Jij weet het nog steeds nietquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je was toen net 10 jaarNet of je toen al wist hoeveel een CL winnen in hield. Laat staan dat je wist wat de CL was.
je sig zegt het alquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Ach ik schaam me er ook niet voor. Ik denk dat iedere van voetbalhoudende jongen die in die tijd jong was. Voor ajax was. Of je moest in Rotterdam wonen.
Nu weet ik wel beter.
Hier hetzelfde. De wedstrijd tussen de middag thuis gekeken (kan ik me niks meer van herinneren), en toen we weer naar school moesten begon net de penaltyserie... daar dus de halve (basis)school in de aula tv kijken, ik en mijn destijds beste vriend van top tot teen in Ajax-spulquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:28 schreef Bananenman het volgende:
Oh mijn God
En die match tegen Gremio heb ik op school gekeken met een hele groep
Wij ookquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:06 schreef zjroentje het volgende:
Wij moesten het met een kut klein radio-tje doen in de gymzaal.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Wij mochten die wedstrijd eigenlijk niet kijken. Zijn we gewoon met de halve school demonstratief in de aula blijven staan totdat ze een tv haalden en die match opzetten
ajax is koploper lieve schatquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:58 schreef Frederiqueske het volgende:
het gaat zeker niet goed met ajax, omdat nu ineens iedereen ouwe koeie uit de sloot gaat halen om toch weer ff een fijn gevoel te krijgen over hoe het was toen
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Alles op een klein zwart witje gezien. Penaltyreeks op de walkman geluisterd, als enige in de klas... Les Duits, ging gewoon door tot Blind zn penalty.
Wij keken die wedstrijd gewoon in de kroeg, maar ja, zat al op de universiteit toenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Wij mochten die wedstrijd eigenlijk niet kijken. Zijn we gewoon met de halve school demonstratief in de aula blijven staan totdat ze een tv haalden en die match opzetten
ja maar het zal wel slecht gaan zo te merken, want iedereen teert alleen op het verleden zo te zienquote:
Barleus omfgquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wij keken die wedstrijd gewoon in de kroeg, maar ja, zat al op de universiteit toen
Wij hadden volgens mij wel het halve Barlaeus in de kroeg zitten
Wij hebben tenminste een verleden om op te teren. Zulke momenten koester je gewoon voor altijd in gedachtenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:27 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ja maar het zal wel slecht gaan zo te merken, want iedereen teert alleen op het verleden zo te zien![]()
euh dit gaat over the nineties?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:27 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ja maar het zal wel slecht gaan zo te merken, want iedereen teert alleen op het verleden zo te zien![]()
is een kloon van Dirk Kuyt en Jorien vdherik samenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie zn kloon ben jij?
Ruit ingegooid bij het witte huisquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Op skates om snel weg te wezen?Blijft toch een ajax trekje.
Jonge, omdat ik dat leuk vond om te doenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:33 schreef TerroRobbie het volgende:
hap hapquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:34 schreef Camplo het volgende:
[..]
Jonge, omdat ik dat leuk vond om te doen
Ik zat in de USA met wie zou ik daar moeten rellen om Ajax??
![]()
Ja dat weet jij wel hequote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:33 schreef TerroRobbie het volgende:
'quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:55 schreef Urquhart het volgende:
Die CL-finale van 1996 was trouwens wel een enorme deceptie en teleurstelling.
daar gaan we het niet over hebben okequote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:55 schreef Urquhart het volgende:
Die CL-finale van 1996 was trouwens wel een enorme deceptie en teleurstelling.
Tja, die zitten aan de overkant van de gracht (van de kroeg, niet mijn huis)quote:
Afgesprokenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
daar gaan we het niet over hebben oke?
ja, is dat geen verleden dan??quote:
Lieve schat, je was 2. Waar voor jou het hoogtepunt in die tijd waarschijnlijk bestond uit het demonstratief volschijten van jouw luier, keken wij naar het mooiste voetbal wat ik Ajax ooit heb zien spelen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:58 schreef Frederiqueske het volgende:
het gaat zeker niet goed met ajax, omdat nu ineens iedereen ouwe koeie uit de sloot gaat halen om toch weer ff een fijn gevoel te krijgen over hoe het was toen
Kon je je niet goed concentreren?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:57 schreef PLAE@ het volgende:
toen was ik op kamp verdomme. Niks van gezien![]()
![]()
![]()
zie sigquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:06 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Kon je je niet goed concentreren?
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:34 schreef Camplo het volgende:
[..]
El Paso, Texas
Witte huis was a long way away from me
Whehehe! LOL!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:07 schreef VoreG het volgende:
zie sig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |