iedereen jaquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:44 schreef Cinch het volgende:
Iedereen is weg godver.
Heej murpquote:
leek ja... ik ben er maar effe hoor...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:45 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heej murp
Die![]()
was omdat het hier dood leek.
Typisch vrijdagnachtquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:45 schreef murp het volgende:
[..]
leek ja... ik ben er maar effe hoor...![]()
straks is het weer dood![]()
* PrintScreen bijna bang isquote:
nou?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:47 schreef murp het volgende:
[..]
moet jij niet weg, f ben je al weggeweest?
Ik ben een huismusquote:
Samen thuis?quote:
Ik ookquote:
net verjaardag gehad bij mn meissie, die gaat nu naar bed... ze is ongesteld dus geen sex, dan kom ik natuurlijk ook wat later naar bed...quote:
Niks niet een zeeman dus?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:50 schreef murp het volgende:
[..]
net verjaardag gehad bij mn meissie, die gaat nu naar bed... ze is ongesteld dus geen sex, dan kom ik natuurlijk ook wat later naar bed...![]()
Oudquote:
Toen ik nog stappen deed.quote:
quote:
Er nooit van gehoord dat een meisje in haar periode geiler is?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:52 schreef murp het volgende:
[..]
ik hou alleen van sex als ik er vol van kan gaan genieten... vluggertjes is niets voor mij...
![]()
ik donderdag, vrijdag en zaterdag.quote:
Het is een hond...tuurlijk eet ie het opquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:53 schreef murp het volgende:
[..]
maar eet ie het nog op dan? (die kots)
ik wil het einde zien![]()
ja, tuurlijk weet ik dat, maar ik hou ervan om vrouwen eens lekker te verwennen met mijn tong...maar dat kan natuurlijk niet...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:53 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Er nooit van gehoord dat een meisje in haar periode geiler is?
Okay... het geeft wat troep
n00bquote:
vroegerquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
ik donderdag, vrijdag en zaterdag.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het is een hond...tuurlijk eet ie het op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |