Tiësto weten veel mensen inderdaad ja, maar hij heeft onder nog veel meer pseudoniemen muziek gemaakt.quote:
vast welquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:22 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Tiësto weten veel mensen inderdaad ja, maar hij heeft onder nog veel meer pseudoniemen muziek gemaakt.
lekker mènquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:25 schreef wyccie het volgende:
't Is gewoon mest wat er in de poedersuiker zit!
Dan kun je dus ook mesten met poedersuiker.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:25 schreef wyccie het volgende:
't Is gewoon mest wat er in de poedersuiker zit!
Dat geeft wel een mooi sneeuwwit landschapquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:28 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dan kun je dus ook mesten met poedersuiker.
Jahquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat geeft wel een mooi sneeuwwit landschap
Praktische gedachte zo laat in de nacht.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:32 schreef lienelien het volgende:
En dan liggen alle snuifjosti's in rijtjes op de weilanden. Des te makkelijker om op te ruimen![]()
's Nachts ben ik op mijn creatieve bestsquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Praktische gedachte zo laat in de nacht.
Trusten.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:34 schreef MaJo het volgende:
Wat was de vraag?Moet echt eens mijn bed gaan opzoeken zo maar heb geen zin
En ik moet ook nog eens vroeg op door een stomme fout
Serieus? Helemaal vergeten om het te vierenquote:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:48 schreef MaJo het volgende:
Niemand die me feliciteert?Ik ga ook zo maar eens slapen denk ik
Bolkesteijn, je kan de vraag open laten staan, of een nieuwe stellen, wat jij wil
ik was al bezig!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:48 schreef MaJo het volgende:
Niemand die me feliciteert?Ik ga ook zo maar eens slapen denk ik
Bolkesteijn, je kan de vraag open laten staan, of een nieuwe stellen, wat jij wil
Aw wat liefquote:
Nee inderdaadquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:55 schreef lienelien het volgende:
[..]
alleen die blije kutdingen willen niet mooi uitlijnen![]()
zou dat nou echt aan die blije kutdingen liggen dan?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee inderdaadHet loopt er niet echt storm he
Dat bedoelde ik niet hoorquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:56 schreef lienelien het volgende:
[..]
zou dat nou echt aan die blije kutdingen liggen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |