quote:Episode Title: The Same Deep Water As You
Prod. No: #3T5751 | Original US Airdate: September 27, 2006
In a shocking season opener, the aftermath of the post-wedding car accident unfolds. While Haley is deeply affected by Nathan's attempt to rescue Cooper and Rachel, Brooke confronts Lucas with her true feelings, and Peyton makes a startling discovery. Pressured by the fact that someone might know he killed his brother, Dan assaults Deb.
Let ff op je woorden zegquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:10 schreef Komakie het volgende:
en het duo Brooke Rachel vind ik ook wel lachen. 2 feeksen bij elkaar
1) ok foutjequote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:04 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Let ff op je woorden zeg![]()
En 1) Brooke is niet zwanger, maar Haley
2) Luke en Brooke komen weer samen ... hij houd teveel van haar, en als Peyton ff haar bek houd krijgt ze haar vertrouwen in hem wel terug
3) Luke kan niet meer basketten wegens z'n HCM ... gelukkig is Skills uber![]()
Dat weet ik ook wel.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:31 schreef blueangel_ het volgende:
in Seizoen 3 had Peyton ook al stijl haar hé ... en toen was Brooke ook nog 17
En volgens mij kon hij enkel genezen van HCM als hij die pillen inpakt ... maar daardoor is z'n conditie drama en kan hij ook niet meer spelen. Is in seizoen 3 een aantal afleveringen veel aandacht aan besteed
Hmm duidelijk dus niet he, ik heb nergens kunnen ontdekken dat Hailey zwanger is.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:04 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Let ff op je woorden zeg![]()
En 1) Brooke is niet zwanger, maar Haley
Gelieve geen spoilers te plaatsen over afleveringen die nog moeten komen.. want ik weet dat er op bepaalde sites al veel spoilers voor de rest van het seizoen staan.quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:08 schreef NAF_NAF het volgende:
[..]
Hmm duidelijk dus niet he, ik heb nergens kunnen ontdekken dat Hailey zwanger is.
Tenzij je meer weet dan ik![]()
Okay, maar dit ging toch over de 2 afleveringen die al waren geweest?quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:02 schreef Saviola het volgende:
[..]
Gelieve geen spoilers te plaatsen over afleveringen die nog moeten komen.. want ik weet dat er op bepaalde sites al veel spoilers voor de rest van het seizoen staan.
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die daar nog niet helemaal van overtuigt benquote:Op maandag 9 oktober 2006 12:08 schreef NAF_NAF het volgende:
[..]
Hmm duidelijk dus niet he, ik heb nergens kunnen ontdekken dat Hailey zwanger is.
Tenzij je meer weet dan ik![]()
Ik las je reactie eerder al, toen dacht ik al van huh, waarom zeg je foutje?quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:58 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die daar nog niet helemaal van overtuigt ben
Maar we zullen het wel zien. Nog maar 2 daagjes en dan gaan we weer verder
Ja weet ik.. maar je reageerde op blueangel en van hem weet ik dat hij al spoilers heeft gelezen over verdere afleveringen uit het seizoenquote:Op maandag 9 oktober 2006 14:45 schreef NAF_NAF het volgende:
[..]
Okay, maar dit ging toch over de 2 afleveringen die al waren geweest?
Ik heb het iig over die 2 die al zijn geweest![]()
Ohw op die manier.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:59 schreef Saviola het volgende:
[..]
Ja weet ik.. maar je reageerde op blueangel en van hem weet ik dat hij al spoilers heeft gelezen over verdere afleveringen uit het seizoen
Zal wel toch, overal waar hij is hoort/ziet hij MURDERER.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:20 schreef edejong het volgende:
ik hoop dat de moord die Dan heeft gepleegd ooit uitkomt
In feite is de keuze beperkt (denk ik)..quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:58 schreef edejong het volgende:
mee eens, Dan is erg boeiend in dit seizoen inderdaad! Ik ben benieuwd wie het weet!
die laatste gast zou het wel eens heel goed kunnen zijn inderdaad!!! ook geen idee meer hoe hij heet.. zo'n onetreehillfreak ben ik nou ook weer nietquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:11 schreef Saviola het volgende:
[..]
In feite is de keuze beperkt (denk ik)..
want! volgens mij is het haast zeker iemand die in de school aanwezig was tijdens die schietpartij:
1) Keith => dit is de meest vergezochte natuurlijk, Nathan zag hem in de auto (mja?) dus wie weet leeft hij nog en wil hij wraak op Dan.. maar dit is een erg long shot natuurlijk
2) Nathan/Haley => lijkt me ook weinig waarschijnlijk, hadden ze de waarheid geweten dan zouden ze het zeker anders aanpakken..
3) Skills ? lijkt me wel een leuke optie.. maar then again, het is 1 van Luke z'n beste maten, dus wss had hij het 'm al verteld
4) Mouth ? zie je niet zovaak, dus lijkt me een ideale stille getuige
5) Rachel ? mja..
6) en die laatste gast, weet z'n naam niemer, maar die stopte ook met school en dook op einde seizoen 3 nog eens op, verder niet meer
Gisteren pas gekekenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:23 schreef edejong het volgende:
ja die ja! (imdbcheck? of een gróót fan? of gewoon goed in namen onthouden?)
Zou kunnen...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:42 schreef blueangel_ het volgende:
Mouth was tijdens de schietpartij in 3.16 bezig met Ravens beelden te monteren in de Audio/Video kamer, waar dus ook de beelden van de beveiligingscamera's te zien zijn ...
Mouth dus
Mouth zat toch gewoon bij Nathan/Rachel/Haley/Skills ?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:35 schreef blueangel_ het volgende:
Mouth zat toch in het videolokaal tijdens de moord? Die heeft het vast live gezien
En Dan heeft nog andere vriendjes bij de politie, zie maar hoe hij die band bemachtigd heeft waarop Keith die fles whiskey kocht
4.04 Can't Stop This Thing We Started bedoel je. Hij is weer leuk (zal maar niets verklappen). Vraag me alleen af wat nu de doorlopende verhaallijn van dit jaar gaat worden. De meeste verhaal lijntjes lijken snel te kunnen stoppen (waarna er vast weer nieuwe komen).quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tot nu toe vind ik seizoen 4 wel een beetje tegenvallen
[ Bericht 13% gewijzigd door edejong op 19-10-2006 21:03:36 ]
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:55 schreef edejong het volgende:Eerst een aflevering afkijken voordat je postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tot nu toe vind ik seizoen 4 wel een beetje tegenvallen
Anyway, de aflevering is al geweest en volgens mij hebben de meeste hem al gezien dus hoeven we niet meer in spoilertags te praten.
Om te beginnen: Dus toch wel Hailey. Dit gaat Nathan niet leuk vinden... Ik hoop dat hij het wel een beetje fatsoenlijk op pakt want anders zou het echt een ass zijn. Maar ja, het lijkt wel op de levensloop van zijn vader.
Wel eindelijk een keertje dat Lucas en Hailey weer eens met elkaar praten enzo. Is volgens mij zo langzamerhand wel 2 seizoenen geleden dat ze elkaar iets vertrouwlijks te vertellen hadden.
Die Derreck is echt een scary dude. Zo geopsideerd heb ik nog nooit iemand gehord/gezien.
Hoe hij ook tegen Lucas deed was wel dom. Eerst tegen Peyton iets zeggen en dan tegen Lucas wat anders. Terwijl dat natuurlijk wel fout moet gaan. Ik denk dat Lucas al snel gaat door krijgen dat die gast niet klopt en dat het nog een hele tijd duurt voordat Peyton het ook door heeft... Of die gast blijft haar achtervolgen ofzo
Dat laatste stukje vond ik helemaal sick
Brooke was ook weer lekker bezig. Kan goed bitcherig zijn
Rachel is trouwens wel lekker in ondergoed
Btw, waren zouden deze verhaallijnen snel afgelopen zijn? Ik zie het nog wel ff duren. Deb die zich als een idioot gedraagd, Dan en Karen, Lucas en Peyton, Hailey en Nathan, Derreck en Peyton, Peyton en Brooke, Brooke en Rachel, etc. Zit nog genoeg in voor 2 seizoenen
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
Volgens mij zegt Rachel dat alleen maar omdat ze Nathan wil ofzo. Ik weet het niet zeker meer maar volgens mij weet ze dat Nathan denkt dat hij Keith heeft gezien en probeert ze op die manier meer bij hem te zijn ofzo.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:29 schreef edejong het volgende:
what about Rachel die zegt Keith ook gezien te hebben?
Ik wil niet dat het goed komt tussen Luke en Brooke.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:05 schreef blueangel_ het volgende:
Hmmm
1) Brooke is niet zwanger, aan de ene kant ben ik er blji mee maar aan de andere kant was het wel de ideale manier om haar relatie met Lucas weer goed te krijgen
2) Derek is geweldig
Brooke en Luke waren het mooiste koppel uit de hele serie tot die ***** peyton er weer tussen kwamquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:39 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik wil niet dat het goed komt tussen Luke en Brooke.
Brooke is vervelend voor Lucas.
Derek is een eikel maar wel goed voor het verhaal. Die gast wordt goed neer gezet en hij is echt scary.
Btw, ik zei toch dat Lucas weer in aanraking zou komen met basketbal? Je gelooft toch niet dat whitey en Karen ff bij elkaar kwamen zitten en dit zo bedachten he? Komt echt nog wel een staartje aan
Waarom dat danquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:56 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Brooke en Luke waren het mooiste koppel uit de hele serie tot die ***** peyton er weer tussen kwam
Ik zou et allebij wel een beschuitje willen eten. Hoewel misschien nog wel liever met Peyton. Die blonde krullen zijn echt killer voor mijquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:16 schreef edejong het volgende:
i <3 peyton... al die vinyls.. interresanter karakter
al hoewel ik liever een beschuitje zou eten met brooke
wat is dat mooi gezegd.. dat heb ik nou eigenlijk ookquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:41 schreef Komakie het volgende:
Ik zou et allebij wel een beschuitje willen eten. Hoewel misschien nog wel liever met Peyton. Die blonde krullen zijn echt killer voor mij
Daarnaast is ze idd een heel interresant karakter. Ze is heel creatief en houdt van Rockmuziek. Dat vind ik echt wel mooi als een vrouw zoiets heeft.
Dan en Whitey was ik helemaal vergeten jaquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:19 schreef Saviola het volgende:
Daarnet ook gekeken..
1) Dat denk ik ook wel jah.. zou het wel heel matig vinden als Nathan z'n droom zou opgeven.. weet ook niet waarom Haley niet mee zou gaan, lijkt me dat ze op Duke ook wel iets zal vinden. Dan keek na die persconferentie dan wel weer vrij angstvallig..
2) Tis dus Derek nietMaar idd, die gast is compleet gestoord.. die kamer vol met foto's, die tattoo.. dat chatten
Maar hij werd dus uit dat raam gekickt, maar ontsnapte dus uiteindelijk nog?? Ben benieuwd hoe dat zal verder gaan, of ie terug zal keren.. en ook hoe die relatie met de "echte" Derek zal zijn, zal Peyton opnieuw heel dat proces van verloren broer leren kennen willen doorgaan?
3) One night stand was het eigenlijk.. maar wel lachen dat'ie een leraar is
4) Haley is idd nogal 'truttig' .. dat kan wel wat uitdagender ja
5) Dan en Whitey![]()
dat weet ik wel zeker, en het lijkt dit seizoen wel of hij 5x zoveel makeup op heeft, ziet er niet uitquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
heeft Lucas nou z'n haar geblondeerd of wa?
ik was inderdaad ook al op zoek, dacht hem gevonden te hebben.. download ik afl. 6 van seizoen 2quote:Op donderdag 2 november 2006 17:53 schreef Komakie het volgende:
Kut
Ik had me er net zo op verheugd.
Ach ja, nou tot morgen wachten op The OC
[offtopic]quote:Op donderdag 2 november 2006 18:12 schreef edejong het volgende:
[..]
ik was inderdaad ook al op zoek, dacht hem gevonden te hebben.. download ik afl. 6 van seizoen 2![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb er weer zin in!
Oja, ik vind ook dat Lucas teveel make-up op heeft, blegh!
[ Bericht 11% gewijzigd door Mikani op 06-11-2006 15:02:48 ]I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
En dan nog de andere series die zo leuk zijnquote:Op maandag 6 november 2006 14:34 schreef Komakie het volgende:
Misschien at spoilertags hier wel op van toepassing zijn???
Anyway, gelukkig maar dat het weer uitgezonden wordt. Vond het vorige week maar saai zonder OTH.
btw, woensdag is ook een aflevering van The OC (voor de mensen die dat ook volgen) en donderdag ook. Wordt een druk weekje
Als de marsmannetjes landen op de toren van Pisa zekerquote:Op maandag 6 november 2006 16:45 schreef NAF_NAF het volgende:Ik hoop dat Peyton en Luke toch nog iets met elkaar krijgen.
quote:Op maandag 6 november 2006 20:32 schreef blueangel_ het volgende:
Luke wil Brooke, Brooke wil Luke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow, dus Peyton heeft weer een uitdaging?quote:Op maandag 6 november 2006 20:44 schreef Saviola het volgende:
Brooke neukt haar leraar
quote:Op maandag 6 november 2006 20:46 schreef Hoedjes het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+ François Sterchele, 14/03/1982 - 08/05/2008 +
quote:Op maandag 6 november 2006 20:32 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Als de marsmannetjes landen op de toren van Pisa zeker![]()
Luke wil Brooke, Brooke wil Luke, Peyton moet haar bek houden
Brucasquote:Op maandag 6 november 2006 20:56 schreef NAF_NAF het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik zeg het voornamelijk om jou te pesten
![]()
![]()
![]()
Hoeft niet.. kiezen tussen Brooke en Peyton is 'n makkie.quote:Op maandag 6 november 2006 20:51 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Ow, dus Peyton heeft weer een uitdaging?
Idd ... Luke heeft z'n keuze dan ook vrij duidelijk gemaaktquote:Op maandag 6 november 2006 22:48 schreef Saviola het volgende:
[..]
Hoeft niet.. kiezen tussen Brooke en Peyton is 'n makkie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |