dat je de handtekeningen al niet bij elkaar krijgt zegt toch genoeg over hoe groot de steun isquote:Geen verkiezingen voor 'pedopartij'
HILVERSUM - De Partij voor Naastenliefde, Vrijheid en Diversiteit (PNVD), die in de volksmond 'pedofielenpartij' is gaan heten, verwacht niet mee te kunnen doen aan de Tweede Kamerverkiezingen van 22 november. De partij gaat ervan uit dat het niet lukt om de daarvoor benodigde handtekeningen bij elkaar te krijgen.
Dat zegt PNVD-secretaris Norbert de Jonge donderdagavond in het actualiteitenprogramma Netwerk. Om in het hele land aan de verkiezingen mee te kunnen doen, moeten nieuwe politieke partijen 570 handtekeningen overleggen. "Ik denk dat we kunnen zeggen dat we niet deel zullen kunnen nemen", stelt De Jonge. "Dus niemand zal zien hoe groot de steun nu echt is. Wat eigenlijk wel jammer is", zegt hij.
Stemmen is natuurlijk wat anoniemer dan je handtekening zetten.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:06 schreef rubbereend het volgende:
dat je de handtekeningen al niet bij elkaar krijgt zegt toch genoeg over hoe groot de steun is
Ach, met zo'n handtekening verneuk je wel gelijk je leven natuurlijk. Reken maar dat je de buurt uitgejaagd wordt als dat bekend wordt.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat je de handtekeningen al niet bij elkaar krijgt zegt toch genoeg over hoe groot de steun is
ik zou hem naar OUD geschopt hebbenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:54 schreef Sidekick het volgende:
Schopje naar POL.
Niet alleen zij maar ook al die hypocrieten die hier zo'n issue van maakten. Hebben ze weer tijd om hun eigen dochters te verkrachten.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:10 schreef Jarno het volgende:
Haha, mooi man, hebben we ons maandenlang lopen ergeren aan deze verzameling kneuzen en outcasts, we hebben ze airtime gegeven, er zijn topics over vol geluld, en nu? Ze doen geeneens mee..
Prutsers zijn het.
De partij voor gerontofielenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:49 schreef gebruikersnaam het volgende:
waar gaan jullie dan nu op stemmen
Nou ja, zolang ze bezig zijn met handtekeningen te verzamelen zijn ze in ieder geval niet bezig met dat anderequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:37 schreef Steinman het volgende:
Toch is zoiets niet voorbij voordat het voorbij is.. ios het niet dit jaar dan wel de volgende verkiezingsronde!!
Als ze nu niet eens 30 handtekeningen per kiesdistrict kunnen krijgen, waarom zou het de volgende keer wel lukken? Ik zie het niet gebeuren. Maar aan de andere kant had ik ze wel 1 zetel gegunt, alleen om de reacties van de Nederlanders en de politiek te zien, want het blijkt de laatste tijd maar weer eens dat een groot gedeelte (Wilders, PvdA en vele andere Nederlanders) toch niet zo democratisch is. Ook uit de uitspraken van Donner over de Sharia blijkt dit maar weer, ik overweeg nu zelfs op die man te stemmen, hij durft ten minsten nog op te komen voor de democratie en vrijheid van meningsuiting.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:37 schreef Steinman het volgende:
Toch is zoiets niet voorbij voordat het voorbij is.. ios het niet dit jaar dan wel de volgende verkiezingsronde!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |