Oei, wordt lastig. Enige nummer dat zo bij me opkomt met "party" erin (niet echt trance, maar trance in een kledingzaak?quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:02 schreef zomer000 het volgende:
Hallo,
Weet iemand hoe de titel en artiest heet van een bekende dance/trance nummer die nu veel te horen is in kroegen en kleding winkels
Het refrein bevat de woorden GET THE PARTY
Weinig info, maar ik hoop dat iemand het weet
Alvast bedankt
Helaas die bedoelde ik niet. Maar we bedankt!quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:58 schreef MarBu het volgende:
[..]
Oei, wordt lastig. Enige nummer dat zo bij me opkomt met "party" erin (niet echt trance, maar trance in een kledingzaak?) is Bob Sinclar - Rock This Party.
Videoclip
er zijn er 100quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:39 schreef Roppenzo het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=Freddie+Mercury+%22Love+Kills%22+remix+2006&meta=
simsalabim..
![]()
Starsplash - Free ?quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:59 schreef moonraker het volgende:
Hoi, Ik hoorde laatst in de kroeg een nummer wat ik vroeger wel eens gehoord heb, het is dance nummer en je hoort een zangeres iets zingen met: free free free...... these were the best days of my life
alvast bedankt
BEP - Bebotquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:52 schreef -ladybird- het volgende:
Klopt het dat de Black Eyed Peas een nieuwe single hebben uitgebracht, hoorde laatst een nummer en het leek verdacht veel op hun stijl..
Weet iemand welk nummer?
Bedankt, dat is hem!!!quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Starsplash - Free ?
http://www.uppercutmusic.(...)ics/free_lyrics.html
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:27 schreef roburt het volgende:
liedje van een reclame van een dame die bij een tankstation staat en een man die iets zegt als:
"wij regelen het voor u"
het nummer is een bekent deuntje met trompetten en gaat ong.
tututuuuuuuuuuuuuuu, tututuuuuuuuuuuuuu tutu(langzaam) tutututu(snel)
herkent iemand het?
Survivor - Eye Of The Tiger.quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:11 schreef roburt het volgende:
het deuntje van al die ING bank reclames. (over een marothon ofzo)
maar dat trompet deuntje dus
Misschien First Time van R.O.O.O.M? Vind ik zelf best lijken op Black Eyed Peas.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:52 schreef -ladybird- het volgende:
Klopt het dat de Black Eyed Peas een nieuwe single hebben uitgebracht, hoorde laatst een nummer en het leek verdacht veel op hun stijl..
Weet iemand welk nummer?
ik ben bang dat het toch wel klassiek is.... het lijkt mij het meest op star wars ... dat darth vader theme ding.....quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:23 schreef Gen0cide87 het volgende:
Weet iemand hoe het nummer heet dat bam margera zingt in het begin? (teng tedede deng tedede etc)
http://www.flixya.com/jackas-behind-the-scenes
nadat steve-o zegt dat johnny knoxvile "narly" is
ik heb het nummer wel is gehoord maar wist nooit hoe die heette
Gelukkig ben ik niet de enige ... Ik weet ook nog niet wie het zijn, hoewel het "four ton mantis" van amon tobin er in het begin erg aan doet denken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:35 schreef rustig het volgende:
Ik ben op zoek naar een tune, alleen te horen op NET5 als Het avondoverzicht met Cold Case en Law & Order aangekondigd worden. Als je de website van NET5 bezoekt krijg je video met de tune te zien/horen,
"MISDAADAVOND bij NET5" Je hoort halverwege iemand zeggen '..he kills because he can'
Het stukje BLIJFT in mn hoofd rondspoken en het is erg catchy. Niemand een idee???
(Nogmaals, het is de tune van het aankondigingsfilmpje van NET5 van Zaterdagavond Misdaadavond)
Alvast heel, heeel, heeeel, heeeeel erg bedankt!!
Heb em gevondequote:Op zondag 8 oktober 2006 22:45 schreef jerver73 het volgende:
[..]
ik ben bang dat het toch wel klassiek is.... het lijkt mij het meest op star wars ... dat darth vader theme ding.....
http://www.moviewavs.com/php/sounds/?id=bst&media=MP3S&type=Movies&movie=Star_Wars"e=imperial.txt&file=imperial.mp3quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:45 schreef jerver73 het volgende:
[..]
ik ben bang dat het toch wel klassiek is.... het lijkt mij het meest op star wars ... dat darth vader theme ding.....
Imperial March toch?quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
http://www.moviewavs.com/php/sounds/?id=bst&media=MP3S&type=Movies&movie=Star_Wars"e=imperial.txt&file=imperial.mp3
John Williams: "The Imperial walk theme."
Heuj! Ik kon het niet meer aan, ik heb Net 5 gemaild met de betreffende vraag.quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:07 schreef Zonko het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet de enige ... Ik weet ook nog niet wie het zijn, hoewel het "four ton mantis" van amon tobin er in het begin erg aan doet denken.
Dat was van Radio 538, lang geleden toen ze nog op 100.7 FM uitzonden meen ik. Wekelijks nummer in de aankondiging in de show en die begon altijd met dat stukje. Maar zoek je dat stukje of .... (?)quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:05 schreef WebForce het volgende:
Help ik zoek een jingle or whatever van vroegah, namelijk:
'Kent u deze nog, nog, nog, nog, nog.... *echo*" incl. voor deuntje...
Uiteraard ben ik ook opzoek naar:
"Klapperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr van week, week, week... *echo*"
Wie o wie!?
.....heeft die?quote:
Als het goed is heb ik die thuis op mijn PC staan, ik zal vanavond even kijken. Die andere heb ik niet.quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:05 schreef WebForce het volgende:
Zie hier: http://www.veronicastory.nl/story/mediatheek/audio/quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:05 schreef WebForce het volgende:
Uiteraard ben ik ook opzoek naar:
"Klapperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr van week, week, week... *echo*"
Wie o wie!?
ik heb hem nog niet weten te vinden, ying yang twins zijn het in elk geval niet.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:53 schreef Apekoek het volgende:
HELP IK ZOEK:
Genre: Rap/Urban
Land: Waarschijnlijk USA
In de vakantie zag ik een enorm vette video clip waarin vrouwen gekleed waren in brandweer pakken. De clip ging best wel snel, raare dansjes snel verschuivende beelden. Het was ook een zeer kleur rijke video. Beetje tussen ganster en pimpin oogde het.
Iemand een idee welke clip dit is? Of artiest?
Ja gewoon alles waar dat in voorkomt eigenlijk :p. Ik wil die jingle hebben!quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:34 schreef rustig het volgende:
[..]
Dat was van Radio 538, lang geleden toen ze nog op 100.7 FM uitzonden meen ik. Wekelijks nummer in de aankondiging in de show en die begon altijd met dat stukje. Maar zoek je dat stukje of .... (?)
Zit niet zo te huilen, het gaat hier om een jingle, Gambolputty heeft em bijvoorbeeld gevonden (gratis!). Is dus geen warez, meneer de moraalridder... Inlikken in de crew kan in de feedbacktopics edquote:Op maandag 9 oktober 2006 08:59 schreef Heidi- het volgende:
[..]
.....heeft die?
Waar is dit topic niet voor bedoeld?Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |