Je hebt een digitaal pakket aangeschaft?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:51 schreef maril het volgende:
Honkbal aan het kijken, wat een weelde is dat voor een paar euri,s in de maand .
En zometeen zit Derksen als gast aan tafel bij Pauw en Witteman.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:56 schreef Eilanden het volgende:
Maar de dag werd afgesloten met een presentatie van Johan Derksen en die man kan absoluut op een leuke wijze anekdotes vertellen![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:59 schreef golfer het volgende:
[..]
En zometeen zit Derksen als gast aan tafel bij Pauw en Witteman.
Die man heeft het maar druk.
Maar zo'n tekst uit de mond van de Wolf is toch leuk genoeg ?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:16 schreef Bos81 het volgende:
Ik denk dat je het moet zien, voor je er om moet lachen.
Waarschijnlijk heeft niemand het gezien
Het is toch anders als je het zo leest, dan dat je het meteen hoort.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar zo'n tekst uit de mond van de Wolf is toch leuk genoeg ?
Ik ga ff kijkenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:49 schreef borisz het volgende:
Bloes een bond waarbij jij je kan aanmelden Bond op de bres voor kattenbelangen, dat lijkt me wel wat voor jou
![]()
Hij is juist wonder snelquote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:18 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een traagheid zeg, ik ga maar snel naar bed.
Bedoelde hij geen potje kaartenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:51 schreef tong80 het volgende:
John de Wolf mog net een vraag stellen in 'De Slimste'
'Ik hou wel van een spelletje, dat kan voetballen zijn maar ook een potje karten.'
En dat zonder ironie
Dat zei hij ook. De vraag was: wat weet U over klaverjassen.quote:
quote:
Volgens mij welterusten dan maar tongquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:01 schreef tong80 het volgende:
Volgens mij ga ik slapen.
trusten tot straks
Oow ja, daar moet ik ook nog heel wat afleveringen van downloadenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:18 schreef golfer het volgende:
Nog even de laatste Prison Break uit the USA bekijken.
Klopt.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hey kut Arsenaaanaal.
Zozo! Intussen ben je al verder dan ik ben.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:18 schreef golfer het volgende:
Nog even de laatste Prison Break uit the USA bekijken.
Vom in disguisequote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Godhe,Goeed he,
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:45 schreef Zwansen het volgende:
Zozo! Intussen ben je al verder dan ik ben.
Ik heb bet seizoen 1 afgerond. Laatste aflevering was niet leuk.
* Eilanden voorkomt maar even dat SCH vier-op-een-rij kan scorenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:19 schreef SCH het volgende:
* SCH geeft de Hoolspoes wat extraasdierendag
Doe je bestquote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:26 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden voorkomt maar even dat SCH vier-op-een-rij kan scoren![]()
Buenos dias!
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:30 schreef Eilanden het volgende:
Pffff jij bent al vroeg erg wakker zeg!
quote:
hm, dacht dat het de nieuwe versie van de knokploeg was.quote:
Virtuele knokploegquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
hm, dacht dat het de nieuwe versie van de knokploeg was.
Dat was wel beter geweest ja.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
hm, dacht dat het de nieuwe versie van de knokploeg was.
Bjoroquote:
Dus dadelijk is er een nieuw R&P-topic geopendquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:41 schreef appelsientje het volgende:
hehe ik zit nu op mijn werk... en we hebben een stagiaire... die heeft nu ruzie met haar vriend door de telefoonGaat er gezellig aan toe
Hoe is het met je? Erg druk of niet?quote:
zoiets van 'mijn vriendje wil een tatoe.. en ik niet' topic..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:44 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dus dadelijk is er een nieuw R&P-topic geopend
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
zoiets van 'mijn vriendje wil een tatoe.. en ik niet' topic..
http://www.wildedierendetentuit.nl/quote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:19 schreef SCH het volgende:
* SCH geeft de Hoolspoes wat extraasdierendag
mijn moeder kwam ook al met een emmer aanzetten, en dat was pas het begin zei zequote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:07 schreef rubbereend het volgende:
zo ff 2 emmers vol walnoten geraapt in de tuin
specs willen we horenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:41 schreef appelsientje het volgende:
hehe ik zit nu op mijn werk... en we hebben een stagiaire... die heeft nu ruzie met haar vriend door de telefoonGaat er gezellig aan toe
en van de stagaire zien graagquote:
ja hier ook al bergen noten en er hangen er nog zoveel aanquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
mijn moeder kwam ook al met een emmer aanzetten, en dat was pas het begin zei ze
quote:
zet hem eens even op 3FM jij.....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja hier ook al bergen noten en er hangen er nog zoveel aan
[..]
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
zet hem eens even op 3FM jij.....
ik vermoede al zo'n reactiequote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Party Animal dansje gaat doen in de kamer
Spannend hoor......quote:
quote:
48°51'27.10"N, 10°12'19.38"Equote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:35 schreef rubbereend het volgende:
heee Voreg heb je de coordinaten van dat beest op Google Earth nog?
18 jaar, halfbloedjequote:
zijn dat alle specs?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
18 jaar, halfbloedje
En misschien na vanavond vrijgezel
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:44 schreef rubbereend het volgende:hoppa dit is zomaar mn 58.000ste post
quote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[afbeelding]
Altijd gezellig in de Beekse Bergen.
Is ze into messen? Belangrijke vraag voor eend!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zijn dat alle specs?
cupmaat, diepgang etc. etc.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:44 schreef rubbereend het volgende:hoppa dit is zomaar mn 58.000ste post
dat is nu al een gat van 7.000 postsquote:
Het lukt me ook niet meer om jou in te halenquote:
Grote kans dat je het gaat halen denk ik hoor. Ookal ben je dan misschien al 40quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is nu al een gat van 7.000 postsdat zal nog wel even duren, als ik er al ooit komt
En zo hoort het ookquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Het lukt me ook niet meer om jou in te halenik heb het te druk op mijn werk
wees blij anders hadden we tot en met zondag niets anders gezien op TVquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:09 schreef Gollemrulez het volgende:
Wat een teleurstelling, Bea is helemaal niet dood...
Wat Rubber zegt .... laat ze maar wachten tot de zomerprogrammering met al die herhalingenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wees blij anders hadden we tot en met zondag niets anders gezien op TV
Ziet er hendig uit Golferquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:13 schreef golfer het volgende:
Zo, alvast voor volgende week, als we 3 dagen naar Kopenhagen gaan even een handige kleine koffer gekocht.
Scheelt weer het nodige gesleep met weekendtassen.
[afbeelding]
leuk, een paar dagen naar Kopenhagen. Veel plezier. ga je daar nog naar het voetballen? Schijnt best een aardige voetbalclub te spelen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:13 schreef golfer het volgende:
Zo, alvast voor volgende week, als we 3 dagen naar Kopenhagen gaan even een handige kleine koffer gekocht.
Scheelt weer het nodige gesleep met weekendtassen.
[afbeelding]
Nee, van maandag t/m woensdag.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:14 schreef Eilanden het volgende:
Ziet er hendig uit GolferEffe een weekendje weg naar Kopenhagen?
Volgens mij is dat een Deense houthakkersploeg die tegen echte teams er niet aan te pas komtquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
leuk, een paar dagen naar Kopenhagen. Veel plezier. ga je daar nog naar het voetballen? Schijnt best een aardige voetbalclub te spelen.
Wat dacht je nou zelfquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:15 schreef rubbereend het volgende:
leuk, een paar dagen naar Kopenhagen. Veel plezier. ga je daar nog naar het voetballen? Schijnt best een aardige voetbalclub te spelen.
Alsof Bloesie die playboy van een Golfert alleen naar die Deense sexbommen laat gaanquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat dacht je nou zelf
Ik ga ook mee namelijk
Oh, maar dat mag altijdquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:31 schreef Eilanden het volgende:
Alsof Bloesie die playboy van een Golfert alleen naar die Deense sexbommen laat gaan![]()
![]()
Zwartboek is beterquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:02 schreef VoreG het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0164181/
Vanavond op Talpa. Lijkt me wel een aardige film
*Hap*quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:07 schreef VoreG het volgende:
Zal best, maar daar moet ik voor betalen wil ik die vanavond zien.
ik raad je aan Canvas te kijken daar is Lost in Translation te zienquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:02 schreef VoreG het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0164181/
Vanavond op Talpa. Lijkt me wel een aardige film
dat zekerquote:
dat zeg ikquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lost in Translation is er vanavond ook op.
21:15 - 22:55quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:29 schreef SCH het volgende:
Oh ja, hoe laat is die film?
Die heb ik al gezienquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik raad je aan Canvas te kijken daar is Lost in Translation te zien![]()
[..]
dat zeker
Typische studenten-grap.quote:
* golfer schenkt een borrel voor je in.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:45 schreef FrankyMcG het volgende:
Doe mij maar even een stevige borrel.
Uitvaartmis en crematie van oma achter de rug...
Was behoorlijk heavy. Eerst een echte kerkmis (mijn oma was zwaar gelovig) waar alle mannen van het gezin (waaronder ik) de kist moesten dragen. Daarna crematie met veel mooie liedjes, en een mooi gedicht van mijn oom, en een variant van "Tears in Heaven" door mijn nichtje.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:47 schreef golfer het volgende:
* golfer schenkt een borrel voor je in.
Ging het een beetje?
Klinkt alsof jullie op een mooie manier afscheid hebben genomen van je oma! Ik heb vorig jaar samen met schoonfamilie de kist van mijn schoonvader gedragen en dat is inderdaad niet makkelijk Bluezz.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:51 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Was behoorlijk heavy. Eerst een echte kerkmis (mijn oma was zwaar gelovig) waar alle mannen van het gezin (waaronder ik) de kist moesten dragen. Daarna crematie met veel mooie liedjes, en een mooi gedicht van mijn oom, en een variant van "Tears in Heaven" door mijn nichtje.
Al met al wel heel mooi, maar toch wel heavy.
Waar ga je naar toe?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:58 schreef FrankyMcG het volgende:
Thanx!
Ben ook echt toe aan de vakantie die we naar vrijdag uitgesteld hebben, lekker 8 dagen All In niks doen en bij komen....... en zuipen
http://www.korumar.com.tr/quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:08 schreef Eilanden het volgende:
Waar ga je naar toe?
Ja, ff lekker decadent.quote:
thnxquote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:17 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ja, ff lekker decadent.
En dan volgend jaar een echte vakantie...
Sterkte !quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:58 schreef FrankyMcG het volgende:
Thanx!
Ben ook echt toe aan de vakantie die we naar vrijdag uitgesteld hebben, lekker 8 dagen All In niks doen en bij komen....... en zuipen
Ja schandalig.Honden met pantoffels aan en een zonnebril opquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:17 schreef maril het volgende:
Vreselijk die dierendagitem op het journaal, kleren voor dieren.
Hoe mishandel ik mijn dier door hem of haar menselijke eigenschappen op te leggen jaquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:17 schreef maril het volgende:
Vreselijk die dierendagitem op het journaal, kleren voor dieren.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:54 schreef appelsientje het volgende:
Op naar huis, genoeg gefokt voor vandaag..
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:17 schreef maril het volgende:
Vreselijk dierendag
Hoe mishandel ik mensen door ze te bestoken met mailtjes over circusleedquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoe mishandel ik mijn dier door hem of haar menselijke eigenschappen op te leggen ja
arm schaap. Vanmorgen 50 minuten gedaan om naar mn werk te komen, terwijl ik er normaal 25 minuten over doequote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:46 schreef manny het volgende:
Ik kom maar weer eens langs. Moet mijn verdriet verdrinken. Vandaag Den Haag - Utrecht - Den Haag gereden. In totaal bijna 4 uur over gedaan. Kutfiles, kut-eikels die ongelukken maken.
Biertje !
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:46 schreef manny het volgende:
Ik kom maar weer eens langs. Moet mijn verdriet verdrinken. Vandaag Den Haag - Utrecht - Den Haag gereden. In totaal bijna 4 uur over gedaan. Kutfiles, kut-eikels die ongelukken maken.
Biertje !
precies, het was weer drama.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:48 schreef DeTolk het volgende:
[..]
arm schaap. Vanmorgen 50 minuten gedaan om naar mn werk te komen, terwijl ik er normaal 25 minuten over doe
Dat gun je niemand neequote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:46 schreef manny het volgende:
Den Haag - Utrecht - Den Haag
Was dat op die VBL meet waar je ruzie kreeg met SCH?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:54 schreef Superheld het volgende:
Een keer uit geweest in utrecht, in een pub geweest waarna het snel over was.
niet te trekken dit. nog maar een biertje dan.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:26 schreef DIGGER het volgende:
Gewoon geen fucking voetbal op TV
Die aanloop naar Interlandwedstrijden zuigt altijd zo
Ik zit te trillen manquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:26 schreef DIGGER het volgende:
Gewoon geen fucking voetbal op TV
Die aanloop naar Interlandwedstrijden zuigt altijd zo
Veel plezier!! Ben jaloers op je!! zo'n mooie stadquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:57 schreef StarGazer het volgende:
Hools tot maandag, ik vertrek morgen naar Barcelona
Niet vergeten langs bar Amsterdam te gaan hequote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:57 schreef StarGazer het volgende:
Ja waarom dacht je dat ik zo stil wasquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:52 schreef rubbereend het volgende:
Clauw check het FB topic van 90's, allemaal clips
Veel plezier!!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:57 schreef StarGazer het volgende:
mooie stadquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:57 schreef StarGazer het volgende:
quote:
Have fun!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:57 schreef StarGazer het volgende:
Bij mij is het op de een af ander manier andersom en voel ik me vaak beter in de herfst/winter dan in de lente/zomerquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:11 schreef Gollemrulez het volgende:
Dat een herfstgevoel je humeur dusdanig kan beinvloeden, had ik niet verwacht. Leven met een lentegevoel is toch meer aangenaam![]()
Ach, kop op, dankzij de herfst is het lente-gevoel beterquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:11 schreef Gollemrulez het volgende:
Dat een herfstgevoel je humeur dusdanig kan beinvloeden, had ik niet verwacht. Leven met een lentegevoel is toch meer aangenaam![]()
Jezus man, blije homo, heb je je roze polo soms weer aan?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:18 schreef VoreG het volgende:
Lente is oke, zomer is oke, herfst is oke, winter is oke
Leve het leven
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:22 schreef Dylan Dog het volgende:
Hallo hallo
Babyblauw met een witte longsleevequote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Jezus man, blije homo, heb je je roze polo soms weer aan?
quote:doe Bloem van mij ook de groeten en de rest ook, nu erg kut dat dat niet kan
zou dat best een keer willen, vooral de borrel na afloop. Maar dat moet dan meestel met kerst of met carnaval en geen van beide is een optiequote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:17 schreef Blumchen het volgende:
Winter is![]()
Dit jaar voor het eerst skieen!![]()
Jij bent veel te dik om te skieen manquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zou dat best een keer willen, vooral de borrel na afloop. Maar dat moet dan meestel met kerst of met carnaval en geen van beide is een optie
2 snowboards ipv van skiesquote:
eerste keer dat je hem ziet?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:42 schreef rubbereend het volgende:
Lost in translation, vooralsnog een topflim
toen vaduz dit las werd bij warm van binnen.............. aldus hemzelf!quote:
Ik heb de uitstraling van hete chocolademelkquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
toen vaduz dit las werd bij warm van binnen.............. aldus hemzelf!
ja dit is de eerste keer, wat een prachtig verhaal en film tot nu toequote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:30 schreef pascalheister het volgende:
[..]
eerste keer dat je hem ziet?
zo lekker gebadmintond
Lorre heeft z'n extraatje voor dierendag ook gehad, handje met chips
met of zonder velletje?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb de uitstraling van hete chocolademelk
quote:
Mjah goed hoor.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:29 schreef Dylan Dog het volgende:
Hey Noca! Hoestie?
Ook spierpijn: net gezaalvoetbald, schopje gehad...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:33 schreef Noca het volgende:
[..]Loiverd!
[..]
Mjah goed hoor.
SpierpijnKan wel merken dat ik normaal achter mn bureau zit met het verbouwen
En met u?
Vaduz en Suijkie moeten maar weer eens terug.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
toen vaduz dit las werd bij warm van binnen.............. aldus hemzelf!
Die zal je dan wel hebben verdiendquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:34 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ook spierpijn: net gezaalvoetbald, schopje gehad...
Niet te hard roepen dan wordt hun ban weer verlengdquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:34 schreef Noca het volgende:
[..]
Vaduz en Suijkie moeten maar weer eens terug.
zekerquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:34 schreef Noca het volgende:
[..]
Vaduz en Suijkie moeten maar weer eens terug.
Dat zal toch van de zotte zijn.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet te hard roepen dan wordt hun ban weer verlengd
Thats the spiritquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:37 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Van een Albanese tegenstander: die zat al met zijn hoofd bij woensdag zei hij...
Zal ik een FB topic openenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet te hard roepen dan wordt hun ban weer verlengd
zeker en scarlett is helemaal prachtigquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja dit is de eerste keer, wat een prachtig verhaal en film tot nu toe
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:42 schreef Superheld het volgende:
Doe maar.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:41 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zeker en scarlett is helemaal prachtig
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:39 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dat zal toch van de zotte zijn.
VADUZ EN SUIJK MOETEN MAAR VERDORIE (naja, netjes blijven) WEER EENS TERUG!!!!!!!!!!
Nederland 3quote:
Jiskefet man de hoogtepunten van 15 jaar op Ned-3quote:
Ha! Die ga ik op bedje ff kijken, goede tipquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jiskefet man de hoogtepunten van 15 jaar op Ned-3
Precies voor die scene bleef ik hangen tijdens het zappen!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:33 schreef tong80 het volgende:
Even genieten van Jack Nickolson in a Few good man
Neu, niet echt zin in om TV te kijken nuquote:
Kom je wel eens ?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:04 schreef clauwheee het volgende:
Clau gaat ook naar dr mandje. Verstandig om ff een keertje vroeg te gaan!
Welterustenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:04 schreef clauwheee het volgende:
Clau gaat ook naar dr mandje. Verstandig om ff een keertje vroeg te gaan!
kut, gemistquote:
iik koop de DVD wel, lijkt mij wel de moeitequote:
zeker, heb er zelfs 2 dvd uitgaves vanquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
iik koop de DVD wel, lijkt mij wel de moeite
En ze noemden hem Rukkertjequote:
Ja, vaak vind ik acteurs in Nederlandse films zo overacten. Daar is in deze film absoluur geen sprake van.quote:
goede regieseur erbij helptquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, vaak vind ik acteurs in Nederlandse films zo overacten. Daar is in deze film absoluur geen sprake van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |