Here we go! Snel achter elkaar. De andere was een uurtje terug ofzo.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:01 schreef djkoelkast het volgende:
Over 28 minuten weer een gratis winkelen moment!
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:02 schreef SuperPoekie het volgende:
De laagste temperatuur gemeten in Ross, Australië op de laatste dinsdag van juni is 1.8
whehe, ik moest eerst nog uitzoeken wie het wasquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:34 schreef matthijst het volgende:
Fijne vraag...
Vage stinkklok van windows ook, dat ie niet teruggaat naar 1935
Ja, morgen weer een ander product, maar de vorige vraag duurde ruim 15 minuten voordat het voorbij was.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:42 schreef matthijst het volgende:
Dus vrij kansloos dit, aangezien het na een paar seconden voorbij is...
Enige mazzel die je kunt hebben is als je een lastige vraag krijgt
Wat kan je eigenlijk winnen? Die BOSS zooi?
Klopt de 3 keer vandaag zijn al geweest, morgen een nieuwe dag, een nieuwe iBoodquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:22 schreef MJay1 het volgende:
morgen, volgens mij is hij vandaag al 3 keer geweest!
Yep.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:57 schreef MJay1 het volgende:
Maar het gratis product is dus gewoon de ibood van de dag?
JA het is leuk om elke dag ff te kijken wat ze in de aanbieding hebbenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:04 schreef Zweefvliegje het volgende:
Ik ben al tijden "klant" bij iBood. Ben er erg tevreden over.. ze mogen best nog wat meer bekendheid krijgen!
Er is al itoko.nl en priceattack.nl maar als je nog iets unieks kan verzinnenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:07 schreef djkoelkast het volgende:
ik heb nu een aantal keer meegedaan, autoradio moest ik 3 weken op wachten, prijs en kwaliteit is gelukkig wel uitstekend in dit geval.
Tijd voor een ibood concurrent trouwensBen al met wat dingen bezig, iemand die mee wil doen?
![]()
Dankje.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:24 schreef MJay1 het volgende:
De teller loopt weer, nog 25 minuten!
en ik doe mee!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:26 schreef spliffy het volgende:
Nog 23 minuten tot de volgende!
Zeker doen!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:29 schreef Scorpie het volgende:
Oke! Posten als je het antwoord weet!!
Jaquote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:39 schreef Apekoek het volgende:
wat is het password? je email? heb verder geen gegevens gekregen bij de inschrijvings mail namelijk.
Nee hoor, ligt aan de moeilijkheidsgraad van vragen en het aantal goede antwoorden dat ingestuurd word.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:41 schreef Apekoek het volgende:
nu wordt het spannend, ik doe het al in mijn broek, je krijgt dus 30 sec de tijd om te antwoorden? das vet kort.
Je kan antwoorden totdat alle gratis producten zijn weggegeven. Hoe moeilijker de vraag hoe langer de tijd dus.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:41 schreef Apekoek het volgende:
nu wordt het spannend, ik doe het al in mijn broek, je krijgt dus 30 sec de tijd om te antwoorden? das vet kort.
Je password kan je opvragen via de passmailer...quote:
Just like me!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:46 schreef Scorpie het volgende:
Zo, google open, wikipedia open, calculator open, dit topic open, ik ben er klaar voor.
Een X toch?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:51 schreef Orealo het volgende:
letter voor 1000 = K
Kan niet denk ik! Er worden meer als 3 vragen gesteld!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:55 schreef Apekoek het volgende:
volledige antwoord? FKR
Gelukkig wist jij hem welquote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:58 schreef tongytongylickylic... het volgende:
Loosers....
Jij wist je wachtwoord nog geen eens..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:58 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Loosers....
R = Requiemquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:00 schreef spliffy het volgende:
Aelita
Eskimo
R
O
Steven Spielberg
Mozart
Ivoor
Tendon
Honda
Ja, looserquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:05 schreef tongytongylickylic... het volgende:
KOmt er vandaag noe een ronde eigenljk
nog 2 zelfsquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:05 schreef tongytongylickylicky het volgende:
KOmt er vandaag noe een ronde eigenljk
quote:
o van Origoquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:00 schreef spliffy het volgende:
Aelita
Eskimo
Requiem
O
Steven Spielberg
M (1000)
Ivoor
Tendon
Honda
Dr staat toch in de OP dat er een klok begint te lopen?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:46 schreef InTrePidIvity het volgende:
TVP.
Ik snap alleen nog niet waar ik die vragen kan zien...
Of kan dat alleen nadat dat half uur is ingegaan?
weet je het al dan?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:41 schreef wlsandman het volgende:
6 letters!
dat denk ik ook jaquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:51 schreef wlsandman het volgende:
het moet toch een plaatsje rond dakar zijn??
wat moet ik daar nou weer meequote:Order_status_id = 1000
Idd, beetje vaag allemaalquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:02 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
Huh, dat zie ik niet eens op heel google earth
Village stond er en dat is niet dakar..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:08 schreef matthijst het volgende:
Huh, wat een fuckin vage bullshit dan. Dacht dat er iets stond als: 1 en 2 graden ten zuiden en oosten van de meest westelijke stad in Afrika....
Meest westelijk lijkt me dakar?
Dakar
Latitude 14.6708 Longitude -17.4381
Mbigou
Latitude -1.8833 Longitude 11.9333
Hoe zit die shit
ja, vast, en het dichtsbijzijnde dorp was dus een paar honderd kilometer verderopquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:09 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Village stond er en dat is niet dakar..
Tja, het idee was dus blijkbaar niet dat je het meest westelijke dorp in Afrika moest zoeken...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:24 schreef SuperPoekie het volgende:
Lol, ik sta nog steeds op 0 weggegeven producten en laden doet de site al helemaaaaaal niet meer ..
Maar er stond inderdaad dorp, en dakar is toch best wel een stadKan zijn dat er op de Kaapverdische eilanden nog ergens een dorpje rondzwierf, die behoren nog tot Afrika en liggen westelijker dan Senegal.
Idd!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:48 schreef neo2000 het volgende:
TeeVeePee men!
Me 2, google, calculator, wikipedia, verstand = ON!quote:
Je lacht ons allemaal uit, maar elke keer ben je er wel weer bijquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:55 schreef tongytongylickylic... het volgende:
Google Earth!
KANKER PIEP!
Ooit zal ik van pas komen....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:55 schreef MJay1 het volgende:
[..]
Je lacht ons allemaal uit, maar elke keer ben je er wel weer bij
Niet dat ik er mee zit
Ik heb het nog nooit gedaan ,maar volgens mij is dat wel correct jaquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dus iedereen die het goed heeft, die wint?
Ja, zolang het balkje nog niet vol is.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dus iedereen die het goed heeft, die wint?
Welk balkje?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:58 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Ja, zolang het balkje nog niet vol is.
Als het spel dalijk begonnen is... onderaan. Hoe meer mensen het goed hebben, hoe voller het balkje.quote:
Is dat goed?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:00 schreef Impry het volgende:
5587111111
Looser.....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:02 schreef Burbo het volgende:
Ik ging aftrekken (haha).
morgenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:02 schreef Burbo het volgende:
Wanneer komt die klok weer
Bij dat andere getal stond 90 ervoor, die was achteraan gezet. Dus de 11 die er bij het ene getal voorstond moest je ook achteraan plaatsen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:01 schreef Burbo het volgende:
WTF 5587111111? ??
hoe kun jij dat nu wel hebben en ik niet? we waren gelijktijdig...quote:
Met Order_status_id = 1000 kan ik alsnog niks...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:04 schreef Reneuh het volgende:
[..]
hoe kun jij dat nu wel hebben en ik niet? we waren gelijktijdig...![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:11 schreef tongytongylickylic... het volgende:
LOOOSSSERRSSSS IBOOODDD!!!
Had ik gisteren ook. Order_status_id = 1000 wil volgens mij zeggen dat je nèt te laat bent. Op het moment dat je het antwoord gaf werd die variabele toegewezen, en toen je naar de volgende pagina ging was het te laat.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:08 schreef MJay1 het volgende:
[..]
Met Order_status_id = 1000 kan ik alsnog niks...
Proficiatquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:21 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Had ik gisteren ook. Order_status_id = 1000 wil volgens mij zeggen dat je nèt te laat bent. Op het moment dat je het antwoord gaf werd die variabele toegewezen, en toen je naar de volgende pagina ging was het te laat.
Overigens was ik deze keer wel op tijd, ik heb gewonnen![]()
Dank je.quote:
Ik was hetquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:36 schreef Zweefvliegje het volgende:
Mijn pagina was net uitgeladen toen ik het antwoord op 1 cijfer na miste.
Gefeliciteerd Reneuh!
Hoe zag je dat je had gewonnen? In de zin van: wat voor scherm?
Edit: Mijn vader belde me net, hij had ook gewonnen!
Of je gebruikt FireFox in combinatie met CheckForChance. Niet dat ik dat gebruik, maar als je al niet de moeite wilt nemen af en toe op Reload te drukken hoef je echt geen 1,50 te betalen hoorquote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:00 schreef T_E_O het volgende:
Als je genoeg hebt van het f5'en, dan kan je (..) voor 1,50 de komende 3x dat de klok verschijnt een SMSje ontvangen![]()
De prijs van gisteren was leuker iddquote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:57 schreef devv05 het volgende:
Ik ga me niet uitsloven voor een 1GB SD kaartje van 13 euro
Ik kijk eerst of ik het zelf kan invullenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:37 schreef devv05 het volgende:
Vooruit ik doe ook wel weer mee. Even hier antwoord posten he
Wou het net zeggen, want dalijk is dit topic volquote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:46 schreef Impry het volgende:
Even doorposten, of rustig aan/weinig posten? Er komt namelijk net een nieuw topic aan
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:50 schreef woeeiiii het volgende:
Damn over 9 minuten word ik opgehaald voor rijles, dan kan ik dus niet mee doen
Succes allemaal!
Zo is het, doorposten! Nog 7.30min.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:49 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Wou het net zeggen, want dalijk is dit topic vol
Afzeggen dan hehquote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:50 schreef woeeiiii het volgende:
Damn over 9 minuten word ik opgehaald voor rijles, dan kan ik dus niet mee doen
Succes allemaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |