Tymoquote:"Tymoschuk wil nog steeds naar Feyenoord"
De kans bestaat dat Anatoli Tymoschuk in de winterstop alsnog naar Feyenoord komt, dat zegt Henk van Stee die werkzaam is bij Shaktar Donetsk, de club van de middenvelder.
uitgegeven: 18:10 05-10-2006 gewijzigd: 18:10 05-10-2006
Feyenoord wilde de middenvelder van Shaktar Donetsk voor dit seizoen graag inlijven maar de onderhandelingen liepen stuk omdat Feyenoord niet het gevraagde transferbedrag (5 à 8 miljoen dollar) wilde betalen. Volgens Henk van Stee, die het technisch beleid voert bij de Oekraïnse club en een goede relatie heeft met Tymoschuk, staat de 27-jarige sterspeler nog altijd open voor een overstap naar De Kuip.
Mocht Shaktar Donetsk niet overwinteren in de Champions League dan vergroot het de kans op een transfer van de 27-jarige Oekraïnse sterspeler.
hofs gaat toch naar Liverpool FCquote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Tymo![]()
Jammer dat we geen geld meer hebben![]()
We hebben nooit geld gehad..quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Tymo![]()
Jammer dat we geen geld meer hebben![]()
Vind je 't heel gek als die 8 miljoen goedkoper zijnquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Tymoschuk![]()
Nee onze leiding gaat liever voor Kolkka en Huysegems![]()
Ja. Kwaliteit willen we, geen kwantiteitquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Vind je 't heel gek als die 8 miljoen goedkoper zijn.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:43 schreef zevenkamp het volgende:
TT klopt trouwens niet
En het eindigt dat Feyenoord geen geld heeft en dat ie niet komtquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:09 schreef Cart_man het volgende:
Oh god, krijgen we tot de winterstop, dat gehuil om tjoektjoek weer.
1 januariquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:13 schreef JaWi het volgende:
Wanneer is de deadline voor jorientje?
Leer ** schrijvenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:18 schreef Duckiej_88 het volgende:
jah et is egt jmmr dat we geen geld hebbe we kunne em goed gebruilke
3,5+2,5+0,75 = 6,75 miljn.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Chari 3 mill
Buijs 0.75
Tiendalli 2-3 milj.
Wel dus...
Zal wel verdomde laag zijn geweestquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:11 schreef ruud_fr het volgende:
precies, het is niet eens bekend wat we voor Kalou gevangen hebben
ja dat is wel heel kortzichtig ja... dat mag je van een echte supporter niet verwachten, van een meeloop-relnicht welquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:53 schreef Maikalo het volgende:
[..]
3,5+2,5+0,75 = 6,75 miljn.
15 - 6,75 = 8,25 miljn.
En dan heb ik het nog niet gehad over het geld van Kalou. Als al dat geld op is, dan hebben ze dat gewoon door de plee gespoeld, want alleen al door de verkoop van Kalou hebben ze de schulden al af kunnen betalen hoor. En Kolkka en de AZ-ers hebben ook niet zoveel gekost.
En ja dit is kortzichtig, maar dit mag je wel gewoon verwachten van de supporters.
ongetwijfeld...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:22 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Zal wel verdomde laag zijn geweest
het was zeker donkerquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Met Feyenoord jas door amsterdam binnenstad lopen![]()
[subtvp][/sub]
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:42 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
ja dat is wel heel kortzichtig ja... dat mag je van een echte supporter niet verwachten, van een meeloop-relnicht wel![]()
had je Basel uit niet effe kunnen naspelen in je eentjequote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
heen niet![]()
in 1 straat 5 zaakjes met ajax spullen om ziek van te worden![]()
Van Persie, heet hij. En hij heeft maar iets van 2 miljoen opgeleverd...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:43 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
ongetwijfeld...
hoeveel heeft perversie nou eigenlijk gekost?
ik dacht een miljoen of 6/7 maar las nou weer iets van 3![]()
Just my thoughts...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:09 schreef Cart_man het volgende:
Oh god, krijgen we tot de winterstop, dat gehuil om tjoektjoek weer.
Komen ze toch lekker met de buscombi!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:47 schreef Duckiej_88 het volgende:
ajax stopt kaartverkoop voor Feyenoord
Vandaag meldde Feyenoord al dat er nog voldoende kaarten te koop zijn voor de klassieker. Ook ajax heeft problemen met de kaartverkoop. De amsterdammers krijgen het vervoer naar De Kuip niet rond. De fans uit amsterdam moeten de reis naar de Kuip maken met een verplichte treincombi.
Wat de reden is waarom ajax het vervoer niet rond krijgt meldt de club niet op de site. Wellicht hebben de ongeregeldheden van afgelopen seizoen er mee te maken...
Er zijn al wel kaarten verkocht aan zo genaamde voorrangkaart houders. De verkoop voor overige uitkaarthouders zou aanstaande zaterdag starten. `
jmmr voor die joodjes
Of... Vrij vervoer...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:19 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Komen ze toch lekker met de buscombi!![]()
Keep on dreamingquote:
Ja!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:02 schreef Staanplaats het volgende:
Zwaluwen toevallig?
quote:Basel autoriteiten allerminst blij met komst 1000 Feyenoord fans
Feyenoord meldt dat het 1000 kaarten heeft gekregen voor het UEFA Cup duel Basel - Feyenoord van 19 oktober. kaartverkoop start zaterdag al voor de houders van een Diamond- en Goldcard. De club meldt verder dat de autoriteiten allerminst blij heeft gereageerd op de loting vanwege de ongeregeldheden die in 2004 plaatsvonden in Basel. De politie zal in opperste staat verkeren voor het duel en volgens Feyenoord mogelijk een namenlijst hanteren van eerdere relschoppers.
quote:Reactie van Simon Kelder op Slory-verhaal
Feyenoord zou volgens een clausule in het bestaande contract de eerst optie op Andy Slory hebben genomen, en zo dus een voorsprong hebben op andere geïnteresseerde gegadigden. Dit nieuws maakte weer de nodige discussies los onder de Excelsior supporters. Het werd voor ERFC dus weer eens tijd om contact op te nemen met de algemeen directeur van Excelsior, Simon Kelder.
Kunt u nog eens het hoe en waarom van de eerste optie van Feyenoord op Slory uitleggen?
‘Toen wij Slory wilden contracteren was er een eis van de zaakwaarnemer dat Slory eventueel een mogelijkheid zou krijgen om naar Feyenoord te gaan. In het contract werd er derhalve een optie opgenomen overeenkomstig de wens van de partij die wij wilden contracteren. Wij accepteerden die wens omdat wij niet het risico wilden lopen dat Slory naar een andere club zou gaan. Bovendien wilden wij Slory al in een vroeg stadium vastleggen. Op zich is die optie niet zo vreemd omdat in het verleden wel meer spelers / zaakwaarnemers die eis hadden. Een voorbeeld Santy Kolk.’
‘Waar nu opeens alle commotie vandaan komt is mij volstrekt onduidelijk. De optie bestaat immers al vanaf begin 2005. Als er geen optie in het contract zou zijn opgenomen dan zou Slory aan het eind van dit seizoen de vrije keuze hebben om naar een andere club te gaan. Nu is dat niet het geval overeenkomstig zijn eigen keuze. Gezien de samenwerking met Feyenoord kan dat voor ons ook gunstig uitpakken.’
Is er nu een mogelijkheid dat Slory al eerder vertrekt dan 1 april 2007?
‘In elk geval is met Feyenoord de afspraak gemaakt dat Slory in elk geval dit hele seizoen bij ons speelt. Slory staat ook normaal bij ons onder contract. Er is dus niets verontrustends aan de hand.’
‘Besluit Feyenoord de optie niet te lichten, hetgeen ze bij Kolk ook niet deden, dan is Excelsior vrij om met Slory nadere afspraken te maken. Voor de goede orde deel ik mede dat op dit moment geen enkele andere speler een dergelijke optie in zijn contract heeft staan, dus ook Luigi Bruins niet zoals zo vaak wordt gesuggereerd.’
Slory zijn contract loopt af aan het eind van dit seizoen. Excelsior houdt dus sowieso niets over aan Slory?
‘Het is enige tijd geleden al door de bevoegde instanties bepaald dat een speler aan het eind van zijn contractperiode een club transfervrij kan verlaten. Dat is het zo veel besproken Bosman-arrest. Die hele regeling is een ramp voor elke betaald voetbalclub. Om die reden proberen veel clubs een speler tijdens de contractperiode te verkopen.’
quote:Politie sluit massale arrestaties op 22-10-06 niet uit
Vanmorgen meldde Radio Rijnmond dat de politie Rotterdam-Rijnmond een arrestatiegolf zoals op 23 april jongstleden ook voor de komende editie van Feyenoord - ajax niet zal uitsluiten. \"We zullen desnoods in mensen hun oren gaan toeteren met de mededeling dat ze weg moeten gaan, zodat men niet achteraf kan verklaren dat ze niets gehoord hebben.\" aldus een woordvoerder van politiekorps Rotterdam-Rijnmond.
Opmerkelijk is dat op 9 september jongstleden een persbericht is verschenen van het OM, waarin zij aangeven nog enkele weken nodig te hebben om de aangifte die de supporters gedaan hebben TEGEN het OM te onderzoeken én om te bepalen of er een extra onderzoek zal moeten worden ingesteld. Supporters van Feyenoord hebben destijds collectief aangifte tegen de lokale driehoek gedaan, vanwege vrijheidsberoving en de schandalige manier waarop zij behandeld werden. Schijnbaar heeft de lokale driehoek niets geleerd van het politie optreden van 23 april jongstleden.
Staat een paar x op feyenoord.headliner.nl Heb de berichten niet bekeken dus zal waarschijnlijk niet kloppenquote:
?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:48 schreef jorienvdherik het volgende:
whehe de joden komen niet
Ik hou me in.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
SELECTIE VERMAAKT ZICH OP DE TENNISBAAN
De Feyenoordselectie heeft de relatief rustige interlandweek benut voor een flink inspannende groepsactiviteit. Op de banen van de Tennisclub IJsselmonde werkten spelers en staf donderdag een onderling dubbeltoernooi af, dat werd afgesloten met een gezamenlijke lunch. Timothy Derijck en materiaalman Carlo de Leeuw vormden overigens het sterkste koppel: zij wonnen al hun partijen. Ook de duo’s Pardo-Lodewijks en Greene-Metgod veroverden een podiumplaats. Na afloop van het sportieve teamuitje raadde trainer Koeman zijn spelers aan te genieten van het lange weekeinde rust. ‘Er komen drukke en zware weken aan en dan zal iedereen alles uit de kast moeten halen.’
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Blijf anders gewoon weg want niemand vraagt om zulke postquote:
quote:Info over de FSV busreis naar Basel
donderdag 05-10-2006
-
De FSV komt met een officiële berichtgeving over een busreis, zodra bij ons bekend is de aanvang van de wedstrijd. Wij moeten een tijdsplanning maken en dit kan alleen wanneer wij tijden weten.
Wij verwachten morgen of maandag te kunnen starten met de verkoop.
Het boeken van de busreis zal wat langer doorlopen als de verkoop van de plaatsbewijzen. Wij verkopen geen plaatsbewijzen, hiervoor moet u bij de klantenservice van Feyenoord of ticket box zijn. Wij organiseren alleen de busreis. De prijzen zijn wel bekend voor de busreis ¤90 leden - ¤120 niet leden.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Pierre van Hooijdonk keert mogelijk terug als international van Oranje. Aangezien bondscoach Marco van Basten eerder al afmeldingen van Jan Vennegoor of Hesselink en Klaas Jan Huntelaar kreeg, moet hij nu op zoek naar een nieuwe aanvaller.
"Het is even afwachten hoe ernstig de blessure van Vennegoor is. Maar volgens de medische staf valt het wel mee. Ik zit te denken aan een type Van Hooijdonk, maar ik kan ook nog een hoop andere namen verzinnen hoor", aldus Van Basten op de persconferentie voorafgaand aan Nederland - Bulgarije, aankomende zaterdag.
Van Hooijdonk speelde eind 2004 voor het laatst in Oranje, tijdens een interland tegen Andorra. Momenteel speelt de spits bij Feyenoord, waar hij vorige week nog scoorde.
Wat denk je...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:39 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
heb je het over jorien of mij
dan weet ik al genoeg , deze week als bij Voetbal Insite een paar minuten een intervieuw in de VIquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:42 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Wat denk je...Als er iemand is die graag in de spotlights staat
![]()
toevallig 1 hele dikke? Een mager maatje van hem en lange rooie? Vak EE en T?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:55 schreef FrankyMcG het volgende:
Ach nu krijgen ze het vervoer niet rond, en de NS geeft straks toch toe....
[..]
Ja!
Overigens begint 9-okt de verkoop van de passepartouts.... geen prijzen nog!
zou wel goed voor hem zijn als hij er bij wordt gehaaldquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Pierre van Hooijdonk keert mogelijk terug als international van Oranje. Aangezien bondscoach Marco van Basten eerder al afmeldingen van Jan Vennegoor of Hesselink en Klaas Jan Huntelaar kreeg, moet hij nu op zoek naar een nieuwe aanvaller.
"Het is even afwachten hoe ernstig de blessure van Vennegoor is. Maar volgens de medische staf valt het wel mee. Ik zit te denken aan een type Van Hooijdonk, maar ik kan ook nog een hoop andere namen verzinnen hoor", aldus Van Basten op de persconferentie voorafgaand aan Nederland - Bulgarije, aankomende zaterdag.
Van Hooijdonk speelde eind 2004 voor het laatst in Oranje, tijdens een interland tegen Andorra. Momenteel speelt de spits bij Feyenoord, waar hij vorige week nog scoorde.
Dinsdag.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:03 schreef Soul_Survivor het volgende:
ah kut.. wanneer is die kaartverkoop begonnen dan..
Beter is er nog wat vrij voor W.
vast houden zelfsquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:36 schreef vitessezuid113 het volgende:
je mag tegenwoordig ook geen fakkeltje meer afsteken , voor iemand die het verdiend ?? kut KNJB
nog 2 wekenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:38 schreef Keltie het volgende:
Wat is langer dan gemiddeld?![]()
Lekker vaag.. Honden.
Wij worden nooit gefouilleerd, knjb tochquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:15 schreef Duckiej_88 het volgende:
maar eey ff vraagje hea waarom krijgen die joden altijd fakkels mee naar binnen bij alle clubs ik ging toen naar vites-feyenoord met een vriend en die kreeg et toen helemaal niet mee en als je dan op tv ziet vites-ajaks dan zie je wel dat die joden wel mee naar binnen krijgen![]()
Wat inspiratieloosquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
zijn er vroeg bij
15 euro
Tis meer kut Feyenoord, want die zouden het ook door de vingers kunnen zien.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:36 schreef vitessezuid113 het volgende:
je mag tegenwoordig ook geen fakkeltje meer afsteken , voor iemand die het verdiend ?? kut KNJB
Ik zie alweer een rechtzaak aankomen..quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
zijn er vroeg bij
15 euro
Das mooi voor z'n transferwaardequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:53 schreef jorienvdherik het volgende:
quote:Politie sluit massale arrestaties op 22-10-06 niet uit
Vanmorgen meldde Radio Rijnmond dat de politie Rotterdam-Rijnmond een arrestatiegolf zoals op 23 april jongstleden ook voor de komende editie van Feyenoord - ajax niet zal uitsluiten. "We zullen desnoods in mensen hun oren gaan toeteren met de mededeling dat ze weg moeten gaan, zodat men niet achteraf kan verklaren dat ze niets gehoord hebben." aldus een woordvoerder van politiekorps Rotterdam-Rijnmond.
Opmerkelijk is dat op 9 september jongstleden een persbericht is verschenen van het OM, waarin zij aangeven nog enkele weken nodig te hebben om de aangifte die de supporters gedaan hebben TEGEN het OM te onderzoeken én om te bepalen of er een extra onderzoek zal moeten worden ingesteld. Supporters van Feyenoord hebben destijds collectief aangifte tegen de lokale driehoek gedaan, vanwege vrijheidsberoving en de schandalige manier waarop zij behandeld werden. Schijnbaar heeft de lokale driehoek niets geleerd van het politie optreden van 23 april jongstleden.
Gepubliceerd op: 6 oktober 2006
Bron: FR-Fans
ja ookquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:15 schreef Luni het volgende:
[..]
Tis meer kut Feyenoord, want die zouden het ook door de vingers kunnen zien.
Koevermans is geblesseerdquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:26 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Das mooi voor z'n transferwaarde![]()
Kunnen we in de winter misschien tjoektjoek toch wel halen![]()
dat wordt dus koevermans
Zuur dat we 3dagen voor de joden een wedstrijd hebben en vervolgens meer dan een maand geen Europees. Ik wil naar Nancyquote:FC BASEL – FEYENOORD
Datum: 19 oktober 2006 - 20.15 uur
FEYENOORD – BLACKBURN ROVERS
Datum: 23 november 2006 - 20.45 uur
AS NANCY – FEYENOORD
Datum: 30 november 2006 - 20.45 uur
FEYENOORD – WISLA KRAKOW
Datum: 13 december 2006 - 20.45 uur
Basel is wel kortdag.... Heb het geld er wel voor. Ik had 3 maanden geen salaris gehad omdat ik geen zin had om een kopie van mijn paspoort op te sturenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
en basel ?
ik denk niet naar basel, wel naar nancy
neuzen stoppen de fakkels altijd in hun kontquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:15 schreef Duckiej_88 het volgende:
maar eey ff vraagje hea waarom krijgen die joden altijd fakkels mee naar binnen bij alle clubs ik ging toen naar vites-feyenoord met een vriend en die kreeg et toen helemaal niet mee en als je dan op tv ziet vites-ajaks dan zie je wel dat die joden wel mee naar binnen krijgen![]()
Jij denkt voor 9 euro naar Basel te kunnen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Basel is wel kortdag.... Heb het geld er wel voor. Ik had 3 maanden geen salaris gehad omdat ik geen zin had om een kopie van mijn paspoort op te sturenHeb nu 3 keer het loon op mijn rekening staan deze maand
![]()
zijn wel die kut knvb regels hoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:35 schreef denthemen het volgende:
beetje triest om knjb te gaan roepen omdat er iemand een stadionverbod krijgt vanwege een fakkel afsteken..
En wat hebben "de joden" ermee te maken?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zijn wel die kut knvb regels hoor
De knjb is joodsquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:38 schreef denthemen het volgende:
[..]
En wat hebben "de joden" ermee te maken?
Ik ben het ermee eens dat het best gewoon moet kunnen, en al word je gestraft doe dan niet meteen zo'n achterlijke straf.. maar een club is fanatieke supporters liever kwijt dan rijk.. maar om de knvb joods te noemen is weer zó Calimero.. en ik dacht dat Feyenoord supporters erom bekend stonden juist niet zo te zijn..quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:41 schreef Sender_ het volgende:
[..]
De knjb is joods![]()
Maar iedereen vind het altijd mooi en sfeerverhogend wanneer er wat fakkels afgestoken worden.
Ze houden ze iets te lang vast en krijgen gelijk 18 maanden, dat slaat gewoon nergens op.
Overigens had Feijenoord ook wat meer voor die jongens kunnen doen, maar nee daar denkt de club niet aan.
Gelukkig is het niet de knjb maar de KNVB.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:41 schreef Sender_ het volgende:
[..]
De knjb is joods![]()
Maar iedereen vind het altijd mooi en sfeerverhogend wanneer er wat fakkels afgestoken worden.
Ze houden ze iets te lang vast en krijgen gelijk 18 maanden, dat slaat gewoon nergens op.
Overigens had Feijenoord ook wat meer voor die jongens kunnen doen, maar nee daar denkt de club niet aan.
Mensen die klote zat over de weg rijden krijgen een lagere boetequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:57 schreef Duckiej_88 het volgende:
maar waarom meteen ¤ 450 en 18 maanden stadioverbod kan toch wel minder. of zijn het mensen die al vaker wat gedaan hebben ofzow.
En dat als verdedigerquote:07-10-2006 - Jordy Buijs beslissend voor Oranje onder 19
Mede dankzij twee doelpunten van Jordy Buijs heeft het Nederlands elftal voor spelers onder 19 jaar het EK-kwalificatieduel met Belarus gewonnen. In Macedonië eindigde de wedstrijd in 3-1. Naast Buijs, die negentig minuten speelde bij de ploeg van KNVB-coach Wim van Zwam, kwam ook Diego Biseswar in actie. De rechtsbuiten is dit seizoen door Feyenoord verhuurd aan Heracles Almelo.
Buijs zorgde voor rust voor de openingstreffer. De centrale verdediger uit de A1 van Feyenoord was het meest attent bij een ingestudeerde vrije trap. Nadat Belarus in de tweede helft gelijk had gemaakt, bracht Buijs zijn ploeg opnieuw op voorsprong. Anita besliste het duel vlak voor tijd.
Van Zwam noemde de eerste overwinning op het kwalificatietoernooi een goed begin. 'Ik merk dat de buitenwacht deze ploeg nog altijd ziet als de nummer twee van Europa en de nummer drie van de wereld. En dat is toch alweer een tijdje terug. De coach van Belarus stipte het na afloop nog aan. Maar met die druk moeten we leren omgaan' zei de oefenmeester op de website van de KNVB.
Zondag speelt Onder 19 tegen gastland Macedonië. Woensdag komen de Nederlandse talenten uit tegen Ierland. Bij een overwinnig op de Macedoniërs is de ploeg van Van Zwam al gekwalificeerd voor het eindtoernooi.
Opstelling Oranje onder 19:
Krul; Hiariej, Marcellis, Buijs, Pieters; Anita, Vormer, Roorda; Biseswar (87. Colak), Brouwer (70. Zaalman), Sarpong (82. Goossens).
het is scheef manquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Mensen die klote zat over de weg rijden krijgen een lagere boete![]()
Waar is het doel van de harde kern danquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:53 schreef jorienvdherik het volgende:
owja opstelten gaat een wedstrijd bezoeken achter het doel van de harde kern haha
Veld 2 van Boszoomquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:24 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Waar is het doel van de harde kern dan
Laat hem juichen voor de tegenpartij.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:01 schreef MarkNMGN het volgende:
Tegen Utrecht thuis misschien, kijken voor wie hij dan juicht...
En of hij z'n ketting aan het einde van de wedstrijd nog heeftquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:16 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Laat hem juichen voor de tegenpartij.
Lijkt me ook wel mooi, wanneer hij op S gaat staan en er gescoord wordt door Feijenoord. Benieuwd hoeveel trappen hij naar beneden zal kankeren.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:21 schreef Tomasso het volgende:
of U ofzo
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:16 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Laat hem juichen voor de tegenpartij.
Lijkt me ook wel mooi, wanneer hij op S gaat staan en er gescoord wordt door Feijenoord. Benieuwd hoeveel trappen hij naar beneden zal kankeren.
quote:Beste heer Van den Herik,
N.a.v. het door u gegeven interview aan de heer Derksen van VI, welke gepubliceerd werd in nummer 40 dd. 4 oktober j.l., voelen wij als bestuur van de Feyenoord Supportersvereniging (FSV) de behoefte om daar rechtstreeks bij u op te reageren en het een en ander toe te lichten.
Het bestuur van de FSV heeft 18 september j.l. om 08.30 uur een mail naar de directie van Feyenoord NV over de motie van wantrouwen gestuurd, waarin in de laatste alinea gevraagd wordt:
“Tot op heden, drie weken later, hebben wij over deze gehele kwestie nog geen enkele reactie van u mogen ontvangen. Graag zouden wij van u willen vernemen hoe de huidige stand van zaken is.”
In een reactie van de directie van Feyenoord NV 21 september j.l. stelt uw directie dat het ingenomen standpunt van het bestuur van de FSV niet door haar leden gedragen zou worden.
Het bestuur van de FSV kan niet bij snel te nemen beslissingen alle leden op korte termijn bereiken. Ons medium daarvoor is de Hand in Hand welke, periodiek uitkomt en onze eigen website.
Echter, de reacties op een “poll” op Feyenoordnet.nl, de spandoeken en de spreekkoren in het stadion spreken voor zich en moeten niet onderschat worden. Ons inziens worden bij deze supportersacties de fatsoensnormen niet overschreden.
Het uitbreiden van het Feyenoord Supporters Platform met een extra werkgroep is ondanks het samenwerkingsverband met de FSV vooraf niet afgestemd met de FSV, laat staan overlegd.
Wij, als bestuur van de FSV, weten dat u de club in de negentiger jaren uit het slop heeft getrokken en ook heel veel goeds voor de club heeft gedaan.
We begrijpen dat het leiden van een BVO geen kleinigheid is en men altijd over bergen en door dalen heen moet maar ook in het bedrijfsleven is het gebruikelijk dat de verantwoordelijken het bedrijf in een aantal jaren naar een hoger plan brengen
U bent er samen met de RvC en de directie, naar het zich laat aanzien bij de supporters, na al die jaren niet in geslaagd om de club te brengen waar hij hoort, aan de top.
De Feyenoord Supportersvereniging wil geen onruststoker zijn en zeker geen hetze tegen u voeren, maar heeft wel als een van haar (vakbonds)taken om de club te bewaken, te proberen om de club Feyenoord altijd een topclub te laten zijn en te behoeden tegen mensen die de club (zelfs ongewild) in een neerwaartse spiraal brengen.
Dit is wat er nu naar onze mening gebeurt. Wij hopen dat u besluit om terug te treden zodat u van de supporters een waardig afscheid krijgt.
Nadrukkelijk willen wij ons nogmaals uitspreken tegen welke aanval dan ook op de persoon Jorien van den Herik, uw familie en verdere omgeving. Dat is buiten alle proporties en de FSV wil zich hier nadrukkelijk van distantiëren.
met vriendelijke rood witte groet,
het bestuur van de Feyenoord Supportersvereniging
Das knap, want die Van Stee wil schijnbaar terug naar Nederland.quote:Op maandag 9 oktober 2006 08:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik heb gehoord dat Shaktar Donetsk en Feyenoord een samenwerkingsverband aan willen gaan. Henk van Stee zou dit moeten gaan opzetten.
Dat kan dan toch ook? Er kan toch veel vanuit Nederland geregeld worden. En dan af en toe een reisje naar Shaktar.quote:Op maandag 9 oktober 2006 08:34 schreef Keltie het volgende:
[..]
Das knap, want die Van Stee wil schijnbaar terug naar Nederland.
Hij heeft de connecties, het zou misschien wel een goed idee zijn voor een samenwerking. Oostblok-landen zijn toch in opkomst.quote:Op maandag 9 oktober 2006 08:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat kan dan toch ook? Er kan toch veel vanuit Nederland geregeld worden. En dan af en toe een reisje naar Shaktar.
Volgens mij ook niet. Ik denk meer aan een soort samenwerkingsverband à la PSV - Chelseaquote:Op maandag 9 oktober 2006 09:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Lijkt me niet dat Shaktar wat te zeggen krijgt in het beleid van Feyenoord.
Speeltje als in Excelsior is het speeltje van Feijenoord (remember Connolly).quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Lijkt me niet dat Shaktar wat te zeggen krijgt in het beleid van Feyenoord.
Ik heb vrijdag een hotel geboekt in Valkenburg, word weer gezellig!quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:16 schreef jorienvdherik het volgende:
Roda uit,
Kruidvat NS kaartje voor 10 euro.
Kreeg vandaag van zo NS slet een 1e klas kaart, kan ik voor 10 euro naar kerkrade 1e klas zitten, prijs los 61 euro![]()
Nou al? dat heb lang geduurd....waren we net blij dat ie opgepleurd was....quote:Op maandag 9 oktober 2006 08:34 schreef Keltie het volgende:
[..]
Das knap, want die Van Stee wil schijnbaar terug naar Nederland.
Probeer het bij een van deze.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:00 schreef yozd het volgende:
Dag mensen,
Vrijdag begint de kaartverkoop voor Silvercard houders voor Basel - Feyenoord. Aangezien ik niet weet of er nog veel kaartjes beschikbaar zijn dan, denk ik dat ik wel ergens vroeg moet gaan staan wachten. Weet iemand waar ik ze in Nijmegen echt om 9.00u kan halen? (liefst zelfs donderdag al de silvercards afgeven....)
quote:De Sporttoto Sigarenmagazijn
Ziekerstraat 130
6511 LK
NIJMEGEN
Primera Noviomagum
Burchtstraat 12
6511 RD
NIJMEGEN
Totaal Gemak Logger
Houtstraat 67
6511 JM
NIJMEGEN
Power House
Lange Hezelstraat 75
6511 CD
NIJMEGEN
FRS 78 Nijmegen Broerstraat
Broerstraat 82
6511 KR
NIJMEGEN
FRS 153 NS Nijmegen Stationsplein
Stationsplein 1
6512 AB
NIJMEGEN
W G J Brans
Krayenhofflaan 339
6541 PS
NIJMEGEN
*Speciaalzaak J R van Offeren
Wolfskuilseweg 155
6542 JE
NIJMEGEN
Hendrix Kantoorservice B.V.
Groenestraat 235
6531 HJ
NIJMEGEN
Primera Ron Wolf
van 't Santstraat 167
6523 BE
NIJMEGEN
Ok, bedankt. Ik denk dat ik donderdag dan maar bij een paar van die zaken langs moet gaan, aangezien er vaak ook mensen bijzitten die de zaak pas om half tien los gooien...quote:
1 H=008 J=010 Q=017 R=018 S=019 T=020 ¤ 32,40quote:
Dat valt zeker mee!quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:52 schreef Keltie het volgende:
[..]
1 H=008 J=010 Q=017 R=018 S=019 T=020 ¤ 32,40
Stelletje lijers
Maareuh.. 32,40 voor 2 westrijden? Valt wel mee
quote:Castelen richt zich op eerste wedstrijd na winterstop
Romeo Castelen heeft een nieuwe tegenslag in het revalidatieproces van zijn enkelblessure. Castelen is vandaag geopereerd door dokter Heijboer aan het gewricht, waar de Feyenoorder maar last van bleef houden. “Ik baal als een stekker, want het liefst word je niet geopereerd natuurlijk. Voor mij was het de eerste keer. Het gewricht wilde maar niet ‘natuurlijk’ herstellen. Ik ben er dus nog enkele maanden zoet mee en richt me nu maar op de eerste wedstrijd na de winterstop (NAC-Feyenoord, op 21 januari).”
Castelen liep de blessure op tijdens de voorbereiding in het allereerste oefenduel tegen Katwijk. Destijds zag het er onschuldig uit en haakte de aanvaller snel weer aan. “Maar die enkel is nooit meer de oude geworden. Ik heb het nog een keer geprobeerd tegen Middlesbrough maar toen ging het weer meteen mis. Tijdens de training bleef ik er last van houden. Dat is niet goed, ik moet vrij kunnen bewegen. Zonder pijn. Doorsukkelen is geen optie.”
De pijn wordt vergroot door de matige start van zijn club. “Op de tribune werd ik steeds gretiger. De ploeg draaide niet top, in de krant staan alleen maar slechte dingen over Feyenoord, dan wil je je club helpen.”
Het nieuwe (4-4-2-)systeem lijkt Castelen bovendien wel wat. “Ik heb bij ADO Den Haag ook het laatste halfjaar als schaduwspits om een andere spits gefungeerd. Dat liep heel lekker. Je krijgt geen dubbele dekking zoals op de flank en hebt toch iets meer vrijheid. Ik zag het helemaal zitten. En dan dit…”
Ik ben niet z'n fan van hem, maar je zou hem nu erg goed kunnen gebruiken bij gebrek aan beter.quote:
reclame binnen gehaald?quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik verdien eindelijk aan mijn Feyenoord site![]()
ja, onderaan me site staat een banner, per aanmelding krijg ik geldquote:
heb ff voor je gekliktquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja, onderaan me site staat een banner, per aanmelding krijg ik geld
Link van je site?quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja, onderaan me site staat een banner, per aanmelding krijg ik geld
Het is alleen nog geen pay per klik. dit komt nog wel.quote:
ok, doh-moment... Ik heb op de banner van de link uit je sig geklikt...quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Het is alleen nog geen pay per klik. dit komt nog wel.
Je meld je via mijn banner aan op unibet. je stort 15 euro van je bank naar je unibet account. Na je 1e weddenschap van maximaal 15 euro krijg je als je wint of verliest altijd die 15 euro terug. ik krijg nadat er geld op je unibet account krijg 30 euro uitbetaald
De nieuwe voorzitter!quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
http://feyenoordleven.nl/training0910061.html
haha je hebt gelijkquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij heeft er in iedergeval wel een neusje voor![]()
Ik kan je vertellen dat er in Nijmegen doorgaans 's ochtends geen mensen voor de tickutbox liggen om hun Feyenoord-kaartje te bemachtigenquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:00 schreef yozd het volgende:
Dag mensen,
Vrijdag begint de kaartverkoop voor Silvercard houders voor Basel - Feyenoord. Aangezien ik niet weet of er nog veel kaartjes beschikbaar zijn dan, denk ik dat ik wel ergens vroeg moet gaan staan wachten. Weet iemand waar ik ze in Nijmegen echt om 9.00u kan halen? (liefst zelfs donderdag al de silvercards afgeven....)
Rot opquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:15 schreef cohen het volgende:
De kaartverkoop voor Feyenoord-Ajax is al ruim een week van start, waarom zijn er nu nog zoveel kaarten verkrijgbaar??
Doe s ff chil, is een gewone vraag hoor. Ik had op 2 oktober de clubcards al ingeleverd, zodat ik misschien op 3 oktober om 9.00uur kaarten zou hebben. Maar achteraf zou dat niet noodzakelijk geweest zijn. Was dit andere jaren ook zo? het lijkt me altijd dat dit in 1 dag is uitverkochtquote:
- Drie jaar achtereen gezeik met supporters en politie schrikt af.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:15 schreef cohen het volgende:
De kaartverkoop voor Feyenoord-Ajax is al ruim een week van start, waarom zijn er nu nog zoveel kaarten verkrijgbaar??
Vorig jaar duurde het ook relatief lang.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:19 schreef cohen het volgende:
[..]
Doe s ff chil, is een gewone vraag hoor. Ik had op 2 oktober de clubcards al ingeleverd, zodat ik misschien op 3 oktober om 9.00uur kaarten zou hebben. Maar achteraf zou dat niet noodzakelijk geweest zijn. Was dit andere jaren ook zo? het lijkt me altijd dat dit in 1 dag is uitverkocht
Nog 12 dagen dwaasquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:50 schreef jorienvdherik het volgende:
het is bijna al de 22e
Ach, er is toch te weinig geld. Het zou wel mooi zijn als hij dit jaar nog kwamquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:08 schreef Duckiej_88 het volgende:
De Oekraïner Anatoliy Tymoshchuk zegt afgelopen zomer op het punt te hebben gestaan om naar AS Roma of Fiorentina te vertrekken en zijn grote droom is om ooit nog in de Serie A te mogen spelen. (Calciomercato)
![]()
en dan wil ie nog naar Feyenoord komen![]()
ik heb hem helemaal niets horen zeggenquote:
hier heeft school die site geblokeerdquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ff 1 keer een account daar maken , je krijgt je 15 euro toch terug,![]()
Ik doelde op "ik wil naar Feijenoord" gedeelte heyquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:29 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ik heb hem helemaal niets horen zeggen
waarom zou ie per se naar Feyenoord willen als ie ook naar clubs kan die CL spelen?
doen we vanavond wel ffquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
hier heeft school die site geblokeerden gister zag ik thuis die link niet op je site , maar nog es ergens anders proberen dan
![]()
Genkov is een leuke speler trouwensquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:21 schreef Cart_man het volgende:
[..]
- Drie jaar achtereen gezeik met supporters en politie schrikt af.
- Misschien zijn sommige supporters bang voor een afstraffing. Gaat niet gebeuren.
- Prijs van de kaarten?
- etc
mij te langquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
http://www.lunaticnews.ne(...)t_wantrouwen_ook.pdf
Het gaat er mij meer om dat ze al die charisteas hebben gekocht en nou ineens met een Genkov aan komen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:16 schreef Steve_I. het volgende:
Zo slecht is die Genkov nog niet, al moet ie dat eeuwige bulgaarse gehuil hier niet wagen...
quote:Zondag opnieuw protesten tegen Van den Herik
De organisatoren van het protest tegen het aanblijven van Jorien van den Herik laten weten dat er zondag bij het competitieduel RKC - Feyenoord wederom massaal geprotesteerd zal worden.
'Voornoemd protest zal net als voorgaande protesten op vreedzame, maar vastberaden wijze worden uitgedragen, waarbij álle in Waalwijk aanwezige Feyenoord-supporters betrokken zullen worden' aldus een statement van de betreffende fans.
tja als ik die 14000 post maar houdquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:40 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Wanneer ga je nou je nickname aanpassen?
wat gaat je naam dan worden Charisteas , Woerts , Hofs of toch een anderequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
tja als ik die 14000 post maar houd![]()
Zou wat zijn als je die kwijt zou raken hequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
tja als ik die 14000 post maar houd![]()
Komt voor het weekend als het goed is.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:37 schreef Erasmusch het volgende:
Is er al duidelijkheid of die joden uitsupporters meenemen?
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 07:55 schreef Keltie het volgende:
Snap niet wat die NS moeilijk doet.
Pleurt ze in een veewagon en klaar, daarover klagen doen ze toch niet...
het maakt mij ook niet uit over hoe ze komen, maar ik zou wel graag weer 's over het voorplein zien lopen (rennenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 07:55 schreef Keltie het volgende:
Die ouwe treinen van vroeger waar de deuren rijdende weg open konden.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 07:55 schreef Keltie het volgende:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:48 schreef Luni het volgende:
[..]
Die ouwe treinen van vroeger waar de deuren rijdende weg open konden.
Modelletje 40-45 was dat toch?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:48 schreef Luni het volgende:
[..]
Die ouwe treinen van vroeger waar de deuren rijdende weg open konden.
Tyfusjood.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Bosnia-Herzegovina [0 - 1] Greece
8' [0 - 1] A. Charisteas (pen.)
kan feyenoord niet gewoon Lazovic terug halenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:39 schreef Erasmusch het volgende:
Lazovic natuurlijk ook weer gescoord tegen Armenie
En JDT heeft er ook al 2 inliggen
Heb ik liever JDTquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:09 schreef Duckiej_88 het volgende:
[..]
kan feyenoord niet gewoon Lazovic terug halen![]()
Beetje raar dat ze dat al vastleggen als nog niet duidelijk is welke clubs komen etc. kan ze nog wel een afzegging kosten zo. ben benieuwd wie het worden, ik hoop iig poolquote:Op vrijdag 3 en zondag 5 augustus 2007 wordt door Feyenoord in samenwerking met de haven van Rotterdam het allereerste en gloednieuwe "Port of Rotterdam Tournament" gehouden. Op dit moment is de organisatie nog bezig met het vinden van deelnemers, maar deze data staan voorlopig dus al vast.
Namen van deelnemende clubs zijn nog niet genoemd, maar Chris Woerts zei afgelopen maart al dat hij streeft naar zo aansprekend mogelijke tegenstanders uit andere Europese havensteden. "Liverpool en Barcelona zouden ideaal zijn. Net als Hamburger Sv".
Helemaal nieuw voor Rotterdam is het initiatief van een eigen toernooi niet. Vanaf 1978 was De Kuip gedurende tien jaar het toneel van het AD-toernooi, waaraan vele Europese en Zuid-Amerikaanse topploegen deelnamen.
3quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:39 schreef Radegast het volgende:
[..]
Die vangt 5 miljoen euri per jaar bij Stuttgart.
En waarom niet? Het blijft gewoon een klasse voetballer.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:50 schreef Erasmusch het volgende:
Mwa, ik hoef JDT niet echt terug.
Verdient te veel en mist te veel kansen. En dan zou ie op de plek van De Guzman moeten komen ofzo?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:54 schreef Maikalo het volgende:
[..]
En waarom niet? Het blijft gewoon een klasse voetballer.
Ja, daar had ik ook al aan gedacht. Dan zou hij inderdaad overbodig zijn. Maar hij is sowieso voor een club een aanwinst.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:57 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Verdient te veel en mist te veel kansen. En dan zou ie op de plek van De Guzman moeten komen ofzo?
Inderdaad, de Guzman moet de ruimte krijgen om door te kunnen groeien...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:57 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Verdient te veel en mist te veel kansen. En dan zou ie op de plek van De Guzman moeten komen ofzo?
Hij is op stoom.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Bosnia-Herzegovina [0 - 1] Greece
8' [0 - 1] A. Charisteas (pen.)
Bij Feyenoord verdient hij uiteraard minder dan de 3 mil die hij nu bij stuttgart opstrijkt. Dat zal hij echt wel begrijpen, los van 't feit dat hij goed heeft verdiend bij Milan en Stuttgart. Hij mist kansen, correct, maar maakt veel meer doelpunten dan elke andere aanvallende middenvelder. En zoals Guzman de laatste tijd speelt, JA. DIe knul soliciteert de laatste tijd veels te nadrukkelijk naar een rode kaart en is niet in vorm. Verder zou ook eventueel Buijs of Hofs kunnen vervangen mochten die 'n mindere periode doormaken en/of geblesseerd raken.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:57 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Met de UEFA cup winst in 2002 konden hij het wel goed vinden met Pierrequote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:20 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Bij Feyenoord verdient hij uiteraard minder dan de 3 mil die hij nu bij stuttgart opstrijkt. Dat zal hij echt wel begrijpen, los van 't feit dat hij goed heeft verdiend bij Milan en Stuttgart. Hij mist kansen, correct, maar maakt veel meer doelpunten dan elke andere aanvallende middenvelder. En zoals Guzman de laatste tijd speelt, JA. DIe knul soliciteert de laatste tijd veels te nadrukkelijk naar een rode kaart en is niet in vorm. Verder zou ook eventueel Buijs of Hofs kunnen vervangen mochten die 'n mindere periode doormaken en/of geblesseerd raken.
En dan laat ik de mogelijkheden nog maar even buiten beschouwing als we hem in de spits naast pierke of ali zouden zetten.
kloptquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:54 schreef Cart_man het volgende:
Boeiend die Tymoschuk, hij komt toch niet.
Hij komt toch clinics geven, dan heb je niks aan die griek.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:00 schreef methodmich het volgende:
Leuk, 27 oktober komt Feyenoord On Tour bij ASWH.
Ben Wijnstekers komt met vrienden voetbalclinics geven. Hopelijk neemt ie Charisteas mee.
Ik kan er pas om lachen, wanneer hij onder de zoden zit.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:18 schreef jorienvdherik het volgende:
je kan wel lachen om die griek
Dat hoef van mij ook weer niet, maar ik zie hem wel graag vertrekkenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik kan er pas om lachen, wanneer hij onder de zoden zit.
Ik kan er niet echt om lachen, Ik zie hem het liefst helemaal niet meer voor ons spelen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:18 schreef jorienvdherik het volgende:
je kan wel lachen om die griek
ja, verlies denk ikquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:06 schreef Sender_ het volgende:
[..]
Ik kan er niet echt om lachen, Ik zie hem het liefst helemaal niet meer voor ons spelen.
Denk trouwens dat we het zondag zwaar gaan krijgen tegen RKC, zoals gewoonlijk.
Voor de rest niet veels boeiends over Feyenoord te bespreken momenteelquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:14 schreef MarkNMGN het volgende:
Graag geen Tymoschuk-berichten meer.
van mij mogen zequote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:25 schreef mister_popcorn het volgende:
www.voetbalonline.nl
Het wordt voor NEC Nijmegen moeilijk Edgar Barreto in de Goffert te houden. De Paraguayaanse international staat in de belangstelling van verschillende clubs, waaronder Feyenoord. Inmiddels heeft zich een nieuwe belangstellende aangediend. Volgens Omroep Gelderland wil het Italiaanse Fiorentina Barreto graag overnemen in de winterstop.
Het contract van de 22-jarige middenvelder loopt af medio 2008. Fiorentina zou bereid zijn drie miljoen euro te betalen om de overeenkomst af te kopen.
of we daar blij mee moeten zijn... Ik weet het niet.
Ook gelijk een van de weinige dingen die hij heeft laten zien...quote:
Geloof ook niet dat het een speler is die aanvallend ingesteld is. Is toch meer een verdedigende middenvelder?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:06 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ook gelijk een van de weinige dingen die hij heeft laten zien...
Eindelijk mag ik naar binnen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:16 schreef Luni het volgende:
Dit jaar toch nog een feestje in de Kuip!
Parkzicht Black & White 25-11 Maasgebouw Stadion Feyenoord
mis ik nou Kolkka in je usericon?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:54 schreef Cart_man het volgende:
Boeiend die Tymoschuk, hij komt toch niet.
waaruit gescoord werd.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:15 schreef Erasmusch het volgende:
Hij had bij Finland zelfs een voorzet gegeven
Als je na 4600 posts nou nog niet doorhebt dat imageshack kut werkt ben je best een ongelooflijke jostiquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:52 schreef Luni het volgende:
![]()
http://img109.imageshack.us/img109/2474/churchsignuu3.jpg
ik zie hem gewoonquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:57 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Als je na 4600 posts nou nog niet doorhebt dat imageshack kut werkt ben je best een ongelooflijke josti![]()
Doe normaal, debiel.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:57 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Als je na 4600 posts nou nog niet doorhebt dat imageshack kut werkt ben je best een ongelooflijke josti![]()
Slijmerij natuurlijk, maar toch. Van bv Snoyl had ik al eerder verhalen gehoord over joodse sympathieen, maar ik dacht dat Boutahar een 'echte' Feyenoorder wasquote:NEC-speler Boutahar: „Niets liever dan naar de ArenA”
DROMEN VAN AJAX
NIJMEGEN, vrijdag
Na een kortstondige regenbui, schijnt de zon weer voor Said Boutahar (24). De middenvelder verbeet zich de afgelopen weken op de reservebank van NEC, maar gooide anderhalve week geleden tegen Heracles Almelo (2-0) met twee treffers alle frustratie van zich af. De Marokkaanse bondscoach Mohammed Fakhir en Ajax-trainer Henk ten Cate vijzelden het vertrouwen van de Rotterdammer vervolgens verder op. De één door hem op te roepen voor het Marokkaanse elftal en de ander door hem openlijk te prijzen. „Ik voel me ongelooflijk gevleid”, aldus Boutahar.
Fakhir moest hij teleurstellen. „Tegen Heracles kreeg ik een schop tegen beide enkels. In overleg met de dokter en de trainer (Mario Been, red.) besloot ik om me af te melden.” De kans dat Ten Cate ook nul op het rekest krijgt als hij zich in Nijmegen meldt, is een stuk kleiner. „Ik wil niets liever dan naar de Amsterdam ArenA.”
De uitleg volgt. „Als zo’n grote trainer aangeeft dat hij het in je ziet zitten, doet dat wel iets met je. Ik weet zeker dat meneer Ten Cate me een betere voetballer kan maken. Daarnaast is Ajax een club die niet alleen in Nederland, maar in de hele wereld tot de verbeelding spreekt. Het is voor iedereen een droom om daarvoor te mogen voetballen.”
Dat laatste klinkt wat vreemd uit de mond van een Rotterdammer, die in de jeugdopleiding van Feyenoord voetbalde. „Maar de haat tussen Feyenoord en Ajax heb ik nooit op die manier gevoeld. Bovendien is er op dit moment eigenlijk geen band meer met Feyenoord. Ik heb nooit echt een kans gekregen, alleen een halfjaar meegetraind en ben in het eerste niet verder gekomen dan twee korte invalbeurten. De club heeft me beoordeeld en niet goed genoeg bevonden. Net als een groot aantal andere jongens die nu in de eredivisie of zelfs in het buitenland spelen. Nee, Feyenoord staat me niet in de weg om eventueel naar Ajax te gaan.”
Hoe serieus de Amsterdamse belangstelling is in dit stadium, weet Boutahar niet. „Ik ben na dit seizoen transfervrij en hoop op een belletje van de trainer.” Ten Cate gaf onlangs in een interview met Voetbal International aan dat Boutahar een speler is met wie hij wel eens aan de gang zou willen gaan, omdat hij hem buitengewone kwaliteiten toedicht. De middenvelder ziet zichzelf al in een roodwit shirt stralen. „Nadat ik weg moest bij Feyenoord, bleef ik ervan overtuigd dat ik goed genoeg was voor een topclub. Ik prentte mezelf in dat ik via een omweg alsnog de top zou halen. En wie weet…”
Boutahar vermoedt in de ArenA te kunnen verbazen.
„Ik denk dat mijn spel bij Ajax beter tot zijn recht komt. Het technische en tactische niveau van een topclub als Ajax ligt natuurlijk hoger dan bij NEC. Voetballen in een kleinere ruimte ligt mij van nature beter. Daarmee haal ik het beste in mezelf naar boven.”
Maar hoe valt het te rijmen dat zijn naam rond zingt bij Ajax, terwijl hij de eerste weken van het seizoen wisselspeler was bij NEC? „Dat ik niet speelde, was volgens de trainer een tactische keuze. Ik trainde prima, viel goed in en gelukkig moest hij uiteindelijk wel op me terugvallen.”
Ondanks zijn twee treffers tegen Heracles Almelo weigert hij een lange neus naar zijn trainer te trekken. „Waarom zou ik? Het ging erom dat we na een ongelooflijk zwaar begin eindelijk de eerste overwinning zouden boeken. Het belang van NEC staat voorop; niet het belang van Boutahar.” Ook de suggestie dat hij nu de komende weken wel zeker zal zijn van een basisplaats, valt verkeerd. „Onzin. Een speler moet op trainingen en in wedstrijden altijd weer bewijzen tot de beste elf te behoren. Iemand die op de automatische piloot speelt, doet zijn elftal en zichzelf tekort.”
De lovende woorden van Ten Cate ten spijt richt Boutahar het vizier nu weer volledig op NEC, dat overigens nog geen poging heeft ondernomen het aflopende contract van Boutahar te verlengen. „Dromen over de toekomst is leuk, maar het heden is natuurlijk het belangrijkste. Ik denk dat de overwinning op Heracles Almelo de ommekeer betekent en dat NEC dit seizoen tot mooie dingen in staat is. We hebben een jonge, talentvolle groep die het heel veel clubs lastig kan maken. We hebben een plaats in het linkerrijtje echt nog niet uit ons hoofd gezet.”
Hij doet het prima hoor stakker, en als je hem niet zet ziet heb je pech, dan heb je niks te lachenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:57 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Net als vlaarquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:40 schreef Erasmusch het volgende:
ik dacht dat Boutahar een 'echte' Feyenoorder was![]()
racistquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:13 schreef MarkNMGN het volgende:
Ach, het is een Marokkaan, die zijn sowieso niet te vertrouwen.
verlies, we winnen haast nooit daarquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:21 schreef Cart_man het volgende:
[..]
rascist![]()
Wat gaan we zondag trouwens doen? Winnen, gelijkspelen of verliezen? Ik verwacht een 1-0 winst. Laatste minuut door Hofs.
Winnen, alleen met hoeveel is de vraag.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:21 schreef Cart_man het volgende:
[..]
racist![]()
Wat gaan we zondag trouwens doen? Winnen, gelijkspelen of verliezen? Ik verwacht een 1-0 winst. Laatste minuut door Hofs.
Kom je ook dan?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:30 schreef koningdavid het volgende:
Zie je wel, jullie houden wel een beetje van ons.![]()
Ik ga nooit naar wedstrijden op zondag.quote:
Neuh, wij vinden alleen het hele stenenkoppen en ren-gebeuren zo grappigquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:30 schreef koningdavid het volgende:
Zie je wel, jullie houden wel een beetje van ons.![]()
jezus, meen je datquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:33 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar wedstrijden op zondag.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |