Nou het zijn ook wel belangrijke stukjes denk ik... Dat Lucas zijn schrijfsel laat lezen. Dat Skillz zijn scholarship krijgt. Dat Nathan aan Peyton vertelt dat zijn moeder bijna zelfmoord had gepleegd en dat ie bang is om vader te worden. Dat Brooke aan Chase vertelt dat ze die test gestolen heeft... Ik denk dat dit allemaal nog wel terug gaat komen in de volgende afleveringenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:56 schreef Sc0tTy het volgende:was echt weer goeie ep
echt genoten
ik vind Clean Tean ( weet dr naam nie ) echt wel wat voor Mouth![]()
en was erg leuk om al die verhalen te horen
ik had wel et gevoel dat dit een ep was die even tussendoor komt
Exactly my thoughtsquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:49 schreef Akelalala het volgende:
[..]
Nou het zijn ook wel belangrijke stukjes denk ik... Dat Lucas zijn schrijfsel laat lezen. Dat Skillz zijn scholarship krijgt. Dat Nathan aan Peyton vertelt dat zijn moeder bijna zelfmoord had gepleegd en dat ie bang is om vader te worden. Dat Brooke aan Chase vertelt dat ze die test gestolen heeft... Ik denk dat dit allemaal nog wel terug gaat komen in de volgende afleveringen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm Fucking Brilliant!
Mijn beste vriendin haat Peyton ook, kan haar niet uitstaan... "Al die drama" zegt ze elke keer.... Ik heb wel een zwam voor Peyton, ik snap haar manier van denken vaak wel...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:01 schreef Sc0tTy het volgende:
nah dit was zeker nog toen peyton met nathan had , ik zag het idd ook niet aan komen , kan niet wachten op de volgende aflevering
blueangel : wrom zou je peyton moeten haten ??
en arme mousewa is da een kut wijf zeg
Skills is inderdaad erg coolquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:41 schreef Mikani het volgende:
Wat sneu voor Mouth, het is echt zo'n lieverd, maar ze komt denk ik wel bij 'm terug.
En Rachel, dat zij dat heeft gedaan voor Brooke, nooit verwacht. Maar goed, bij Rachel weet je 't maar nooit, misschien dat ze Brooke er ooit op terug pakt.
Skills is weer top, hoe hij altijd voor anderen op komt, subtiel als een gentleman. Haha en dan perongeluk binnenkomen bij Mouth, moet echt altijd lachen om die gast.
En Nathan en Brooke, didn't see that one coming either!
Omdat het een vriendinnen-mes-in-de-rug-stekende hoer isquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:01 schreef Sc0tTy het volgende:
nah dit was zeker nog toen peyton met nathan had , ik zag het idd ook niet aan komen , kan niet wachten op de volgende aflevering
blueangel : wrom zou je peyton moeten haten ??
en arme mousewa is da een kut wijf zeg
Als je 1 iemand een hoer zou moeten noemen, is het Brooke wel want die duikt met elke vent in bed. (en nee, ik zeg niet dat Brooke een hoer is, voor je begint te flippen)quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:14 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Omdat het een vriendinnen-mes-in-de-rug-stekende hoer is
Maar dat telt nu blijkbaar niet meer![]()
Mooie titel van die nieuwe in maartquote:Op maandag 19 februari 2007 15:14 schreef Saviola het volgende:
Ja op TV.com staat het nu ook..
4.15 Prom Night at Hater High 2/21/2007
4.16 You Call It Madness, But I Call It Love 3/21/2007
21 feb dus en dan weer 21 maart
tnxquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:52 schreef Akelalala het volgende:
[..]
Skills is inderdaad erg cool
[offtopic]Goede signature[/offtopic]
Idd mooie topictitel, veelbelovend! Wel balen een maand er tussenuit, maar geeft me wel ruimte om andere series bij te kijken, want ik kom gewoon tijd te kortquote:Op maandag 19 februari 2007 15:33 schreef Akelalala het volgende:
[..]
Mooie titel van die nieuwe in maartMaar daar moeten we dus nog mooi lang op wachten, zal morgen wel een flinke cliffhanger worden dan...
![]()
Hahaha, ik vind het echt geweldig dat ik iemand vind die hetzelfde probleem heeftquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:27 schreef Mikani het volgende:
Idd mooie topictitel, veelbelovend! Wel balen een maand er tussenuit, maar geeft me wel ruimte om andere series bij te kijken, want ik kom gewoon tijd te kort.
Hehe, idd grappig en je denkt zo aan je posts te zien ook nog eens hetzelfde over dingenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:28 schreef Akelalala het volgende:
[..]
Hahaha, ik vind het echt geweldig dat ik iemand vind die hetzelfde probleem heeft
Lijkt me wel leuk, maar nog een serie trek ik nietquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:30 schreef Akelalala het volgende:
Mikani? Men in Trees al geprobeerd?Erg leuke serie, denk dat jij het ook wel kunt waarderen....
Ja het gaat om het moment wanneer Nathan met Brooke de lakens heeft gedeeld he. Waarschijnlijk toen Lucas dus wat met Brooke had. Misschien dat toen Brooke erachter kwam van Peyton-Lucas ze Peyton dacht terug te pakken door met haar ex te gaan slapen. Maargoed, Nathan had ook al best snel iets met Haley toen toch? Dus ben benieuwd wie er allemaal is bedonderd.quote:Trouwens, over One Tree Hill, ik hoop serieus dat dit alles Peyton en Lucas niet zal beinvloeden, ik vind dat die ook wel eens gelukkig mogen zijn, vooral met elkaar... Wordt wel eens tijd dat er niet meer zoveel drama in Peytons leven is... (my humble opinion)
Ik denk dat het misschien wel in de relatie Peyton-Nathan gebeurde, maar goed... we zullen zien... Ooitquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:01 schreef Mikani het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk, maar nog een serie trek ik niet. Daarom ben ik ook maar geen Heroes gaan kijken haha. Van de week 1e seizoen van Grey's Anatomy gezien, nooit moeten doen!!
[..]
Ja het gaat om het moment wanneer Nathan met Brooke de lakens heeft gedeeld he. Waarschijnlijk toen Lucas dus wat met Brooke had. Misschien dat toen Brooke erachter kwam van Peyton-Lucas ze Peyton dacht terug te pakken door met haar ex te gaan slapen. Maargoed, Nathan had ook al best snel iets met Haley toen toch? Dus ben benieuwd wie er allemaal is bedonderd.
Lucas en Peyton waarschijnlijk allebei door Brooke, dus misschien versterkt het hun band wel.
Ik ben ook wel een beetje klaar met Drama-Peyton.
Dat kan natuurlijk ook, dan is Brooke echt zó erg! Verwijten maken naar Peyton toe terwijl ze haar dan hetzelfde heeft aangedaan. Ben echt benieuwd! Dat zou de verhaallijn wel super makenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:16 schreef Akelalala het volgende:
[..]
Ik denk dat het misschien wel in de relatie Peyton-Nathan gebeurde, maar goed... we zullen zien... Ooit
Ik vind het gewoon sneu voor Peyton, ze verdiend iets goeds
Kun je echt totaal niet vergelijken hoorquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:12 schreef Mikani het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook, dan is Brooke echt zó erg! Verwijten maken naar Peyton toe terwijl ze haar dan hetzelfde heeft aangedaan. Ben echt benieuwd! Dat zou de verhaallijn wel super maken.
Want?!quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:23 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Kun je echt totaal niet vergelijken hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.echt hoe goed deze serie blijft ( ik vind hem zelfs telkes beter worden), verbaast me nogsteeds![]()
OMG een maand wachten ????? dat meen je niet zeg... gvd en dan zoon cliffhanger , mjah alleen OTH kan datAre we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
Kun je nu dan misschien eindelijk uitleggen waarom je blijkbaar zo'n aangeboren afkeer van haar hebt?!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:23 schreef blueangel_ het volgende:
Wat een grafaflevering
Ik hoop echt dat Brooke die peyton 2 blauwe ogen mept![]()
Welke achterbakse teef schrijt nu "hoer" op iemand z'n galajurk?
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:40 schreef Sc0tTy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke aflevering weer, mijn verbaast idd ook dat de serie zo goed blijft, ze dutten echt niet in!I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |