Bier!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:16 schreef Bierbroeder het volgende:
Vertel eens wat leuks ofzo
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:13 schreef WanEnOonlie het volgende:
Eririn! Wil je met me trouwen! Teddy wordt vast wel homeboy met Dikkie!
eririn ging al met mij trouwenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:13 schreef WanEnOonlie het volgende:
Eririn! Wil je met me trouwen! Teddy wordt vast wel homeboy met Dikkie!
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:21 schreef fraubitch het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding] [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding] [afbeelding][afbeelding]
Zeg dan ook eens hallo tegen mij. Gvd.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:23 schreef fraubitch het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding] [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding] [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
neequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:24 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Eririn krijgt ook geen stijve piemel
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:19 schreef Cinch het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Niet zo onbeleeft Surveillance-Fietquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding] [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding][afbeelding][afbeelding] [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding] [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding] [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding] [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding] [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Flikker ob met je viets.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding] [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding][afbeelding][afbeelding] [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding] [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding] [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding] [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding] [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:26 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Niet zo onbeleeft Surveillance-Fiet
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:26 schreef fraubitch het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding] [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding] [afbeelding][afbeelding]
Ghehequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:27 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Oww je hebt hem al weer terug
Ja heb je al een tijd maar toch is het leuk
Hee siem nog post?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:27 schreef SiemeN het volgende:
Ahhhhhh, avonddienst!
quote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ga jij eens ook dan met hem meequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding] [afbeelding][afbeelding][afbeelding] [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Niet in NBquote:
Neequote:
Neuj.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding] [afbeelding][afbeelding][afbeelding] [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Okequote:
spam... een virus trojan paard op het web ofzo.. nixs mee doen...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:30 schreef Qunix het volgende:
Krijg ik van veel mensen een spam mailtje met deze link: javascript:ol('http://www.sgklghmsn');
wtf moet ik daar mee.. Denk maar niet dat ik daarop klik!
Als het maar niet op m'n bierflesje is!quote:
Zou niet durven!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:33 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Als het maar niet op m'n bierflesje is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |