Wat is je statement?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:40 schreef Skull-splitter het volgende:
Drink voor de gein eens 2 pakken melk binnen 4 uur en ga dan naar de WC. Die zoete geur die je dan ruikt is gewoon onverteerde lactose
Drink 2 liter water ga dan naar de wc en moet is opletten hoe doorzichtig kleurloos (tautologie!?) je pis is.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:45 schreef Boomstam het volgende:
[..]
drink 2liter water ga dan naar de wc en moet is opletten hoe doorzichtig kleurloos je pis is![]()
Lactose wordt door het menselijk lichaam niet afgebroken en is redelijk funest voor je nieren...quote:
Bij mij wel. Je hebt het enzym lactase nodig. Niet iedereen heeft dat, maar dat merk je snel genoeg. En lactose wordt omgezet in 2 andere stoffen alvorens het in je lichaam komt.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:52 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Lactose wordt door het menselijk lichaam niet afgebroken en is redelijk funest voor je nieren...
me gele zeik is ook doorzichtig hoorquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:47 schreef DDM het volgende:
[..]
Drink 2 liter water ga dan naar de wc en moet is opletten hoe doorzichtig kleurloos (tautologie!?) je pis is.
Wat wil je daarmee zeggen dan?
Dude, iedereen kan het afbreken, maar niet als je veel drinkt... Lang leve evolutie.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:55 schreef DDM het volgende:
[..]
Bij mij wel. Je hebt het enzym lactase nodig. Niet iedereen heeft dat, maar dat merk je snel genoeg. En lactose wordt omgezet in 2 andere stoffen alvorens het in je lichaam komt.
Daarom zet ik er ook een !? achter he. Daar kan je over discussieren. Maar dat is toch ook logisch dat wat je drinkt ook weer uitpist. Dat heeft niets met melk te maken hoor. Dat is normaal. Anders kom je aan in gewicht enzo en ga je dood.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:56 schreef Boomstam het volgende:
[..]
me gele zeik is ook doorzichtig hoor![]()
en me statement is, wat je zuipt pis je ook weer uit
En daarom zeg ik, 'alles met mate'.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:52 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Lactose wordt door het menselijk lichaam niet afgebroken en is redelijk funest voor je nieren...
Magoed, teveel wijn of teveel rood vlees schijnt ook niet goed te zijn...
quote]Op donderdag 5 oktober 2006 00:52 schreef Skull-splitter het volgende:quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:58 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dude, iedereen kan het afbreken, maar niet als je veel drinkt... Lang leve evolutie.
Net zei je nog van niet. Maar als je in 1 keer te veel drinkt dan kunnen je darmen dat niet aan. Heeft niets met veel (over langere tijd) drinken te maken.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:03 schreef DDM het volgende:
[..]
quote]Op donderdag 5 oktober 2006 00:52 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Bij mijn weten komt lactose het lijf niet in...dus hoe dat spul dan in mn nieren komt ???quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:52 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Magoed, teveel wijn of teveel rood vlees schijnt ook niet goed te zijn...
Niet "iedereen", alleen die paar blanke mafkezen die een keer tamelijk positief gemuteerd zijn door een gen-error. Niet gemuteerde originele rassen, zoals échte aziaten en échte negers, kunnen het niet.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:58 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dude, iedereen kan het afbreken, maar niet als je veel drinkt... Lang leve evolutie.
Vandaarquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:12 schreef kless het volgende:
kaas, roomboter, koffie melk, TOETJES!!!
en natuurlijk al die sausjes die je maakt met melk..
Ik consumeer lekker door!!!
Het enige probleem is dat dierlijke vetten vaak afvalstoffen bevatten die niet afgebroken kunnen worden en o.a. vaak kankerverwekkend zijn.
maar die chocolade pudding met slagroom laat ik er niet om staan, En m'n kaasplankje ook niet!!
Ja, als je niet meer sport sterven je spieren ook af, dat moet toch iets zeggen!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:03 schreef ScottishAsshole het volgende:
[..]
Bron: Tros Radar
Vind het wel grappig dat als je stopt met melk drinken je vanzelf intolerant wordt, dat moet toch iets zeggen!!
HUILHUIL SNARFSNARFquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:25 schreef Isdatzo het volgende:
al die onzin..
als er een trein in je oog zit is het ook niet gezond, dus; niet meer met de trein gaan mensen![]()
teminste zo redeneren julie![]()
Elke druppel melk is slechtquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:40 schreef Sheriam het volgende:
Heel veel dingen zijn ongezond als je er teveel van eet/drinkt. Mensen zijn zo overvoerd met 'melk is gezond' dat veel mensen ook ontzettend veel melk drinken, en dat ook aan hun kinderen opdringen. Sommige vriendinnetjes van mij vroeger kregen meer dan een liter per dag, paar glazen bij 't ontbijt, paar glazen bij de lunch, minstens 1 glas als ze uit school kwamen, dan nog bij 't avondeten... ik kan me voorstellen dat de vetten, lactose en kalk dan te veel worden.
Zelf hou ik me er niet zoveel mee bezig, ik kan pure melk ook niet hebben, krijg buikpijn van een glas melk. Met voedsel als buffer gaat 't wel goed, over de muesli ofzo, hoewel ik daar ook nooit een hele sloot overheen gooi. En geitenmelk drink ik wel, vet/calcium zit daar wel in, alleen niet die lactose. Maar 't is wel duidelijk beter te verteren; afgezien van de reclame enzo klopt dat in mijn eigen ervaring ook.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, als je niet meer sport sterven je spieren ook af, dat moet toch iets zeggen!
Als je iedere dag 3 flessen sterke drank drinkt merk je er op den duur ook niks meer van, dat moet toch iets zeggen!
![]()
Dan ga je dood.quote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, als je niet meer sport sterven je spieren ook af, dat moet toch iets zeggen!
Als je iedere dag 3 flessen sterke drank drinkt merk je er op den duur ook niks meer van, dat moet toch iets zeggen!
![]()
Ga jij je dan maar flink zorgen maken over wat je eet en drinkt, want als je melk ongezond noemt, ookal drink je het met mate, dan zou ik als ik jou was maar niks meer eten aangezien het zo onderhand allemaal kankerverwekkend is. Paranoïde ten topquote:
Dude, óf je spieren afsterven.. kijk eens naar ruimtevaarders zou ik zeggenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:27 schreef theepot het volgende:
[..]je spieren sterven nooit af. iedere dag 3 flessen sterke drank merk je wel, je lever sterft af melk is voor kalfjes ! SAVE THE CALVES !
Ze worden minder, maar ze sterven niet af kerelquote:Op zondag 8 oktober 2006 14:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dude, óf je spieren afsterven.. kijk eens naar ruimtevaarders zou ik zeggen
en je lichaam raakt wel aan de drank gewend, ik zeg niet dat het niet slecht is voor je lever, maar je lichaam went er wel aan
ja en biefstuk is voor de leeuwen, zo kan ik het ook![]()
Ja je gaat dood man!quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:19 schreef Ricky_ het volgende:
Ik drink meer dan 1 liter melk per dag, krijg ik nu kanker/hartkwalen/bronchitis/andere zooi?
1: Sinds wanneer zijn speklapjes ongezond? Dat is ook alleen maar iets wat iedereen aangeluld wordt. Spek (of vlees in z'n algemeenheid) is helemaal niet ongezond, mits onderdeel van een gevarieerd eetpatroon. Zoals alles.quote:Melk is niet gezond en nooit gezond geweest. In feite is een half glas melk net zo ongezond als twee speklapjes. Melk bevat dierlijke vetten en eiwitten. En waarom drinken wij het eigenlijk? Melk is zuigelingenvoeding, om te zorgen dat een kalf in twee jaar tijd een grote, dikke vette koe wordt. Dat betekent dat hij van 2 kilo ruim 2000 kilo gaat wegen. In twee jaar tijd! De mens is bovendien het enige zoogdier dat melk van een ander zoogdier drinkt. Zelfs gorilla’s - mensapen- drinken geen melk.
Calcium zit niet alleen in melk hoorquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:44 schreef MouseOver het volgende:
De tegenstrijdige verhalen komen omdat het voor sommige mensen wel gezond is en voor andere niet.
In principe zijn mensen lactose-intolerant, maar door gewenning groei je daar meestal overheen. Kinderen kunnen de extra calcium goed gebruiken en vrouwen hebben er vanaf dat ze een jaar of 40 zijn ook weer extra behoefte aan ivm botontkalking. Vrouwen van 15-40 en mannen van 15+ hebben het spul gewoon niet nodig.
Daarnaast blokkeert calcium de opname van vitamine C waardoor het dus min of meer in de weg kan zitten in je voedingspatroon als je het eigenlijk niet nodig hebt.
Oei oei.quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:24 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik ben echt melk en vla verslaafd.Ik kan me niet zonder voorstellen? Ik heb altijd gedacht dat het goed voor je was.
![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:11 schreef ooge het volgende:
http://www.fonteine.com/melk_ongezond.html
ben ik weereens in de propaganda getrapt valt het allemaal wel mee met melk
`quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:00 schreef riX- het volgende:
leven is ongezond jung
Ab-so-luut niet! Rauwe melk smaakt compleet anders. Ik heb vroeger in een dorp gewoond en tegenover ons zat een klein boerderijtje (midden in een woonwijk) met een boer die nog een stuk of 8 koeien had. Ik kwam daar toen ik klein was erg vaak (vroeg ik of ik de stal mocht vegen enzoquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:57 schreef Nashje het volgende:
Dus wel. Smaakt blijkbaar hetzelfde als melk uit de winkel.
Als je het direct van de koe drinkt is het inderdaad lauw, maar dat lijkt me ook smerig. Gekoeld is het best lekker. Het lijkt absoluut niet op koffiemelk, het is volle melk met een extra scheut room erin, maar dan net iets anders omdat het niet gepasteuriseerd is. Koffiemelk is gesteriliseerd en bovendien ingedikt.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:59 schreef kless het volgende:
... het is veel vetter en smerig lauw.... smaak lijkt er een beetje op maar je hebt het idee dat je pure koffiemelk naarbinnen werkt maar dan vetter.
Misschien moet je je eens laten testen op lactose intollerantie dan. Of het spul niet 's ochtends na een avond flink zuipen drinken.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:30 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ongezond is het zeker, melk moet ik altijd van kotsen.![]()
Daar ga je niet van kotsen. Simpelweg omdat wat eenmaal in de darmen zit niet meer terug kan naar de maag.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:32 schreef Catbert het volgende:
[..]
Misschien moet je je eens laten testen op lactose intollerantie dan. Of het spul niet 's ochtends na een avond flink zuipen drinken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |