Nee, wel een lid van The Smiths.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:17 schreef ChrisJX het volgende:
Eric Clapton
Nee, die is het niet. Het antwoord staat trouwens al in een spelfout in 1 van mijn vorige hints.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:23 schreef ChrisJX het volgende:
Tja... John Major was een premier, die is het vast niet
NME is het grootste muziekblad van Engeland. New Musical Express. Vergelijkbaar met de Nederlandse OOR. Maar dan toonaangevender.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:15 schreef ChrisJX het volgende:
Wat is de NME? En bij deze over de Beatles.
Doeiquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:21 schreef erkel het volgende:
Ontopic: Voor mijn tijd en interesseert me bar weinig....
Buster Poindexter bedoel je denk ik, niet dat ik het antwoord weet hoorquote:
Ja, maar ik was er ff niet hč?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:00 schreef tong80 het volgende:
jas eindelijk.
Ik heb toch genoeg hintjes gegeven ?
omdat Ian Gillan zijn stembanden dat niet trekkenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:11 schreef Homdeck het volgende:
Waarom speelt Deep Purple het nummer Child in Time nooit meer live?
inderdaad. hij heeft 2 weken geen stem meer als hij het gezongen heeft.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:17 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
omdat Ian Gillan zijn stembanden dat niet trekken![]()
slaap lekker!quote:
ik weet dat chandler&joey een eend hebben, dan houdt mijn kennis op...quote:
hou 't maar gewoon op een algemene vraag, anders komen er hier dadelijk nog mensen met kruiswoordpuzzels of sudoku's aanquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:48 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
ik weet dat chandler&joey een eend hebben, dan houdt mijn kennis op...
Zal ik eens een niet heel erg moeilijke cryptische doen?
Hey niets mis met sudoku's he!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:50 schreef WooZ het volgende:
[..]
hou 't maar gewoon op een algemene vraag, anders komen er hier dadelijk nog mensen met kruiswoordpuzzels of sudoku's aan
dan mis je nog de Mona lisaquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Wet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |