abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42340287
Pubers willen stoer zijn en er is natuurlijk niets tuttiger dan 's avonds met je lichten aan te fietsen. Maar als je eenmaal je rijbewijs hebt en je weet hoe slecht je mensen soms in het donker kunt zien, dan zou je toch verwachten dat je verstandig genoeg bent om zlef wél met lichten aan te rijden??

Niets is minder waar. Alsof er een taboe op rust rijdt iedere fietser tegenwoordig gewoon zonder licht en mag je van geluk spreken dat er nog zo weinig ongelukken gebeuren. Als je het over normen en waarden hebt dan is dit zo'n norm die hard aan het vervagen is.

Eigenlijk zou de politie gewoon vaker moeten controleren, meer boetes uitdelen en vaker fietsers aanspreken. (nu rijden ze er gewoon voorbij als iemand fietst zonder licht! ) Maar ik ben een liberaal en ik heb liever dat ze echte boeven gaan vangen. Dus zou ik het volgende voor willen stellen:

Als automobilist zijnde mag je fietsers zonder licht gewoon aanrijden.

De fietser treft zelf alle blaam omdat die zichzelf niet zichtbaar maakt. Dan zullen we eens zien hoe snel mensen die kapotte fietslamp nu eindelijk eens repareren.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_42340358
Van mij mag je
Ik ben geen automobilist maar zelfs op mijn fiets schrik ik me regelmatig dood door een of andere mafkees die zonder licht opeens aan komt fietsen.
En ach als je te lui bent om met dynamo te trappen, dan koop je toch van die opklikbare lampjes, ook in geval van niet werkend licht doen die t prima
pi_42340437

'No lights, no rights'...
pi_42340516
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 20:11 schreef sizzler het volgende:
De fietser treft zelf alle blaam omdat die zichzelf niet zichtbaar maakt. Dan zullen we eens zien hoe snel mensen die kapotte fietslamp nu eindelijk eens repareren.
Wat een flauwekul. Of je een fietser wel of niet kan zien is niet afhankelijk van of de fietser wel of geen licht aanheeft, het is hoogstens het verschil tussen zien en beter zien. Een automobilist die een fietser zonder licht niet tijdig kan zien is dermate nachtblind dat hij uberhaubt niet zou mogen rijden 's nachts.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_42340722
Sizzler jongen, het wordt hoog tijd dat je een keer aan het werk gaat. Je hersencapaciteiten nemen zo te zien in hoog tempo af .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_42340754
Ga jij hier maar eens een licht op je fiets zetten.. 2 dagen, dan is je fiets met licht en al gejat.. dus er komt hier mooi geen licht op.. het op op laten zetten kost al meer dan een hele fiets..
pi_42340770
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 20:22 schreef 700MB het volgende:

[..]

Wat een flauwekul. Of je een fietser wel of niet kan zien is niet afhankelijk van of de fietser wel of geen licht aanheeft, het is hoogstens het verschil tussen zien en beter zien. Een automobilist die een fietser zonder licht niet tijdig kan zien is dermate nachtblind dat hij uberhaubt niet zou mogen rijden 's nachts.
wat nou als je in een straat rijdt die niet recht maar krom is, dan schijnen je koplampen niet recht op de weg en zie je derhalve fietsers zonder licht veel te laat
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 20:35:55 #8
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_42340791
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 20:34 schreef Giem het volgende:
Ga jij hier maar eens een licht op je fiets zetten.. 2 dagen, dan is je fiets met licht en al gejat.. dus er komt hier mooi geen licht op.. het op op laten zetten kost al meer dan een hele fiets..
Setje knippertjes, E 2,59 @ Action.
Houdertjes op de fiets schroeven, lampjes in je jaszak als je fiets ergens stalt
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_42340800
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 20:35 schreef thomzor het volgende:

[..]

wat nou als je in een straat rijdt die niet recht maar krom is, dan schijnen je koplampen niet recht op de weg en zie je derhalve fietsers zonder licht veel te laat
Bij een kromme weg zie je een fietser met licht ook niet vantevoren.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_42340842
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 20:35 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Setje knippertjes, E 2,59 @ Action.
Houdertjes op de fiets schroeven, lampjes in je jaszak als je fiets ergens stalt
Ja en toen ging je uit.. waar laat je ze dan.. heb geen handtas bij me of zo..
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 20:41:43 #11
109065 sungaMsunitraM
pi_42340934
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 20:37 schreef Giem het volgende:

[..]

Jaszak?
pi_42340977
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 20:41 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Jaszak?
Jas? De helft van het jaar is het geen weer om een jas bij je te hebben .

Overigens woon ik op kruipafstand van de kroegen scheelt weer in deze .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_42340991
Ik laat mijn lamp ook altijd uit tijdens het fietsen, anders moet ik zo zwaar trappen. En van zwaar trappen, daar word je moe van.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 20:44:35 #14
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_42341027
Inderdaad, al die kutfietsers die zonder licht rondrijden moeten eens aangepakt worden. En maar een grote bek geven als ik ze niet zie en zij moeten uitwijken voor mij. Stelletje eikels.
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_42341046
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 20:36 schreef 700MB het volgende:

[..]

Bij een kromme weg zie je een fietser met licht ook niet vantevoren.
Natuurlijk wel. Tenzij je een laser op je fiets hebt.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 20:45:52 #16
109065 sungaMsunitraM
pi_42341065
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 20:43 schreef du_ke het volgende:

[..]

Jas? De helft van het jaar is het geen weer om een jas bij je te hebben .
De helft van het jaar die er nu aan komt is het wel weer om een jas bij je te hebben
pi_42341069
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 20:45 schreef sizzler het volgende:

[..]

Natuurlijk wel. Tenzij je een laser op je fiets hebt.
Nee, want de weg is niet voor niets krom.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 20:55:47 #18
112118 ijsklont
Ice Cold Robot
pi_42341340
dat was al 3x gezegd...
Life sucks, but not when you're a robot.
discogs collection - Fotoboek - Ik luister..
pi_42342077
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 20:18 schreef Treinhomo het volgende:

'No lights, no rights'...
Juist.
pi_42342211
Lul alsjeblieft niet zo zielig. Ik weet dat het stront vervelend is, maar doe nou niet net of jij altijd keurig je licht aan had.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 21:28:45 #21
51388 audi80
Rijd een A4 allroad 2.0 TFSI
pi_42342282
Gewoon grootlicht aanzetten, dan kun je ze prima zien.
Soms is het beter iets moois te verliezen dan het nooit gehad te hebben.
pi_42342437
Vroeger reed ik ook zelden met licht aan 's nachts of 's morgens. Maar nu ik me rijbewijs heb voel ik me daar toch wel een beetje schuldig over...

Het is een kleine moeite om toch je licht aan te doen, maar het maakt het een stuk veiliger voor iedereen.
pi_42342998
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 21:26 schreef Sjakie01 het volgende:
Lul alsjeblieft niet zo zielig. Ik weet dat het stront vervelend is, maar doe nou niet net of jij altijd keurig je licht aan had.
Vaak wel en sinds ik mijn rijbewijs heb sowieso altijd.
pi_42343287
Ach, automobilisten kunnen ook wel zeuren..
Zoals laatst, ging mn achterlicht tijdens rit van 10km kaduuk... Automobilist zeiken.. naja als die mn achterreflector niet zag.. denk k dat ie blind was...
En ja, ik heb zelf ook mn rijbewijs. Ik erger mer wél aan mensen die hun koplamp niet aanhebben.. Maar ach.. doodrijden? Nee..
pi_42343601
quote:
(nu rijden ze er gewoon voorbij als iemand fietst zonder licht! )
duh, die zien ze niet rijden

Ik reed zelf ook zonder licht laatst, mn batterijen zijn leeg maar heb netjes nieuwe gehaald, dus zaterdagnacht kan iedereen me weer goed aan zien komen zwabberen
pi_42343637
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 20:34 schreef Giem het volgende:
Ik heb een Marokaanse vlag op me fiets geplakt, zon sticker weet je wel, niemand die nog aan mijn fiets komt. Goude tip is dit weer.
pi_42343692
Vind het zelf ook vervelend als ik in de auto zit en ik zie ze pas heel laat. Maar zelf ga ik niet op m'n oude stalen ros met m'n licht aanfietsen. Kutlicht gaat altijd kapot en trapt rete zwaar.
pi_42343785
quote:
Ik heb nog een leuke: automobilist die geen voorrang geeft aan fietsers die het wel hebben --> doodschieten. Die grote haaietanden op de weg hebben ook geen licht en dan doe je zeker ook alsof je ze niet ziet he?
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_42343828
Dood aan de fietsers zonder licht idd. Maar dan wil moet ik eig wel een bull-bar o.i.d hebben, want anders is t zo zonder van je lak.
Scheren is voor schapen!
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 22:23:37 #30
158972 echt_gaar
denk na sukkel !
pi_42343885
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 20:11 schreef sizzler het volgende:
Pubers willen stoer zijn en er is natuurlijk niets tuttiger dan 's avonds met je lichten aan te fietsen. Maar als je eenmaal je rijbewijs hebt en je weet hoe slecht je mensen soms in het donker kunt zien, dan zou je toch verwachten dat je verstandig genoeg bent om zlef wél met lichten aan te rijden??

Niets is minder waar. Alsof er een taboe op rust rijdt iedere fietser tegenwoordig gewoon zonder licht en mag je van geluk spreken dat er nog zo weinig ongelukken gebeuren. Als je het over normen en waarden hebt dan is dit zo'n norm die hard aan het vervagen is.

Eigenlijk zou de politie gewoon vaker moeten controleren, meer boetes uitdelen en vaker fietsers aanspreken. (nu rijden ze er gewoon voorbij als iemand fietst zonder licht! ) Maar ik ben een liberaal en ik heb liever dat ze echte boeven gaan vangen. Dus zou ik het volgende voor willen stellen:

je moet ze lanceren idd
"There are weapons of mass destruction in Iraq!....." (George W Bush)
pi_42344011
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 20:22 schreef 700MB het volgende:

[..]

Gaan we weer, verantwoordelijkheden verschuiven. Kap jij daar nu eens mee en hou je zelf gewoon ff lekker aan de regels ja? Daarbij is het verschil tussen zien en beter zien al groot genoeg om gewoon dat licht aan te doen, het is niet voor niks verplicht, dacht ik zo. Hoevaak ik niet op donkere wegen rijd en er weer een josti aankomt zonder verlichting of uberhaupt reflectoren. Uiteindelijk zie je ze wel op tijd maar je zal het maar eens niet op tijd zien.
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 20:37 schreef Giem het volgende:

[..]

Dat is toch lekker jouw probleem? Jij wil uit 's avonds, dan zorg je ook maar dat dat op een verantwoorde manier gebeurt.
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 21:26 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik had altijd het licht aan, maar dat komt gewoon omdat mij dat op een normale manier is bij gebracht en ook wel omdat ik het leuk vond Maar toch, die blagen van nu krijgen amper instructies hoe ze moeten fietsen. Ze weten hun rem en trappers te vinden en daar houd het dan ook meestal mee op.

[ Bericht 19% gewijzigd door BobbyB op 03-10-2006 22:34:00 ]
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_42344051
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 22:19 schreef Neuralnet het volgende:

[..]

Ik heb nog een leuke: automobilist die geen voorrang geeft aan fietsers die het wel hebben --> doodschieten. Die grote haaietanden op de weg hebben ook geen licht en dan doe je zeker ook alsof je ze niet ziet he?
Dan heb ik er ook nog eentje: Fietsers die denken overal voorrang te hebben --> levend verbanden. Verkeersregels gelden ook voor jullie, en niet alleen als het jullie uitkomt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_42344122
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 22:28 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Gaan we weer, verantwoordelijkheden verschuiven. Kap jij daar nu eens mee en hou je zelf gewoon ff lekker aan de regels ja? Daarbij is het verschil tussen zien en beter zien al groot genoeg om gewoon dat licht aan te doen, het is niet voor niks verplicht, dacht ik zo. Hoevaak ik niet op donkere wegen rijd en er weer een josti aankomt zonder verlichting of uberhaupt reflectoren. Uiteindelijk zie je ze wel op tijd maar je zal het maar eens niet op tijd zien.
[..]

Dat is toch lekker jouw probleem? Jij wil uit 's avonds, dan zorg je ook maar dat dat op een verantwoorde manier gebeurt.
als het regent zie je ze dus echt niet in het donker he (zonder licht), en lantaarnpaal-loze stukken neem ik zelf op de fiets ook niet graag zonder licht
pi_42344155
TS is wel enorm stoer moet ik zeggen. Mister eigen rechter.
Hoi.
pi_42344296
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 22:32 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

als het regent zie je ze dus echt niet in het donker he (zonder licht), en lantaarnpaal-loze stukken neem ik zelf op de fiets ook niet graag zonder licht
Wat dacht je van mist? Helemaal lekker. Maar goed, 700MB is altijd goed in de verantwoordelijkheid bij een ander te leggen. Durf te wedden als die ergens achter op knalt dat de persoon voor hem de wind van voren krijgt omdat ie niet had moeten remmen

Ben het overigens wel met hem eens dat mensen met slecht zicht (vooral bij ouderen) niet in een auto zouden moeten stappen, maar goed, wie controleerd dat? Je krijgt alleen voor je examen een testje en daarna nooit weer.
pi_42344798
Op het stuk waar ik fiets is het eerlijk waar veiliger zonder licht te rijden, veel overvallen enzo.
pi_42346471
quote:
Gaan we weer, verantwoordelijkheden verschuiven.
Ik verschuif geen verantwoordelijkheden, dat doe jij. Als jij aan het verkeer deelneemt moet JIJ uitkijken voor andere deelnemers. Er kan zich altijd een onverwachte situatie voordoen waar je op moet reageren. Dit wil niet zeggen dat de fietser niet uit hoeft te kijken, die moet OOK uitkijken, maar jij net zo goed.
quote:
Kap jij daar nu eens mee en hou je zelf gewoon ff lekker aan de regels ja?
Nee.
quote:
Daarbij is het verschil tussen zien en beter zien al groot genoeg om gewoon dat licht aan te doen, het is niet voor niks verplicht, dacht ik zo.
Als jij op een normale manier oplet in het verkeer is kunnen zien meer dan voldoende.
quote:
Hoevaak ik niet op donkere wegen rijd en er weer een josti aankomt zonder verlichting of uberhaupt reflectoren. Uiteindelijk zie je ze wel op tijd maar je zal het maar eens niet op tijd zien.
Ja, dat is dus een kwestie van goed opletten. Als je ze anders ook op tijd ziet is die keer dat je dat niet ziet dus per definitie een kwestie van niet goed opletten.
pi_42346656
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 22:34 schreef pekel het volgende:
TS is wel enorm stoer moet ik zeggen. Mister eigen rechter.

De rijdende rechter.
pi_42347095
Ik voel me als ik autorijd meer verantwoordelijk voor mede weggebruikers dan wanneer ik op de fiets zit. Een fout maken in de auto heeft namelijk doorgaans ergere gevolgen dan een fout maken op de fiets. Daarom zit ik niet in de auto met een mentaliteit van: "Iedereen moet zich maar aan de regels houden en zo niet, pech gehad want ik ben nu toch de sterkste." Je moet er vanuit gaan dat zwakke deelnemers in het verkeer nu eenmaal weinig tot geen verkeersopleiding hebben gehad en dus meer fouten maken dan jij.

Op de fiets word ik regelmatig van m'n sokken gereden op fietspaden (!) die al tientallen jaren bestaan en waar ik overduidelijk voorrang heb. Fijn dat iemand als automobilist klaagt over het gedrag van fietsers, maar de kans dat een fietser door verkeerd gedrag van de automobilist iets overkomt is vele malen groter dan die eenmalige irritaties met dat licht. Zelf voer ik wel licht op de fiets. Vooral als ik weet dat auto's zich op dezelfde weg kunnen bevinden als ik.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_42347314
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 23:50 schreef 700MB het volgende:

Ja, dat is dus een kwestie van goed opletten. Als je ze anders ook op tijd ziet is die keer dat je dat niet ziet dus per definitie een kwestie van niet goed opletten.
Jij rijd alleen maar in de stad zeker? Lekker met de straatverlichting en de gescheiden rijbanen?
Als je op de buitenwegen rijd zie je fietsers zonder licht pas heel erg laat, in het slechtste geval té laat.
Dat ligt niet aan niet opletten dat ligt aan de zichtbaarheid van de fietser en aan het verschil in snelheid.
Als ik een bocht om kom met 80 km per uur op een buitenweg zonder straatverlichting en voor me rijd een fietser zonder licht dan is de kans groter dat ik hem raak dan dat ik hem kan ontwijken. Simpelweg omdat hij pas in mijn koplampen verschijnt als hij al bijna op mijn motorkap ligt.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_42347985
Gewoon aanrijden jah! ik moest een keer zo'n pauper ontwijken koste me 2 velgen... en die kkpauper was nergens meer te bekennen
  woensdag 4 oktober 2006 @ 01:00:30 #42
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_42348039
gewoon linea recta op de bon slingeren dat tuig
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_42348107
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 00:17 schreef Neuralnet het volgende:
Ik voel me als ik autorijd meer verantwoordelijk voor mede weggebruikers dan wanneer ik op de fiets zit. Een fout maken in de auto heeft namelijk doorgaans ergere gevolgen dan een fout maken op de fiets.
Een goede reden voor een fietser om er alles aan te doen om gezien te worden !
quote:
Daarom zit ik niet in de auto met een mentaliteit van: "Iedereen moet zich maar aan de regels houden en zo niet, pech gehad want ik ben nu toch de sterkste." Je moet er vanuit gaan dat zwakke deelnemers in het verkeer nu eenmaal weinig tot geen verkeersopleiding hebben gehad en dus meer fouten maken dan jij.
Weten dat je beter zichtbaar bent met licht op je fiets heeft niets te maken met 'opleiding ' maar met gezond verstand ,als je dta niet hebt moet je van de openbare weg wegblijven ....
quote:
Op de fiets word ik regelmatig van m'n sokken gereden op fietspaden (!) die al tientallen jaren bestaan en waar ik overduidelijk voorrang heb.

Ik neem aan dat je fietspaden banen bedoelt die direkt naast de rijbaan liggen en neit die fiestpaden die gescheiden door bv een grasstrook naast de rijbaan liggen ?
Maar hoezo heb jij daar voorrrang ?
Of bedoel je , voorrang op kruizingen ?
quote:
Fijn dat iemand als automobilist klaagt over het gedrag van fietsers, maar de kans dat een fietser door verkeerd gedrag van de automobilist iets overkomt is vele malen groter dan die eenmalige irritaties met dat licht. Zelf voer ik wel licht op de fiets. Vooral als ik weet dat auto's zich op dezelfde weg kunnen bevinden als ik.
Dus omdat het in de meeste gevallen de schuld van de automobilist is hoeft een fietser geen maatregelen te nemen /?
pi_42348990
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 22:01 schreef JohanTop het volgende:
Ach, automobilisten kunnen ook wel zeuren..
Zoals laatst, ging mn achterlicht tijdens rit van 10km kaduuk... Automobilist zeiken.. naja als die mn achterreflector niet zag.. denk k dat ie blind was...
En ja, ik heb zelf ook mn rijbewijs. Ik erger mer wél aan mensen die hun koplamp niet aanhebben.. Maar ach.. doodrijden? Nee..
achterlicht is juist belangrijker, die kant zie jij niets aankomen..
dag
  woensdag 4 oktober 2006 @ 05:35:35 #45
157313 Belastingdienst
Nou ga je betalen klootzak!
pi_42349219
Strak plan.
Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 05:48:25 #46
3185 Adelante
To let it go now
pi_42349229
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 23:58 schreef Treinhomo het volgende:

De rijdende rechter.
Frank Visser mag ten alle tijden worden aangereden, wel of geen licht
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 4 oktober 2006 @ 08:31:50 #47
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_42349838
ja en dan ook nog eens bellend fietsen, nergens oog voor, met het houding "ik heb voorrang, dus ik hoef zowieso nergens naar te kijken"

behoorlijk gevaarlijk!
  woensdag 4 oktober 2006 @ 08:34:22 #48
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_42349862
Het lijkt me een aardig begin om allereerst eens die zwakkere-verkeersdeelnemerbescherming te schrappen in het geval die zwakkere verkeersdeelnemer geen licht aanheeft. Mooi begin

Ik had net m'n verzekeringspapieren nog doorgenomen.. als je een fietser omverrijdt en je wordt aansprakelijk gesteld zonder schuld te zijn kost het je geen no-claim. Dus dat schept mogelijkheden
Vampire Romance O+
  woensdag 4 oktober 2006 @ 08:43:40 #49
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_42349963
Waar ik me vooral aan erger zijn die jongelui die met z'n drieën naast elkaar gaan fietsen. Vragen om een ongeluk, als je 't mij vraagt.
(Un)masking for the greater good.
pi_42350195
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 08:43 schreef Natalie het volgende:
Waar ik me vooral aan erger zijn die jongelui die met z'n drieën naast elkaar gaan fietsen. Vragen om een ongeluk, als je 't mij vraagt.
Met zijn 3-en ?
Hier krijgen ze het nog klaar om met zijn vijf-en naast elkaar te fietsen op een smalle weg
Klaxoneer je naar 2 minuten omdat niemand reageert dan krijg je vaak de ' middelvinger' ...en dan vinden ze het gek dat bepaalde auromobiolisten agressief reageren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')