quote:
Heeft pluto een nieuwe naam? Dwergplaneet iigquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:33 schreef mien-moeke het volgende:
Wat is de nieuwe, officiële naam van Pluto nu die geen planeet meer is, en wat is Pluto nu dan wel?
Wanneer worden de scores bijgewerkt?
Alleen de cijfers, zoals bekend gemaakt in de meeste media.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:35 schreef -Beer- het volgende:
Tis een dwergplaneet en heeft nu een serie nummers met veel cijfers en letters met achtervoegsel 'pluto'.
Dat weet toch niemand uit zn hoofd?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:42 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Alleen de cijfers zoals bekend gemaakt in de meeste media.
Ik zeg B100quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:43 schreef ChrisJX het volgende:
B133 zeg ik.
Ik wel. Dus waarschijnlijk andere mensen ook.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:43 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Dat weet toch niemand uit zn hoofd?
Ik ga gewoon nog een keer een antwoord geven terwijl dat niet eens 2x achter elkaar mag:quote:
Zo moeilijk is t toch niet? Is pas 2 maanden geleden.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:35 schreef -Beer- het volgende:
Tis een dwergplaneet en heeft nu een serie nummers met veel cijfers en letters met achtervoegsel 'pluto'.
goedzoquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:49 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Zo moeilijk is t toch niet? Is pas 2 maanden geleden.
Maar okay.
Dit was het eerste antwoord wat goed gerekend kan worden. -Beer- +1.
Het juiste antwoord is 134340 Pluto.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:51 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Blijkbaar interesseert niet iedereen zich in dat soort dingen. Gek hoor.![]()
![]()
Had wel eens mee gekeken dus dat was me wel bekend.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:55 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Je bent nieuw hier dus het maakt niet uit
Maar vaak wordt er hier wel soepel gedaan met vragen (tips als het wat langer duurt, eventuele spellingsfouten niet fout rekenen), maar uiteindelijk beslist de vraagsteller natuurlijk altijd![]()
Klopt wel ja, maar zolang je het niet persoonlijk opvat is er weinig aan de handquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:56 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Had wel eens mee gekeken dus dat was me wel bekend.
Kon aan de antwoorden die ik kreeg al wel zien dat m'n vraag niet echt op prijs werd gesteld. Vandaar...
Beetje te makkelijkquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:51 schreef MaJo het volgende:
W.F. Hewrmans
Eensch.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:57 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Klopt wel ja, maar zolang je het niet persoonlijk opvat is er weinig aan de hand
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:01 schreef -Beer- het volgende:
Gokje zwartboek?
quote:
Dat was leuk geweest jaquote:
Hoewel de regisseur Nederlands is is het niet echt een Nederlandse film hequote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:08 schreef Yurithemaster het volgende:
Basic instinct
Aangezien er voornamelijk oude films op het filmfestival vertoond worden dacht ik dat het wel duidelijk zou zijnquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:09 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik zie nu dat je de vraag op 2 manieren kan impregneren![]()
De nagesynchroniseerde versie dan hè?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoewel de regisseur Nederlands is is het niet echt een Nederlandse film he
Britannica?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:12 schreef NrSiX het volgende:
Deze wist ik =]
In welke Romeinse provincie lag Londinium?
Ik zeg, erg treffend, is het niet?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:42 schreef NrSiX het volgende:
ik zeg, nieuwe vraag :p
Berlage?quote:
Ziet er een tikje impressionistisch uit... Manet?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:48 schreef kniertjeh het volgende:
Komtie.
Wie heeft dit schilderij gemaakt.
[afbeelding]
![]()
Die is Spaansquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Salvador Dali?
die is dood.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Salvador Dali?
Dacht ik al, maar je moet wat gokkenquote:
welke data? Hij is in 1904 geborenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dacht ik al, maar je moet wat gokken. Van Dali wist ik in elk geval dat de data ongeveer klopten.
Opgezocht, maar nog nooit van de naam gehoord. Kreek kinderprogramma associatiesquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:07 schreef MaJo het volgende:
Doe maar een hint jaIs het een bekende kunstenaar of moet je een kunstkenner zijn om hem te kennen?
Omdat ze het al opgezocht heeft en opzoeken mag niet. Heb je de OP wel gelezenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:09 schreef kniertjeh het volgende:
waarom noem je hem niet Lienelien... dan heb je de vraag goed.
Dan is het niet echt een leuke quiz meerquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:09 schreef kniertjeh het volgende:
waarom noem je hem niet Lienelien... dan heb je de vraag goed.
Nee, jij had je vraag ook al staan, dus heb mijn vraag maar weggehaald. Berlage was sws niet goedquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:12 schreef kniertjeh het volgende:
Maar hoe zit het nou met Berlage?
Sorryquote:
Geweldige band inderdaadquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:17 schreef lienelien het volgende:
Zucht. Die Beatles ook.
Oeh so closequote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:19 schreef wyccie het volgende:
10 december 1980?
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:19 schreef wyccie het volgende:
En Pino stond nog in het stukje biografie!
Minder close.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:21 schreef wyccie het volgende:
13 december 1980?
Dat is hemquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:23 schreef wyccie het volgende:
8 december 1980?
Het tijdstip weet ik niet, hoorquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:31 schreef erkel het volgende:
mag wel iets specifieker geloof ik...
Duhhhhquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:31 schreef Daffodil31LE het volgende:
Een heleboel mensen, maar nu verwacht je een bekende naam natuurlijk...
Hoi
Nee, die was ietsjes eerder.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:32 schreef kniertjeh het volgende:
Lady Diana
Vakgebied is een lastige, maar ze stierf gewoon door ouderdom denk ik.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:33 schreef erkel het volgende:
Ik doelde meer op vakgebied, oorzaak dood...zoiets
Veel later dacht ik.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:34 schreef Daffodil31LE het volgende:
The Queen Mum?
...of was dat wat later?
Nee.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:36 schreef erkel het volgende:
Zangeres zonder naam?
Nee die zit in Dagistan.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:38 schreef erkel het volgende:
Prinses Juliana
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik dacht "Huh?". Maar dat komt op het zelfde neer.
Yepquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:41 schreef lienelien het volgende:
The Postal Service!
Voor 2000 toch??quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:48 schreef kniertjeh het volgende:
was een geintje hoor Erkel.. Juliana is nog niet zo lang gelee de kelder in gedragen..![]()
ik weiger.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Iemand al naar de Gouden Kooi gekeken?
Ik wilde het eigenlijk ook niet kijken maar was toch wel benieuwd. Zit nu naar de kick off te kijkenquote:
Nee, een productlijn. Waaronder verschillende soorten/smaken chips vallenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:53 schreef wyccie het volgende:
Soorten chips bedoel je?
Sweet Thai Chili
Jij snapt 'm. Dat is één productlijnquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:55 schreef kniertjeh het volgende:
dus niet de naam, wokkels ofzo?
Nee, enkel chips/zoutjes. Maar daar heb je verschillende namen van.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:56 schreef wyccie het volgende:
Maken ze nog iets anders dan chips eigenlijk?
Die naam klopt niet helemaalquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:58 schreef wyccie het volgende:
Sweet Sensations
ja. nu nog in één postquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:00 schreef wyccie het volgende:
Gewoon Sensations dan?
quote:
neequote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:02 schreef MaJo het volgende:
Van hamka's heb je verschillende smaken toch?
Ja, maar als je er dan maar ééntje weet, en er staan er al drie van anderen, is het net zo oneerlijkquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:04 schreef MaJo het volgende:
Ik vind dat 'alles in 1 lijstje'-principe totaal niet eerlijk. Iemand die de antwoorden van anderen opsomt gaat er dan vandoor met de punten... In de OP staat ook dat degene die de vraag compleet maakt het punt verdient...
Vroeger wel.quote:
Tja dat is ook wel weer waar, maar het kan ook zijn dat je geen een antwoord goed hebt en dan toch een punt krijgt. dat is nu niet het geval maar dat is wel eens gebeurd.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:06 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, maar als je er dan maar ééntje weet, en er staan er al drie van anderen, is het net zo oneerlijk![]()
Hawaii_Tim +1quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Chunky Monkey, Chocolate Therapy, New York Super Fudge, Cookie Dough en Caramel Sutra
Hmmja, zit iets in.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tja dat is ook wel weer waar, maar het kan ook zijn dat je geen een antwoord goed hebt en dan toch een punt krijgt. dat is nu niet het geval maar dat is wel eens gebeurd.
Nee dank je. Die zooi van Smiths (ik WEIGER het "Lay's" te noemen) blief ik niet.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:09 schreef kniertjeh het volgende:
Iemand een wokkel?
noem jij Ola dan ook Algida?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:10 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee dank je. Die zooi van Smiths (ik WEIGER het "Lay's" te noemen) blief ik niet.
Oh ja, da's gewoon hetzelfde. Ik dacht bij een boel merken "Oh nee, dat is van Smiths"quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:10 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nee dank je. Die zooi van Smiths (ik WEIGER het "Lay's" te noemen) blief ik niet.
Succes morgen !!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Daffodil31LE +1
En dan ga ik nu naar m'n bed, morgen (eigenlijk vandaag dus) afrijden. Trusten allemaal!
Wil je even zo goed zijn om ons te waarschuwen waar en hoe laat? Dan kunnen we die plaats ontwijken.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Daffodil31LE +1
En dan ga ik nu naar m'n bed, morgen (eigenlijk vandaag dus) afrijden. Trusten allemaal!
huh, ja, dat is nu toch ook?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
Gele zakjes voor de pinda-versie en donkerbruine zakjes voor de choco-met-crunch-laagje.
En niet van plastic, maar van papier.
gatsiequote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
Céline Dion en Cindy Lauper.
Neu. Fonetisch gezien het juiste aantal lettergrepen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:37 schreef wyccie het volgende:
All by myself?
Da's volgens mij van een blinde neger...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:42 schreef wyccie het volgende:
Hit the road Jack?
Nee, die andere.quote:
Oh... wie is Roy Orbison dan????quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
Da's volgens mij van een blinde neger...
Bingo!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:47 schreef wyccie het volgende:
Jenifer Connoly?
Klopt. Als je oudere opnamen van The Big O ziet, merk je dat hij z'n mond amper opent. En dan toch zo'n stem als een klok.quote:
Joehoe?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:48 schreef MaJo het volgende:
Speelde hij Brandon? Weet zijn naam niet meer
Och jeetjequote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:50 schreef Daffodil31LE het volgende:
En die blinde neger heette Ray Charles.
Sorry, zit ondertussen naar de gouden kooi te kijkenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:54 schreef lienelien het volgende:
[..]
Joehoe?![]()
ik wil gaan slapen, reageer eens
Meteen goed!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:09 schreef erkel het volgende:
Cork?
Jippie!!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:12 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Meteen goed!
erkel +1
maar goed dat ik er bij had gezet dat het qua bevolking moest zijn.
correctquote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:21 schreef wyccie het volgende:
Klavertje vier.
Lienelien +1quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:26 schreef lienelien het volgende:
Luctor Et Emergo
jawel toch?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Lienelien +1
Maar het komt niet door die overstromingen!
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:30 schreef wyccie het volgende:
http://www.zeeland.nl/zeeland/volkslied/
Wie isquote:en
gaan in het centrum van
wonen. Volgende week zou het koppel naar
komen om een pand aan de *CENSUUR* te kopen. *CENSUUR* zou zo'n tweeënhalf miljoen euro kosten.
heeft eerder gezegd
een fantastische stad te vinden door de sfeer en de vrijheid die er te vinden is. *CENSUUR*
heeft al drie maanden gewoond in
.
ik denk dat jullie het goed hebbenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:36 schreef erkel het volgende:
Brad Pitt en Angelina Jolie
Ik vreesde nog wel even ofdat 'ie niet te moeilijk zou zijnquote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:36 schreef MaJo het volgende:
Brad Pitt, Angelina Jolie, Amsterdam?
Maar mijn antwoorden zijn mooi cursief.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:38 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik vreesde nog wel even ofdat 'ie niet te moeilijk zou zijn
MaJo +1
Als ze nou niet zo mooit waren was je misschien wel de snelste geweestquote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:39 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Maar mijn antwoorden zijn mooi cursief.![]()
Heej kom op, we kijken toch allemaal 'rtl boulevard'quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:38 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik vreesde nog wel even ofdat 'ie niet te moeilijk zou zijn
MaJo +1
Jaquote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:39 schreef lienelien het volgende:
[..]
Als ze nou niet zo mooit waren was je misschien wel de snelste geweest![]()
ik doe niet aan RTLquote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:39 schreef erkel het volgende:
[..]
Heej kom op, we kijken toch allemaal 'rtl boulevard'![]()
(daar hoorde ik het tenminste
)
Ik heb geen TVquote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:39 schreef erkel het volgende:
[..]
Heej kom op, we kijken toch allemaal 'rtl boulevard'![]()
(daar hoorde ik het tenminste
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |