quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:51 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Blijkbaar interesseert niet iedereen zich in dat soort dingen. Gek hoor.![]()
![]()
Had wel eens mee gekeken dus dat was me wel bekend.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:55 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Je bent nieuw hier dus het maakt niet uit
Maar vaak wordt er hier wel soepel gedaan met vragen (tips als het wat langer duurt, eventuele spellingsfouten niet fout rekenen), maar uiteindelijk beslist de vraagsteller natuurlijk altijd![]()
Klopt wel ja, maar zolang je het niet persoonlijk opvat is er weinig aan de handquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:56 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Had wel eens mee gekeken dus dat was me wel bekend.
Kon aan de antwoorden die ik kreeg al wel zien dat m'n vraag niet echt op prijs werd gesteld. Vandaar...
Beetje te makkelijkquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:51 schreef MaJo het volgende:
W.F. Hewrmans
Eensch.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:57 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Klopt wel ja, maar zolang je het niet persoonlijk opvat is er weinig aan de hand
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:01 schreef -Beer- het volgende:
Gokje zwartboek?
quote:
Dat was leuk geweest jaquote:
Hoewel de regisseur Nederlands is is het niet echt een Nederlandse film hequote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:08 schreef Yurithemaster het volgende:
Basic instinct
Aangezien er voornamelijk oude films op het filmfestival vertoond worden dacht ik dat het wel duidelijk zou zijnquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:09 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik zie nu dat je de vraag op 2 manieren kan impregneren![]()
De nagesynchroniseerde versie dan hè?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoewel de regisseur Nederlands is is het niet echt een Nederlandse film he
Britannica?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:12 schreef NrSiX het volgende:
Deze wist ik =]
In welke Romeinse provincie lag Londinium?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |