Ik wil weten wat er gebeurd als je er op klikt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:30 schreef Qunix het volgende:
Krijg ik van veel mensen een spam mailtje met deze link: javascript:ol('http://www.s.nl/msn');
wtf moet ik daar mee.. Denk maar niet dat ik daarop klik!
Is er een tool voorquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:35 schreef SiemeN het volgende:
Wat is dat nou weer voor gelul met die Sugababes tool?
Firefox bestendig... No Problem at all.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:35 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Ik wil weten wat er gebeurd als je er op klikt.
Doe het eens plzzz![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:37 schreef Cinch het volgende:
[..]
Is er een tool voor![]()
![]()
Dan hoef ik niet allemaal handmatig die letters te zoeken![]()
![]()
nivoquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:40 schreef Bierbroeder het volgende:
[afbeelding]
FOK! Weblog gaat ook hard achter uit![]()
dat blijktquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:41 schreef Cinch het volgende:
[..]
Ja kzie um nu ook, het topic
Ben een beetje traag vanavond![]()
Ja maar die letters kwamen vanmiddag ineens overal en toen was die tool er nog nietquote:
ik had er nooit mee moeten beginnenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:44 schreef Bierbroeder het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Oke nu is het weer leuk geweest
whehe wat een grote vriendelijke reus is het hequote:
primaquote:
Kan niet wachten tot dat ie binnen isquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:53 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
whehe wat een grote vriendelijke reus is het he![]()
k zat vandaag om 4 uur in de kroeg tot een uurtje of 6 daarna heeft het 2.5 uur geduurt voordat ik thuis wasquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:54 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
primalichtelijk aangeschoten en stoned
![]()
stoer boek is hetquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:55 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot dat ie binnen is![]()
Flits pop flitspop laat die belletjes gaan![]()
whehe slimquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:56 schreef boem-dikkie het volgende:
hoooi Superworm![]()
whehe 2,5 uur geduurd? ik kwam er net om half 1 achter dat mijn sporttas nog bij mijn vriendin stonden die heb ik nodig want moet morgen vroeg trainen ! Ze vond niet heeul leuk dat ik nog langs kwam want ze moet morgen om 8 uur werken
![]()
whehe aaitquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:57 schreef C2C het volgende:
[..]
whehe slim
ja heel lang verhaal, het duurde ook 1.5 uur om naar de kroeg te komenvertraging van de bussen
op de trugweg ook weer vertraging maar met die dame was dat niet zo erg, en toen later ook nog een tijd hier gezeten
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Nou ik had geen voorlicht op mijn fietsje, en toen kwam er politie aan en die zei , jongeman je licht doet het niet! Je mag even een stukje gaan lopen!
ik zo: ja maar dan doet ie het ook niet
!1!1!11![]()
!
![]()
![]()
![]()
![]()
!
!111!1!1
hoi![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
whehe aait
en aangezien mijn topic werd geslotenmoest ik hem hier plaatsen van snakey!!
[..]
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:02 schreef C2C het volgende:
[..]
das net zo iets als van:
"ja hallo u spreekt met C2C"
kunt u dat spellen?
"D-A-T"
mijn moeder!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:40 schreef Bierbroeder het volgende:
[afbeelding]
FOK! Weblog gaat ook hard achter uit![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:31 schreef Qunix het volgende:
NB zuigt echt nu...
iedereen jaquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:44 schreef Cinch het volgende:
Iedereen is weg godver.
Heej murpquote:
leek ja... ik ben er maar effe hoor...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:45 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heej murp
Die![]()
was omdat het hier dood leek.
Typisch vrijdagnachtquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:45 schreef murp het volgende:
[..]
leek ja... ik ben er maar effe hoor...![]()
straks is het weer dood![]()
* PrintScreen bijna bang isquote:
nou?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:47 schreef murp het volgende:
[..]
moet jij niet weg, f ben je al weggeweest?
Ik ben een huismusquote:
Samen thuis?quote:
Ik ookquote:
net verjaardag gehad bij mn meissie, die gaat nu naar bed... ze is ongesteld dus geen sex, dan kom ik natuurlijk ook wat later naar bed...quote:
Niks niet een zeeman dus?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:50 schreef murp het volgende:
[..]
net verjaardag gehad bij mn meissie, die gaat nu naar bed... ze is ongesteld dus geen sex, dan kom ik natuurlijk ook wat later naar bed...![]()
Oudquote:
Toen ik nog stappen deed.quote:
quote:
Er nooit van gehoord dat een meisje in haar periode geiler is?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:52 schreef murp het volgende:
[..]
ik hou alleen van sex als ik er vol van kan gaan genieten... vluggertjes is niets voor mij...
![]()
ik donderdag, vrijdag en zaterdag.quote:
Het is een hond...tuurlijk eet ie het opquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:53 schreef murp het volgende:
[..]
maar eet ie het nog op dan? (die kots)
ik wil het einde zien![]()
ja, tuurlijk weet ik dat, maar ik hou ervan om vrouwen eens lekker te verwennen met mijn tong...maar dat kan natuurlijk niet...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:53 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Er nooit van gehoord dat een meisje in haar periode geiler is?
Okay... het geeft wat troep
n00bquote:
vroegerquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
ik donderdag, vrijdag en zaterdag.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het is een hond...tuurlijk eet ie het op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |