Probeer het bij een van deze.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:00 schreef yozd het volgende:
Dag mensen,
Vrijdag begint de kaartverkoop voor Silvercard houders voor Basel - Feyenoord. Aangezien ik niet weet of er nog veel kaartjes beschikbaar zijn dan, denk ik dat ik wel ergens vroeg moet gaan staan wachten. Weet iemand waar ik ze in Nijmegen echt om 9.00u kan halen? (liefst zelfs donderdag al de silvercards afgeven....)
quote:De Sporttoto Sigarenmagazijn
Ziekerstraat 130
6511 LK
NIJMEGEN
Primera Noviomagum
Burchtstraat 12
6511 RD
NIJMEGEN
Totaal Gemak Logger
Houtstraat 67
6511 JM
NIJMEGEN
Power House
Lange Hezelstraat 75
6511 CD
NIJMEGEN
FRS 78 Nijmegen Broerstraat
Broerstraat 82
6511 KR
NIJMEGEN
FRS 153 NS Nijmegen Stationsplein
Stationsplein 1
6512 AB
NIJMEGEN
W G J Brans
Krayenhofflaan 339
6541 PS
NIJMEGEN
*Speciaalzaak J R van Offeren
Wolfskuilseweg 155
6542 JE
NIJMEGEN
Hendrix Kantoorservice B.V.
Groenestraat 235
6531 HJ
NIJMEGEN
Primera Ron Wolf
van 't Santstraat 167
6523 BE
NIJMEGEN
Ok, bedankt. Ik denk dat ik donderdag dan maar bij een paar van die zaken langs moet gaan, aangezien er vaak ook mensen bijzitten die de zaak pas om half tien los gooien...quote:
1 H=008 J=010 Q=017 R=018 S=019 T=020 ¤ 32,40quote:
Dat valt zeker mee!quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:52 schreef Keltie het volgende:
[..]
1 H=008 J=010 Q=017 R=018 S=019 T=020 ¤ 32,40
Stelletje lijers
Maareuh.. 32,40 voor 2 westrijden? Valt wel mee
quote:Castelen richt zich op eerste wedstrijd na winterstop
Romeo Castelen heeft een nieuwe tegenslag in het revalidatieproces van zijn enkelblessure. Castelen is vandaag geopereerd door dokter Heijboer aan het gewricht, waar de Feyenoorder maar last van bleef houden. “Ik baal als een stekker, want het liefst word je niet geopereerd natuurlijk. Voor mij was het de eerste keer. Het gewricht wilde maar niet ‘natuurlijk’ herstellen. Ik ben er dus nog enkele maanden zoet mee en richt me nu maar op de eerste wedstrijd na de winterstop (NAC-Feyenoord, op 21 januari).”
Castelen liep de blessure op tijdens de voorbereiding in het allereerste oefenduel tegen Katwijk. Destijds zag het er onschuldig uit en haakte de aanvaller snel weer aan. “Maar die enkel is nooit meer de oude geworden. Ik heb het nog een keer geprobeerd tegen Middlesbrough maar toen ging het weer meteen mis. Tijdens de training bleef ik er last van houden. Dat is niet goed, ik moet vrij kunnen bewegen. Zonder pijn. Doorsukkelen is geen optie.”
De pijn wordt vergroot door de matige start van zijn club. “Op de tribune werd ik steeds gretiger. De ploeg draaide niet top, in de krant staan alleen maar slechte dingen over Feyenoord, dan wil je je club helpen.”
Het nieuwe (4-4-2-)systeem lijkt Castelen bovendien wel wat. “Ik heb bij ADO Den Haag ook het laatste halfjaar als schaduwspits om een andere spits gefungeerd. Dat liep heel lekker. Je krijgt geen dubbele dekking zoals op de flank en hebt toch iets meer vrijheid. Ik zag het helemaal zitten. En dan dit…”
Ik ben niet z'n fan van hem, maar je zou hem nu erg goed kunnen gebruiken bij gebrek aan beter.quote:
reclame binnen gehaald?quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik verdien eindelijk aan mijn Feyenoord site![]()
ja, onderaan me site staat een banner, per aanmelding krijg ik geldquote:
heb ff voor je gekliktquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja, onderaan me site staat een banner, per aanmelding krijg ik geld
Link van je site?quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja, onderaan me site staat een banner, per aanmelding krijg ik geld
Het is alleen nog geen pay per klik. dit komt nog wel.quote:
ok, doh-moment... Ik heb op de banner van de link uit je sig geklikt...quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Het is alleen nog geen pay per klik. dit komt nog wel.
Je meld je via mijn banner aan op unibet. je stort 15 euro van je bank naar je unibet account. Na je 1e weddenschap van maximaal 15 euro krijg je als je wint of verliest altijd die 15 euro terug. ik krijg nadat er geld op je unibet account krijg 30 euro uitbetaald
De nieuwe voorzitter!quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
http://feyenoordleven.nl/training0910061.html
haha je hebt gelijkquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij heeft er in iedergeval wel een neusje voor![]()
Ik kan je vertellen dat er in Nijmegen doorgaans 's ochtends geen mensen voor de tickutbox liggen om hun Feyenoord-kaartje te bemachtigenquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:00 schreef yozd het volgende:
Dag mensen,
Vrijdag begint de kaartverkoop voor Silvercard houders voor Basel - Feyenoord. Aangezien ik niet weet of er nog veel kaartjes beschikbaar zijn dan, denk ik dat ik wel ergens vroeg moet gaan staan wachten. Weet iemand waar ik ze in Nijmegen echt om 9.00u kan halen? (liefst zelfs donderdag al de silvercards afgeven....)
Rot opquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:15 schreef cohen het volgende:
De kaartverkoop voor Feyenoord-Ajax is al ruim een week van start, waarom zijn er nu nog zoveel kaarten verkrijgbaar??
Doe s ff chil, is een gewone vraag hoor. Ik had op 2 oktober de clubcards al ingeleverd, zodat ik misschien op 3 oktober om 9.00uur kaarten zou hebben. Maar achteraf zou dat niet noodzakelijk geweest zijn. Was dit andere jaren ook zo? het lijkt me altijd dat dit in 1 dag is uitverkochtquote:
- Drie jaar achtereen gezeik met supporters en politie schrikt af.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:15 schreef cohen het volgende:
De kaartverkoop voor Feyenoord-Ajax is al ruim een week van start, waarom zijn er nu nog zoveel kaarten verkrijgbaar??
Vorig jaar duurde het ook relatief lang.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:19 schreef cohen het volgende:
[..]
Doe s ff chil, is een gewone vraag hoor. Ik had op 2 oktober de clubcards al ingeleverd, zodat ik misschien op 3 oktober om 9.00uur kaarten zou hebben. Maar achteraf zou dat niet noodzakelijk geweest zijn. Was dit andere jaren ook zo? het lijkt me altijd dat dit in 1 dag is uitverkocht
Nog 12 dagen dwaasquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:50 schreef jorienvdherik het volgende:
het is bijna al de 22e
Ach, er is toch te weinig geld. Het zou wel mooi zijn als hij dit jaar nog kwamquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:08 schreef Duckiej_88 het volgende:
De Oekraïner Anatoliy Tymoshchuk zegt afgelopen zomer op het punt te hebben gestaan om naar AS Roma of Fiorentina te vertrekken en zijn grote droom is om ooit nog in de Serie A te mogen spelen. (Calciomercato)
![]()
en dan wil ie nog naar Feyenoord komen![]()
ik heb hem helemaal niets horen zeggenquote:
hier heeft school die site geblokeerdquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ff 1 keer een account daar maken , je krijgt je 15 euro toch terug,![]()
Ik doelde op "ik wil naar Feijenoord" gedeelte heyquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:29 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ik heb hem helemaal niets horen zeggen
waarom zou ie per se naar Feyenoord willen als ie ook naar clubs kan die CL spelen?
doen we vanavond wel ffquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
hier heeft school die site geblokeerden gister zag ik thuis die link niet op je site , maar nog es ergens anders proberen dan
![]()
Genkov is een leuke speler trouwensquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:21 schreef Cart_man het volgende:
[..]
- Drie jaar achtereen gezeik met supporters en politie schrikt af.
- Misschien zijn sommige supporters bang voor een afstraffing. Gaat niet gebeuren.
- Prijs van de kaarten?
- etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |