quote:Politie sluit massale arrestaties op 22-10-06 niet uit
Vanmorgen meldde Radio Rijnmond dat de politie Rotterdam-Rijnmond een arrestatiegolf zoals op 23 april jongstleden ook voor de komende editie van Feyenoord - ajax niet zal uitsluiten. \"We zullen desnoods in mensen hun oren gaan toeteren met de mededeling dat ze weg moeten gaan, zodat men niet achteraf kan verklaren dat ze niets gehoord hebben.\" aldus een woordvoerder van politiekorps Rotterdam-Rijnmond.
Opmerkelijk is dat op 9 september jongstleden een persbericht is verschenen van het OM, waarin zij aangeven nog enkele weken nodig te hebben om de aangifte die de supporters gedaan hebben TEGEN het OM te onderzoeken én om te bepalen of er een extra onderzoek zal moeten worden ingesteld. Supporters van Feyenoord hebben destijds collectief aangifte tegen de lokale driehoek gedaan, vanwege vrijheidsberoving en de schandalige manier waarop zij behandeld werden. Schijnbaar heeft de lokale driehoek niets geleerd van het politie optreden van 23 april jongstleden.
Staat een paar x op feyenoord.headliner.nl Heb de berichten niet bekeken dus zal waarschijnlijk niet kloppenquote:
?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:48 schreef jorienvdherik het volgende:
whehe de joden komen niet
Ik hou me in.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
SELECTIE VERMAAKT ZICH OP DE TENNISBAAN
De Feyenoordselectie heeft de relatief rustige interlandweek benut voor een flink inspannende groepsactiviteit. Op de banen van de Tennisclub IJsselmonde werkten spelers en staf donderdag een onderling dubbeltoernooi af, dat werd afgesloten met een gezamenlijke lunch. Timothy Derijck en materiaalman Carlo de Leeuw vormden overigens het sterkste koppel: zij wonnen al hun partijen. Ook de duo’s Pardo-Lodewijks en Greene-Metgod veroverden een podiumplaats. Na afloop van het sportieve teamuitje raadde trainer Koeman zijn spelers aan te genieten van het lange weekeinde rust. ‘Er komen drukke en zware weken aan en dan zal iedereen alles uit de kast moeten halen.’
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Blijf anders gewoon weg want niemand vraagt om zulke postquote:
quote:Info over de FSV busreis naar Basel
donderdag 05-10-2006
-
De FSV komt met een officiële berichtgeving over een busreis, zodra bij ons bekend is de aanvang van de wedstrijd. Wij moeten een tijdsplanning maken en dit kan alleen wanneer wij tijden weten.
Wij verwachten morgen of maandag te kunnen starten met de verkoop.
Het boeken van de busreis zal wat langer doorlopen als de verkoop van de plaatsbewijzen. Wij verkopen geen plaatsbewijzen, hiervoor moet u bij de klantenservice van Feyenoord of ticket box zijn. Wij organiseren alleen de busreis. De prijzen zijn wel bekend voor de busreis ¤90 leden - ¤120 niet leden.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Pierre van Hooijdonk keert mogelijk terug als international van Oranje. Aangezien bondscoach Marco van Basten eerder al afmeldingen van Jan Vennegoor of Hesselink en Klaas Jan Huntelaar kreeg, moet hij nu op zoek naar een nieuwe aanvaller.
"Het is even afwachten hoe ernstig de blessure van Vennegoor is. Maar volgens de medische staf valt het wel mee. Ik zit te denken aan een type Van Hooijdonk, maar ik kan ook nog een hoop andere namen verzinnen hoor", aldus Van Basten op de persconferentie voorafgaand aan Nederland - Bulgarije, aankomende zaterdag.
Van Hooijdonk speelde eind 2004 voor het laatst in Oranje, tijdens een interland tegen Andorra. Momenteel speelt de spits bij Feyenoord, waar hij vorige week nog scoorde.
Wat denk je...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:39 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
heb je het over jorien of mij
dan weet ik al genoeg , deze week als bij Voetbal Insite een paar minuten een intervieuw in de VIquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:42 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Wat denk je...Als er iemand is die graag in de spotlights staat
![]()
toevallig 1 hele dikke? Een mager maatje van hem en lange rooie? Vak EE en T?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:55 schreef FrankyMcG het volgende:
Ach nu krijgen ze het vervoer niet rond, en de NS geeft straks toch toe....
[..]
Ja!
Overigens begint 9-okt de verkoop van de passepartouts.... geen prijzen nog!
zou wel goed voor hem zijn als hij er bij wordt gehaaldquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Pierre van Hooijdonk keert mogelijk terug als international van Oranje. Aangezien bondscoach Marco van Basten eerder al afmeldingen van Jan Vennegoor of Hesselink en Klaas Jan Huntelaar kreeg, moet hij nu op zoek naar een nieuwe aanvaller.
"Het is even afwachten hoe ernstig de blessure van Vennegoor is. Maar volgens de medische staf valt het wel mee. Ik zit te denken aan een type Van Hooijdonk, maar ik kan ook nog een hoop andere namen verzinnen hoor", aldus Van Basten op de persconferentie voorafgaand aan Nederland - Bulgarije, aankomende zaterdag.
Van Hooijdonk speelde eind 2004 voor het laatst in Oranje, tijdens een interland tegen Andorra. Momenteel speelt de spits bij Feyenoord, waar hij vorige week nog scoorde.
Dinsdag.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:03 schreef Soul_Survivor het volgende:
ah kut.. wanneer is die kaartverkoop begonnen dan..
Beter is er nog wat vrij voor W.
vast houden zelfsquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:36 schreef vitessezuid113 het volgende:
je mag tegenwoordig ook geen fakkeltje meer afsteken , voor iemand die het verdiend ?? kut KNJB
nog 2 wekenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:38 schreef Keltie het volgende:
Wat is langer dan gemiddeld?![]()
Lekker vaag.. Honden.
Wij worden nooit gefouilleerd, knjb tochquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:15 schreef Duckiej_88 het volgende:
maar eey ff vraagje hea waarom krijgen die joden altijd fakkels mee naar binnen bij alle clubs ik ging toen naar vites-feyenoord met een vriend en die kreeg et toen helemaal niet mee en als je dan op tv ziet vites-ajaks dan zie je wel dat die joden wel mee naar binnen krijgen![]()
Wat inspiratieloosquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
zijn er vroeg bij
15 euro
Tis meer kut Feyenoord, want die zouden het ook door de vingers kunnen zien.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:36 schreef vitessezuid113 het volgende:
je mag tegenwoordig ook geen fakkeltje meer afsteken , voor iemand die het verdiend ?? kut KNJB
Ik zie alweer een rechtzaak aankomen..quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
zijn er vroeg bij
15 euro
Das mooi voor z'n transferwaardequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:53 schreef jorienvdherik het volgende:
quote:Politie sluit massale arrestaties op 22-10-06 niet uit
Vanmorgen meldde Radio Rijnmond dat de politie Rotterdam-Rijnmond een arrestatiegolf zoals op 23 april jongstleden ook voor de komende editie van Feyenoord - ajax niet zal uitsluiten. "We zullen desnoods in mensen hun oren gaan toeteren met de mededeling dat ze weg moeten gaan, zodat men niet achteraf kan verklaren dat ze niets gehoord hebben." aldus een woordvoerder van politiekorps Rotterdam-Rijnmond.
Opmerkelijk is dat op 9 september jongstleden een persbericht is verschenen van het OM, waarin zij aangeven nog enkele weken nodig te hebben om de aangifte die de supporters gedaan hebben TEGEN het OM te onderzoeken én om te bepalen of er een extra onderzoek zal moeten worden ingesteld. Supporters van Feyenoord hebben destijds collectief aangifte tegen de lokale driehoek gedaan, vanwege vrijheidsberoving en de schandalige manier waarop zij behandeld werden. Schijnbaar heeft de lokale driehoek niets geleerd van het politie optreden van 23 april jongstleden.
Gepubliceerd op: 6 oktober 2006
Bron: FR-Fans
ja ookquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:15 schreef Luni het volgende:
[..]
Tis meer kut Feyenoord, want die zouden het ook door de vingers kunnen zien.
Koevermans is geblesseerdquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:26 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Das mooi voor z'n transferwaarde![]()
Kunnen we in de winter misschien tjoektjoek toch wel halen![]()
dat wordt dus koevermans
Zuur dat we 3dagen voor de joden een wedstrijd hebben en vervolgens meer dan een maand geen Europees. Ik wil naar Nancyquote:FC BASEL – FEYENOORD
Datum: 19 oktober 2006 - 20.15 uur
FEYENOORD – BLACKBURN ROVERS
Datum: 23 november 2006 - 20.45 uur
AS NANCY – FEYENOORD
Datum: 30 november 2006 - 20.45 uur
FEYENOORD – WISLA KRAKOW
Datum: 13 december 2006 - 20.45 uur
Basel is wel kortdag.... Heb het geld er wel voor. Ik had 3 maanden geen salaris gehad omdat ik geen zin had om een kopie van mijn paspoort op te sturenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
en basel ?
ik denk niet naar basel, wel naar nancy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |