Wat mij betreft in dit geval niet maar het zal je niets helpenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:46 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Geldt het beluisteren van het nummer als opzoeken?
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:47 schreef wyccie het volgende:
Borsten van Latina's?
(Hoe kom ik hier bij???)
Ik ken het nummer nog nietquote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:49 schreef MaJo het volgende:
Wat mij betreft in dit geval niet maar het zal je niets helpenEn je kent het nummer toch wel mag ik hopen?
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:52 schreef wyccie het volgende:
Een soort pannenkoekjes?
Met die sigaar kwam je het dichtst in de buurtquote:
Peukenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Met die sigaar kwam je het dichtst in de buurt![]()
Iets specifieker...quote:
Sorry, was een ei aan het kokenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:02 schreef lienelien het volgende:
MaaaaaaaaaaaaaaJooooooooooooo
Ja ik heb honger en er is verder niets in huisquote:
Ik hád poffertjesquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja ik heb honger en er is verder niets in huis
Met dat ei kun je ook pannenkoeken bakken.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja ik heb honger en er is verder niets in huis
Verder niets in huis. Hmm, worden aparte pannenkoeken danquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:09 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Met dat ei kun je ook pannenkoeken bakken.![]()
Dat is teveel moeite voor dit tijdstipquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:09 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Met dat ei kun je ook pannenkoeken bakken.![]()
neequote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:10 schreef wyccie het volgende:
kristalsuiker, vanillepoeder?
Als dat zo is is het toch maar 1 ingrediëntquote:
Niet edit-en!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:11 schreef Bolkesteijn het volgende:
Suiker, en anti-klontermiddel.Je moet wat als je je verveeld aan tafel.
![]()
Nou ja, een gebakken ei is ook lekker.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:10 schreef lienelien het volgende:
[..]
Verder niets in huis. Hmm, worden aparte pannenkoeken dan![]()
![]()
Uit moleculenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als dat zo is is het toch maar 1 ingrediëntOf is je vraag gewoon waar suiker uit bestaat?
trianogwat.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:12 schreef wyccie het volgende:
En dat derde ingrediënt???
gekookt is beter.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:12 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nou ja, een gebakken ei is ook lekker.
Inderdaadquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:14 schreef lienelien het volgende:
[..]
gekookt is beter.
Tenzij je ontbijtspek en wit brood hebt. En een klein beetje kaas.
Anders gekookt, met veel zout![]()
Jazekerquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:13 schreef lienelien het volgende:
trianogwat.
Wil je echt dat ik het over ga typen?![]()
Tiësto weten veel mensen inderdaad ja, maar hij heeft onder nog veel meer pseudoniemen muziek gemaakt.quote:
vast welquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:22 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Tiësto weten veel mensen inderdaad ja, maar hij heeft onder nog veel meer pseudoniemen muziek gemaakt.
lekker mènquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:25 schreef wyccie het volgende:
't Is gewoon mest wat er in de poedersuiker zit!
Dan kun je dus ook mesten met poedersuiker.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:25 schreef wyccie het volgende:
't Is gewoon mest wat er in de poedersuiker zit!
Dat geeft wel een mooi sneeuwwit landschapquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:28 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dan kun je dus ook mesten met poedersuiker.
Jahquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat geeft wel een mooi sneeuwwit landschap
Praktische gedachte zo laat in de nacht.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:32 schreef lienelien het volgende:
En dan liggen alle snuifjosti's in rijtjes op de weilanden. Des te makkelijker om op te ruimen![]()
's Nachts ben ik op mijn creatieve bestsquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Praktische gedachte zo laat in de nacht.
Trusten.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:34 schreef MaJo het volgende:
Wat was de vraag?Moet echt eens mijn bed gaan opzoeken zo maar heb geen zin
En ik moet ook nog eens vroeg op door een stomme fout
Serieus? Helemaal vergeten om het te vierenquote:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:48 schreef MaJo het volgende:
Niemand die me feliciteert?Ik ga ook zo maar eens slapen denk ik
Bolkesteijn, je kan de vraag open laten staan, of een nieuwe stellen, wat jij wil
ik was al bezig!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:48 schreef MaJo het volgende:
Niemand die me feliciteert?Ik ga ook zo maar eens slapen denk ik
Bolkesteijn, je kan de vraag open laten staan, of een nieuwe stellen, wat jij wil
Aw wat liefquote:
Nee inderdaadquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:55 schreef lienelien het volgende:
[..]
alleen die blije kutdingen willen niet mooi uitlijnen![]()
zou dat nou echt aan die blije kutdingen liggen dan?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee inderdaadHet loopt er niet echt storm he
Dat bedoelde ik niet hoorquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:56 schreef lienelien het volgende:
[..]
zou dat nou echt aan die blije kutdingen liggen dan?
het is 3u59quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet hoorMaar misschien dat mensen erbij afhaken
Ik wil meer feli's
Goed puntquote:
ik ookquote:Op donderdag 5 oktober 2006 04:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Goed puntIk ga ook maar eens mijn bed opzoeken (ja echt
)
![]()
Yezz.. goede muziek overigens.. nieuwe vraag?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 04:18 schreef SlamD het volgende:
Ik kom weer even als spuit 11:
Tiesto en Guryella?
Hmm. Geen flauw idee...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:48 schreef Berkery het volgende:
Ik heb om 10 uur werkoverleg, er mag gegokt worden
hint?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:22 schreef NrSiX het volgende:
nein
Je kunt wel stiekum een hint geven, Berkery ziet het vast niet.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:38 schreef NrSiX het volgende:
Denk dat we niet snel aan het antwoord komen, tis mijn vraag niet dus ik mag eigenlijk geen hint geven.. even wachten tot Berkery uit bespreking is
+1 Hawaii_Timquote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Fauntleroy
Kloptquote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:26 schreef Etcetera het volgende:
verrek, die zaten in Eek! the cat
Van mij mag je een kwart punt hiervoor (niet genoeg voor een half puntquote:
Dank jequote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:41 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hee, het feestvarken. Gefeliciteerd met je 10.000 posts.![]()
Slushpuppy lijkt er een klein beetje op, maar is niet goed. Hun naam is ongeveer de "iets wat terugveert" beren.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:38 schreef NrSiX het volgende:
De Slushpuppy Bearz =]
* NrSiX got no idea
Nope, maar Willem Barentz is er wel geweest.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:45 schreef MaJo het volgende:
Nova Zembla?
Spitsbergen?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:18 schreef Berkery het volgende:
Welke eilandengroep is dit?
[afbeelding]
Zijn het die eilanden boven Schotland?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:57 schreef Berkery het volgende:
[..]
Nope, maar Willem Barentz is er wel geweest.
Yup, Berkery wil de naam van een eiland, ik wil de naam van een groep beren uit Eek! The Catquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:37 schreef buzzer het volgende:
lopen er nu twee vragen door elkaar ?
Ik lachte me vroeger altijd ziek om Eek The Cat, maar ik heb werkelijk geen flauw ideequote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Yup, Berkery wil de naam van een eiland, ik wil de naam van een groep beren uit Eek! The Cat
Hint: S.....y Bearz
Mooi!quote:
Nee, dat was meer het begin van de jodenvervolging.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:03 schreef RoofingBurner het volgende:
Kristalnacht
Zoiets, wel met messen, maar niet bloedige.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:08 schreef Berkery het volgende:
Nacht van de bloedige messen? (ofzoiets)
Ja hoor, fascinerende ruzie binnen de NSDAP. Dat men in de wereld toen nog niet doorhad dat de boel enorm uit de hand zou lopen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:12 schreef Neleos het volgende:
De nacht van de lange messen
Berkery + 1quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:37 schreef Berkery het volgende:
Barry, Robin & Maurice
Ooit wereldnieuwsquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:50 schreef Jayhawk het volgende:
Entebbe
Algemene Kennis Quiz Deel 308quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:50 schreef Jayhawk het volgende:
Entebbe
gaan we weer...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:53 schreef macondo het volgende:
Voor de liefhebbers: ontmaskering van Jayhawk
Ik had Jayhawk toen wat gevraagd, maar nooit antwoord op gekregen. Dus probeer het gewoon nog een keer...quote:
Vragen en punten toekennen in vette letters aub. Discussies over valsspelers, google-gebruikers en andere parasieten mogen in gewoon lettertype.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:54 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
gaan we weer...
Als je aandacht wil doe dan mee met LINGO
geen ideequote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:59 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik had Jayhawk toen wat gevraagd, maar nooit antwoord op gekregen. Dus probeer het gewoon nog een keer...
Nahja, het maakt ook niet uit eigenlijk...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:03 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
geen idee
Het kan zijn dat de term totaalvoetbal in het buitenland of geen betekenis heeft of het is niet typisch nederlands. Een concreter antwoord moet ik je helaas verschuldigd blijven. De vraag die ik toendertijd gesteld had heb ik ooit eens een keer in de krant gelezen.
TrickyDick + 1quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:06 schreef TrickyDick het volgende:
Piet schrijvers ??
Ja, heb je die ook?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:12 schreef macondo het volgende:
De flop van top
daarom ook de punten voor macondoquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:22 schreef Homdeck het volgende:
europarlementariër lijkt me niet hetzelfde als eurocommissaris
volgende keer ga ik quotenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:25 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
daarom ook de punten voor macondo
Dat is een "money-name". Een effectenhandelaar?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:27 schreef macondo het volgende:
Wie was Kenneth Lay?
Een van de frauderende directeuren dus.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:30 schreef Bolkesteijn het volgende:
Is die niet van Enron?
Er stond namelijk abusievelijk dat jij het goed had.. en nog abusievelijker dat jij de punten kreeg.quote:
Ik neem er genoegen mee. Hij was CEO.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:31 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Een van de frauderende directeuren dus.
Roelf de Boer inderdaad.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:39 schreef macondo het volgende:
verkeerd gelezen.. .De Boer?
Wie was van Leeuwen dan?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:41 schreef macondo het volgende:
Ik maak er een potje van, sorry![]()
Dubieus punt voor mij, ik geef het direct toe.
dat was toch die knakker van kayak die over media ging?quote:
Ah, bekend hoofd. Fransman toch?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:45 schreef macondo het volgende:
[afbeelding]
Wie is dit, en wat is zijn functie?
TrickyDick +1quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:01 schreef TrickyDick het volgende:
Zweden, UK en Denemarken
Van de Saab tochquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:02 schreef RoofingBurner het volgende:
Zweden (van de reklame)
Die me nu waarschijnlijk het punt heeft gekost (qua extra typtijd dan)quote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:06 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Die me nu waarschijnlijk het punt heeft gekost (qua extra typtijd dan)
50 Cent?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:35 schreef DSanka het volgende:
Een barvrouw in het Amerikaanse dorpje Hutchinson kreeg vorige week een forse fooi. Hoe groot was deze?
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zou het niet weten.
Overigens heb ik net mijn rijexamen gehaald
gefeliciteerdquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zou het niet weten.
Overigens heb ik net mijn rijexamen gehaald
Gibson, Spade, Villeneuve Senior...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:07 schreef Homdeck het volgende:
Richard Gibson?
Orwellquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dan Brown?
Ik lees toch niks van Dan Brownquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:21 schreef macondo het volgende:
[..]
Orwell
Dan Brown(ik zei schrijver)
Ik zie een treffende gelijkenis met John Steinbeckquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:22 schreef TrickyDick het volgende:
John Steinbeck
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |