Nee, wel een lid van The Smiths.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:17 schreef ChrisJX het volgende:
Eric Clapton
Nee, die is het niet. Het antwoord staat trouwens al in een spelfout in 1 van mijn vorige hints.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:23 schreef ChrisJX het volgende:
Tja... John Major was een premier, die is het vast niet
NME is het grootste muziekblad van Engeland. New Musical Express. Vergelijkbaar met de Nederlandse OOR. Maar dan toonaangevender.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:15 schreef ChrisJX het volgende:
Wat is de NME? En bij deze over de Beatles.
Doeiquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:21 schreef erkel het volgende:
Ontopic: Voor mijn tijd en interesseert me bar weinig....
Buster Poindexter bedoel je denk ik, niet dat ik het antwoord weet hoorquote:
Ja, maar ik was er ff niet hč?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:00 schreef tong80 het volgende:
jas eindelijk.
Ik heb toch genoeg hintjes gegeven ?
omdat Ian Gillan zijn stembanden dat niet trekkenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:11 schreef Homdeck het volgende:
Waarom speelt Deep Purple het nummer Child in Time nooit meer live?
inderdaad. hij heeft 2 weken geen stem meer als hij het gezongen heeft.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:17 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
omdat Ian Gillan zijn stembanden dat niet trekken![]()
slaap lekker!quote:
ik weet dat chandler&joey een eend hebben, dan houdt mijn kennis op...quote:
hou 't maar gewoon op een algemene vraag, anders komen er hier dadelijk nog mensen met kruiswoordpuzzels of sudoku's aanquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:48 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
ik weet dat chandler&joey een eend hebben, dan houdt mijn kennis op...
Zal ik eens een niet heel erg moeilijke cryptische doen?
Hey niets mis met sudoku's he!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:50 schreef WooZ het volgende:
[..]
hou 't maar gewoon op een algemene vraag, anders komen er hier dadelijk nog mensen met kruiswoordpuzzels of sudoku's aan
dan mis je nog de Mona lisaquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Wet.
2x een wet, een theorie en een code (:?)quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:50 schreef Feldhofer het volgende:
Newton en een appel
Archimedes en water
Einstein en relativiteit
Da Vinci en De Mona lisa
Welke term zoek ik?
zeer dichtbij, een huidig voorbeeld van deze term is Stephen Hawking.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:07 schreef Etcetera het volgende:
talent
Heel juist!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:09 schreef Yurithemaster het volgende:
Geniaal?
Gelukkig werd ze bij grootmoeder gevondenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:27 schreef Etcetera het volgende:
Rood Kapje
Was grootmoeder niet opgegeten door de wolf danquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:30 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Gelukkig werd ze bij grootmoeder gevonden
Etcetera +1
Deze keer liep het goed af!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Was grootmoeder niet opgegeten door de wolf dan![]()
Iranquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:31 schreef Etcetera het volgende:
Wat houdt de staatsvorm cesaropapie in?
De paus is het staatshoofdquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:31 schreef Etcetera het volgende:
Wat houdt de staatsvorm cesaropapie in?
Hawaii_Tim +1quote:
quote:Een cesaropapie is een staatsvorm waarbij de wereldlijke/tijdelijke leider ook de geestelijke leider is en de wereldlijke macht ingrijpt in de geestelijke rechten van de Kerk.
Voorbeelden van een cesaropapie:
* Het Byzantijnse Keizerrijk, vooral onder Justinianus I (527-565)
* Verenigd Koninkrijk (theoretisch; de koningen van Engeland zijn ook hoofd van de Anglicaanse Kerk)
Voor de mindere politiekers onder ons was mijn omschrijving duidelijker hoorquote:
ben ik het helemaal mee eensquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:40 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Voor de mindere politiekers onder ons was mijn omschrijving duidelijker hoor![]()
market garden?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:11 schreef Yurithemaster het volgende:
Dan doe ik er nog wel een
Wat was de codenaam(operatie-????) van d-day
The longest day?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:11 schreef Yurithemaster het volgende:
Overlordquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:11 schreef Yurithemaster het volgende:
quote:
montgommery?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:21 schreef Feldhofer het volgende:
Market Garden werd net genoemd, wiens idee was dat?
Ach ja om deze tijd doen we niet moeilijk over spelling, Bernard Montgomery idd.quote:
Jeejquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:27 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Ach ja om deze tijd doen we niet moeilijk over spelling, Bernard Montgomery idd.![]()
Yurithemaster +1
Nee het was een veldmaarschalkquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:39 schreef -Beer- het volgende:
Himmler?
Erwin Rommel?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nee het was een veldmaarschalk
Veldmaarschalk was de cluequote:
f-16?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:48 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Veldmaarschalk was de clue
noem 2 gevechtsvliegtuigen die in de oorlog actief waren die we momenteel bespreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |