abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42377204
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 00:40 schreef Skull-splitter het volgende:
Drink voor de gein eens 2 pakken melk binnen 4 uur en ga dan naar de WC. Die zoete geur die je dan ruikt is gewoon onverteerde lactose
Wat is je statement?
  donderdag 5 oktober 2006 @ 00:45:51 #52
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_42377231
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 00:44 schreef DDM het volgende:

[..]

Wat is je statement?
drink 2liter water ga dan naar de wc en moet is opletten hoe doorzichtig kleurloos je pis is
pi_42377261
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 00:45 schreef Boomstam het volgende:

[..]

drink 2liter water ga dan naar de wc en moet is opletten hoe doorzichtig kleurloos je pis is
Drink 2 liter water ga dan naar de wc en moet is opletten hoe doorzichtig kleurloos (tautologie!?) je pis is.
Wat wil je daarmee zeggen dan?
  donderdag 5 oktober 2006 @ 00:52:53 #54
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_42377355
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 00:44 schreef DDM het volgende:

[..]

Wat is je statement?
Lactose wordt door het menselijk lichaam niet afgebroken en is redelijk funest voor je nieren...

Magoed, teveel wijn of teveel rood vlees schijnt ook niet goed te zijn...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_42377400
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 00:52 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Lactose wordt door het menselijk lichaam niet afgebroken en is redelijk funest voor je nieren...
Bij mij wel. Je hebt het enzym lactase nodig. Niet iedereen heeft dat, maar dat merk je snel genoeg. En lactose wordt omgezet in 2 andere stoffen alvorens het in je lichaam komt.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 00:56:58 #56
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_42377439
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 00:47 schreef DDM het volgende:

[..]

Drink 2 liter water ga dan naar de wc en moet is opletten hoe doorzichtig kleurloos (tautologie!?) je pis is.
Wat wil je daarmee zeggen dan?
me gele zeik is ook doorzichtig hoor

en me statement is, wat je zuipt pis je ook weer uit
  donderdag 5 oktober 2006 @ 00:58:49 #57
12888 Skull-splitter
pi_42377478
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 00:55 schreef DDM het volgende:

[..]

Bij mij wel. Je hebt het enzym lactase nodig. Niet iedereen heeft dat, maar dat merk je snel genoeg. En lactose wordt omgezet in 2 andere stoffen alvorens het in je lichaam komt.
Dude, iedereen kan het afbreken, maar niet als je veel drinkt... Lang leve evolutie.
pi_42377495
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 00:56 schreef Boomstam het volgende:

[..]

me gele zeik is ook doorzichtig hoor

en me statement is, wat je zuipt pis je ook weer uit
Daarom zet ik er ook een !? achter he. Daar kan je over discussieren. Maar dat is toch ook logisch dat wat je drinkt ook weer uitpist. Dat heeft niets met melk te maken hoor. Dat is normaal. Anders kom je aan in gewicht enzo en ga je dood.
pi_42377547
quote:

[..]

En daarom zeg ik, 'alles met mate'.
pi_42377557
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 00:58 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Dude, iedereen kan het afbreken, maar niet als je veel drinkt... Lang leve evolutie.
quote]Op donderdag 5 oktober 2006 00:52 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

[/quote]

Net zei je nog van niet. Maar als je in 1 keer te veel drinkt dan kunnen je darmen dat niet aan. Heeft niets met veel (over langere tijd) drinken te maken.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 01:05:27 #61
12888 Skull-splitter
pi_42377596
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 01:03 schreef DDM het volgende:

[..]

quote]Op donderdag 5 oktober 2006 00:52 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Net zei je nog van niet. Maar als je in 1 keer te veel drinkt dan kunnen je darmen dat niet aan. Heeft niets met veel (over langere tijd) drinken te maken.
[/quote]

OK, nuance: je hebt externe factoren nodig om het af te breken Sue me.
pi_42377816
Wat een gelul. Rooie bieten......
  donderdag 5 oktober 2006 @ 02:35:58 #63
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_42378607
quote:

[..]

Bij mijn weten komt lactose het lijf niet in...dus hoe dat spul dan in mn nieren komt ???

-toevoeging- Als je zelf geen enzymen aan kan maken kan je ook nog de mazzel hebben dat een deel van die halve kilo bacterien in je darm dat wel even voor je wil splitsen

[ Bericht 14% gewijzigd door kless op 05-10-2006 02:40:10 (toevoeging) ]
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_42379248
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 00:58 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Niet "iedereen", alleen die paar blanke mafkezen die een keer tamelijk positief gemuteerd zijn door een gen-error. Niet gemuteerde originele rassen, zoals échte aziaten en échte negers, kunnen het niet.

En als je als blanke een aantal maanden geen lactose consumeerd kun je het ook niet meer.. Denk dat het enzym niet meer wordt opgebouwd als je het niet gebruikt.. (met als gevolg dat je meteen naar de WC moet rennen als je het tóch drinkt).

ontopic: ik geloof niet in melk.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 08:12:48 #65
157147 theepot
at your service
pi_42379739
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 23:12 schreef kless het volgende:
kaas, roomboter, koffie melk, TOETJES!!!
en natuurlijk al die sausjes die je maakt met melk..
Ik consumeer lekker door!!!

Het enige probleem is dat dierlijke vetten vaak afvalstoffen bevatten die niet afgebroken kunnen worden en o.a. vaak kankerverwekkend zijn.

maar die chocolade pudding met slagroom laat ik er niet om staan, En m'n kaasplankje ook niet!!
Vandaar
pi_42379769
Koeienmelk is voor kalfjes. Niet voor mensen.

(desalniettemin drink ik ook gemiddeld 1 glas per dag hoor)
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  donderdag 5 oktober 2006 @ 08:50:53 #67
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_42380105
ja melk is gezond. Het bevat calcium etc.

maar als je 3 pakken per uur drinkt zalhet vast niet goed voor je zijn. D'uh///
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
  donderdag 5 oktober 2006 @ 19:24:15 #68
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_42398688
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 23:03 schreef ScottishAsshole het volgende:

[..]

Bron: Tros Radar

Vind het wel grappig dat als je stopt met melk drinken je vanzelf intolerant wordt, dat moet toch iets zeggen!!
Ja, als je niet meer sport sterven je spieren ook af, dat moet toch iets zeggen!
Als je iedere dag 3 flessen sterke drank drinkt merk je er op den duur ook niks meer van, dat moet toch iets zeggen!

Huilen dan.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 19:25:11 #69
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_42398716
al die onzin..

als er een trein in je oog zit is het ook niet gezond, dus; niet meer met de trein gaan mensen

teminste zo redeneren julie
Huilen dan.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 19:40:05 #70
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_42399254
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 19:25 schreef Isdatzo het volgende:
al die onzin..

als er een trein in je oog zit is het ook niet gezond, dus; niet meer met de trein gaan mensen

teminste zo redeneren julie
HUILHUIL SNARFSNARF
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_42399274
Heel veel dingen zijn ongezond als je er teveel van eet/drinkt. Mensen zijn zo overvoerd met 'melk is gezond' dat veel mensen ook ontzettend veel melk drinken, en dat ook aan hun kinderen opdringen. Sommige vriendinnetjes van mij vroeger kregen meer dan een liter per dag, paar glazen bij 't ontbijt, paar glazen bij de lunch, minstens 1 glas als ze uit school kwamen, dan nog bij 't avondeten... ik kan me voorstellen dat de vetten, lactose en kalk dan te veel worden.

Zelf hou ik me er niet zoveel mee bezig, ik kan pure melk ook niet hebben, krijg buikpijn van een glas melk. Met voedsel als buffer gaat 't wel goed, over de muesli ofzo, hoewel ik daar ook nooit een hele sloot overheen gooi. En geitenmelk drink ik wel, vet/calcium zit daar wel in, alleen niet die lactose. Maar 't is wel duidelijk beter te verteren; afgezien van de reclame enzo klopt dat in mijn eigen ervaring ook.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 5 oktober 2006 @ 22:16:16 #72
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_42405791
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 19:40 schreef Sheriam het volgende:
Heel veel dingen zijn ongezond als je er teveel van eet/drinkt. Mensen zijn zo overvoerd met 'melk is gezond' dat veel mensen ook ontzettend veel melk drinken, en dat ook aan hun kinderen opdringen. Sommige vriendinnetjes van mij vroeger kregen meer dan een liter per dag, paar glazen bij 't ontbijt, paar glazen bij de lunch, minstens 1 glas als ze uit school kwamen, dan nog bij 't avondeten... ik kan me voorstellen dat de vetten, lactose en kalk dan te veel worden.

Zelf hou ik me er niet zoveel mee bezig, ik kan pure melk ook niet hebben, krijg buikpijn van een glas melk. Met voedsel als buffer gaat 't wel goed, over de muesli ofzo, hoewel ik daar ook nooit een hele sloot overheen gooi. En geitenmelk drink ik wel, vet/calcium zit daar wel in, alleen niet die lactose. Maar 't is wel duidelijk beter te verteren; afgezien van de reclame enzo klopt dat in mijn eigen ervaring ook.
Elke druppel melk is slecht
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  donderdag 5 oktober 2006 @ 22:27:57 #73
157147 theepot
at your service
pi_42406362
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 19:24 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja, als je niet meer sport sterven je spieren ook af, dat moet toch iets zeggen!
Als je iedere dag 3 flessen sterke drank drinkt merk je er op den duur ook niks meer van, dat moet toch iets zeggen!

• je spieren sterven nooit af.
  • iedere dag 3 flessen sterke drank merk je wel, je lever sterft af
  • melk is voor kalfjes ! SAVE THE CALVES !
  • pi_42406479
    oh oh, ik drink een liter melk per dag.
    Ga ik nu dood?
    How you play the cards you are dealt is all that matters.
    pi_42406772
    quote:
    Op donderdag 5 oktober 2006 00:28 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
    Ojee ik drink veel melk.
    Dan ga je dood.

Ik ook trouwens,want ik vind melk heerlijk.

Aan de andere kant: tegenwoordgi krijg je ,als je de berichtgeving mag geloven, overal kanker van.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')