Dan komen we 1 persoon te kort in mijn ogen!quote:Op maandag 6 november 2006 13:12 schreef TJDoornbos het volgende:
Fisico word de DC van 2007, grote bek weinig prestaties!!
RTL moet ophoeren met hun reclames en gewoon mij met bijv Sanger de wereld rondzenden want wij zijn beter dan Olav en Jack!
quote:Op maandag 6 november 2006 13:52 schreef TJDoornbos het volgende:
gewoon elke race bij de RBR feesten wat opscharrelen
Mag ik de techniek enzo bespreken?quote:Op maandag 6 november 2006 13:18 schreef sanger het volgende:
[..]
Dan komen we 1 persoon te kort in mijn ogen!
Ik stel voor:
TJ als pitreporter
Spooky4u als analist
sanger als commentator
en wie de pitbabes krijgt laat ik in het midden
Had toch eerder een sollicitatie voor de pitbabes verwachtquote:Op maandag 6 november 2006 16:46 schreef sexbierum het volgende:
[..]
Mag ik de techniek enzo bespreken?![]()
wordt ik presentator, geen Ruud ter W of een Marcel Mquote:Op maandag 6 november 2006 13:18 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik stel voor:
TJ als pitreporter
Spooky4u als analist
sanger als commentator
Inderdaad. Die kans schat ik toch wel op zo'n 150% dat Kovalainen het beter gaat doen.quote:Op maandag 6 november 2006 12:56 schreef sanger het volgende:
[..]
Ga je lachsoieren maar alvast trainen dan.......
Dan solliciteer ik wel naar die functie voor de pitbabes.quote:Op maandag 6 november 2006 17:57 schreef sanger het volgende:
[..]
Had toch eerder een sollicitatie voor de pitbabes verwacht
Voorruit!
quote:Op maandag 6 november 2006 13:18 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik stel voor:
TJ als pitreporter
Spooky4u als analist
sanger als commentator
Volgens mij ben ik enkele vaste F1 posters vergeten in de sollicitatierondequote:Op maandag 6 november 2006 18:22 schreef WEST het volgende:
[..]
wordt ik presentator, geen Ruud ter W of een Marcel Menne studio op locatie
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 22:51 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
![]()
* Spooky4u wil ook wel de hele race de onboardcamera vasthouden hoor.
Beide kan een heftig ritje worden denk ikquote:Op dinsdag 7 november 2006 09:39 schreef Spooky4u het volgende:
hele moeilijke keuze!
bronquote:BMW zet drie coureurs in op vrijdagen
07 november 2006
BMW-Sauber zal op de vrijdagen van de Grand Prix-weekenden gebruik blijven maken van de diensten van derde coureur Sebastian Vettel. Door de nieuwe regels zal de jonge Duitser in actie moeten komen met een auto van één van de racerijders. Een team mag in 2007 namelijk maar twee auto's inzetten tijdens de vrijdagtrainingen.
"We zullen een derde coureur in de auto hebben op de vrijdagen", liet Mario Theissen, motorsportdirecteur van BMW, weten. "Het is duidelijk onze bedoeling om Sebastian niet alleen als reservecoureur te hebben, maar hem ook de gelegenheid te geven om aan de slag te gaan tijdens een raceweekend."
"Voor de teams is het ook belangrijk om de derde coureur te laten rijden op de vrijdagen, en niet alleen tijdens testsessies", meent Theissen. "Mocht een van de racerijders iets overkomen, dan kan Sebastian meteen invallen en direct goed presteren." Vettel maakte dit seizoen zijn debuut als vrijdagrijder.
Ben benieuwd hoe ze dit in de praktijk gaan uitvoeren. Theoretisch gezien klinkt het goed.quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:20 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
bron
Helemaal niet verkeerd gedacht van BMW. Aangezien de motor op vrijdag een andere is dan in de race, kunnen alle partijen hiervan profiteren. De tester maakt mooi de kilometers terwijl de racecoureur zich bezig kan houden met dataverwerking.
Een bandenkeuze kan wel zeker bepaald worden door een derde rijder.quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:41 schreef sanger het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ze dit in de praktijk gaan uitvoeren. Theoretisch gezien klinkt het goed.
Als racecoureur zou ik zelf echter niet blij zijn bij het maken van minder kilometers om aan mijn eigen setup te werken. Theoretische en praktische setup zijn niet altijd even gelijkwaardig.
Zou de racecoureur echt direct, live, naar de data van Vettel gaan kijken om zijn setup te bepalen? No way denk ik.
Maar dat kan de racecoureur net zo goed doen, en tevens meteen aan zijn race setup werken.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:41 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Een bandenkeuze kan wel zeker bepaald worden door een derde rijder.
dat wordt dan hard klussen voor de monteursquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:26 schreef Xebber het volgende:
Trouwens. Als een vrijdagcoureur nou even op vrijdag met een van de "zondag-auto's" even keihard tegen de muur rijdt, waardoor die total-loss is, in welke auto rijdt de zondagcoureur dan?
\een auto is bijna altijd nog wel te maken; anders vliegen ze maar wat onderdelen inquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:30 schreef Xebber het volgende:
Ik bedoel ECHT total-loss. Dat hij gewoon niet meer te maken is. Kan de zondagrijder dan gewoon niet rijden? Kwalificeren?
De vraag is of je als coureur met een zwaar gechrast chassis zou willen racen.............quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
\een auto is bijna altijd nog wel te maken; anders vliegen ze maar wat onderdelen in
als de monocock nog heel is kan de rest er volgens mij redleijk om heen gebebouwd worden. kapotte onderdelen vervangen en in principe heb je weer een veilige wagenquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:51 schreef sanger het volgende:
[..]
De vraag is of je als coureur met een zwaar gechrast chassis zou willen racen.............
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |