Ruit ingegooid bij het witte huisquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Op skates om snel weg te wezen?Blijft toch een ajax trekje.
Jonge, omdat ik dat leuk vond om te doenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:33 schreef TerroRobbie het volgende:
hap hapquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:34 schreef Camplo het volgende:
[..]
Jonge, omdat ik dat leuk vond om te doen
Ik zat in de USA met wie zou ik daar moeten rellen om Ajax??
![]()
Ja dat weet jij wel hequote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:33 schreef TerroRobbie het volgende:
'quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:55 schreef Urquhart het volgende:
Die CL-finale van 1996 was trouwens wel een enorme deceptie en teleurstelling.
daar gaan we het niet over hebben okequote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:55 schreef Urquhart het volgende:
Die CL-finale van 1996 was trouwens wel een enorme deceptie en teleurstelling.
Tja, die zitten aan de overkant van de gracht (van de kroeg, niet mijn huis)quote:
Afgesprokenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
daar gaan we het niet over hebben oke?
ja, is dat geen verleden dan??quote:
Lieve schat, je was 2. Waar voor jou het hoogtepunt in die tijd waarschijnlijk bestond uit het demonstratief volschijten van jouw luier, keken wij naar het mooiste voetbal wat ik Ajax ooit heb zien spelen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:58 schreef Frederiqueske het volgende:
het gaat zeker niet goed met ajax, omdat nu ineens iedereen ouwe koeie uit de sloot gaat halen om toch weer ff een fijn gevoel te krijgen over hoe het was toen
Kon je je niet goed concentreren?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:57 schreef PLAE@ het volgende:
toen was ik op kamp verdomme. Niks van gezien![]()
![]()
![]()
zie sigquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:06 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Kon je je niet goed concentreren?
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:34 schreef Camplo het volgende:
[..]
El Paso, Texas
Witte huis was a long way away from me
Whehehe! LOL!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:07 schreef VoreG het volgende:
zie sig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |