abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42377204
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 00:40 schreef Skull-splitter het volgende:
Drink voor de gein eens 2 pakken melk binnen 4 uur en ga dan naar de WC. Die zoete geur die je dan ruikt is gewoon onverteerde lactose
Wat is je statement?
  donderdag 5 oktober 2006 @ 00:45:51 #52
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_42377231
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 00:44 schreef DDM het volgende:

[..]

Wat is je statement?
drink 2liter water ga dan naar de wc en moet is opletten hoe doorzichtig kleurloos je pis is
pi_42377261
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 00:45 schreef Boomstam het volgende:

[..]

drink 2liter water ga dan naar de wc en moet is opletten hoe doorzichtig kleurloos je pis is
Drink 2 liter water ga dan naar de wc en moet is opletten hoe doorzichtig kleurloos (tautologie!?) je pis is.
Wat wil je daarmee zeggen dan?
  donderdag 5 oktober 2006 @ 00:52:53 #54
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_42377355
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 00:44 schreef DDM het volgende:

[..]

Wat is je statement?
Lactose wordt door het menselijk lichaam niet afgebroken en is redelijk funest voor je nieren...

Magoed, teveel wijn of teveel rood vlees schijnt ook niet goed te zijn...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_42377400
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 00:52 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Lactose wordt door het menselijk lichaam niet afgebroken en is redelijk funest voor je nieren...
Bij mij wel. Je hebt het enzym lactase nodig. Niet iedereen heeft dat, maar dat merk je snel genoeg. En lactose wordt omgezet in 2 andere stoffen alvorens het in je lichaam komt.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 00:56:58 #56
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_42377439
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 00:47 schreef DDM het volgende:

[..]

Drink 2 liter water ga dan naar de wc en moet is opletten hoe doorzichtig kleurloos (tautologie!?) je pis is.
Wat wil je daarmee zeggen dan?
me gele zeik is ook doorzichtig hoor

en me statement is, wat je zuipt pis je ook weer uit
  donderdag 5 oktober 2006 @ 00:58:49 #57
12888 Skull-splitter
pi_42377478
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 00:55 schreef DDM het volgende:

[..]

Bij mij wel. Je hebt het enzym lactase nodig. Niet iedereen heeft dat, maar dat merk je snel genoeg. En lactose wordt omgezet in 2 andere stoffen alvorens het in je lichaam komt.
Dude, iedereen kan het afbreken, maar niet als je veel drinkt... Lang leve evolutie.
pi_42377495
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 00:56 schreef Boomstam het volgende:

[..]

me gele zeik is ook doorzichtig hoor

en me statement is, wat je zuipt pis je ook weer uit
Daarom zet ik er ook een !? achter he. Daar kan je over discussieren. Maar dat is toch ook logisch dat wat je drinkt ook weer uitpist. Dat heeft niets met melk te maken hoor. Dat is normaal. Anders kom je aan in gewicht enzo en ga je dood.
pi_42377547
quote:

[..]

En daarom zeg ik, 'alles met mate'.
pi_42377557
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 00:58 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Dude, iedereen kan het afbreken, maar niet als je veel drinkt... Lang leve evolutie.
quote]Op donderdag 5 oktober 2006 00:52 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

[/quote]

Net zei je nog van niet. Maar als je in 1 keer te veel drinkt dan kunnen je darmen dat niet aan. Heeft niets met veel (over langere tijd) drinken te maken.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 01:05:27 #61
12888 Skull-splitter
pi_42377596
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 01:03 schreef DDM het volgende:

[..]

quote]Op donderdag 5 oktober 2006 00:52 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Net zei je nog van niet. Maar als je in 1 keer te veel drinkt dan kunnen je darmen dat niet aan. Heeft niets met veel (over langere tijd) drinken te maken.
[/quote]

OK, nuance: je hebt externe factoren nodig om het af te breken Sue me.
pi_42377816
Wat een gelul. Rooie bieten......
  donderdag 5 oktober 2006 @ 02:35:58 #63
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_42378607
quote:

[..]

Bij mijn weten komt lactose het lijf niet in...dus hoe dat spul dan in mn nieren komt ???

-toevoeging- Als je zelf geen enzymen aan kan maken kan je ook nog de mazzel hebben dat een deel van die halve kilo bacterien in je darm dat wel even voor je wil splitsen

[ Bericht 14% gewijzigd door kless op 05-10-2006 02:40:10 (toevoeging) ]
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_42379248
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 00:58 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Niet "iedereen", alleen die paar blanke mafkezen die een keer tamelijk positief gemuteerd zijn door een gen-error. Niet gemuteerde originele rassen, zoals échte aziaten en échte negers, kunnen het niet.

En als je als blanke een aantal maanden geen lactose consumeerd kun je het ook niet meer.. Denk dat het enzym niet meer wordt opgebouwd als je het niet gebruikt.. (met als gevolg dat je meteen naar de WC moet rennen als je het tóch drinkt).

ontopic: ik geloof niet in melk.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 08:12:48 #65
157147 theepot
at your service
pi_42379739
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 23:12 schreef kless het volgende:
kaas, roomboter, koffie melk, TOETJES!!!
en natuurlijk al die sausjes die je maakt met melk..
Ik consumeer lekker door!!!

Het enige probleem is dat dierlijke vetten vaak afvalstoffen bevatten die niet afgebroken kunnen worden en o.a. vaak kankerverwekkend zijn.

maar die chocolade pudding met slagroom laat ik er niet om staan, En m'n kaasplankje ook niet!!
Vandaar
pi_42379769
Koeienmelk is voor kalfjes. Niet voor mensen.

(desalniettemin drink ik ook gemiddeld 1 glas per dag hoor)
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  donderdag 5 oktober 2006 @ 08:50:53 #67
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_42380105
ja melk is gezond. Het bevat calcium etc.

maar als je 3 pakken per uur drinkt zalhet vast niet goed voor je zijn. D'uh///
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
  donderdag 5 oktober 2006 @ 19:24:15 #68
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_42398688
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 23:03 schreef ScottishAsshole het volgende:

[..]

Bron: Tros Radar

Vind het wel grappig dat als je stopt met melk drinken je vanzelf intolerant wordt, dat moet toch iets zeggen!!
Ja, als je niet meer sport sterven je spieren ook af, dat moet toch iets zeggen!
Als je iedere dag 3 flessen sterke drank drinkt merk je er op den duur ook niks meer van, dat moet toch iets zeggen!

Huilen dan.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 19:25:11 #69
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_42398716
al die onzin..

als er een trein in je oog zit is het ook niet gezond, dus; niet meer met de trein gaan mensen

teminste zo redeneren julie
Huilen dan.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 19:40:05 #70
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_42399254
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 19:25 schreef Isdatzo het volgende:
al die onzin..

als er een trein in je oog zit is het ook niet gezond, dus; niet meer met de trein gaan mensen

teminste zo redeneren julie
HUILHUIL SNARFSNARF
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_42399274
Heel veel dingen zijn ongezond als je er teveel van eet/drinkt. Mensen zijn zo overvoerd met 'melk is gezond' dat veel mensen ook ontzettend veel melk drinken, en dat ook aan hun kinderen opdringen. Sommige vriendinnetjes van mij vroeger kregen meer dan een liter per dag, paar glazen bij 't ontbijt, paar glazen bij de lunch, minstens 1 glas als ze uit school kwamen, dan nog bij 't avondeten... ik kan me voorstellen dat de vetten, lactose en kalk dan te veel worden.

Zelf hou ik me er niet zoveel mee bezig, ik kan pure melk ook niet hebben, krijg buikpijn van een glas melk. Met voedsel als buffer gaat 't wel goed, over de muesli ofzo, hoewel ik daar ook nooit een hele sloot overheen gooi. En geitenmelk drink ik wel, vet/calcium zit daar wel in, alleen niet die lactose. Maar 't is wel duidelijk beter te verteren; afgezien van de reclame enzo klopt dat in mijn eigen ervaring ook.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 5 oktober 2006 @ 22:16:16 #72
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_42405791
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 19:40 schreef Sheriam het volgende:
Heel veel dingen zijn ongezond als je er teveel van eet/drinkt. Mensen zijn zo overvoerd met 'melk is gezond' dat veel mensen ook ontzettend veel melk drinken, en dat ook aan hun kinderen opdringen. Sommige vriendinnetjes van mij vroeger kregen meer dan een liter per dag, paar glazen bij 't ontbijt, paar glazen bij de lunch, minstens 1 glas als ze uit school kwamen, dan nog bij 't avondeten... ik kan me voorstellen dat de vetten, lactose en kalk dan te veel worden.

Zelf hou ik me er niet zoveel mee bezig, ik kan pure melk ook niet hebben, krijg buikpijn van een glas melk. Met voedsel als buffer gaat 't wel goed, over de muesli ofzo, hoewel ik daar ook nooit een hele sloot overheen gooi. En geitenmelk drink ik wel, vet/calcium zit daar wel in, alleen niet die lactose. Maar 't is wel duidelijk beter te verteren; afgezien van de reclame enzo klopt dat in mijn eigen ervaring ook.
Elke druppel melk is slecht
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  donderdag 5 oktober 2006 @ 22:27:57 #73
157147 theepot
at your service
pi_42406362
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 19:24 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja, als je niet meer sport sterven je spieren ook af, dat moet toch iets zeggen!
Als je iedere dag 3 flessen sterke drank drinkt merk je er op den duur ook niks meer van, dat moet toch iets zeggen!

• je spieren sterven nooit af.
  • iedere dag 3 flessen sterke drank merk je wel, je lever sterft af
  • melk is voor kalfjes ! SAVE THE CALVES !
  • pi_42406479
    oh oh, ik drink een liter melk per dag.
    Ga ik nu dood?
    How you play the cards you are dealt is all that matters.
    pi_42406772
    quote:
    Op donderdag 5 oktober 2006 00:28 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
    Ojee ik drink veel melk.
    Dan ga je dood.

Ik ook trouwens,want ik vind melk heerlijk.

Aan de andere kant: tegenwoordgi krijg je ,als je de berichtgeving mag geloven, overal kanker van.
      vrijdag 6 oktober 2006 @ 00:04:18 #76
    26753 ScottishAsshole
    Wha daur meddle wi' me?
    pi_42409833
    quote:
    Op donderdag 5 oktober 2006 19:24 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Sorry maar bouw jij een intolerantie tegen sporten of sterke drank op als je het een hele tijd niet doet/drinkt.

Waar heb je het over man

En ja je mag er flauwe grapjes over maken, maar je opmerking sloeg nergens op
    pi_42412610
    quote:
    Op donderdag 5 oktober 2006 22:16 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

Elke druppel melk is slecht
    Bullshit
      Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 6 oktober 2006 @ 10:57:28 #78
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_42416872
    quote:
    Op vrijdag 6 oktober 2006 02:14 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Bullshit
    Niet
    Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
      vrijdag 6 oktober 2006 @ 11:01:53 #79
    157031 roosjeroosje1988
    viesdik/lelijk/daddy-issues
    pi_42416997
    quote:
    Op donderdag 5 oktober 2006 22:37 schreef RealZeus het volgende:

[..]

want ik vind melk heerlijk.
    Ik ook.
      vrijdag 6 oktober 2006 @ 11:10:48 #80
    28442 Natalie
    Borrelnootje
    pi_42417275
    Die hele 'drink twee glazen melk per dag hype' is intussen wel achterhaald, als ik me niet vergis. Heb idd ook vernomen dat het voor een enomische reden had dat we massaal aan de melk moesten, maar dat het in principe niet zoveel uitmaakt of je het nu wel of niet drinkt.
    Volgens is de mens de enige soort die z'n leven lang melk blijft drinken, en niet een van onszelf, maar van een dier.

Zelf drink het het overigens amper. Word er misselijk van.
    (Un)masking for the greater good.
      vrijdag 6 oktober 2006 @ 11:46:29 #81
    157147 theepot
    at your service
    pi_42418288
    je drinkt toch ook geen melk van je vrouw..
    pi_42421398
    quote:
    Op vrijdag 6 oktober 2006 10:57 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

Niet
    Ga jij je dan maar flink zorgen maken over wat je eet en drinkt, want als je melk ongezond noemt, ookal drink je het met mate, dan zou ik als ik jou was maar niks meer eten aangezien het zo onderhand allemaal kankerverwekkend is. Paranoïde ten top
      zondag 8 oktober 2006 @ 14:39:46 #84
    140043 Isdatzo
    Born in the echoes.
    pi_42479161
    quote:
    Op donderdag 5 oktober 2006 22:27 schreef theepot het volgende:

[..]

• je spieren sterven nooit af.
  • iedere dag 3 flessen sterke drank merk je wel, je lever sterft af
  • melk is voor kalfjes ! SAVE THE CALVES !
  • Dude, óf je spieren afsterven.. kijk eens naar ruimtevaarders zou ik zeggen
    en je lichaam raakt wel aan de drank gewend, ik zeg niet dat het niet slecht is voor je lever, maar je lichaam went er wel aan
    ja en biefstuk is voor de leeuwen, zo kan ik het ook
    Huilen dan.
      zondag 8 oktober 2006 @ 14:41:51 #85
    26753 ScottishAsshole
    Wha daur meddle wi' me?
    pi_42479199
    quote:
    Op zondag 8 oktober 2006 14:39 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dude, óf je spieren afsterven.. kijk eens naar ruimtevaarders zou ik zeggen
    en je lichaam raakt wel aan de drank gewend, ik zeg niet dat het niet slecht is voor je lever, maar je lichaam went er wel aan
    ja en biefstuk is voor de leeuwen, zo kan ik het ook
    Ze worden minder, maar ze sterven niet af kerel
    En drank wordt je niet intolerant voor als je het hele lange tijd niet drinkt.
    pi_42480202
    Ik drink meer dan 1 liter melk per dag, krijg ik nu kanker/hartkwalen/bronchitis/andere zooi?
    pi_42480588
    quote:
    Op zondag 8 oktober 2006 15:19 schreef Ricky_ het volgende:
    Ik drink meer dan 1 liter melk per dag, krijg ik nu kanker/hartkwalen/bronchitis/andere zooi?
    Ja je gaat dood man!
    pi_42480939
    In deze paragraaf staat wel een enorme riedel non-argumenten achter elkaar:
    quote:
    Melk is niet gezond en nooit gezond geweest. In feite is een half glas melk net zo ongezond als twee speklapjes. Melk bevat dierlijke vetten en eiwitten. En waarom drinken wij het eigenlijk? Melk is zuigelingenvoeding, om te zorgen dat een kalf in twee jaar tijd een grote, dikke vette koe wordt. Dat betekent dat hij van 2 kilo ruim 2000 kilo gaat wegen. In twee jaar tijd! De mens is bovendien het enige zoogdier dat melk van een ander zoogdier drinkt. Zelfs gorilla’s - mensapen- drinken geen melk.
    1: Sinds wanneer zijn speklapjes ongezond? Dat is ook alleen maar iets wat iedereen aangeluld wordt. Spek (of vlees in z'n algemeenheid) is helemaal niet ongezond, mits onderdeel van een gevarieerd eetpatroon. Zoals alles.

2: Dan wordt er geinsinueerd dat melk wel heeeeel erg vet moet zijn omdat een kalfje op dit dieet zo snel groot wordt. Zal bst, maar er wordt voorbij gegaan aan het simpele feit dat de melk (zelfs volle melk) die je in de winkel haalt weinig te maken heeft met de melk die rechtstreeks uit de koe komt. Geloof je het niet, ga eens bij een boerderij vragen of je een slokej mag proberen. Dan weet je pas wat vet is .
    Oh, daarnaast weegt een kalf geen 2 kilo, maar bij geboorte gemiddeld rond de 45 kilo. En een koe geen 2000, maar zo'n 650-800 kilo. Niet alleen een hoop gelul, maar nog gebaseerd op foutieve gegevens ook.

3: De mens is het enige zoogdier dat melk van een ander zoogdier drinkt. Ja, en? Dus? De mens is het enige dier dat z'n voedsel kookt, bakt, grilt of braadt. En kruidt. Dat wij de enige zijn die dat doen is geen argument om het niet te doen.
    Why women still aren't funny.
    Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
    pi_42494438
    Sinds ik melk (en melkproducten) volledig in de ban heb gedaan kan ik zeggen dat ik me nu wel veel gezonder voel. Bovendien is mijn huid enorm rustig geworden, terwijl ik vroeger behoorlijk veel last had van een onrustige huid. Haal mijn kostbare eiwitjes wel uit andere voedingsbronnen. Sowieso krijg ik nu een verschrikkelijk onrustige maag als ik een softijsje eet oid, een glas melk zal ik nooit meer drinken dus (softijs trouwens ook niet meer).
    pi_42494582
    quote:
    Op woensdag 4 oktober 2006 22:44 schreef MouseOver het volgende:
    De tegenstrijdige verhalen komen omdat het voor sommige mensen wel gezond is en voor andere niet.

In principe zijn mensen lactose-intolerant, maar door gewenning groei je daar meestal overheen. Kinderen kunnen de extra calcium goed gebruiken en vrouwen hebben er vanaf dat ze een jaar of 40 zijn ook weer extra behoefte aan ivm botontkalking. Vrouwen van 15-40 en mannen van 15+ hebben het spul gewoon niet nodig.

Daarnaast blokkeert calcium de opname van vitamine C waardoor het dus min of meer in de weg kan zitten in je voedingspatroon als je het eigenlijk niet nodig hebt.
    Calcium zit niet alleen in melk hoor
      zondag 8 oktober 2006 @ 22:24:21 #91
    157031 roosjeroosje1988
    viesdik/lelijk/daddy-issues
    pi_42495054
    Ik ben echt melk en vla verslaafd. Ik kan me niet zonder voorstellen? Ik heb altijd gedacht dat het goed voor je was.
    pi_42495253
    quote:
    Op zondag 8 oktober 2006 22:24 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
    Ik ben echt melk en vla verslaafd. Ik kan me niet zonder voorstellen? Ik heb altijd gedacht dat het goed voor je was.
    Oei oei.
    pi_42496591
    leven is ongezond jung
    pi_42497642
    Uit gesloten topic:
    quote:
    Op zondag 8 oktober 2006 23:11 schreef ooge het volgende:
    http://www.fonteine.com/melk_ongezond.html

ben ik weereens in de propaganda getrapt valt het allemaal wel mee met melk
      zondag 8 oktober 2006 @ 23:28:18 #95
    41885 kless
    morgen? waarom niet overmorgen
    pi_42497821
    quote:
    Op zondag 8 oktober 2006 23:00 schreef riX- het volgende:
    leven is ongezond jung
    `

het idee "van leven ga je dood "
    En iedereen krijgt kanker, alleen sommigen hebben de mazzel dat ze dood gaan door iets anders.
    Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
    iGEM
      maandag 9 oktober 2006 @ 13:27:17 #96
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_42508819
    quote:
    Op woensdag 4 oktober 2006 22:57 schreef Nashje het volgende:
    Dus wel. Smaakt blijkbaar hetzelfde als melk uit de winkel.
    Ab-so-luut niet! Rauwe melk smaakt compleet anders. Ik heb vroeger in een dorp gewoond en tegenover ons zat een klein boerderijtje (midden in een woonwijk) met een boer die nog een stuk of 8 koeien had. Ik kwam daar toen ik klein was erg vaak (vroeg ik of ik de stal mocht vegen enzo ) en kreeg ook regelmatig rauwe melk. Dat kwam overigens niet direct van de koe, maar uit het koelvat, en dat was eigenlijk best wel heel erg lekker

Maar, het is VEEL vetter dan volle melk, en met de halfvolle melk helemaal niet te vergelijken. Volle melk wordt namelijk toch echt afgeroomd, en bovendien gepasteuriseerd, waardoor de smaak zeker wel veranderd.

Ik ging daar ook vaak langs om melk te halen, m'n vader kookte dat dan, vond 'ie lekker. Maar dan komen er van die ranzige vellen op drijven, en als ik iets vies vind...
    quote:
    Op woensdag 4 oktober 2006 22:59 schreef kless het volgende:
    ... het is veel vetter en smerig lauw.... smaak lijkt er een beetje op maar je hebt het idee dat je pure koffiemelk naarbinnen werkt maar dan vetter.
    Als je het direct van de koe drinkt is het inderdaad lauw, maar dat lijkt me ook smerig. Gekoeld is het best lekker. Het lijkt absoluut niet op koffiemelk, het is volle melk met een extra scheut room erin, maar dan net iets anders omdat het niet gepasteuriseerd is. Koffiemelk is gesteriliseerd en bovendien ingedikt.
    "[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
      maandag 9 oktober 2006 @ 13:30:41 #97
    120647 BadKeukenTegel
    Heer ende Meester
    pi_42508899
    Ongezond is het zeker, melk moet ik altijd van kotsen.
    Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
      maandag 9 oktober 2006 @ 13:32:54 #98
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_42508974
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 13:30 schreef BadKeukenTegel het volgende:
    Ongezond is het zeker, melk moet ik altijd van kotsen.
    Misschien moet je je eens laten testen op lactose intollerantie dan. Of het spul niet 's ochtends na een avond flink zuipen drinken.
    "[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
    pi_42513949
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 13:32 schreef Catbert het volgende:

[..]

Misschien moet je je eens laten testen op lactose intollerantie dan. Of het spul niet 's ochtends na een avond flink zuipen drinken.
    Daar ga je niet van kotsen. Simpelweg omdat wat eenmaal in de darmen zit niet meer terug kan naar de maag.
      maandag 9 oktober 2006 @ 16:17:33 #100
    97348 Matness
    Matt about you
    pi_42514011
    ik ben al een aantal jaar gestopt met melk drinken, en merk er verder niks van eigenlijk.
    eet nog wel toetjes, boter, en kaas.
    maar zeker niet dagelijks.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')