Wat een flauwekul. Of je een fietser wel of niet kan zien is niet afhankelijk van of de fietser wel of geen licht aanheeft, het is hoogstens het verschil tussen zien en beter zien. Een automobilist die een fietser zonder licht niet tijdig kan zien is dermate nachtblind dat hij uberhaubt niet zou mogen rijden 's nachts.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:11 schreef sizzler het volgende:
De fietser treft zelf alle blaam omdat die zichzelf niet zichtbaar maakt. Dan zullen we eens zien hoe snel mensen die kapotte fietslamp nu eindelijk eens repareren.![]()
wat nou als je in een straat rijdt die niet recht maar krom is, dan schijnen je koplampen niet recht op de weg en zie je derhalve fietsers zonder licht veel te laatquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:22 schreef 700MB het volgende:
[..]
Wat een flauwekul. Of je een fietser wel of niet kan zien is niet afhankelijk van of de fietser wel of geen licht aanheeft, het is hoogstens het verschil tussen zien en beter zien. Een automobilist die een fietser zonder licht niet tijdig kan zien is dermate nachtblind dat hij uberhaubt niet zou mogen rijden 's nachts.
Setje knippertjes, E 2,59 @ Action.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:34 schreef Giem het volgende:
Ga jij hier maar eens een licht op je fiets zetten.. 2 dagen, dan is je fiets met licht en al gejat.. dus er komt hier mooi geen licht op.. het op op laten zetten kost al meer dan een hele fiets..
Bij een kromme weg zie je een fietser met licht ook niet vantevoren.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:35 schreef thomzor het volgende:
[..]
wat nou als je in een straat rijdt die niet recht maar krom is, dan schijnen je koplampen niet recht op de weg en zie je derhalve fietsers zonder licht veel te laat
Ja en toen ging je uit.. waar laat je ze dan.. heb geen handtas bij me of zo..quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:35 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Setje knippertjes, E 2,59 @ Action.
Houdertjes op de fiets schroeven, lampjes in je jaszak als je fiets ergens stalt
Jaszak?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:37 schreef Giem het volgende:
[..]
Ja en toen ging je uit.. waar laat je ze dan.. heb geen handtas bij me of zo..
Jas? De helft van het jaar is het geen weer om een jas bij je te hebbenquote:
Natuurlijk wel. Tenzij je een laser op je fiets hebt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:36 schreef 700MB het volgende:
[..]
Bij een kromme weg zie je een fietser met licht ook niet vantevoren.
De helft van het jaar die er nu aan komt is het wel weer om een jas bij je te hebbenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jas? De helft van het jaar is het geen weer om een jas bij je te hebben.
Nee, want de weg is niet voor niets krom.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:45 schreef sizzler het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Tenzij je een laser op je fiets hebt.
Vaak wel en sinds ik mijn rijbewijs heb sowieso altijd.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:26 schreef Sjakie01 het volgende:
Lul alsjeblieft niet zo zielig. Ik weet dat het stront vervelend is, maar doe nou niet net of jij altijd keurig je licht aan had.
duh, die zien ze niet rijdenquote:(nu rijden ze er gewoon voorbij als iemand fietst zonder licht! )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |