quote:Episode Title: The Same Deep Water As You
Prod. No: #3T5751 | Original US Airdate: September 27, 2006
In a shocking season opener, the aftermath of the post-wedding car accident unfolds. While Haley is deeply affected by Nathan's attempt to rescue Cooper and Rachel, Brooke confronts Lucas with her true feelings, and Peyton makes a startling discovery. Pressured by the fact that someone might know he killed his brother, Dan assaults Deb.
Let ff op je woorden zegquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:10 schreef Komakie het volgende:
en het duo Brooke Rachel vind ik ook wel lachen. 2 feeksen bij elkaar
1) ok foutjequote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:04 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Let ff op je woorden zeg![]()
En 1) Brooke is niet zwanger, maar Haley
2) Luke en Brooke komen weer samen ... hij houd teveel van haar, en als Peyton ff haar bek houd krijgt ze haar vertrouwen in hem wel terug
3) Luke kan niet meer basketten wegens z'n HCM ... gelukkig is Skills uber![]()
Dat weet ik ook wel.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:31 schreef blueangel_ het volgende:
in Seizoen 3 had Peyton ook al stijl haar hé ... en toen was Brooke ook nog 17
En volgens mij kon hij enkel genezen van HCM als hij die pillen inpakt ... maar daardoor is z'n conditie drama en kan hij ook niet meer spelen. Is in seizoen 3 een aantal afleveringen veel aandacht aan besteed
Hmm duidelijk dus niet he, ik heb nergens kunnen ontdekken dat Hailey zwanger is.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:04 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Let ff op je woorden zeg![]()
En 1) Brooke is niet zwanger, maar Haley
Gelieve geen spoilers te plaatsen over afleveringen die nog moeten komen.. want ik weet dat er op bepaalde sites al veel spoilers voor de rest van het seizoen staan.quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:08 schreef NAF_NAF het volgende:
[..]
Hmm duidelijk dus niet he, ik heb nergens kunnen ontdekken dat Hailey zwanger is.
Tenzij je meer weet dan ik![]()
Okay, maar dit ging toch over de 2 afleveringen die al waren geweest?quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:02 schreef Saviola het volgende:
[..]
Gelieve geen spoilers te plaatsen over afleveringen die nog moeten komen.. want ik weet dat er op bepaalde sites al veel spoilers voor de rest van het seizoen staan.
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die daar nog niet helemaal van overtuigt benquote:Op maandag 9 oktober 2006 12:08 schreef NAF_NAF het volgende:
[..]
Hmm duidelijk dus niet he, ik heb nergens kunnen ontdekken dat Hailey zwanger is.
Tenzij je meer weet dan ik![]()
Ik las je reactie eerder al, toen dacht ik al van huh, waarom zeg je foutje?quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:58 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die daar nog niet helemaal van overtuigt ben
Maar we zullen het wel zien. Nog maar 2 daagjes en dan gaan we weer verder
Ja weet ik.. maar je reageerde op blueangel en van hem weet ik dat hij al spoilers heeft gelezen over verdere afleveringen uit het seizoenquote:Op maandag 9 oktober 2006 14:45 schreef NAF_NAF het volgende:
[..]
Okay, maar dit ging toch over de 2 afleveringen die al waren geweest?
Ik heb het iig over die 2 die al zijn geweest![]()
Ohw op die manier.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:59 schreef Saviola het volgende:
[..]
Ja weet ik.. maar je reageerde op blueangel en van hem weet ik dat hij al spoilers heeft gelezen over verdere afleveringen uit het seizoen
Zal wel toch, overal waar hij is hoort/ziet hij MURDERER.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:20 schreef edejong het volgende:
ik hoop dat de moord die Dan heeft gepleegd ooit uitkomt
In feite is de keuze beperkt (denk ik)..quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:58 schreef edejong het volgende:
mee eens, Dan is erg boeiend in dit seizoen inderdaad! Ik ben benieuwd wie het weet!
die laatste gast zou het wel eens heel goed kunnen zijn inderdaad!!! ook geen idee meer hoe hij heet.. zo'n onetreehillfreak ben ik nou ook weer nietquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:11 schreef Saviola het volgende:
[..]
In feite is de keuze beperkt (denk ik)..
want! volgens mij is het haast zeker iemand die in de school aanwezig was tijdens die schietpartij:
1) Keith => dit is de meest vergezochte natuurlijk, Nathan zag hem in de auto (mja?) dus wie weet leeft hij nog en wil hij wraak op Dan.. maar dit is een erg long shot natuurlijk
2) Nathan/Haley => lijkt me ook weinig waarschijnlijk, hadden ze de waarheid geweten dan zouden ze het zeker anders aanpakken..
3) Skills ? lijkt me wel een leuke optie.. maar then again, het is 1 van Luke z'n beste maten, dus wss had hij het 'm al verteld
4) Mouth ? zie je niet zovaak, dus lijkt me een ideale stille getuige
5) Rachel ? mja..
6) en die laatste gast, weet z'n naam niemer, maar die stopte ook met school en dook op einde seizoen 3 nog eens op, verder niet meer
Gisteren pas gekekenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:23 schreef edejong het volgende:
ja die ja! (imdbcheck? of een gróót fan? of gewoon goed in namen onthouden?)
Zou kunnen...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:42 schreef blueangel_ het volgende:
Mouth was tijdens de schietpartij in 3.16 bezig met Ravens beelden te monteren in de Audio/Video kamer, waar dus ook de beelden van de beveiligingscamera's te zien zijn ...
Mouth dus
Mouth zat toch gewoon bij Nathan/Rachel/Haley/Skills ?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:35 schreef blueangel_ het volgende:
Mouth zat toch in het videolokaal tijdens de moord? Die heeft het vast live gezien
En Dan heeft nog andere vriendjes bij de politie, zie maar hoe hij die band bemachtigd heeft waarop Keith die fles whiskey kocht
4.04 Can't Stop This Thing We Started bedoel je. Hij is weer leuk (zal maar niets verklappen). Vraag me alleen af wat nu de doorlopende verhaallijn van dit jaar gaat worden. De meeste verhaal lijntjes lijken snel te kunnen stoppen (waarna er vast weer nieuwe komen).quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tot nu toe vind ik seizoen 4 wel een beetje tegenvallen
[ Bericht 13% gewijzigd door edejong op 19-10-2006 21:03:36 ]
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:55 schreef edejong het volgende:Eerst een aflevering afkijken voordat je postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tot nu toe vind ik seizoen 4 wel een beetje tegenvallen
Anyway, de aflevering is al geweest en volgens mij hebben de meeste hem al gezien dus hoeven we niet meer in spoilertags te praten.
Om te beginnen: Dus toch wel Hailey. Dit gaat Nathan niet leuk vinden... Ik hoop dat hij het wel een beetje fatsoenlijk op pakt want anders zou het echt een ass zijn. Maar ja, het lijkt wel op de levensloop van zijn vader.
Wel eindelijk een keertje dat Lucas en Hailey weer eens met elkaar praten enzo. Is volgens mij zo langzamerhand wel 2 seizoenen geleden dat ze elkaar iets vertrouwlijks te vertellen hadden.
Die Derreck is echt een scary dude. Zo geopsideerd heb ik nog nooit iemand gehord/gezien.
Hoe hij ook tegen Lucas deed was wel dom. Eerst tegen Peyton iets zeggen en dan tegen Lucas wat anders. Terwijl dat natuurlijk wel fout moet gaan. Ik denk dat Lucas al snel gaat door krijgen dat die gast niet klopt en dat het nog een hele tijd duurt voordat Peyton het ook door heeft... Of die gast blijft haar achtervolgen ofzo
Dat laatste stukje vond ik helemaal sick
Brooke was ook weer lekker bezig. Kan goed bitcherig zijn
Rachel is trouwens wel lekker in ondergoed
Btw, waren zouden deze verhaallijnen snel afgelopen zijn? Ik zie het nog wel ff duren. Deb die zich als een idioot gedraagd, Dan en Karen, Lucas en Peyton, Hailey en Nathan, Derreck en Peyton, Peyton en Brooke, Brooke en Rachel, etc. Zit nog genoeg in voor 2 seizoenen
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
Volgens mij zegt Rachel dat alleen maar omdat ze Nathan wil ofzo. Ik weet het niet zeker meer maar volgens mij weet ze dat Nathan denkt dat hij Keith heeft gezien en probeert ze op die manier meer bij hem te zijn ofzo.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:29 schreef edejong het volgende:
what about Rachel die zegt Keith ook gezien te hebben?
Ik wil niet dat het goed komt tussen Luke en Brooke.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:05 schreef blueangel_ het volgende:
Hmmm
1) Brooke is niet zwanger, aan de ene kant ben ik er blji mee maar aan de andere kant was het wel de ideale manier om haar relatie met Lucas weer goed te krijgen
2) Derek is geweldig
Brooke en Luke waren het mooiste koppel uit de hele serie tot die ***** peyton er weer tussen kwamquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:39 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik wil niet dat het goed komt tussen Luke en Brooke.
Brooke is vervelend voor Lucas.
Derek is een eikel maar wel goed voor het verhaal. Die gast wordt goed neer gezet en hij is echt scary.
Btw, ik zei toch dat Lucas weer in aanraking zou komen met basketbal? Je gelooft toch niet dat whitey en Karen ff bij elkaar kwamen zitten en dit zo bedachten he? Komt echt nog wel een staartje aan
Waarom dat danquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:56 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Brooke en Luke waren het mooiste koppel uit de hele serie tot die ***** peyton er weer tussen kwam
Ik zou et allebij wel een beschuitje willen eten. Hoewel misschien nog wel liever met Peyton. Die blonde krullen zijn echt killer voor mijquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:16 schreef edejong het volgende:
i <3 peyton... al die vinyls.. interresanter karakter
al hoewel ik liever een beschuitje zou eten met brooke
wat is dat mooi gezegd.. dat heb ik nou eigenlijk ookquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:41 schreef Komakie het volgende:
Ik zou et allebij wel een beschuitje willen eten. Hoewel misschien nog wel liever met Peyton. Die blonde krullen zijn echt killer voor mij
Daarnaast is ze idd een heel interresant karakter. Ze is heel creatief en houdt van Rockmuziek. Dat vind ik echt wel mooi als een vrouw zoiets heeft.
Dan en Whitey was ik helemaal vergeten jaquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:19 schreef Saviola het volgende:
Daarnet ook gekeken..
1) Dat denk ik ook wel jah.. zou het wel heel matig vinden als Nathan z'n droom zou opgeven.. weet ook niet waarom Haley niet mee zou gaan, lijkt me dat ze op Duke ook wel iets zal vinden. Dan keek na die persconferentie dan wel weer vrij angstvallig..
2) Tis dus Derek nietMaar idd, die gast is compleet gestoord.. die kamer vol met foto's, die tattoo.. dat chatten
Maar hij werd dus uit dat raam gekickt, maar ontsnapte dus uiteindelijk nog?? Ben benieuwd hoe dat zal verder gaan, of ie terug zal keren.. en ook hoe die relatie met de "echte" Derek zal zijn, zal Peyton opnieuw heel dat proces van verloren broer leren kennen willen doorgaan?
3) One night stand was het eigenlijk.. maar wel lachen dat'ie een leraar is
4) Haley is idd nogal 'truttig' .. dat kan wel wat uitdagender ja
5) Dan en Whitey![]()
dat weet ik wel zeker, en het lijkt dit seizoen wel of hij 5x zoveel makeup op heeft, ziet er niet uitquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
heeft Lucas nou z'n haar geblondeerd of wa?
ik was inderdaad ook al op zoek, dacht hem gevonden te hebben.. download ik afl. 6 van seizoen 2quote:Op donderdag 2 november 2006 17:53 schreef Komakie het volgende:
Kut
Ik had me er net zo op verheugd.
Ach ja, nou tot morgen wachten op The OC
[offtopic]quote:Op donderdag 2 november 2006 18:12 schreef edejong het volgende:
[..]
ik was inderdaad ook al op zoek, dacht hem gevonden te hebben.. download ik afl. 6 van seizoen 2![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb er weer zin in!
Oja, ik vind ook dat Lucas teveel make-up op heeft, blegh!
[ Bericht 11% gewijzigd door Mikani op 06-11-2006 15:02:48 ]I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
En dan nog de andere series die zo leuk zijnquote:Op maandag 6 november 2006 14:34 schreef Komakie het volgende:
Misschien at spoilertags hier wel op van toepassing zijn???
Anyway, gelukkig maar dat het weer uitgezonden wordt. Vond het vorige week maar saai zonder OTH.
btw, woensdag is ook een aflevering van The OC (voor de mensen die dat ook volgen) en donderdag ook. Wordt een druk weekje
Als de marsmannetjes landen op de toren van Pisa zekerquote:Op maandag 6 november 2006 16:45 schreef NAF_NAF het volgende:Ik hoop dat Peyton en Luke toch nog iets met elkaar krijgen.
quote:Op maandag 6 november 2006 20:32 schreef blueangel_ het volgende:
Luke wil Brooke, Brooke wil Luke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow, dus Peyton heeft weer een uitdaging?quote:Op maandag 6 november 2006 20:44 schreef Saviola het volgende:
Brooke neukt haar leraar
quote:Op maandag 6 november 2006 20:46 schreef Hoedjes het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+ François Sterchele, 14/03/1982 - 08/05/2008 +
quote:Op maandag 6 november 2006 20:32 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Als de marsmannetjes landen op de toren van Pisa zeker![]()
Luke wil Brooke, Brooke wil Luke, Peyton moet haar bek houden
Brucasquote:Op maandag 6 november 2006 20:56 schreef NAF_NAF het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik zeg het voornamelijk om jou te pesten
![]()
![]()
![]()
Hoeft niet.. kiezen tussen Brooke en Peyton is 'n makkie.quote:Op maandag 6 november 2006 20:51 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Ow, dus Peyton heeft weer een uitdaging?
Idd ... Luke heeft z'n keuze dan ook vrij duidelijk gemaaktquote:Op maandag 6 november 2006 22:48 schreef Saviola het volgende:
[..]
Hoeft niet.. kiezen tussen Brooke en Peyton is 'n makkie.
Jep same here.quote:Op maandag 6 november 2006 15:05 schreef Mikani het volgende:
[..]
En dan nog de andere series die zo leuk zijn.
Toch vind ik One Tree Hill leuker dan The OC. The OC keek ik eerder en vond ik echt leuk, maar One Tree Hill is toch een stuk leuker, kan me er denk ik wat beter in verplaatsen ofzo. Tjah en eigenlijk was ik al verkocht toen ik de soundtrack van de serie hoorde, van Gavin DeGraw
.
Heb ff spoilertags geplaatst trouwens, sorry!
Luke heeft al gezegd dat hij Brooke niet meer wilquote:Op maandag 6 november 2006 20:32 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Als de marsmannetjes landen op de toren van Pisa zeker![]()
Luke wil Brooke, Brooke wil Luke, Peyton moet haar bek houden
btw Ik had toch gelijk Blueangel_quote:I'm not the guy for you Brooke Davis
quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:08 schreef Komakie het volgende:[..]
Luke heeft al gezegd dat hij Brooke niet meer wil
[..]
btw Ik had toch gelijk Blueangel_Hij zei dat hij niet meer voor haar ging vechten, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+ François Sterchele, 14/03/1982 - 08/05/2008 +
quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:58 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Hij zei dat hij niet meer voor haar ging vechten, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:28 schreef Komakie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+ François Sterchele, 14/03/1982 - 08/05/2008 +
quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:28 schreef Komakie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:36 schreef Mikani het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3somequote:Op dinsdag 7 november 2006 22:52 schreef NAF_NAF het volgende:
[afbeelding]
Hmmm het is wel duidelijk welke kant Lucas op wil he?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Zo lang het niet voor eeuwig doorgaatquote:
Nee nee.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:36 schreef Mikani het volgende:
[..]
Zo lang het niet voor eeuwig doorgaat.
Eigenlijk moeten ze alle 3 iemand anders tegenkomen.
haha wat een kern van waarheid, alleen blijft het leuk om naar te kijkenquote:Op woensdag 8 november 2006 16:41 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nee nee.
Eerst moet Lucas wat met Peyton krijgen om Brooke al helemaal over de zeik te krijgen.
dat gaat dan een half seizoen zo door ofzo.
Dan gaat het uit tussen Peyton en Lucas en dan krijgen ze alle3 een ander. Praten ze niet meer met elkaar en door 1 of andere duistere kracht komen ze weer gedwongen bij elkaar en mogen ze mekaar wel weer.
Hoe het er dan aan toe gaat zien we dan wel weer maar dan heb je wel weer stof voor de komende 2 seizoenen
Ik vind Jake net allesbehalve een watje.. in het begin nam hij het op voor Lucas toen die pas bij het team kwam.. dan wordt ie alleenstaande vader (lijkt me dat je daarvoor vrij sterk moet zijn), en maakt ie Peyton nog eens erg gelukkig.. Ik vind Jake net een heldquote:Op woensdag 8 november 2006 00:06 schreef Komakie het volgende:
Ik verwacht niet echt dat die gaat terug komen. Jake vind ik sowieso een beetje een watje... Vage gast
Na dit seizoen gaan ze op college, en dan kapt OTH ermeequote:Op woensdag 8 november 2006 16:41 schreef Komakie het volgende:
Hoe het er dan aan toe gaat zien we dan wel weer maar dan heb je wel weer stof voor de komende 2 seizoenen
Ik vind Jake ook geen watje, juist een man door wie hij is en wat hij doetquote:Op woensdag 8 november 2006 17:19 schreef Saviola het volgende:
[..]
Ik vind Jake net allesbehalve een watje.. in het begin nam hij het op voor Lucas toen die pas bij het team kwam.. dan wordt ie alleenstaande vader (lijkt me dat je daarvoor vrij sterk moet zijn), en maakt ie Peyton nog eens erg gelukkig.. Ik vind Jake net een held
[..]
Na dit seizoen gaan ze op college, en dan kapt OTH ermee![]()
hoop wel van niet![]()
Ah, ja daar zit wel wat in, hij heeft idd geen uitstraling van een stoere manquote:Op woensdag 8 november 2006 19:15 schreef Komakie het volgende:
ok ok, maar zo bedoelde ik het helemaal niet.
Meer over zijn persoon en zijn uitstraling ofzo. Ik weet niet maar vind hem beetje zeikerige uitstraling hebben. Dus daarom mijn watje. Hij is in de serie natuurlijk geen watje.
btw, vanavond weer in de VS
Dat was idd wat ik bedoelde. Je kunt het beter verwoorden dan ikquote:Op woensdag 8 november 2006 19:42 schreef Mikani het volgende:
[..]
Ah, ja daar zit wel wat in, hij heeft idd geen uitstraling van een stoere man.
Ik ben zo benieuwd he, kan niet wachten om te kijken! Hopelijk kan ik morgen een gaatje vinden, anders vrijdag pas!
Lijkt mijn week welquote:Op donderdag 9 november 2006 09:56 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat was idd wat ik bedoelde. Je kunt het beter verwoorden dan ik
anyway, vanavond kan ik hem vast wel ergens verkrijgen. En dan morgen weer de OC.
Wel grappig, ik heb deze week een leuk partroon.
Dinsdag, PrisonBreak
Woensdag, The OC
Donderdag, One Tree Hill
Vrijdag, The OC
Elke avond een aflevering van een serie kunnen kijken
Drukke tijden...
Gelukkig is het niet iedere week zo. Dan zou ik óf geen sociaal leven meer overhouden, óf ik zou moeten stoppen met een serie
Probleem is bij mij dat ik dan pas om 0:00 begin ofzo en dan is het zo weer 1:00. Ik moet de volgende dag ook gewoon weer werken enzo hequote:Op donderdag 9 november 2006 11:54 schreef Mikani het volgende:
[..]
Lijkt mijn week wel.
Daar komt dan ook nog vaak LOST bij.
Gewoon op loze momenten kijken, of net voor 't slapen, lekker als ontspanning.
quote:Op donderdag 9 november 2006 16:57 schreef s0k het volgende:
Naja, ik ben ook wel jaloers op hem. Beetje Brooke naaien
Dat van die Play-offs had van mij ook wel wat langer mogen duren. Ik vind die basketbalscene's altijd wel vetquote:Op donderdag 9 november 2006 20:58 schreef Saviola het volgende:
Aardige ep vandaag
Vond't wel jammer dat ze die play-offs in 5 minuutjes al bijna helemaal tonenGaat wel erg snel.
Wie was trouwens die vent die telkens naar Nathan kwam? Die leek me wel aardig, maar had wel zo'n halve bodybuilder bij hem, die op't einde nog zo'n leuk gebaar maakt naar Nathan
"I'm Corporal Summers"quote:Op vrijdag 10 november 2006 01:08 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat van die Play-offs had van mij ook wel wat langer mogen duren. Ik vind die basketbalscene's altijd wel vet
Die vent is iemand van Duke die wil dat Nathan voor Duke gaat spelen. Hij probeert hem over te halen (lees: onder druk te zetten) om voor Duke te komen Basketballen. Daarom zorgt hij voor het geld dat Nathan nodig heeft (Auto, het licht)
Probleem is alleen dat iedereen vreemde mensen die geld geven er altijd wel wat voor terug willen hebben.
Kortom, als Nathan nu niet naar Duke gaat heeft hij waarschijnlijk een groter probleem dan alleen geld.
Btw Lucas zou niet voor Mouth kunnen gaan want Mouth heeft nu zelf een vriendinnetje
Vriendinnetje van hem is trouwens echt nog jong. Geboren in 1991
Mouth in 1981 (in het eggie bedoel ik dan he) dus..... beetje pedo ideeën bij OTH
Anyway, leuke aflevering weer. Peyton die het zwaar krijgt, maar haar broer die over haar waakt zonder dat ze het weet. Beetje jammer alleen dat hij ook echt als een militair wordt neergezet terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn. Maar wel goed wat hij voor haar doet.
en ik zei toch dat Lucas weer mee ging doen
Skillzwederom gewoon een held ("wohw, I never thought Peytons brother would be.... a brother")
Samen met Nathan zijn ze echt een vet team.
Die was ook vet jaquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:16 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
"I'm Corporal Summers"
"Big Daddy Skillz"
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd!I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wordt volgens mij wel een leuke aflevering.
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
quote:Op woensdag 22 november 2006 13:13 schreef Mikani het volgende:Het is godverdomme toch niet te geloven zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
+ François Sterchele, 14/03/1982 - 08/05/2008 +
Soort Deja-vuquote:Op woensdag 22 november 2006 15:08 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Het is godverdomme toch niet te geloven zeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 15:08 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Het is godverdomme toch niet te geloven zeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik kan niet wachten!!!
Iew, getsie kreeg er helemaal kippenvel van, dat beloofd wat zeg!quote:Op donderdag 23 november 2006 18:58 schreef Saviola het volgende:
Damn wat een ep. weer.. wordt echt uberspannend![]()
Promo voor volgende week![]()
BRUCASquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:25 schreef NAF_NAF het volgende:
Ik heb vandaag afl 3 t/m 8 gekeken en het was wel weer spannend he!
Blueangel_ ahahaah bye bye Brucas ;-)
Het is echt spannend ja!
Edit-
OMG die promo voor volgende week!!!
Brucas overquote:Op vrijdag 24 november 2006 15:05 schreef blueangel_ het volgende:
Het einde van Brucas![]()
![]()
Noujah, hoewel ik nooit zal goedkeuren wat Peyton deed, hoop ik toch maar dat ze gelukkig worden
4.09 wordt gruwelijk goed![]()
Daar heb je enigzins wel gelijk in.quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:26 schreef NAF_NAF het volgende:
Zoals ik al eerder zei, Skills doet voor mij niet echt iets extra's in OTH.
Hij vormt mss samen met Lucas & Nathan een basketball dreamteam, maar verder is zijn bijdrage ook niet echt van belang. Zijn rol als de grappige oneliner vind ik niet series regular waard. He doesn't make the difference.
downloaden via torrentquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:40 schreef XiChico het volgende:
Waar kun je die amerikaanse afleveringen volgen?
Ik vind dat hij wat meer verwikkeld mag raken in de persoonlijke issues van de kern. Dat bijvoorbeeld hij ipv Lucas Nathan had geholpen met Dante.quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:29 schreef Komakie het volgende:
[..]
Daar heb je enigzins wel gelijk in.
Het is niet zo alsof hij een hele belangrijke rol heeft in het geheel.
Kan natuurlijk dat het nog komt...
Aan de andere kant heeft hij in de vorige 3 seizoenen ook al meegedaan met kleine rolletjes en ik denk dat ze hem daarom in de credits hebben gezet. Omdat hij steeds terug komt en omdat hij nu iets vaker in beeld komt.
Maar ik vind hem wel vetSkills
Wie is Tim?quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:36 schreef blueangel_ het volgende:
Waar zit Tim eigenlijk?
Die vriendin van Skills zag je op dat feest in afl. 7 terug, ze had toen een paar linesquote:Op zaterdag 25 november 2006 16:21 schreef Aphrodite het volgende:
Waar is die domme vriendin van Skills gebleven? En wat ik ook niet snapte, Skills zat toch al veel langer in het Ravens team?
En dat al direct vanaf de eerste ontmoeting wat tussen Lucas en Peyton heeft gespeeld, past alleen maar heel goed bij de prachtige speech van Whitey..
En Dan en Karin.. Dat wordt nog wel wat hoor..
Was toevallig in de afgelopen aflevering dat de moeder van Tim zei dat die op 1 of andere priveschool zit. Was op het moment dat Dan en Karen op het feest komen binnen lopen en dat ze zegt "ik heb nu een deja vu met vroeger over jullie blablalbla"quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:36 schreef blueangel_ het volgende:
Waar zit Tim eigenlijk?
Bevinquote:Op zaterdag 25 november 2006 16:21 schreef Aphrodite het volgende:
Waar is die domme vriendin van Skills gebleven? En wat ik ook niet snapte, Skills zat toch al veel langer in het Ravens team?
Misschien wel ja. Maar Lucas zal hij altijd helpen. Nathan misschien niet want Lucas is een goeie vriend van hem en Nathan niet zo zeer.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:08 schreef NAF_NAF het volgende:
[..]
Ik vind dat hij wat meer verwikkeld mag raken in de persoonlijke issues van de kern. Dat bijvoorbeeld hij ipv Lucas Nathan had geholpen met Dante.
Ik denk dat uiteindelijk Skills wel een character to like is. Hij zal zijn vrienden zeker wel bijstaan in tijden van nood ofzo, dat gevoel krijg ik bij hem.
[..]
Dat meen je nietquote:Wie is Tim?
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Het hele Derek gedoe is niet echt goed afgewerkt idd, ik verwacht daar de komende afleveringen nog wel meer overquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:11 schreef Komakie het volgende:
Ik vind het trouwens wel een beetje zwak zoals "evil Derreck" werd afgedaan.
Alleen zei Peyton ff tegen Lucas dat ze hem hebben en knuffelden ze ff. Toen was het gelijk afgelopen. Ik had wel iets meer emotie enzo verwacht. Lijkt me toch een belangrijk moment. Misschien een telefoontje van de politie naar Peyton ofzo met die melding.
Als je nu 2 sec niet opgelet zou hebben had je het helemaal gemist.
Mja ik denk het ook wel.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:41 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Het hele Derek gedoe is niet echt goed afgewerkt idd, ik verwacht daar de komende afleveringen nog wel meer over
goeie shitquote:Op zondag 26 november 2006 16:56 schreef Hoedjes het volgende:
season 4 wordt dus 21 afleveringen!![]()
TV.com:
It's official. The CW has decided to have One Tree Hill run for a full season, only short of one episode. As opposed to the traditional 22, Hill will only have 21 episodes for its fourth season. However, this comes as good news since the initial order was of only 13 episodes.
This news comes as no surprise. Thanks to it Top Model lead-in, Hill has improved as much as 20% in target demos, despite facing tough competition from ABC's Lost, CBS' Criminal Minds, and NBC's The Biggest Loser.
![]()
Of juist fijn, kan je straks alles achter elkaar kijkenquote:Op maandag 27 november 2006 13:21 schreef Komakie het volgende:
goeie shit
Alleen jammer dat komende aflevering voorlopig mijn laatste wordt aangezien ik 4 maanden naar het buitenland ga
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was al beetje duidelijk uit de promo, zoals altijd weer benieuwd!I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:14 schreef Mikani het volgende:
[..]
Of juist fijn, kan je straks alles achter elkaar kijken. Vind ik altijd wel fijn, hoef je niet te wachten op de volgende aflevering
.
Volgende aflevering morgen weer!Dat is ook wel weer zo ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was al beetje duidelijk uit de promo, zoals altijd weer benieuwd!
Maar nu is het ff slikken natuurlijk. Ach, als ik eenmaal onderweg ben merk ik het niet meer
Ben wel weer benieuwd naar de komende aflevering. Ik hoop echt niet dat het zo'n ultra cliffhanger is. Vorige week met Peyton en Lucas vond ik dat al irritant, nu wil ik dat helemaal niet.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pff zeg dat wel..quote:Op donderdag 30 november 2006 21:41 schreef blueangel_ het volgende:
Pfffffffffffffffffffffffffff wat een promo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij ook wel.quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:20 schreef blueangel_ het volgende:
Ik ben 100% dat Daunte al dood was van de crash
Hij reed zichzelf niet express dood, was echt by accident dat hij tegen dat ding opreed, maar hij wilde wel Naley dood. Volgens mij was hij al dood voordat Nathan op hem in begon te slaan, maar ik weet niet welke actie Dan wil zetten om opeens te doen alsof hij hem heeft doodgeslagen. Boetedoening?quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:05 schreef Komakie het volgende:
Wat een geweldige aflevering!!!
*tekst
Ennnnn....
Broocas
Peycas
Heel schattig hoe ze toch tot elkaar gekomen zijn
Nathan ging ook wel aardig over de schreef. De vraag is ff of hij de persoon is die het veroorzaakt het dat Daunte dood is. Het kan natuurlijk dat hij door de crash al dood is gegaan. Ik heb het idee dat er echt een hogere hand aan zit en Daunte alleen maar een pion was om het geld af te troggelen. Aangezien hij het geld niet kon krijgen heeft hij ook maar zichzelf stuk gereden.
Tenminste, dat is een beetje mijn gedachtegang. Geen idee of het waar is natuurlijk
*tekst
Zal Haley de baby kunnen houden of zal die het niet overleven? Zal Lucas gewoon er weer bovenop komen?
Ik zie het allemaal in April (en natuurlijk de afleveringen die erna komen)
Ik denk dat Dan dit idd als boetedoening doet. Dat moment dat hij samen met Lucas alles aan 't opruimen was in het café van Karen, dacht hij dat alles oké was. Maar toen zei Lucas dat hij het jammer vond dat Keith er niet was. Dan werd er dus weer op gewezen (onbewust door Lucas) wat hij anderen had aangedaan door Keith te vermoorden.quote:Op zondag 3 december 2006 00:18 schreef NAF_NAF het volgende:
[..]
Hij reed zichzelf niet express dood, was echt by accident dat hij tegen dat ding opreed, maar hij wilde wel Naley dood. Volgens mij was hij al dood voordat Nathan op hem in begon te slaan, maar ik weet niet welke actie Dan wil zetten om opeens te doen alsof hij hem heeft doodgeslagen. Boetedoening?
waar is dat te vinden?quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Luisteren hier mensen trouwens naar het wekelijkse commentaar?
Ik vond de podcast op iTunes. Elke week doen ze een commentary over de hele ep heen..40 min langquote:
In de laatste aflevering zag je een terugblik naar het begin van Season 1. Daar zag Chad er nog wel leukig uit, net zoals toen hij een rol had in Dawson's Creek. Waarom ziet hij er in hemelsnaam nu zo uit, als je er veel knapper uit kan zien!quote:Op woensdag 6 december 2006 19:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Ik vond m veel leuker met Sophia. *kots*
Idd, 11 minutenquote:Op donderdag 7 december 2006 15:38 schreef NAF_NAF het volgende:
Nou die XOR ofzo ging bij mij ook wel snel, alleen heb ik nog geen tijd om hem te kijken![]()
Hmm ga hem zo kijken, maar ben wel beetje blij met die seasonbreak.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:20 schreef Saviola het volgende:
Hmmz.. er is dus een break van een maandEp. 411 komt pas 10 of 17 januari..
30 uur, das best ziekquote:Op donderdag 21 december 2006 15:51 schreef Sc0tTy het volgende:
Ik heb in 2.5 week alle afleveringen van OTH gekeken s01 tot nu ik heb er zelfs een marathon van 30 uur op na gehouden ... dit is echt de beste drama serie diek ooit heb gezien, er kwamen zelfs tranen in de laatse 2 afleveringen en toen keith dood ging
Ik bedoelde ook aflevering 11, sorryquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:54 schreef blueangel_ het volgende:
Deze week zenden ze 4.10 opnieuw uit
Beetje en terugblik promo, wat er al is gebeurd enzo en hoe dat nou goed moet komen. Wordt een Nathan-Haley aflevering dus, leukquote:Op maandag 15 januari 2007 17:47 schreef Saviola het volgende:
Promo voor ep 411 van komende woensdag.. Vrij magere promo dit keer, maarja na de heftige vorige episodes..
daar ben ik het mee eens! Even geen brooke voor mijquote:Op maandag 15 januari 2007 23:27 schreef Mikani het volgende:
[..]
Beetje en terugblik promo, wat er al is gebeurd enzo en hoe dat nou goed moet komen. Wordt een Nathan-Haley aflevering dus, leuk.
quote:Op maandag 15 januari 2007 23:38 schreef edejong het volgende:
[..]
daar ben ik het mee eens! Even geen brooke voor mij
haha ckr jaquote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:00 schreef flyguy het volgende:
ik hoop dat we brooke de volgende aflevering haar zelf zien brooken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
Ik vind die virgin T-shirts veel geilerquote:Op maandag 29 januari 2007 18:51 schreef Mikani het volgende:
Die pakjes van Rachel en Brooke in aflevering 11 waren idd geil, en dat zeg ik als hetero-zijnde dame zijnde, moet je nagaan hoe geil het wel niet was voor de mannen die het keken.
Die zijn toch vrij 'normaal', uitgezonderd van de tekst dan hequote:Op maandag 29 januari 2007 19:10 schreef Saviola het volgende:
[..]
Ik vind die virgin T-shirts veel geiler![]()
Mannen blijven soms toch onbegrijpbaar. Als man zijnde met testosteron in mijn lijf zou ik namelijk met een grote boog om deze vrouwen heen gaan lopenquote:
Dat is dan wel weer zo jaquote:Op maandag 29 januari 2007 23:03 schreef blueangel_ het volgende:
Echt niet hoor ... zijn net de leukste uitdaging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
Nou het zijn ook wel belangrijke stukjes denk ik... Dat Lucas zijn schrijfsel laat lezen. Dat Skillz zijn scholarship krijgt. Dat Nathan aan Peyton vertelt dat zijn moeder bijna zelfmoord had gepleegd en dat ie bang is om vader te worden. Dat Brooke aan Chase vertelt dat ze die test gestolen heeft... Ik denk dat dit allemaal nog wel terug gaat komen in de volgende afleveringenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:56 schreef Sc0tTy het volgende:was echt weer goeie ep
echt genoten
ik vind Clean Tean ( weet dr naam nie ) echt wel wat voor Mouth![]()
en was erg leuk om al die verhalen te horen
ik had wel et gevoel dat dit een ep was die even tussendoor komt
Exactly my thoughtsquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:49 schreef Akelalala het volgende:
[..]
Nou het zijn ook wel belangrijke stukjes denk ik... Dat Lucas zijn schrijfsel laat lezen. Dat Skillz zijn scholarship krijgt. Dat Nathan aan Peyton vertelt dat zijn moeder bijna zelfmoord had gepleegd en dat ie bang is om vader te worden. Dat Brooke aan Chase vertelt dat ze die test gestolen heeft... Ik denk dat dit allemaal nog wel terug gaat komen in de volgende afleveringen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm Fucking Brilliant!
Mijn beste vriendin haat Peyton ook, kan haar niet uitstaan... "Al die drama" zegt ze elke keer.... Ik heb wel een zwam voor Peyton, ik snap haar manier van denken vaak wel...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:01 schreef Sc0tTy het volgende:
nah dit was zeker nog toen peyton met nathan had , ik zag het idd ook niet aan komen , kan niet wachten op de volgende aflevering
blueangel : wrom zou je peyton moeten haten ??
en arme mousewa is da een kut wijf zeg
Skills is inderdaad erg coolquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:41 schreef Mikani het volgende:
Wat sneu voor Mouth, het is echt zo'n lieverd, maar ze komt denk ik wel bij 'm terug.
En Rachel, dat zij dat heeft gedaan voor Brooke, nooit verwacht. Maar goed, bij Rachel weet je 't maar nooit, misschien dat ze Brooke er ooit op terug pakt.
Skills is weer top, hoe hij altijd voor anderen op komt, subtiel als een gentleman. Haha en dan perongeluk binnenkomen bij Mouth, moet echt altijd lachen om die gast.
En Nathan en Brooke, didn't see that one coming either!
Omdat het een vriendinnen-mes-in-de-rug-stekende hoer isquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:01 schreef Sc0tTy het volgende:
nah dit was zeker nog toen peyton met nathan had , ik zag het idd ook niet aan komen , kan niet wachten op de volgende aflevering
blueangel : wrom zou je peyton moeten haten ??
en arme mousewa is da een kut wijf zeg
Als je 1 iemand een hoer zou moeten noemen, is het Brooke wel want die duikt met elke vent in bed. (en nee, ik zeg niet dat Brooke een hoer is, voor je begint te flippen)quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:14 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Omdat het een vriendinnen-mes-in-de-rug-stekende hoer is
Maar dat telt nu blijkbaar niet meer![]()
Mooie titel van die nieuwe in maartquote:Op maandag 19 februari 2007 15:14 schreef Saviola het volgende:
Ja op TV.com staat het nu ook..
4.15 Prom Night at Hater High 2/21/2007
4.16 You Call It Madness, But I Call It Love 3/21/2007
21 feb dus en dan weer 21 maart
tnxquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:52 schreef Akelalala het volgende:
[..]
Skills is inderdaad erg cool
[offtopic]Goede signature[/offtopic]
Idd mooie topictitel, veelbelovend! Wel balen een maand er tussenuit, maar geeft me wel ruimte om andere series bij te kijken, want ik kom gewoon tijd te kortquote:Op maandag 19 februari 2007 15:33 schreef Akelalala het volgende:
[..]
Mooie titel van die nieuwe in maartMaar daar moeten we dus nog mooi lang op wachten, zal morgen wel een flinke cliffhanger worden dan...
![]()
Hahaha, ik vind het echt geweldig dat ik iemand vind die hetzelfde probleem heeftquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:27 schreef Mikani het volgende:
Idd mooie topictitel, veelbelovend! Wel balen een maand er tussenuit, maar geeft me wel ruimte om andere series bij te kijken, want ik kom gewoon tijd te kort.
Hehe, idd grappig en je denkt zo aan je posts te zien ook nog eens hetzelfde over dingenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:28 schreef Akelalala het volgende:
[..]
Hahaha, ik vind het echt geweldig dat ik iemand vind die hetzelfde probleem heeft
Lijkt me wel leuk, maar nog een serie trek ik nietquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:30 schreef Akelalala het volgende:
Mikani? Men in Trees al geprobeerd?Erg leuke serie, denk dat jij het ook wel kunt waarderen....
Ja het gaat om het moment wanneer Nathan met Brooke de lakens heeft gedeeld he. Waarschijnlijk toen Lucas dus wat met Brooke had. Misschien dat toen Brooke erachter kwam van Peyton-Lucas ze Peyton dacht terug te pakken door met haar ex te gaan slapen. Maargoed, Nathan had ook al best snel iets met Haley toen toch? Dus ben benieuwd wie er allemaal is bedonderd.quote:Trouwens, over One Tree Hill, ik hoop serieus dat dit alles Peyton en Lucas niet zal beinvloeden, ik vind dat die ook wel eens gelukkig mogen zijn, vooral met elkaar... Wordt wel eens tijd dat er niet meer zoveel drama in Peytons leven is... (my humble opinion)
Ik denk dat het misschien wel in de relatie Peyton-Nathan gebeurde, maar goed... we zullen zien... Ooitquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:01 schreef Mikani het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk, maar nog een serie trek ik niet. Daarom ben ik ook maar geen Heroes gaan kijken haha. Van de week 1e seizoen van Grey's Anatomy gezien, nooit moeten doen!!
[..]
Ja het gaat om het moment wanneer Nathan met Brooke de lakens heeft gedeeld he. Waarschijnlijk toen Lucas dus wat met Brooke had. Misschien dat toen Brooke erachter kwam van Peyton-Lucas ze Peyton dacht terug te pakken door met haar ex te gaan slapen. Maargoed, Nathan had ook al best snel iets met Haley toen toch? Dus ben benieuwd wie er allemaal is bedonderd.
Lucas en Peyton waarschijnlijk allebei door Brooke, dus misschien versterkt het hun band wel.
Ik ben ook wel een beetje klaar met Drama-Peyton.
Dat kan natuurlijk ook, dan is Brooke echt zó erg! Verwijten maken naar Peyton toe terwijl ze haar dan hetzelfde heeft aangedaan. Ben echt benieuwd! Dat zou de verhaallijn wel super makenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:16 schreef Akelalala het volgende:
[..]
Ik denk dat het misschien wel in de relatie Peyton-Nathan gebeurde, maar goed... we zullen zien... Ooit
Ik vind het gewoon sneu voor Peyton, ze verdiend iets goeds
Kun je echt totaal niet vergelijken hoorquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:12 schreef Mikani het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook, dan is Brooke echt zó erg! Verwijten maken naar Peyton toe terwijl ze haar dan hetzelfde heeft aangedaan. Ben echt benieuwd! Dat zou de verhaallijn wel super maken.
Want?!quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:23 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Kun je echt totaal niet vergelijken hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.echt hoe goed deze serie blijft ( ik vind hem zelfs telkes beter worden), verbaast me nogsteeds![]()
OMG een maand wachten ????? dat meen je niet zeg... gvd en dan zoon cliffhanger , mjah alleen OTH kan datAre we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
Kun je nu dan misschien eindelijk uitleggen waarom je blijkbaar zo'n aangeboren afkeer van haar hebt?!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:23 schreef blueangel_ het volgende:
Wat een grafaflevering
Ik hoop echt dat Brooke die peyton 2 blauwe ogen mept![]()
Welke achterbakse teef schrijt nu "hoer" op iemand z'n galajurk?
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:40 schreef Sc0tTy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke aflevering weer, mijn verbaast idd ook dat de serie zo goed blijft, ze dutten echt niet in!I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |