Pfff ff lopen zoeken... ik wist dat ik het singletje ergens had liggen.. toptrack en vooral voor die tijd IMHO.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:37 schreef kahaarin het volgende:
Xcept Vroeg in een ander topic:
een maat van me vroeg gisteren heel grappig "hey ken jij dat nummer nog van la lala Love only you and meeee together we will beee only in a dream" of iets in die richting. en dan erachter aan "jij weet wel hoe dat heet" uche niet dus...
goed op schrift is het misschien wat lastiger aangezien de melodie er niet bij zit maar ik probeer het toch... kan er niet tegen he, nou moet ik weten welk nr het is! was het niet van paul elstak of zo?
Help!!!
Is dat niet Together forever?
Air - Kelly watch the stars?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:27 schreef Intergalactrick het volgende:
Ik ben op zoek naar een titel van een liedje. heb geen idee hoe het liedje gaat, maar de clip gaat zo. Er zijn 2 dames aan het tafeltennissen, volgens mij gaat er dan eentje dood, maar komt later weer tot leven. Ik heb geeeeeen idee hoe dat liedje verder gaat. Iemand die mij kan helpen?
air - kelly watch the starsquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:27 schreef Intergalactrick het volgende:
Ik ben op zoek naar een titel van een liedje. heb geen idee hoe het liedje gaat, maar de clip gaat zo. Er zijn 2 dames aan het tafeltennissen, volgens mij gaat er dan eentje dood, maar komt later weer tot leven. Ik heb geeeeeen idee hoe dat liedje verder gaat. Iemand die mij kan helpen?
Iets meer info a.u.b.!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:48 schreef stelmar het volgende:
Ik zoek al heel lang naar een nummer, maar weet nogsteeds niet van wie het is..
In dat liedje komt een stuk voor van Strangers In Paradise ( klinkt licht klassiek ) in combinatie met rap.
Volgensmij is het ook wel eens voor een reclame gebruikt.
Weten jullie misschien wat ik bedoel ?
The two songs playing in the Tech Noir club are "Photoplay" and "Burnin' in the Third Degree", both performed by Tahnee Cain and Tryanglzquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:59 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik zoek al jaren 1 nummer: In de Terminator wordt dit gedraaid in de bar Tech Noir, waar Sarah zit als Schwarzenegger binnen komt lopen. Dit nummer staat niet op de soundtrack-CD van de film!
Hoe heet dit nummer?
Zoiets dus: "I'm thinking that you'll never let me go" "I feel the heat ... " "You got me burning ... you got me burning ... "
Burengerucht met DU (bist alles)quote:
Du van Peter Maffayquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:08 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Ik zoek de naam van het achtergrondliedje van dit filmpje:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-8458251309872380927&q=autobahn
Of Peter Maffay idd Of Hansi Hinterseer of .... of...... Probeer t eens met DU (bist alles)quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:19 schreef Koepert het volgende:
[..]
Burengerucht met DU(bist alles)
Of David Hasselhoff![]()
Trouw met mequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:16 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
The two songs playing in the Tech Noir club are "Photoplay" and "Burnin' in the Third Degree", both performed by Tahnee Cain and Tryanglz
En Googlen leert ons dat het de laatste is, Burnin' in the Third Degree.
The Rapsody - Prince Igor .. prachtig nummerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:48 schreef stelmar het volgende:
Ik zoek al heel lang naar een nummer, maar weet nogsteeds niet van wie het is..
In dat liedje komt een stuk voor van Strangers In Paradise ( klinkt licht klassiek ) in combinatie met rap.
Volgensmij is het ook wel eens voor een reclame gebruikt.
Weten jullie misschien wat ik bedoel ?
Jaaa, die was het!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:30 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Air - Kelly watch the stars?
[afbeelding]
Het antwoord is al gegeven...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:21 schreef stelmar het volgende:
Ik zoek al heel lang naar een nummer, maar weet nog steeds niet van wie het is..
In dat liedje komt een stuk voor van Strangers In Paradise ( klinkt licht klassiek )(origineel is van tony bennet , alleen de versie die ik bedoel is door een hele hoge vrouwenstem gezongen in combinatie met rap(p diddy-achtig.
Volgens mij is het ook wel eens voor een commercial gebruikt.
Weten jullie misschien wat ik bedoel ?![]()
Niemand?quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:31 schreef almarrr het volgende:
Ik zoek een hardstyle nummer waarin je hoort: "i've got six little friends who run faster than you". Kan wel de gewone versie vinden, maar weet iemand hoe de hardstyle versie heet?
Dit schijnt toch niemand te weten, jammerquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:04 schreef Orion-666- het volgende:
Weet iemand hoe deze vogeltjes dans heet?
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/4587/d651e299/index.html
Brennan Heart - Revival X..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:33 schreef SuperRogier het volgende:
Ik zoek ff een nummertje, op de live set van The Prophet @ sensation black 2006, daar begint een kerel na 7 minuten te ouwehoeren, daarna begint piano en dat loopt over in een nummer.. hoe heet dat nummer?Iemand een idee?
in welk genre is de remix?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:50 schreef HalloDaar het volgende:
Wie weet er wie de remix van het nummer " i wish i was a punkrocker with flowers in my hair" heeft gemaakt.
Het origineel is volgens mij van Sandi Thom.
Ik ben niet zo thuis in die muziek, maar hij lijkt veel op Hardstyler - Since U Been Gone (Jump remix v2).quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:15 schreef donroyco het volgende:
Wat is de titel van het eerste muziekje uit het volgende filmpje?
Het is een Kelly Clarkson - Since U been gone remix, maar van wie?
Klinkt het als dit?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:56 schreef HalloDaar het volgende:
Een beetje dance- achtig, maar wel met rustigere stukken tussendoor.
Moby - Hello toch?? Ja of niet dusquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:03 schreef Krln het volgende:
arghh van wie is dat liedje weer, ik weet de muziek al niet meer , maar alleen de clip, ik denk dat het Moby is maar ik weet het niet heel zeker. Een clip waarbij een stel van die kleine alientjes landen in de mensen stad en dat ze dat contact willen leggen met bordjes met hallo erop, en dat niemand lkijkt en ze heel triest zijn... Ik weet het maar ik kom er echt niet op! Ik kan niet gaan slapen nu!!
Jeckyll & Hyde ( Andere spelwijzen voorbehoudenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:46 schreef Jeroen_S. het volgende:
hoe heet het nummer waar je in die clip van die legopoppetjes ziet hakken en jumpen en weet ik het allemaal?
je weet dus zeker dat het niet gewoon No doubt met dont speak is? :pquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:20 schreef LordOfTheBoard het volgende:
Ik heb ene heerlijk moeilijke denk ik
het was een hitje in de jaren negentig ergens geloof ik... gezongen door een band met een zangeres.. leek wel iets van No Doubt ofzo maar volgens mij zijn die het niet.
""you and me together.... always..." is het stukje zang dat me zomaar ineens te binnen schoot, het wordt vergezeld door een heel bekend akkoord dat de hele tijd wordt aangeslagen (is ook de intro van het nummer).
Wie o wie heeft een idee?
Oja: google werkt dus niet echt aangezien "you and me together... always" een regel is die in ongeveer 25% van de liefdesgedichten/liedjes voorkomtIk kon hem iig in de eerste 5 pagina's niet vinden
Als je mijn originele post gelezen had, zou je weten dat dat niet klopt. Het is een ander nummer.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:35 schreef Gitanki het volgende:
als je de reacties las kon je 'm vinden: Vitalic - You prefer dus![]()
Super lied, heb hier eerder gevraagd omdat ik hem bij Willem II doelpunt had gehoordquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:04 schreef Gitanki het volgende:
Ruthless & Vorwerk - Cambodia
Dj Furax - Big Ogrusquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:58 schreef Jeroen_S. het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-1362254286608958544&q=jumpstyle
hoe heet het intronummer, het nummer dat je als eerste hoort.
Dankjewel, ik kon em eerst niet vinden maar het is hem welquote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:24 schreef Roppenzo het volgende:
[..]
Brennan Heart - Revival X..
best nog leuk voor breezah muziek..
juist!!! die 2e wist ik al, vietnam is dezelfde versie, maar dan een andere naam, leuke nummers!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:11 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dj Furax - Big Ogrus
Ruthless & Vorwerk - Cambodia
Eerste 2 nummers als ik mij niet vergis![]()
Nick Kershaw - the riddle?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:19 schreef Flyga het volgende:
Ik zoek een liedje met de volgende kenmerken
- zanger had eerst een hit met dit liedje maar 2 tot 3 jaar geleden weer maar dan met een trance deuntje eronder
-volgens mij was de voornaam Nick
-man met een gitaariemand?
Roots syndicate - Mockin'bird hillquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:41 schreef Dazzling het volgende:
moh, ik zoek een titel van een plaat van ergens rond 1992
het is een beetje lastig om uit te leggen omdat ik niet veel tekst weet
maar ik ga me best doen
tuut tuut tuut tuut tuuut (en dat gaata nog ffies door zo)
when you wake up in the morning
of
i can see you in the morning
ik hoop dat iemand weet welke ik bedoel
Iemand?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik keek zonet even op een website en kwam dit nummer tegen.
Welk nummer is dit?van wie is dit nummer?
![]()
genre?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:41 schreef Dazzling het volgende:
maar ik ga me best doen
of
Hij komt me best bekend voor, maar de titel zou ik niet weten ookal wil ik hem eigelijk ook wel wetenquote:
Ik kreeg van iemand het volgendequote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:46 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Hij komt me best bekend voor, maar de titel zou ik niet weten ookal wil ik hem eigelijk ook wel weten![]()
Kan het ook een ouder nummer zijn?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:41 schreef Dazzling het volgende:
maar ik ga me best doen
of
beetje in de happy hardcore / dancequote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:45 schreef Roppenzo het volgende:
[..]
genre?
rock / dance/ ballad/ circusmuziek/ smartlap/ gabber/breezah/weetikhet?
Hmm.. kan je jezelf herrineren wat er in die tijd nog meer in de charts stond..? en dat tuut tuut tuut tuut tuut? is dat een instrument of daadwerkijk tuut door een stem...?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:02 schreef Dazzling het volgende:
[..]
beetje in de happy hardcore / dance
Tja.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:17 schreef hayder het volgende:
hallo mensen
ik zoek een titel:::::
Het nummer wordt gebruikt bij atletie(ook wel bij andere dingen hoor,,bijvoorbeeld recalme..laatst was ie nog te horen bij rtv oost)k..dus als ze die namen gaan noemen.
het gaat zo..tun tun tun.(dan zegt de commentator iets en dan gaan ze verder)..tun tun...Tun,
Hopelijk weten jullie het..en voor allle duidelijk heid tun.,tun.tun dat is de melody weetje wel.
Alvast Bedankt
Gr Hayder
Tony Ronald - Help [1971]quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:39 schreef Brain23 het volgende:
Weet iemand van wie het originele nummer is van wonderfall days van mental theo & charly lownoise??
Het lijkt me:quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:57 schreef Gitanki het volgende:
- eentje is een dancenummer met een man die zingt: "If only when i link myself with someone else, satisfy myself apply myself"
of debby gibson- only in my dreams,maar das wel heel 80squote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:22 schreef Roppenzo het volgende:
[..]
Pfff ff lopen zoeken... ik wist dat ik het singletje ergens had liggen.. toptrack en vooral voor die tijd IMHO.
Wonderland - In our Dreams.
zat destijds bij de turn up the bass agenda
http://www.discogs.com/release/260190
Nick Kamen - I promise myself?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:19 schreef Flyga het volgende:
Ik zoek een liedje met de volgende kenmerken
- zanger had eerst een hit met dit liedje maar 2 tot 3 jaar geleden weer maar dan met een trance deuntje eronder
-volgens mij was de voornaam Nick
-man met een gitaariemand?
Dan is het niet Bill Withersquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:02 schreef Dazzling het volgende:
[..]
beetje in de happy hardcore / dance
Geen trance deun van? is vorig jaar of dat jaar ervoor nog een vette remix gemaakt door de producers achter 2 unlimited hoorquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:06 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Nick Kamen - I promise myself?
Ik ken daar overigens geen trance deun van.
Google is een uitkomstquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:09 schreef xtuned het volgende:
Ik zoek het nummer wat gebruikt wordt in de opening van peking expres.
De soundtrack zeg maar.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:39 schreef NeoTribalist het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=zpiDqjW-TxY
hoe heet die achtergrond muzieK?>
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:41 schreef hermandeperman het volgende:
Maargoed, het nummer heet Ameno en is naar ik meen van Era...
O Fortuna uit Carmina Burana van Carl Orffquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:39 schreef NeoTribalist het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=zpiDqjW-TxY
hoe heet die achtergrond muzieK?>
Iemand?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:10 schreef Kanogor het volgende:
In het intro (en op het eind) van het nummer Future Sex/Love Sounds/Better Off van Justin Timberlake zingt een vrouwenstem vrij hoog. Iemand enige idee waarvan dat 'geript' is?
Sinds wanneer heeft Justin geen ballekes meer? Vind vrij hoog en toch echt een vrouwenstem. Eerste seconden van t nummer, en de laatste 10 ofzo. T loopt gedurende t nummer op de hele achtergrond mee.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:01 schreef Roppenzo het volgende:
[..]
Ik zit m net ff te luisteren maar das Justin toch gewoon zelf
Dat getoeter is gejat van 2 Brothers on the 4th floor -- Living in cyberspace.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:06 schreef Bombardier het volgende:
En dat Pakito. Het origineel is toch van Pinocchio? Hoe heet dat nummer ook alweer. Eurodance. Begin jaren '90.
Daddy Yankee - La Gasolinaquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:20 schreef roburt het volgende:
ik zoek een nummer uit The benchwarmers.
het is als ik het goed heb reagga en vrij bekent.
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=240F6BA13FB5D9A7
Dj Dennie & Mr. Supa Lami MC - Rosamunde (origineel van Dennie Christian 1975) (staat op de Feest 2005 cd)quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:12 schreef B_BOY het volgende:
ik zoek een nummer met iets van rosamunde erin het is een feestnummer.
Dennie Christian - Rosamunde.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:12 schreef B_BOY het volgende:
ik zoek een nummer met iets van rosamunde erin het is een feestnummer.
Stand Up - Dave Matthews Band. Wordt nota bene in het filmpje vermeld....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:45 schreef RoOoYtJuH het volgende:
http://www.standagainstpoverty.org/media/video
Het nummertje in het eerst filmpje met het konijntje
Klopt, die hebben het weer van 2 brothers on the 4th floor (zie andere post)quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:06 schreef Bombardier het volgende:
En dat Pakito. Het origineel is toch van Pinocchio? Hoe heet dat nummer ook alweer. Eurodance. Begin jaren '90.
Ik hoop/denk dat je deze bedoeld;quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:30 schreef Double-U het volgende:
Ik zoek een nummer dat gezongen wordt door een aantal dames.
Ze zingen over een tochtje in een Minivan. Je hoort dan ook de hele tijd het woord minivan.
Wie o wie?
Justin kan al een tijdje aardig hoog zingen hoor.. Weet voor 90 % zeker dat het meneer timerberlake zelf is..quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:01 schreef Kanogor het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft Justin geen ballekes meer? Vind vrij hoog en toch echt een vrouwenstem. Eerste seconden van t nummer, en de laatste 10 ofzo. T loopt gedurende t nummer op de hele achtergrond mee.
Bedoel je dit misschien?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:06 schreef Bombardier het volgende:
Niemand?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:44 schreef johnny_rabbitte het volgende:
Ene vraag:
Uit de film cellular, heb je een stukje met het nummer downpressor man van peter tosh. Alleen dan niet de versie van peter toch maar een veel meer upbeate versie. Wie weet van wie dat is? De soundtrack ben ik niet wijzer van geworden helaas..
Het klinkt erg als een stuk uit Orff's Carmina Buranaquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:23 schreef Honky het volgende:
HELP! Ik zoek de titel van dit nummer, wat een nummer is wat ik wel vaker heb gehoord, maar absoluut niet de titel van weet. Het is het 1e, opereske liedje uit deze trailer.
http://www.youtube.com/watch?v=ZkRFgEgbB8s&mode=related&search=
I know, i word helemaal dol dat ik m niet kan vinden, alleen maar reggae en ska uitvoeringen..quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:11 schreef bartrid het volgende:
hmm hier staat ie niet tussen: http://www.imdb.com/title/tt0337921/soundtrack
Als je even naar de titel van het filmpje kijkt zie je dat de band Deadzilla heet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:15 schreef guitarist.nl het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-3572933739581862246&q=Deadzilla+Spoof
Dit linkje kwam ik net tegen in een ander topic, dat nummer op de achtergrond is echt supervet.
Weet iemand toevallig van welke band het is, en hoe het nummer heet?
Als je ff had teruggelezenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:58 schreef Erosjuhhh het volgende:
ben op zoek naar een hardstyle liedje ofzo en in de clip zie je legopoppetjes
iemand?:)
Fonzerelli - Moonlight partyquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:09 schreef Borkydude het volgende:
Ik zoek beetje dance/techno achtig nummer. Veel op Fresh FM te horen.
Gaat zo van: "Party in the moonlight, dancing till the sunrise" met zo'n vette beat eronder...
Ja dat is ´m !!!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:07 schreef Roppenzo het volgende:
[..]
Ik hoop/denk dat je deze bedoeld;
The Word met "2 white girls 'pon a minibus"
ja thnx!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:07 schreef Jeroen_S. het volgende:
Erosjuhhh: Jeckyll & Hyde - Frozen Flame
Ik denk dat je Nadeem - Angels bedoeltquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:26 schreef harrie1 het volgende:
ik zoek angel van robbie williams maar dan met een mix van queen we will rock you er doorheen (de drum)
weet iemand van wie dit is?
nee, het is nog nieuwer, hoorde het vandaag voor het eerst op Radio 538quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:55 schreef RacerDKB het volgende:
Deja Vu?
Ring The Alarm...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:52 schreef QuintenH het volgende:
Het nieuwste nummer van Beyonce. Het is wat commercieel, denk dat die erg populair gaat worden, hoorde het vanmiddag op de radio maar ben de naam vergeten...
Bedankt deze is het!!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:38 schreef DeLieveAllochtoon het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=nyBf1mG8FuA
Irreplaceable?
1e= Thicke - When i get you alone [2003]quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:41 schreef DeLieveAllochtoon het volgende:
Trouwens ik zoek ook een liedje. Het is eentje van een tijd terug. In de videoclip ervan had je een gozer met lang haar (jezuskapselachtig) op een fiets die rozen gaf aan vrouwen op straat. En er kwam ook iets van een lift voor in de clip.
Ik herinner me nog iets in de trant van:
"Al these ..... are taking to long, i want you .... Because you walk pretty?! Because you talk pretty? And i ain't leaving?!" Zoiets.
Oh en nog een. Deze is misschien een longshot. Jaaaaren geleden had ik deze liedje op tv gehoord. De clip bestond uit tekenfilm figuurtjes die leken op witte kleine bolletjes met puntige oren. Het enige wat ik nog weet is dat er herhaaldelijk 'This is the odyssee' werdt gezegd. Iemand? Al jaaaren hoor ik hem in mijn hoofd.
Het is inderdaad Rank 1 - Awakeningquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:25 schreef WheelyBoy het volgende:
ok vraagje.![]()
Ik heb hier een geluidsfragment van een dance nummer, hoogstwaarschijnlijk van Rank 1 - Awakening. Het is niet de normale versie maar een remix oid die ik zoek, weet iemand toevallig van wie die remix is of hoe ie heet.
hier het stuk uit van de remix die ik zoek (was achtergrond muziek tijdens een filmpje) Vooral vanaf 0:25 seconden is het heel anders dan het originele nummer.
http://home.hccnet.nl/a.gruijs/nummer.wma
iemand? dr zullen hier vast wel kenners zin die het weten, alvast bedankt!![]()
jup je heb gelijk, helemaal niet gehoord dat stukje in de radio versie vandaar dat ik dacht dat het een remix was.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:20 schreef MarBu het volgende:
[..]
Het is inderdaad Rank 1 - Awakening
Alleen geen remix: dit "intermezzo" vanaf 25 sec hoor je ook in de gewone radioversie.
Ik heb ze allebei beluisterd en ik kon echt geen enkel verschil vinden.
eerste wat me te binnen schiet is mason - exceeder..quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:23 schreef Aurelium het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer dat steeds meer in clubs gedraaid wordt de laatste tijd, het bestond iig al in augustus.
Maar het is een beetje spacey dance nummer, soort van spacey tonen achter elkaar. Als je het hoort ga je helemaal kapot. Ik hoorde em vandaag ook op fresh FM maar daar hebben ze een versie die verpest is door zo'n vrouwen stem erachter te plakken.
Super vaag maar misschien weet iemand welke ik bedoel.
Nondetsju. Nu wil ik het ook weleens weten.. nummer heet dansje op de dvd.. ik kan ook niet verstaan wat die vent zingt.. wat ik eruit op haal is I 've got all canned meat?quote:Op zondag 15 oktober 2006 02:21 schreef rodin het volgende:
in 'industry of love' van hans teeuwen, het eerste nummer waar hij zo typisch op staat te dansen.. iemand?
Yeuh ik heb em zelf gevonden. Tis Bodyrox - Yeah yeah (D Ramirez rmx).quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:58 schreef Roppenzo het volgende:
[..]
eerste wat me te binnen schiet is mason - exceeder..
ik luister (ik wou bijna zeggen jammer genoeg) geen fresh fm.. Waarom zet geen enkel radiostation tegenwoordig playlists op hun site
edit: hmm zit te denken.. kan ook digitalism zijn met zdarlight.. heeft axwell ook een keer de "bucky done" acapella over gezet dus ik zie ze dat bij fresh fm ook wel doen..
One-T - Music is the One-T ODCquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:41 schreef DeLieveAllochtoon het volgende:
Oh en nog een. Deze is misschien een longshot. Jaaaaren geleden had ik deze liedje op tv gehoord. De clip bestond uit tekenfilm figuurtjes die leken op witte kleine bolletjes met puntige oren. Het enige wat ik nog weet is dat er herhaaldelijk 'This is the odyssee' werdt gezegd. Iemand? Al jaaaren hoor ik hem in mijn hoofd.
Holly7 = Alides Hidding - Hollywood Sevenquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:11 schreef GrapJ het volgende:
Dit is nieuw voor me maar ik probeer het gewoon.
Enige tijd geleden heb ik eens een htm pagina in elkaar geflantst omdat ik uit de honderden muziekclips op cassettebandjes er een paar niet kon thuisbrengen.
Maar ik wil wel graag weten wie het zijn.
Ik ga ervan uit dat de htm pagina alle antwoorden beantwoordt.
En ik hoop natuurlijk in het goede forum te zitten.
http://www.glascruncher.nl/muziek/
Trac114-aaaai = Snap! feat. Rukmani - Rame [1996]quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:11 schreef GrapJ het volgende:
Dit is nieuw voor me maar ik probeer het gewoon.
Enige tijd geleden heb ik eens een htm pagina in elkaar geflantst omdat ik uit de honderden muziekclips op cassettebandjes er een paar niet kon thuisbrengen.
Maar ik wil wel graag weten wie het zijn.
Ik ga ervan uit dat de htm pagina alle antwoorden beantwoordt.
En ik hoop natuurlijk in het goede forum te zitten.
http://www.glascruncher.nl/muziek/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |