Idd, 11 minutenquote:Op donderdag 7 december 2006 15:38 schreef NAF_NAF het volgende:
Nou die XOR ofzo ging bij mij ook wel snel, alleen heb ik nog geen tijd om hem te kijken![]()
Hmm ga hem zo kijken, maar ben wel beetje blij met die seasonbreak.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:20 schreef Saviola het volgende:
Hmmz.. er is dus een break van een maandEp. 411 komt pas 10 of 17 januari..
30 uur, das best ziekquote:Op donderdag 21 december 2006 15:51 schreef Sc0tTy het volgende:
Ik heb in 2.5 week alle afleveringen van OTH gekeken s01 tot nu ik heb er zelfs een marathon van 30 uur op na gehouden ... dit is echt de beste drama serie diek ooit heb gezien, er kwamen zelfs tranen in de laatse 2 afleveringen en toen keith dood ging
Ik bedoelde ook aflevering 11, sorryquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:54 schreef blueangel_ het volgende:
Deze week zenden ze 4.10 opnieuw uit
Beetje en terugblik promo, wat er al is gebeurd enzo en hoe dat nou goed moet komen. Wordt een Nathan-Haley aflevering dus, leukquote:Op maandag 15 januari 2007 17:47 schreef Saviola het volgende:
Promo voor ep 411 van komende woensdag.. Vrij magere promo dit keer, maarja na de heftige vorige episodes..
daar ben ik het mee eens! Even geen brooke voor mijquote:Op maandag 15 januari 2007 23:27 schreef Mikani het volgende:
[..]
Beetje en terugblik promo, wat er al is gebeurd enzo en hoe dat nou goed moet komen. Wordt een Nathan-Haley aflevering dus, leuk.
quote:Op maandag 15 januari 2007 23:38 schreef edejong het volgende:
[..]
daar ben ik het mee eens! Even geen brooke voor mij
haha ckr jaquote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:00 schreef flyguy het volgende:
ik hoop dat we brooke de volgende aflevering haar zelf zien brooken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
Ik vind die virgin T-shirts veel geilerquote:Op maandag 29 januari 2007 18:51 schreef Mikani het volgende:
Die pakjes van Rachel en Brooke in aflevering 11 waren idd geil, en dat zeg ik als hetero-zijnde dame zijnde, moet je nagaan hoe geil het wel niet was voor de mannen die het keken.
Die zijn toch vrij 'normaal', uitgezonderd van de tekst dan hequote:Op maandag 29 januari 2007 19:10 schreef Saviola het volgende:
[..]
Ik vind die virgin T-shirts veel geiler![]()
Mannen blijven soms toch onbegrijpbaar. Als man zijnde met testosteron in mijn lijf zou ik namelijk met een grote boog om deze vrouwen heen gaan lopenquote:
Dat is dan wel weer zo jaquote:Op maandag 29 januari 2007 23:03 schreef blueangel_ het volgende:
Echt niet hoor ... zijn net de leukste uitdaging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |