib-i het volgende:Jah, maar hoe poetst het bedrijf hem dan? Van de boutjes in je motorblok tot iedere schakel van de ketting of net zo prutserig als jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Rib-i is motor poetsen![]()
Heb ik er ook wel voor over hoor
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:18 schreef koffiekoekje het volgende:
The Bagman, voor als je ff niks te doen hebt
genre: humor, horror![]()
![]()
![]()
Beperkt zwart werken is juist goed voor de economie.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:03 schreef Worldbeater het volgende:
Daar heb je weer zo'n zwartwerker die de economie kapot maakt. [afbeelding]
Hoe moet dat poetsbedrijf nu de aflossing van de speedboot betalen?![]()
Zit er ook een deuk in de tankquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:37 schreef Worldbeater het volgende:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:14 schreef Worldbeater het volgende:
I want to leave this fucking house.. [...]
[afbeelding]
Hoge druk reiniger er over, afdrogen, beetje commandant, napoetsen met gewone autopoets.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:02 schreef worldpimber het volgende:
Jah, maar hoe poetst het bedrijf hem dan? Van de boutjes in je motorblok tot iedere schakel van de ketting of net zo prutserig als jijHeb ik er ook wel voor over hoor
![]()
Hier.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:06 schreef worldpimber het volgende:
Zit er ook een deuk in de tank?
Damn, zou hem wel willen kopen, jammer dat er ook een ZX6R bestaat
Mjah, tegenover die van jou komt die Frankenstein motor er wel slecht vanaf.quote:
Tevens ben ik van mening dat dit met goed warm rijden juist wel OK is.quote:Ik ben dus geen rijder die hem uit de garage haalt, 1,5 uur ongelooflijk op zijn donder geeft en hem weer gelijk wegzet.
En hoe lang heeft hij hem dan.. de 8 jaar daarvoor is het ding misschien wel afgeragd.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:20 schreef worldpimber het volgende:
Tevens ben ik van mening dat dit met goed warm rijden juist wel OK is.
Voor 750 meer heb je die van mij, zonder schade, perfect lopend, maar iedereen zit op de km stand te zeiken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:37 schreef koffiekoekje het volgende:
Niet echt bepaald zonder risico's imo...
quote:
quote:Op vrijdag 06 oktober 2006 13:19 schreef baka het volgende:
omdat mijn totale budget nu 215 euro en 3 cadeaubonnen voor de free recordshop is.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Voor 750 meer heb je die van mij, zonder schade, perfect lopend, maar iedereen zit op de km stand te zeiken.![]()
(tel een nieuwe tank, spuiten, en afstellen eens op.. en dan nog zit je met een brakke Corona imitatie)
Maar psychologisch vind ik iets in de drie ook een leuke aanbieding.Streetfighter.
![]()
![]()
Hmm, die staat er idd niet bij. Advertenties zonder km stand zijn kutquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:13 schreef MouseOver het volgende:
Je hebt het steeds over de kmstand, maar wat heeft dat ding er eigenlijk op staan?
En dat ding is me een potje lelijk....quote:
iddquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:26 schreef Snelwagen het volgende:
En dat ding is me een potje lelijk....
Die uitlaatquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
idddat je daar dat geld aan uitgeeft
![]()
![]()
Heeft hij je motor ook gepoetst?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:37 schreef bvvt het volgende:
jaaaa, weekend
gister gezellie op bezoek geweest bij Rib-i
Heb me goed vermaakt
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:39 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Heeft hij je motor ook gepoetst?
Het is prachtigquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:40 schreef bvvt het volgende:
en nu eerst een happie eten en ondertussen line rider verder spelen - testen - uitproberen
Lijkt me eerder afhankelijk van je Macromedia Flash Player eH?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:39 schreef bvvt het volgende:
[disclaimeer]
geen garantie dat ie ook goed in firefox werkt
[/disclaimer]
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hmm, die staat er idd niet bij. Advertenties zonder km stand zijn kut!!
Ik zal het wel verklappen ... de kmstand ligt volgende week rond de 23.000 km, nu nog rond de 50![]()
het is normaal al redelijk langzaam vind ik....quote:
Waar ? hier is het een groots feestquote:
Of die maffe show "Rat van Fortuin" op Ned 3 ..quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:37 schreef bvvt het volgende:
idd, saaie vrijdag avond
op tv is maar 1 ding wat je ook maar enigsinds tijdverdrijf kan zien.
De tv reclame tussen 2 fast 2 furious
Bij ons heet dat Discovery Channel ..quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:50 schreef hicham het volgende:
Hebben jullie geen National Geographic Channel ofzo?Meestal de ideale uitvlucht van de bullshit op TV
Nadeel is alleen dat als je het te vaak kijkt, je op een gegeven moment alleen nog maar herhalingen ziet
Wij hebben hier beide kanalenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:51 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Bij ons heet dat Discovery Channel ..
quote:
Duim ff voor me dat ik dinsdag word aangenomen, breng ik jou ook aan voor 2000 euri bruto ..quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:05 schreef Rib-i het volgende:
[..]
IT-hoer was ik al![]()
En nu de volgende posts lezen![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:09 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Duim ff voor me dat ik dinsdag word aangenomen, breng ik jou ook aan voor 2000 euri bruto ..
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jah, maar hoe poetst het bedrijf hem dan? Van de boutjes in je motorblok tot iedere schakel van de ketting of net zo prutserig als jijHeb ik er ook wel voor over hoor
![]()
Dat dacht ikquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hoge druk reiniger er over, afdrogen, beetje commandant, napoetsen met gewone autopoets.![]()
Die stripact op het laatst had niet gehoevenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:37 schreef bvvt het volgende:
jaaaa, weekend
gister gezellie op bezoek geweest bij Rib-i
Heb me goed vermaakt
Ja, hier ookquote:
Waar moet/ga je ergens aan de slag? (als het mee zit)quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:09 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Duim ff voor me dat ik dinsdag word aangenomen, breng ik jou ook aan voor 2000 euri bruto ..
Mijn vorige werkgever, Sogeti ..quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:37 schreef bvvt het volgende:
[..]
Waar moet/ga je ergens aan de slag? (als het mee zit)
Sorry, ik moest gewoon ff een demo buikdansen doen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:18 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
Dat dacht ik![]()
Motor was 4 jaar niet gepoetst. Remaanslag op achterwiel heb ik eraf moeten schuren met een dremel![]()
[..]
Die stripact op het laatst had niet gehoeven![]()
Je bent niet ziek geworden van het eten, of een weeïg gevoel toen je opstond?
![]()
NOOOOOOOOIIIIIIT van gehoordquote:
Ik doe voorlopig nog steeds Accountancy in eigen tijd .. Maar als m'n carrière alsnog een goeie wending krijgt, laat ik het waarschijnlijk wel vallen ..quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:39 schreef bvvt het volgende:
[..]
NOOOOOOOOIIIIIIT van gehoord
en nu ga je die cusrsus "financieeel genie" niet meer doen?![]()
P1CCSSS!!```~1~~einszweiouwelu11dabei !@#!~quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:39 schreef bvvt het volgende:
je vriendin
Als jij mij leert hoe ik een KD kan maken zoek ik een leuk stuk weg uit en mag jij mijn vriendin groetenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]
P1CCSSS!!```~1~~einszweiouwelu11dabei !@#!~![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:39 schreef bvvt het volgende:
[..]
Sorry, ik moest gewoon ff een demo buikdansen doen.![]()
Kon het niet laten, je vriendin kon er smakelijk om lachen
nope niet ziek geworden![]()
LOL , ik zag het wel staan hoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]
P1CCSSS!!```~1~~einszweiouwelu11dabei !@#!~![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:49 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Als jij mij leert hoe ik een KD kan maken zoek ik een leuk stuk weg uit en mag jij mijn vriendin groeten![]()
De negertgroet is toch een pets op de billen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:49 schreef Rib-i het volgende:
Als jij mij leert hoe ik een KD kan maken zoek ik een leuk stuk weg uit en mag jij mijn vriendin groeten![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:57 schreef worldpimber het volgende:
[..]
De negertgroet is toch een pets op de billen?
Maar laat maar, ik heb haar pic al gevonden
[afbeelding]
Foto is Pepijnwaardig![]()
Nee hè, ook verslaafdquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:12 schreef TataK het volgende:
Al lang niks meer van BazzieK gehoord.....................en van mij trouwens ook niet. WoW zou verboden moeten worden.
![]()
![]()
Nee Ribi, ik ben gelukkig niet verslaafd, maar Bazziek des te meer. Ik wed dat hij het niet eens zou merken als ik keihard met zijn eiegen motor door de straat zou rijdenquote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:15 schreef TataK het volgende:
[..]
Nee Ribi, ik ben gelukkig niet verslaafd, maar Bazziek des te meer. Ik wed dat hij het niet eens zou merken als ik keihard met zijn eiegen motor door de straat zou rijden![]()
en nu is net het winterweer begonnen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:17 schreef TataK het volgende:
Zelf heb ik gewoon de laatste tijd weinig tijd gehad om op FOK te komen. Zelfs weinig op de fiets gezeten de laatste tijd.
Met BazzieK gaat het best goed, alleen snap ik niet dat hij (op dit moment) WoW leuker vindt dan motoren.quote:
Prima temp. om te rijdenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:21 schreef TataK het volgende:
Zondag wordt het droog en volgens de berichten de hele volgende week ook. Temperaturen tussen de 16 en 20 graden. Ideaal als je het mij vraagt.
Beter dan die hitte.
Sweetquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:26 schreef TataK het volgende:
[..]
Met BazzieK gaat het best goed, alleen snap ik niet dat hij (op dit moment) WoW leuker vindt dan motoren.
Op 19/10 gaat BazzieK trouwens weer op Assen rijden (op Suzuki SV, je weet wel van die SV cup motoren).![]()
![]()
Dat is toch samen met XX?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:26 schreef TataK het volgende:
Met BazzieK gaat het best goed, alleen snap ik niet dat hij (op dit moment) WoW leuker vindt dan motoren.
Op 19/10 gaat BazzieK trouwens weer op Assen rijden (op Suzuki SV, je weet wel van die SV cup motoren).![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Niet op dezelfde dag iig, en ik heb van horen zeggen dat ze daar heel blij mee was![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oh kweenie, maar ze zijn beide even gay dat ze dat niet van tevoren hebben gemeld.
Ik dacht dat jij al op 1 oor lag?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:46 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Waneer wordt er weer gemeet [afbeelding]
![]()
Ik weet niet, zijn er nog evenementen dan ofzo? Zondag wel droog weer ws, maar wie zal het zeggen ...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:46 schreef Rib-i het volgende:
![]()
Waneer wordt er weer gemeet [afbeelding]
![]()
2 uur...............da's nie veel. De rest van de nacht gewoon staande slapen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik weet niet, zijn er nog evenementen dan ofzo? Zondag wel droog weer ws, maar wie zal het zeggen ...
Pitze, ik ga ook even 2 uur liggen
Is wel gemeldquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oh kweenie, maar ze zijn beide even gay dat ze dat niet van tevoren hebben gemeld.
Hoe heb je daar dan last van?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:08 schreef Crashcat het volgende:
* Crashcat kots op tramrails...
Lag bijna op m'n smoel.![]()
Niet haaks genoeg genomen met de motor schat ik.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:06 schreef bvvt het volgende:
Hoe heb je daar dan last van?
met het voorwiel bijna klem tussen de rails?
lekker jahquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:47 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding] !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR0001RLT [afbeelding]
Mèn! wat heerlijk gereden, vandaag, vroeg er uit, want het was droog, 1 en al even snel 100 kilometer gereden voordat Nick kwam.
Met een TLR rijdt je niet alleen, je beleeft hèt, je voelt de motor onder je lopen, het zit als king of the road. en je verkrijgt zelfs bij volledig legale snelheden full satisfaction. En met een beetje ernaast hangen stuurt het als ene dolle.![]()
quote:Nu ben ik alleen net gebeld dat er een potentiele koper uit Breda komt.. [afbeelding]
Damn, heb ik gemist .. Issie al op YouTube oid te spotten?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:01 schreef MouseOver het volgende:
Die WoW southpark movie is echt geniaal
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:47 schreef Worldbeater het volgende:
Nu ben ik alleen net gebeld dat er een potentiele koper uit Breda komt.. [afbeelding]
ja, daar heeft iedereen hem toch van gezien?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:17 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Damn, heb ik gemist .. Issie al op YouTube oid te spotten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar nu eerst ff sportenOnly a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
jup, mag vanavond weerquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:10 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Mooie dag daarvoor.
Trouwens, een taxicollega zie ik
Is die diversion weer van de baan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:00 schreef Knuffelslet het volgende:
ik heb een nieuwe hobby: veilingsites afzoeken naar 'de perfecte motor'
goedemorgen
binnenkort kan ik met jullie buiten spelen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:17 schreef Worldbeater het volgende:
Griebels, net de motor gewassen en de velgen gepoetst tussen de regenbuien door..
.. zit er me daar grote haarscheuren in de rechterkuip!![]()
![]()
![]()
Lijkt wel een spineweb.
![]()
Dat moet van de week gebeurd zijn door een fietser terwijl de motor in Den Haag geparkeerd stond.
Die heeft wel een flinke klapper gemaakt zeg.![]()
![]()
![]()
De koper staat voor de deur.![]()
Moest even wachten op deze post.
![]()
hoeft niet, ik zit met m'n 1m98 ook op een gs'jequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:23 schreef Catch22- het volgende:
Diversion 600 is vrij klein toch?
* Catch22- kijkt alvast rond voor een motor.. Wordt wel pas april op zijn vroegst dat er 1 komt.
Met 1m97 wordt de keuze toch lastiger..
Op MF staat nog een mooie CB450Squote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:23 schreef Knuffelslet het volgende:
nee hoor
maar ik houd mn opties open![]()
als het nou niets blijkt te zijnwil ik niet nog 5 weken wachten tot ik iets anders heb gevonden
donderdag proefrijden
Doet het prima, al dagen ..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:37 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Offtopic: werkt www.postbank.nl bij iemand? Hij doet het hier al een paar dagen niet, maar internet is hier sowieso niet echt stabiel de afgelopen dagen.
ik ga toch wel voor een 600 of 750 CC motorquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:37 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Op MF staat nog een mooie CB450S
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/146187/1
Offtopic: werkt www.postbank.nl bij iemand? Hij doet het hier al een paar dagen niet, maar internet is hier sowieso niet echt stabiel de afgelopen dagen.
Mijne is ook te koopquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:23 schreef Knuffelslet het volgende:
nee hoor
als het nou niets blijkt te zijnwil ik niet nog 5 weken wachten tot ik iets anders heb gevonden
donderdag proefrijden
Ik weet niet wat het is, maar ik krijg steeds meer het idee dat je achteraf gaat balen als de TL weg isquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:47 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding] !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR0001RLT [afbeelding]
Mèn! wat heerlijk gereden, vandaag, vroeg er uit, want het was droog, 1 en al even snel 100 kilometer gereden voordat Nick kwam.
Met een TLR rijdt je niet alleen, je beleeft hèt, je voelt de motor onder je lopen, het zit als king of the road. en je verkrijgt zelfs bij volledig legale snelheden full satisfaction. En met een beetje ernaast hangen stuurt het als ene dolle.![]()
Nu ben ik alleen net gebeld dat er een potentiele koper uit Breda komt.. [afbeelding]
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:05 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar ik krijg steeds meer het idee dat je achteraf gaat balen als de TL weg is![]()
Vanwege eigen beveiliginsinstellingen werkt hij hier alleen via Mozilla.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:37 schreef MouseOver het volgende:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:05 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar ik krijg steeds meer het idee dat je achteraf gaat balen als de TL weg is![]()
Komt ook weer wat voor terug, houdt het spannend.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:18 schreef kratjuh het volgende:
Iedereen verkoopt z'n motor maar .. Kunnen dit beter de Fok!VC noemen ..
Fok!VeilingClub
:^ ..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Komt ook weer wat voor terug, houdt het spannend.![]()
Nick stond er zobij, en zei nog: pap waarom moet je nou ieder jaar een andere motor.
![]()
Deze zit zo lekker.![]()
En op die XJ ga ik niet achterop.![]()
![]()
Whe whe... goed getraind die jongen..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:22 schreef kratjuh het volgende:
:^ ..
Can't blame him, ergens heeftie gewoon gelijk ..
Wie verkoopt z'n motor nog meer danquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:18 schreef kratjuh het volgende:
Iedereen verkoopt z'n motor maar .. Kunnen dit beter de Fok!VC noemen ..
Fok!VeilingClub
M'n pak is al verkochtquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Wie verkoopt z'n motor nog meer dan
Gawaine... en?
Verstandig!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:23 schreef Knuffelslet het volgende:
nee hoor
Spannend.quote:donderdag proefrijden
Hoe doen we meeten dan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:27 schreef Gawaine het volgende:
M'n pak is al verkochtnu de motor en de losse onderdelen nog
![]()
Dus je kunt nu theoretisch en MF moraalriddertechnisch gezien niet meer rijden?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:27 schreef Gawaine het volgende:
[..]
![]()
Luister eens naar die jongenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Komt ook weer wat voor terug, houdt het spannend.![]()
Nick stond er zobij, en zei nog: pap waarom moet je nou ieder jaar een andere motor.
![]()
Deze zit zo lekker.![]()
En op die XJ ga ik niet achterop.![]()
![]()
Ik heb nog een textiel pakquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Verstandig!![]()
![]()
Er zijn fokkers die zelfs met een chopper begonnen zijn, maar daarna pas onze coole en exclusieve club leerde kennen, en al snel om erbij te horen naar een sportievere motor gingen.![]()
[..]
Spannend.![]()
[..]
Hoe doen we meeten dan?![]()
[afbeelding]
Kale Poes Soes.![]()
Veiligheid voor allesquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Dus je kunt nu theoretisch en MF moraalriddertechnisch gezien niet meer rijden?Of heb je nog een back-up textielen pak
Textiel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Dus je kunt nu theoretisch en MF moraalriddertechnisch gezien niet meer rijden?Of heb je nog een back-up textielen pak
En heb je House al binnen
Ik kan een FTP'tje opengooien zodat je't naar me kunt uploaden, heb ik wat te doen vandaag [afbeelding]
Omdat er zoveel verschillende maten broeken zijn ?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:36 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Veiligheid voor alles
Maar waar ik al een tijdje benieuwd naar ben: veel motorrijscholen hebben wel jassen te leen, maar geen broeken.. wrom?
Als je onderuit gaat worden zowel boven- als onderkant van je lichaam toch aan dezelfde risico's blootgesteld? Dat rijscholen bescherming je eigen zaak vinden kan ik me nog een klein beetje voorstellen, maar het wel uitlenen van jassen is dan weer niet consequent.
Enlighten me
quote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:40 schreef Gawaine het volgende:
Maar eigenlijk moet je gewoon voor je eigen zooi zorgen![]()
Toen ik met een L bordje rondreeddeed ik dat wel in een leren pak
![]()
En wat gaat er voor die motor terug komen? of heb je er al meer?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:27 schreef Gawaine het volgende:
[..]
![]()
Een kansloze vierpitter.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:48 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
En wat gaat er voor die motor terug komen? of heb je er al meer?
Kijk maar hoe ver je komt, als het niet compleet is dan is dat geen rampquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:37 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Textiel.![]()
House is een grote puinzooiheel veel ontbrekende afleveringen en serie 1 is nergens te vinden
![]()
Ik haal gewoon wel alles binnen wat ik gevonden krijg maar of je het dan nog volgen kan ?![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een kansloze vierpitter.![]()
R1, R6, GSX-R750.![]()
was ik al mee bezigquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:49 schreef hicham het volgende:
[..]
Kijk maar hoe ver je komt, als het niet compleet is dan is dat geen ramp
Want?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:59 schreef Gawaine het volgende:
![]()
ik ken mezelf, een 2 pitter is echt niks voor mij![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:08 schreef hicham het volgende:
[..]
Batmans return
Geen geluid dus je mist niets Pepijn...
[afbeelding]
FZ1 voor -XX-
Dat kun jij op een foto al zienquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:12 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wat een schoonheid
Alleen mijn voeten zullen de grond niet kunnen raken!![]()
Jep, wiskundisch inzicht héquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:17 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat kun jij op een foto al zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
Nou ja, nu hij een textiel pak heeftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Check het motorblok, is nu watergekoeldquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:19 schreef -XX- het volgende:
[afbeelding]
2007!
Ik zoek, maareh....
What changed?
Heb je je motor verkocht! Whyquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:25 schreef Worldbeater het volgende:
Net gebeld door de proefrittenrijder...........................................................hij koopt'em...<-->
![]()
![]()
Alleen pas na mijn vakantie.![]()
Bokken, trillen en geen vermogen op hoog toerenquote:
Owwwwwwww ik zie het!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Check het motorblok, is nu watergekoeld
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:28 schreef Knuffelslet het volgende:
ik moet ook een nieuwe helm hebben
is nu spectacelweekend bj HvW in Zoetermeer, maar zit te twijfelen of ik niet even langs safe zal gaanalvast beetje neuzen
quote:
Doe's niet zo onwetend, twee domme vragen achter elkaar is wel genoegquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:28 schreef -XX- het volgende:
[..]
Owwwwwwww ik zie het!![]()
Is dat nadelig dan![]()
ja, maar, je weet toch wel wie het vraagt he?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:30 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Doe's niet zo onwetend, twee domme vragen achter elkaar is wel genoeg
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:30 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Doe's niet zo onwetend, twee domme vragen achter elkaar is wel genoeg
!!!!!!!!!!!! Ga jij maar lekker rijdenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:30 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
ja, maar, je weet toch wel wie het vraagt he?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:25 schreef Worldbeater het volgende:
Net gebeld door de proefrittenrijder...........................................................hij koopt'em...<-->
![]()
![]()
Wat is er mis met je huidige helm?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:28 schreef Knuffelslet het volgende:
ik moet ook een nieuwe helm hebben
is nu spectacelweekend bj HvW in Zoetermeer, maar zit te twijfelen of ik niet even langs safe zal gaanalvast beetje neuzen
Waarom ook niet!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:30 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]ik ga gewoon
ik mag bijna officieel motorrijdenstomme pasje
dus beetje neuzelen mag best alvast
met of zonder ABSquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:19 schreef -XX- het volgende:
[afbeelding]
2007!
Ik zoek, maareh....
What changed?
]quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:31 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Wat is er mis met je huidige helm?
Je hebt nu een echte onvervalste ik-wil-geld-uitgevenbui nietwaar?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:39 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]dus mag nu wel een echte goeie hebben van mezelf
![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:25 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
![]()
Bokken doet een TLR amper, trillen helemaal nietquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:27 schreef Gawaine het volgende:
Bokken, trillen en geen vermogen op hoog toerenik ben namelijk iemand die weleens graag aan het gas hang.
![]()
Ook het geluid van een 2 pitter doet me niet veel (misschien omdat ik er al eens een gehad heb)
En een 4 cylinder rijdt gewoon veel soepeler.![]()
Noteert derde opmerking.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:31 schreef -XX- het volgende:
![]()
Ik kan wel merken dat ik een paar dagen geen fokmc gedaan heb![]()
Het 2006 model was toch ook met en zonder ABS leverbaarquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:36 schreef bvvt het volgende:
[..]
met of zonder ABS
In de zeer nabije toekomst moet elke moter met ABS leverbaar zijn
Suzuki heeft dat voor een groot aantal modellen nu al ingevoerd
(toevallig van mijn dealer gehoord)
feliquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:25 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
![]()
quote:
Ik weet niet wat ik denk.quote:
of dat dat klopt weet ik niet zeker - dacht van niet namelijkquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:49 schreef hicham het volgende:
[..]
Het 2006 model was toch ook met en zonder ABS leverbaar
Via MF verkocht ?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik denk.![]()
Maar ja, het is pas na mijn vakantie, er kan nog van alles gebeuren.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:11 schreef Gawaine het volgende:
Via MF verkocht ?
Niet onaardigquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:23 schreef Catch22- het volgende:
Net 2e les gehad.
In het begin ging het even stroefjes (eerste keer openbare weg, vorige keer een beetje remmen en optrekken geoefend).
Dus eerst ff in de woonwijk rijden, gevoel krijgen. Ging al steeds beter. Daarna heb ik op een parkeerplaats precisiestops geoefend. Ik stond eerder (en ook netjes) stil dan een mede-lesser die er al 6 lessen op had zitten.
Ik krijg steeds meer vertrouwen in mezelf. Heb de motor naar mijn idee ook beter onder controle.
Op een gegeven moment maakte ik een zeer nette precisiestop. 10cm van de pilonnen, heel soepel, in de 1e versnelling. Gewoon goed en precies dus. Instructeur moest even twijfelen over wat hij zou zeggen, maar het werd "Niet onaardig"
Brilliant...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:23 schreef Catch22- het volgende:
Op een gegeven moment maakte ik een zeer nette precisiestop. 10cm van de pilonnen, heel soepel, in de 1e versnelling. Gewoon goed en precies dus. Instructeur moest even twijfelen over wat hij zou zeggen, maar het werd "Niet onaardig"
Mooi dat mattequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:59 schreef Knuffelslet het volgende:nieuwe helm
[afbeelding]
maar dan zonder regenboogvizier
Hey! Die heb ik ook!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:59 schreef Knuffelslet het volgende:nieuwe helm
[afbeelding]
maar dan zonder regenboogvizier
Maar het klopt, foto doet het na 1-2 keer hotlinken niet meer.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:49 schreef Catch22- het volgende:
hij doet het hier wel anderssSSssSSSsslang
quote:
ik smeer er wel schoolbordverf opquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:23 schreef MouseOver het volgende:
Nu nog een bijpassende motor. Matzwart zou mooi zijn
Geniaal bij elkaar geschraaptquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:25 schreef Worldbeater het volgende:
Piccies van mijn nieuwe motor.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die gaat niet meer rijden, maar lekker gesloopt worden.![]()
Upside down voorvork, enkelzijdige wielophanging, sportieve wielmaat.
Niet gek voor de XJ.......... en dat voor 350 euro samen.Voor twee duszz...
Misschien is de tank, en wat ander spul ook nog wel bruikbaar.![]()
Dit gaat een nieuwe sport worden.![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:23 schreef Catch22- het volgende:
Net 2e les gehad.
In het begin ging het even stroefjes (eerste keer openbare weg, vorige keer een beetje remmen en optrekken geoefend).
Dus eerst ff in de woonwijk rijden, gevoel krijgen. Ging al steeds beter. Daarna heb ik op een parkeerplaats precisiestops geoefend. Ik stond eerder (en ook netjes) stil dan een mede-lesser die er al 6 lessen op had zitten.
Ik krijg steeds meer vertrouwen in mezelf. Heb de motor naar mijn idee ook beter onder controle.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Brilliant...einde een beetje kwaliteit met potentieel bij de Fok! MC.
![]()
Anders dan Hicham, die kan echt niet remmen.
[afbeelding]
![]()
![]()
volgens mij is ie al aardig geslooptquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:25 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
doe er eens 1 met visier dicht ! !quote:
quote:
Heb je ook al enig idee hoe je die zooi thuis gaat krijgen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:25 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jij bent gauw terug van je ritjequote:
Zo'n opmerking doet toch nog altijd een beetje pijnquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:26 schreef Knuffelslet het volgende:
nee hiesj, ik durf me hier eindelijk echt te vertonen, omdat ik nu ook officieel mag rijden
word je hard van, geloof me..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:31 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Zo'n opmerking doet toch nog altijd een beetje pijn
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:51 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Mannen worden hard van andere dingen, meid ..
Ziet er goed uit, ik ben benieuwd wat er uit de mix uit komtquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:25 schreef Worldbeater het volgende:
Je krijgt steeds meer moeite om de versnelling in de 2 te schakelen, daarna kan je niet meer in de 2 schakelen zonder dat hij in de vrij valtquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:56 schreef worldpimber het volgende:
Zeg Rib-I, wat is er nu precies met je 2de versnelling? Wat gebeurd er bijvoorbeeld als je hem in z'n 2 schakelt? Ik begin te vermoeden dat 1 van mijn versnellingen overlijdt.
Oh nee, niet op die manier verrot. Die jongen "The_End" op MF had ook zijn 2de versnelling verrot, maar dan gewoon een verrot tandwiel dat vervangen moet worden. En dat heb ik nu ook denk ikquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:02 schreef Rib-i het volgende:
Je krijgt steeds meer moeite om de versnelling in de 2 te schakelen, daarna kan je niet meer in de 2 schakelen zonder dat hij in de vrij valt![]()
Verkopen/inruilen of helemaal oprijden en dan op zoek naar een gereviseerde motorblok![]()
Mischien wil Worldbeater hem wel kopen en toevoegen aan z'n verzameling brikkenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:56 schreef worldpimber het volgende:
Zeg Rib-I, wat is er nu precies met je 2de versnelling? Wat gebeurd er bijvoorbeeld als je hem in z'n 2 schakelt? Ik begin te vermoeden dat 1 van mijn versnellingen overlijdt.
Mijn motor gaat niet weg.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mischien wil Worldbeater hem wel kopen en toevoegen aan z'n verzameling brikken![]()
Bij mij is het probleem dat de modificatie op de vorkjes andere tandwielen vereist. En de daaropvolgende tandwielen/rollen moeten ook vervangen worden door de modificatie op de tandwielen/rollen en de aansluitingen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oh nee, niet op die manier verrot. Die jongen "The_End" op MF had ook zijn 2de versnelling verrot, maar dan gewoon een verrot tandwiel dat vervangen moet worden. En dat heb ik nu ook denk ik, zal even alle circuitfilmmateriaal doornemen of het misschien is opgenomen
, maar ik schakel hem een versnelling omhoog soms en het lijkt dan alsof ik hem nog 2/3 keer zonder koppeling dezelfde versnelling in schakel...
Maar ik binnenkort ketting, tandwielen en koppeling bewerken en dan maar eens verder kijken wat het probleem nu is, want ik weet ook nog niet over welke versnelling het gat
Dat van jou was iets met de schakelvorkjes toch
Ik ben bezig met mezelf in te lezen in de techniek van de bak omdat ik die van mij mogelijk ga vervangen. Wat jij zegt duid op iets andersquote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:22 schreef Rib-i het volgende:
Bel die gast zou ik zeggen en leg hem het probleem voor. Als hij het niet weet dan nemen we hem zijn Kawasaki-tatoeages af met een strijkijzer![]()
Mischien wil de gin wel dat je een andere toverfiets kooptquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:32 schreef worldpimber het volgende:
Maar ik heb ook wel vaak de tandjes van de bak gepoetst ... dus het zal me niet verbazen. Wel zonde.![]()
Tripolide [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |