abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 4 oktober 2006 @ 15:06:30 #1
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_42359356
quote:
Geen verkiezingen voor 'pedopartij'

HILVERSUM - De Partij voor Naastenliefde, Vrijheid en Diversiteit (PNVD), die in de volksmond 'pedofielenpartij' is gaan heten, verwacht niet mee te kunnen doen aan de Tweede Kamerverkiezingen van 22 november. De partij gaat ervan uit dat het niet lukt om de daarvoor benodigde handtekeningen bij elkaar te krijgen.

Dat zegt PNVD-secretaris Norbert de Jonge donderdagavond in het actualiteitenprogramma Netwerk. Om in het hele land aan de verkiezingen mee te kunnen doen, moeten nieuwe politieke partijen 570 handtekeningen overleggen. "Ik denk dat we kunnen zeggen dat we niet deel zullen kunnen nemen", stelt De Jonge. "Dus niemand zal zien hoe groot de steun nu echt is. Wat eigenlijk wel jammer is", zegt hij.
dat je de handtekeningen al niet bij elkaar krijgt zegt toch genoeg over hoe groot de steun is
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_42359425
Mooi, mogen we ze nu aan een kruis nagelen en langzaam laten doodgaan?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_42359524
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 15:06 schreef rubbereend het volgende:
dat je de handtekeningen al niet bij elkaar krijgt zegt toch genoeg over hoe groot de steun is
Stemmen is natuurlijk wat anoniemer dan je handtekening zetten.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 15:27:44 #4
159542 Salsalove
Zeg het maar eens..
pi_42360024
In wat voor wereld leven we? Ik help graag mee met nagelen strolie75
pi_42360487
Misschien is het wat voor FOK! om ze te steunen, genoeg leden hier, misschien zijn hier nog fans van naastenliefde.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 15:44:44 #6
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_42360663
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 15:06 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Ach, met zo'n handtekening verneuk je wel gelijk je leven natuurlijk. Reken maar dat je de buurt uitgejaagd wordt als dat bekend wordt.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 16:03:34 #7
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_42361317
Jammer, ik had al bloemen en een doos bonbons gekocht om mijn buurmeisje van 14 in te palmen..
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
pi_42361508
Haha, mooi man, hebben we ons maandenlang lopen ergeren aan deze verzameling kneuzen en outcasts, we hebben ze airtime gegeven, er zijn topics over vol geluld, en nu? Ze doen geeneens mee. .

Prutsers zijn het.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_42364087
Waar kan ik tekenen? Zo'n partij is toch 1 grote grap? alleen maar leuk om er met wat maten een handtekeningetje voor te zetten
  woensdag 4 oktober 2006 @ 18:49:03 #10
137085 bolletje_25
Nuance is voor mietjes
pi_42365711
Jammer, imho.. Had ze graag een kans gegeven om af te gaan bij de verkiezingen.
"Welcome to the internet - where men are men, women are men and little girls are FBI agents"
  woensdag 4 oktober 2006 @ 18:54:11 #11
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_42365877
Schopje naar POL.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  woensdag 4 oktober 2006 @ 18:59:08 #12
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_42366052
Opgeruimd staat netjes
Pugna Pro Patria
pi_42366629
Maar beter ook dat ze niet meedoen. Ze zouden toch geen meerderheid hebben kunnen krijgen voor het verlagen van leeftijdsgrenzen voor alles wat ze maar konden bedenken.

Het zou alleen maar tot een hoop heibel en onrust hebben geleid.
pi_42366694
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 18:54 schreef Sidekick het volgende:
Schopje naar POL.
ik zou hem naar OUD geschopt hebben
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  woensdag 4 oktober 2006 @ 22:36:08 #15
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_42373308
Niemand zal ze missen
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_42373872
waar gaan jullie dan nu op stemmen
pi_42384000
Hoewel de pedofoben dit vast als een mooie gelegenheid zien om nog meer te bashen, lijkt een topic over het falen van de PNVD me wel genoeg.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_42384324
Mensen durven hun handtekening niet te zetten omdat die lijst openbaar is. Het lage aantal handtekeningen zegt dus niets over de ware steun voor de partij. het feit dat deze partij nu niet aan de verkiezingen mee kan doen gaat daarom tegen het democratische principe in, en dat is opzich jammer.
pi_42384575
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 16:10 schreef Jarno het volgende:
Haha, mooi man, hebben we ons maandenlang lopen ergeren aan deze verzameling kneuzen en outcasts, we hebben ze airtime gegeven, er zijn topics over vol geluld, en nu? Ze doen geeneens mee. .

Prutsers zijn het.
Niet alleen zij maar ook al die hypocrieten die hier zo'n issue van maakten. Hebben ze weer tijd om hun eigen dochters te verkrachten.
pi_42384666
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 22:49 schreef gebruikersnaam het volgende:
waar gaan jullie dan nu op stemmen
De partij voor gerontofielen .
pi_42387506
en wie is daar de admin lijsttrekker ?
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 11:37:11 #22
159603 Steinman
Helmond Sport!
pi_42418045
Toch is zoiets niet voorbij voordat het voorbij is.. ios het niet dit jaar dan wel de volgende verkiezingsronde!!
Verschil moet er zijn..
pi_42419661
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 11:37 schreef Steinman het volgende:
Toch is zoiets niet voorbij voordat het voorbij is.. ios het niet dit jaar dan wel de volgende verkiezingsronde!!
Nou ja, zolang ze bezig zijn met handtekeningen te verzamelen zijn ze in ieder geval niet bezig met dat andere

Wat dat betreft kunnen ze beter met zoveel mogelijk de Tweede Kamer in. Dan hebben ze helemaal geen tijd meer voor je weet wel
pi_42421312
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 11:37 schreef Steinman het volgende:
Als ze nu niet eens 30 handtekeningen per kiesdistrict kunnen krijgen, waarom zou het de volgende keer wel lukken? Ik zie het niet gebeuren. Maar aan de andere kant had ik ze wel 1 zetel gegunt, alleen om de reacties van de Nederlanders en de politiek te zien, want het blijkt de laatste tijd maar weer eens dat een groot gedeelte (Wilders, PvdA en vele andere Nederlanders) toch niet zo democratisch is. Ook uit de uitspraken van Donner over de Sharia blijkt dit maar weer, ik overweeg nu zelfs op die man te stemmen, hij durft ten minsten nog op te komen voor de democratie en vrijheid van meningsuiting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')