Hij komt me best bekend voor, maar de titel zou ik niet weten ookal wil ik hem eigelijk ook wel wetenquote:
Ik kreeg van iemand het volgendequote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:46 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Hij komt me best bekend voor, maar de titel zou ik niet weten ookal wil ik hem eigelijk ook wel weten![]()
Kan het ook een ouder nummer zijn?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:41 schreef Dazzling het volgende:
moh, ik zoek een titel van een plaat van ergens rond 1992
het is een beetje lastig om uit te leggen omdat ik niet veel tekst weet
maar ik ga me best doen
tuut tuut tuut tuut tuuut (en dat gaata nog ffies door zo)
when you wake up in the morning
of
i can see you in the morning
ik hoop dat iemand weet welke ik bedoel
beetje in de happy hardcore / dancequote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:45 schreef Roppenzo het volgende:
[..]
genre?
rock / dance/ ballad/ circusmuziek/ smartlap/ gabber/breezah/weetikhet?
Hmm.. kan je jezelf herrineren wat er in die tijd nog meer in de charts stond..? en dat tuut tuut tuut tuut tuut? is dat een instrument of daadwerkijk tuut door een stem...?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:02 schreef Dazzling het volgende:
[..]
beetje in de happy hardcore / dance
Tja.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:17 schreef hayder het volgende:
hallo mensen
ik zoek een titel:::::
Het nummer wordt gebruikt bij atletie(ook wel bij andere dingen hoor,,bijvoorbeeld recalme..laatst was ie nog te horen bij rtv oost)k..dus als ze die namen gaan noemen.
het gaat zo..tun tun tun.(dan zegt de commentator iets en dan gaan ze verder)..tun tun...Tun,
Hopelijk weten jullie het..en voor allle duidelijk heid tun.,tun.tun dat is de melody weetje wel.
Alvast Bedankt
Gr Hayder
Tony Ronald - Help [1971]quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:39 schreef Brain23 het volgende:
Weet iemand van wie het originele nummer is van wonderfall days van mental theo & charly lownoise??
Het lijkt me:quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:57 schreef Gitanki het volgende:
- eentje is een dancenummer met een man die zingt: "If only when i link myself with someone else, satisfy myself apply myself"
of debby gibson- only in my dreams,maar das wel heel 80squote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:22 schreef Roppenzo het volgende:
[..]
Pfff ff lopen zoeken... ik wist dat ik het singletje ergens had liggen.. toptrack en vooral voor die tijd IMHO.
Wonderland - In our Dreams.
zat destijds bij de turn up the bass agenda
http://www.discogs.com/release/260190
Nick Kamen - I promise myself?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:19 schreef Flyga het volgende:
Ik zoek een liedje met de volgende kenmerken
- zanger had eerst een hit met dit liedje maar 2 tot 3 jaar geleden weer maar dan met een trance deuntje eronder
-volgens mij was de voornaam Nick
-man met een gitaariemand?
Dan is het niet Bill Withersquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:02 schreef Dazzling het volgende:
[..]
beetje in de happy hardcore / dance
Geen trance deun van? is vorig jaar of dat jaar ervoor nog een vette remix gemaakt door de producers achter 2 unlimited hoorquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:06 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Nick Kamen - I promise myself?
Ik ken daar overigens geen trance deun van.
Google is een uitkomstquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:09 schreef xtuned het volgende:
Ik zoek het nummer wat gebruikt wordt in de opening van peking expres.
De soundtrack zeg maar.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:39 schreef NeoTribalist het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=zpiDqjW-TxY
hoe heet die achtergrond muzieK?>
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:41 schreef hermandeperman het volgende:
Maargoed, het nummer heet Ameno en is naar ik meen van Era...
O Fortuna uit Carmina Burana van Carl Orffquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:39 schreef NeoTribalist het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=zpiDqjW-TxY
hoe heet die achtergrond muzieK?>
Iemand?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:10 schreef Kanogor het volgende:
In het intro (en op het eind) van het nummer Future Sex/Love Sounds/Better Off van Justin Timberlake zingt een vrouwenstem vrij hoog. Iemand enige idee waarvan dat 'geript' is?
Sinds wanneer heeft Justin geen ballekes meer? Vind vrij hoog en toch echt een vrouwenstem. Eerste seconden van t nummer, en de laatste 10 ofzo. T loopt gedurende t nummer op de hele achtergrond mee.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:01 schreef Roppenzo het volgende:
[..]
Ik zit m net ff te luisteren maar das Justin toch gewoon zelf
Dat getoeter is gejat van 2 Brothers on the 4th floor -- Living in cyberspace.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:06 schreef Bombardier het volgende:
En dat Pakito. Het origineel is toch van Pinocchio? Hoe heet dat nummer ook alweer. Eurodance. Begin jaren '90.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |